עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. חוץ מלהוריד אנטי וירוס וספייוור ולהריץ אותם גם בסייפ מוד וגם לא, ובנוסף לעשות איחוי... עוד משהו? המחשב לא עמוס מבחינת מקום. יש 45 פנויים מתוך 60 ג'יגה

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  2. Started by coolthing,

    טוב אני מקווה שזה המקום המתאים לשאול , אני נתקע לפעמים בבעיות עם התוכנה , למשל כאשר אני לוחץ על לינק של סרט , במקום הסרט אני מקבל קובץ אינדקס של html בגודל 100 קיי , אבל כאשר אני לוחץ לחיצה ימנית ושמירת יעד בשם אז אני מקבל את הסרט עצמו , אני לא מדבר פה על אתרי אפ טי פי , אלה http למהדרין , למישהו יש מושג מה אפשר לעשות לגבי פלאשגט..? אם יש 50 סרטים אני לא אתחיל להוריד כל אחד בנפרד עם הדפדפן , במקום זאת יש את האופצייה של הורד הכל בפלאשגט ...... שידרגתי לגירסא האחרונה של 1.6 וזה כמובן לא עזר.

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  3. שלום רב איך אני מוסיף מוסיקה לאורך מספר שקופיות ללא התחלה שלה מחדש בעת מעבר בין שקופית לשקופית בתוכנת פוור פוינט. בתודה מראש עמיר

  4. Started by Trooper-Flax,

    יש לי DVD בבית שאני מעוניין להעתיק.. והמליצו לי על התוכנה DVDFAB. עכשיו כשאני נכנס לתוכנה מכיוון שהDVD גדול מדי, ובכדי לא לאבד מהאיכות אני ניסיתי לצרוב במצב split. יש לי כונן DVD אחד שהוא גם צורב..ככה שאני יודע שאני צריך קודם כל להעתיק את הדיסק למחשב. ניסיתי לצרוב במצב split אבל זה הגיע למאה אחוז ולא ביקש שום דיסק להכניס לצריבה. אם מישהו יודע או יכול לכתוב מדריך איך לצרוב עם התוכנה ובייחוד במצב split זה יעזור מאוד

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  5. Started by גלית,

    אני חדשה פה.. אז תבינו.. בבקשה תעזרווו ליי פירמטו לי את המחשב לפני כמה ימים... ואני לא מצליחה להתקין את הסורק... ניסתי מ-2 דיסקים מקוריים.. הדיסקים עצמם טובים..אבל ההתקנה מגיעה עד 99% ומפסיקה... איך אוכל לסדר את זה ולהשתמש סופסוף בסורק?? :-\

    • 9 תגובות
    • 582 צפיות
  6. Started by asaf16,

    טוב אז ככה, את הבעיה הזו יש לי כבר הרבה זמן (3 חודשים?), והחלטתי שנמאס לי. מה שקורה זה שהאקספלורר שלי עובד לסירוגין. כלומר, מדי פעם הוא עובד, ומדי פעם הוא מגיב כאילו אני לא מחובר לאינטרנט (page not found), בעוד שהFF עובד רגיל כל הזמן. איך אני מסדר את זה? כן, עידכנתי גירסא לאקספלורר, לא עוזר. יש משהו דפוק בהגדרות?

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  7. Started by Mike-,

    שלום לכולם. אני מחפש קודק mp3 לדחיסה, אני רוצה אפשרות לקודד את האדיו של סרטון מסויים שערכתי לmp3 במקום PCM לא דחוס. משום מה אני מתקשה למצוא את הקודק, אולי מישהו מכיר מקום ממנו אני יכול להוריד אותו ? (ניסיתי את Lame Mp3 אבל אפשר להוריד רק את הקוד מקור שלו ולא גירסה מהודרת מראש) בתודה מראש, מייק.

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  8. שלום, איזה תוכנת שיתוף קבצים הכי תתאים למציאת מוזיקה קלאסית? אני משתמש בסולסיק ולא מוצא.

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  9. אהלן, השאלה האמת בכותרת, אני על אוברקלוק, הפרטים פה - http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=444489 תראו שכתוב unknown מדוע זה ? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  10. Started by edoson,

    המסנג'ר החדש תומך בהגדרות שרתי דואר נוספים, מעבר להוטמייל. מישהו יודע מהם הגדרות שרת הדואר של יאהו? ומה בנוגע להצפנת SSL? קיימת? תודה , עידו.

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  11. כאמור מעוניין להקליט סרטון טיסה של flight simulator 2004 ב- full screen יש לי במחשב walk & follow בשימוש active camera לא בשימוש כרגע ulead video studio 8 se ulead dvd movie factory 3 se כיצד ניתן בעזרתם להפיק סרטון ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  12. Started by cheneilat,

    לא ידעתי ממש איפה לפרסם, כאן נראה לי המקום הכי מתאים קניתי מדפסת משולבת של Xerox PE220 ושאני מתקין את הדרייבר הוא אומר לי ששרת RPC לא זמין מישהו יודע מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  13. Started by itaysp,

    אני מחפש משהו בין Magix music studio ל Frooty loops אם יש דבר כזה. תודה לעזורים.

  14. חשבתי אולי לעשות קובץ DAA או אולי UHA או RAR? יש משהו יותר טוב?

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  15. Started by club_501,

    מחפש תוכנה לניהול קבצים. איזו ולמה?

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  16. Started by mega1234,

    האם הSW2005 כולל בתוכו פיירוול או שבנוסף צריך להתקין גם את הIS 2005 ?

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  17. היי אני משתמש בהרבה תוספות ושדרוגים לג'ימייל בפיירפוקס, דבר אחד שעדיין מפריע לי ולא מצאתי לו תוסף או פתרון הוא שליחת הקבצים אני מחפש את האפשרויות הבאות: 1. אם מישהו מכיר תוכה קטנה שיכולה להוסיף לי ללחצן הימני בחלונות את האפשרות ב- SEND TO לשלוח קובץ מסויים ישר בג'ימייל כמו שזה מוגדר לתוכנת מייל רגילה? 2. שליחת כמות קבצים מרובה בבת אחת ללא הצורך לבחור אחד אחד (לדגומה בתמונות זה מאוד מציק ואני לא רוצה לשים את כולם בזיפ ורק אז לשלוח כי זה מאבד את אפשרות הצפיה וכו) הנה לינק לכל מיני תוספות למי שמעוניין

    • 3 תגובות
    • 582 צפיות
  18. Started by superginiman,

    כל הדברים כן עובדים (המחשב עצמו ה I EXPLORER ועוד הרבה שטויות) אבל רק בFIREFOX שאני לוחץ על קדימה ואחורה בעכבר(MX 1000) לא מגיב... זה ממש מציק... HELP?

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  19. Started by ofir38,

    יש לי קישור של מפה שאני רוצה לשמור מהאתר WWW.D.CO.IL(דפי זהב) .. ושאני לוחץ לחצן ימני על המפה זה פותח אפשרות רק לSETTING וABOUT ADOBE FLASH PLAYER . אני רוצה לשמור את המפה בתור תמונה אצלי במחשב... כיצד אני עושה זאת? זה די דחוף אז אני יודה מאוד לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 582 צפיות
  20. ראשית אציין שכבר שאלתי לפני חודשיים בפורום windows , לא היו תגובות בעיה ממש מציקה ואני בטוח שמיטב המוחות פה יבינו למה היא נגרמת יש לי שני חשבונות ב XP על אחד התקנתי את בבילון והוספתי לו את כל המילונים שרציתי - הכל עבד יופי עברתי לשני וראיתי ששם אין זכר לכל המילונים , אמנם הבבילון עובד אבל רק המילון הבסיסי (אנגלי-עברי) את שאר המילונים הוא לא זהה , שניסיתי להתקין את הקבצים (קבצי BGL) הוא לא הריץ והתקין אותם כמו בדרך כלל , אלא פשוט לא זהה אותם אני מאמין שזה קשור בהרשאות , אולי לא

  21. אהלן, המחשב שלי היום התמלא בוירוסים קטלניים ואני רוצה לפרמט את המחשב. השאלה שלי היא אם אני אצרוב את הקבצים שיש לי על המחשב, הוירוסים יעברו יחד עם הקבצים וידביקו את המחשב שוב אחרי הפרימוט? דחוף, תודה!

    • 6 תגובות
    • 582 צפיות
  22. יש לי בעיות בלי סוף עם IE7 וגם הוא לוקח מלא זיכרון שמעתי שהרבה מרוצים מ-firefox יש תוספים מיוחדים שאני צריך להתקין לו ?

    • 3 תגובות
    • 582 צפיות
  23. Started by chap123,

    אני מצחיל לכתוב משפט באופיס והעניין שאחרי 4-5 מילים הוא פשוט יורד שורה אוטומטית. זה קורה גם בשורה הבאה, ובזאת שאחריה וכך הלאה.... אני לא מבין מה הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה? http://www.siz.co.il/my.php?i=wmybtluody4i.png

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  24. Started by EvilForce,

    שלום , יש לי נורטון אנטי וירוס 2004. הוא מבקש ממני activitation וכשאני שם איזה סי די קי שהורדתי זה לא עובד.. רציתי לבקש ממכם אם מישהו יכול לעזור לי ולתת לי סי די קי.... תודה

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  25. Started by nice,

    הורדתי מאתר כל שהוא קובץ שמאפשר צפיה בתמונות של 16 ביט. הקובץ ירד עם איקון שמאופין כאייקון דומה לכל האייקנוים של התוספות לפוטושופ,רק שלמטה כתוב cult . אני רוצה לדעת איך להשתמש בקובץ. תודה.

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות

דיונים חדשים בפורומים