תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לכל מי שמכיר תוכנות שאפשר להתחבר איתן לכמה חשבונות איי סי קיו בו זמנית שישאיר לי הודעה דחוףףף אני צריך את זה כמה שיותר מהר
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
יש לחבר שלי בעייה בסקייפי כל פעם שהוא מתקשר/ מתקשרים עלו זה רושם לו problem with recording device דרך אגב יש לו ווינדוס 98 מישהו יודע ???
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי צורב DVD LG4163 אני מנסה לגבות סרט בעזרת DVD SHRINK אבל משום מה הוא לא רוצה לפתוח את הסרטים בטענה שהם מקודדים או משהו..... התוכנה הנ"ל לא אמורה לפרוץ את הקידוד...!??!?!?! תודה על העזרה.... כל דרך יצירתית אחרה ועדיף פשוטה תתקבל בברכה- ובאמת שחיפשתי כבר בכתבו תעבר - אבל הבעיה ששם לכולם התוכנה עובדת ולי לא ממש....
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
בכל פעם שאני מעלה ווינדוס (ריסטרט) אני מקבל את ההודעת שגיעה שמצורפת בתמונה. חיפשתי ת הקובץ שהמערכת מחפשת (באתר DLL.COM) ולא מצאתי כלום. איך אני מעיף את החלון הזה שלא יקפוץ לי יותר בסטרטאפ? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
לכל מי שרוצה להחזיר קצת מלחמה לספאמרים זה מאוד פשוט. spamcop.net . תפתחו יוזר חינם ב spamcop וכל דואר ספאם שאתם מקבלים תעבירו דרכו ( אני אסביר מיד מה לעשות ) ברור לי שלאף אחד לא תהיה סבלנות לעשות את זה כל הזמן אבל לפחות בואו נקציב זמן לפניי שמתייאשים. (כמה ימים , שבועיים ...) אחרי שימאס לכם תעבירו את כל הודעות הספאם ל abuse@youre ISP והם ימשיכו משם אני מקווה. בSPAMCOP צריך לעשות copy paste ל full header של ההודעה , אם התמונה או ההודעה מפנה לאתר לעשות copy paste do לאתר בריבוע התחתון ולבסוף לאשר את שליחת התלונה בעמוד הבא. מי שלא יודע איך להוציא full header של ההודעה או כל דבר אחר מוזמן לשלוח לי בפרטי או לשאול כאן ואשמח לענות. ברגע שמצליחים להכניס שרת של ספאמר לרשימה השחור…
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
-
בעזרת התוכנה הפכתי את דיזק ה 80 גיגה לשני כוננים של 40 גיגה ובכל כונן מותקנת מערכת הפעלה כול פעם אם אני מעלה את המחשב עם כונן אחד הכונו השני בלתי נראה ואי אפשר לגשת אליו שאלה 1 : איך אני יכול להעביר קבצים בין הכוננים ? נראה לי שזה קשור לזה שיש מערכת הפעלה בכל כונן לכן הוא לא מאפשר גישה שאלה 2: איך אני יכול למחוק את מערכת ההפעלה מכונן אחד ולא לפגוע בשאר הקבצים שנמצאים באותו כונן ?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה שאני בא להתקין את הכרטיס קול אז הודעה מופיע שאני צריך לפחות SP1 וכנראה שהגרסה שלי של הווידאוס ישנה מאוד שזה אפילו לא SP 1 או שצריך לעדכן את זה אז בבקשה חברה אם אתם יכולים להגיד לי מאיפה להוריד ולהביא לי לינקים ישירים להורדה של SP1 תבורכו תודה ושבת שלום
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי, בבקשה אני חייב את זה בתוך שעתיים,יעני שזה יהיה מוכן תוך שעתיים בבקשה תעזרו לי ותנו לי תתוכנה הכי מהירה בבקשה!!!
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני צריך שם של תוכנה שיכולה להקליט קול ואז לערוך אותו מישהו מכיר תוכנה כזאת? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני צריך כדי שאני אוכל להכניס טאג. אני יודע שזה פוגע באיכות וכ'ו. אל תתייחסו לזה. תודה. נ.ב לא cdex
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
אני מוריד מהביטורנט קבצים וזה מראה לי בערך על כל GB 1 שאני מוריד כאילו ירד 100mb (ז"א שיש בערך 900mb קבצים פגומים) יש למשהו מושג מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
היום התקנתי וינדוס 7 אולטימייט והופתעתי לגלות שהוינדוס לא התקין דרייבר של קול ו-Eternet (לאחר עיון ב- Device Manager). ככל הנראה, לוח האם הנ"ל לא תומך וינדוס 7. האם יש אפשרות בכל זאת לעשות משהו בנדון או אולי קיים במקרה דרייבר מתאים לוינדוס 7?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום, אני חדש בפורום, ורציתי לשאול אם מישהו מכיר מנוע חיפוש של תמונות, שמחפש תמונות דומות לזו שאתה מזין אליו לפי פרמטרים מסויימים שקובעים לו. אני שמעתי על אחד לפני שלוש שנים או יותר באיזה תוכנית טלויזיה אחת ככה שאני יודע שקיים אחד, ומעבר לזה, אני רוצה לדעת אם יש מנוע חיפוש דומה גם באינטרנט, שמחפש תמונות באותו אופן. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש לי מזהה גבוה אבל האימיול שלי איטי להחריד בשבועיים האחרונים גם עם קבצים עם הרבה מקורות. מישהו יודע אולי מה הסיבה ואולי זה קרה לעוד מישהו?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
tools options fonts - hebrew הפונטים שמגיעים בFIREFOX 1.0 מזעזעים :<
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
בזמן האחרון משום מה יוצא לי שהדפדפן נתקע מכל מיני סיבות ובפתיחה מחדש כל הטאבים נעלמים. הוא זוכר אותם בהיסטוריה אבל לא פותח אותם כפי שהוא פותח אותם במידה ואני סוגר ופותח אותו.למה זה קורה והאם יש מה לעשות? הפעם האחרונה שזה נתקע כי רציתי להדפיס קופון שקיבלתי במייל. אני ניסיתי להדפיס אבל זה נתקע. שמרתי את התמונה של הקופון וגם כאן לא הצלחתי. מה אפשר לעשות כדי להדפיס???
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום, במנהל ההתקנים יש לי תחת other devices את הפריט: SM BUS CONTOROLLER ולידו סימן שאלה צהוב, של התקן עם בעיה בדרייבר. מספר שאלות ברשותכם: 1. מה זה SM BUS CONTROLLER 2. מאיפה אני יכול למצוא דרייבר מתאים? תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
-
קניתי SONY HC40 ואני רוצה לדעת עם איזו תוכנה מומלץ לעשות CAPTURE ועם איזו ENCODING ל-DVD אם אפשר אז גם הסבר באיזה פורמט לעשות CAPTURE תודה
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
פירמטתי מחשב ישן, והתקנתי 98. עד כאן הכל הלך חלק. התקנתי קספרסקי, ZA ואת כל הדרייברים, ועדיין הכל הלך בסדר. רק שהאקספלורר מראה כל אתר בענק... ניסיתי עם מקסתון וכלום... יש למישהו רעיון?
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
חברה תמליצו לי על תוכנה למצלמת אינטרנט שמקליטה את מי שיושב מול המחשב
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
1) כל התקנה\הסרה של תוספת הוא אומר שזה יושלם באיתחול ואני מאתחל וזה נשאר אותו דבר... 2) SESSIONSAVER לא עובד ברגע שאני סוגר חלון ופות הוא פותח את דף הבית וללא הלשוניות שלי... 3) הוא לא מראה לי סימניות לאחר פתיחה אני צריך לפתוח ולסגור את הסמניות ואז הוא מראה... וירוסים\רוגלות וכו'... נבדקו. רסטרט.... בוצע. לקלל את המחשב, לבעוט בו וכו'.... בוצע. HELP!!!!
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני לא יודעת מה לעשות לפעמים פתאום נפתחים לי כל מיני חלונות של פרסומות וכאלו. יש לי את Ad-Watch 2007 וזה לא עוזר. מה לעשות??
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה להמרה של קבצי WMA וOGG לMP3 מאיפה אפשר להוריד באבילון עם סריאל (אם מישהו מכיר משהו יותר טוב אז תציעו)? איזה תוכנה יש לשנות פורמט מMOV לAVI או מMPG לAVI?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-


