תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם יכול להיות שהאמיול מאט לי את המחשב משמעותית? עכשיו בהורדה כ10 שירים. רציתי לדעת מה הקשר בין ההעלאה להורדה האם אני יכול להוריד בלי להעלות ? האם אני יכול ליראות מי מוריד ממני ומה ולבטל אותו אם ארצה ?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם... הסיפור הולך ככה: האקספלורר שלי התחיל פתאום לא להראות לי אתרים מסוימים או מראה לי אותם חלקית. לדוגמא: פורום מסוים שאני נמצא בו מראה לי את מפתח הפורומים אך לא את תוכן הפורום. אני מנסה לעשות חיפוש על משהו מסוים וזה לא עובד אבל שאני מנסה על משהו אחר-כן. יש עוד דוגמאות כמו שזה לא נכנס לאתרים מסוימים וכ'ו השאלה שלי היא איך בדיוק אני פותר את הבעיה? להסיר ולהתקין מחדש? מישהו עשה לי חסימה על אתרים מסוימים?אז איך אפשר להסביר את ה"חיפוש" שעשיתי ולא הצליח? אם ובאמת מישהו עשה לי חסימה על אתרים מסוימים-איך אני מגלה ומוריד את החבימה? תודה מראש לעוזרים!!
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם. הורדתי סרט ובהתחלה בכל פעם שניסיתי לפתוח אותו התוכנה נסגרה (ניסיתי כמה תוכנות). התקנתי את חבילת הקודקים של Gknot ועכשו הסרט נפתח, יש קול אבל לא רואים כלום. בדקתי מה הקודק שבו הוא מקודד - xvid mpeg 4 והתקנתי את הגירסה הכי חדשה אבל זה עדיין לא עובד. למישהו יש רעיון מה לעשות? תודה
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
-
חייב עזרה בהסרת הוירוס, NOD32 מציג לי את ההודעה הזאת אחת ל10 דקות. תודה מראש :-) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
פירמטתי לפני כמה ימים ושכחתי לגבות תיקייה מאוד מאוד חשובה יש תוכנה שיכולה להחזיר את התיקייה? לפחות חלק גדול ממנה? אני כרגע מנסה עם RECOVER MY FILES...יש עוד הצעות? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
-
שלום לכולם!!! עשיתי פרמוט במחשב ופירמטטי את כונן C בלבד לאחר התקנת הוינדוס החדש נכנסתי לכונן D וכל מה שהיה בו נעלם אבל עדין המקום באר דיסק תפוס כאילו הקבצים נמצאים על הדיסק הקשיח אבל לא מופיעים משום מה ! אני ישמח עם תוכלו לעזור לי תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
פתחתי בפרוייקט בו אני מעביר את כל הקלטות מהמצלמה שלי שלי על די וי די(4.7 ג'יגה) ;D עכשיו אני תוהה לעצמי איך אני מעביר שעה אחת לדי וי די באיכות טובה, הבעיה שהאיכות שאני רוצה שוקלת 10-12 ג'יגה... ואני תוהה לעצמי איך לאזזל אנשים מקודדים סרטים בג'יגה וחצי איכות שמתקרבת לאיכות שרציתי(וזה בשעתיים בזמן שאני רוצה שעה אחת). אז השאלה שלי אם מישהו מכיר דרך או תוכנה בה אני אוכל לצמצם את את ה10 ג'יגה האלה בלי שהאיכות תיפגע יותר מדי. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני צרכה עזרה אני מייצרת אלבום תמונות פעיל בפלאש ונתקעתי בבעיה אני לא מצליחה לגרום שברגע שילחצו על הכפתור של התמונה הבא הוא יעבור לSECNE הבא משהו יודע איך עושים את זה ואם אפשר גם השמח לקבל עזרה איזה פקודות לכתוב ב- ACTION זה חשוב מאוד
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
מחפש תוכנה להקליט באיכות טובה משחקים בזמן משחק תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
טוב אחרי שהורדתי וקיווצתי את הסרט עם DVD SHRINK איך אני צורב אותו אם התוכנה או בלי כל עזרה תתקבל ההרכה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום השתמשתי בגרסת בטא ואז הסרתי והתקנתי את הגרסה הקודמת. זהוא אני לא יכול להתחבר לא משנה איזו גירסה אני מתקין התוכנה מקפיצה הודעה על זה שאין חיבור אינטרנט ו/או המחשב נמצא מאחורי פייר וול בדקתי בנורטון וסקייפ מאושר. מישהוא שנתקל בבעיה ו/או יודע מה יכולה להיות הבעיה אשמח לתגובתכם תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי שתי שאלות שמתאימות לפורומים שונים, בסוף בחרתי לשאול כאן מאשר לפתוח שני נושאים. א. האם אוברקלוקינג תקין ויציב יכול דווקא להאט את פעולות המחשב? כלומר לגרוע מאשר להוסיף? ב. זכרון וירטואלי, מה המשמעות שלו? האם כדאי להשתמש בהרבה זכרון וירטואלי במחשב חדש? מה הערך הרצוי לביצועים מקסימליים?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
חברים שלום, אני לא נוהג להשתמש בקיצורי הדרך שבמקלדת בשביל לגלוש בפיירפוקס.. כגון AltCmd+Left Arrow וכו'.. האם יש דרך לשנות או לבטל את אותם קיצורי הדרך.. (עדיף ללא תוסף - חיפשתי בהגדות התוכנה ולא מצאתי) תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום רב דיסק נייד ורב מצאם כרטיסים שניהם על USB אינם פועלים לי על המחשב. זו בעיה של ההגדרות האם למישהאו יש מושג איך פותרים ת'בעיה? הבנתי שצריך לשחק עם ההגדרות רק אין לי מושג איפו תודה מראש עמיר
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי לאחרונה ההודעות שאני שולח באייסיקיו לא תמיד מגיעות ולפעמים אני שולח "רווחים".. מישהו נתקל בבעיה דומה? תודה אסף.
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
העכבר זה MX518 והבעיה זה שיש לי האצה של המהירות תזוזה והאפשרות הזאת בכלל מבוטלת בתוכנה של העכבר, והקטע הוא שזה קורה דווקה בתוך המשחקים ולא בווידוס... מה לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
מאז שהתקנתי את הדרייברים של לוגיטק של העכבר והמקלדת הקיצור alt+ f4 מסרב לפעול ובמקום קופץ לי פאוור פויינט איך לחזיר את הדבר לכפי שהיה?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שולם לכולם רציתי לברר איך אני יכול להוסיף חתימה דיגיטלית למסמך וורד שאני כותב. הכוונה שלי היא שיהיה אישור שאני אכן כתבתי את המסמך. כמו כן, האם חתימה כזו היא משהוא וירטואלי או שזה מובנה בקובץ או שגם וגם. מהברורים שעשיתי עד עכשיו נראה שאם רוצים חתימה כזו שבאמת תהייה שווה משהו אז יש להשתמש בשירות של חברות מסחריות. האם למשהו יש המלצות ספציפיות וכמה זה אמור לעלות. תודה מראש לכל העונים. אורי
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
איפה בדיוק אני מבצע בדיקת יציבות לכרטיס ? [יש לציין שהוא במהירויות סטוק ולא כל שינוי במהירויות שעון מאז שנקנה][br]פורסם בתאריך: 14.02.2007 בשעה 18:28:03 PLZ...?Sorry for double posting... [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני רוצה להקליט את השירים שאני מהרדיו באקספלורר.עם איזה תוכנה אני יכול להקליט? אני מדבר על הרדיו ישראל הזה שנמצא ליד השורת כתובת באקספלורר
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום, יש כיום עוד תוכנות כמו ונטרילו וטים ספיק? אפילו שם יעזור! תודה מראש..!
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם Word 2003. כל מסמך וורד באינטרנט שאני מנסה לפתוח אני מקבל הודעה שאומרת לי "המרת קובץ" ואז אני צריך לבחור את הקידוד של הקובץ. בכל מקרה מתקבל קובץ בג'יבריש. מה לעשות ?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום. יש לי OFFICE 2003 עברי. אני רוצה להגיד שהממשק יהייה באנגלית (תפריטים). אפשרי או אני צריך גרסא אנגלית?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-


