עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by 8-Ball,

    יש לי את ה CRATIVE AUDIGY 2 VALUE ובאה איתו תוכנה ששולטת על הסאונד והכל אבל היא כבדה ולוקח לה זמן לעלות (ועוד המחשב חזק שלא תגידו) וזה סתם מעצבן אז אני לא מפעיל אותה ואז יש לי ב TASK BAR את ה PLAY CONTROL, זה הרגיל שיש בוינדוס. הבעיה היא שכל פעם שאני לוחץ למטה על האייקון שלו ב TASK BAR הוא פותח חלון חדש, וככה אני יכול להגיע לאלף חלונות כאלה.. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  2. Started by yoahe,

    קניתי נייד LG E500 הוא הגיע עם ויסטה רציתי XP אז התקנתי עליו עכשיו יש דיסק מצורף של דרייברים LG INTELLIGENT UPDATE שמתברר שהוא תומך רק ב ויסטה אז סבבה הורדתי קובץ RAR מהאתר שלהם עם התוכנה הזו ותאמת ל XP אבל משום מה בתוכנה עצמה לאחר שהיא מתקינה את עצמה חסום לי האופציה של להתקין את הדרייברים כלומר אני רואה אותם הצבע בהיר ניסיתי לצרוב את זה בדיסק לבד וניסיתי לאחר פתיחה רגילה ישירות וכלום מה לעשות ? תודה

    • 4 תגובות
    • 584 צפיות
  3. עד שנגמר הסרט... זה קורה אחרי התקנה מחדש שעשו לי ל-XP Pro 2002 SP 3 זה קורה בכל אתר שיש בו וידאו להצגה, כגון אתרי חדשות ו-Skype (אך לא ב-Youtube שעובד כרגיל) ובקבצי סרטים שאני מפעיל. הוא פותח אוטומטית על כל המסך ואי אפשר לעשות כלום עד סיום הוידאו. אם מנסים ללחוץ על המסך אז או שהוא פשוט מתעלם או שהוא נתקע לגמרי ויש לבצע Restart. (לא עובד alt+f4 או ctrl+alt+del) לדעתי זה קורה גם כאשר הוא משתמש ב-QuickTime וגם ב-Windows Media Player. יש למישהו רעיון איך אפשר להתגבר על הצרה? המון תודה כי לי אין כבר מושג, ערן

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  4. Started by slrr,

    דף הבית נפתח לי עם איווט (אייגוגל).. טבים נפתחים לאו וגם הדפדפן יחסית ל-7

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  5. Started by avico,

    שלום רב לכולם וערב טוב.(מקווה שזה המקום הנכון לשאול את השאלה) יש לי בעיה . נתקלתי היום בטורג'ן ממשפחת malware ככל הנראה טרוג'ן מסוג torjan-psw כאשר אני פותח את המחשב הוא ישר קופץ ומתקיף במלא קבצים. ככל הנראה הוא מנפח את הtemporary בד"כ שנמצא בlocal setting ואף תוקף קבצים ב system32 לפי מה שהבנתי הוירוס ינפח וינפח את הספרייה עד שלא ישאר מקום והמחשב יקרוס. שם טורג'ן לדוגמא : (אם זה עוזר) OnLineGames-SR בבקשה אני זקוק לעזרה מידית זה ממש דחוף. תודה מראש אבי

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  6. יש לי NEO4 PLAT השאלה בכותרת

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  7. שבעזרתה ניתן להכתיב הודעות למישהו אחר. מישהו גרם לי לכתוב במסנג'ר דברים שאני לא באמת כותב, עם התוכנה הנ"ל. אשמח אם מישהו יוכל להשיג לי את התוכנה, רק למטרות נקמה כמובן. אם זה לא חוקי נא לנעול את הדיון, CYA.

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  8. שלום, זה ממש מוזר תודה, HaimTS [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  9. היי! אני מוריד עכשיו קובץ וידאו ואני אכן רוצה לוודא כי זה הקובץ אותו אני מחפש. האופציה של PREVIEW בEMULE לא זמינה... רציתי לשאול איך בכל זאת רואים מה הורדתי עד כה? יש המלצה לתוכנה (בסגנון AVIPREVIEW)?

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  10. 1. אני ממיר סרטים מAVI ל MPEG ב super dvd creator 8.5 אולם התוכנה מנצלת רק ליבה אחת מתוך ה4 האם יש תוכנה שכן תנצל יותר ליבות ככה שההמרה תלך יותר מהר ? 2. עם איזה תוכנה אני יכול לקחת את הסרטים שקידדתי לMPEG ולהפוך אותם לפורמט DVD עם חלוקה בתפריט לכל סרט ?

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  11. שלום רציתי לדעת איך אני יכול לצרוב את המשחק על דיסק 1 של דיוידי מה שרואים בתמונה זה תיקייה של דיסק אחד מתוך ארבע ואני רוצה לדעת איך אני צורב את כל הארבע תיקיות על דיסק דויודי ואיך ספציפית אני צורב את הדיסק הזה תודה . [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  12. אני לא מצליח להסיר,ואני לא עודע מה זה :s05: זה שוקל 940 MB ואני לא יודע איפו זה נמצא אני רואה את זה ב EDD\REMOVE PROGRAMS ואני לא מצליח למחוק זה לא מעלה את ה WIZARD בבקשה תעזרו לי(יש מצב זה וירוס?)

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  13. כמו שכתוב בכותרת אני לא מצליח לימחוק את הוירוס עקבתי אחרי כל ההוראות שיש באתר של מיקרוסופט עשיתי את כל העידכונים שרק אפשר וזה עדיין לא נימחק..הוירוס מפסיק ליפעול ברגע שאני מפעיל את הפיירוול של הווינדוס ואני לא רוצה להפעיל אותו כי אחרי זה האימיול על מצב low id..תודה רבה לעוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  14. שלום. ברצוני ליצרוב דיסק רגיל, אך שיהיה בילתי אפשרי ליצרוב אותו שוב, או להעתיק ממנו את התוכן שבו. שיהיה אפשר ליצפות או להפעיל את הדברים מהתוכן של הדיסק רק באמצעות הדיסק עצמו. (לדוגמה: אם יש תמונות או משחקונים קטנים על הדיסק, אז שיהיה אפשר לצפות ולשחק בהם רק באמצעות הכנסת הדיסק לCD ROM ולא יהיה אפשר להעתיק את התוכן ל-HD או ליצרוב את הדיסק הזה שנית.) רב תודות.

    • 6 תגובות
    • 584 צפיות
  15. Started by iakovl,

    בקיצור בגלל שאני כל הזמן בצבא, אין לי זמן לבדוק לאיזה תוכנות יצאו עדכונים יש במקרה תוכנה שעושה את זה בשבילי? אני זוכר שהיה אמור להיות משהו דומה אני יודע שיש דבר כזה לדריברים, השאלה היא האם יש דבר כזה לתוכנות

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  16. Started by 1900GT,

    שלום, יש לי מחשב ואני צריך בשבילו דרייבר ללוח אם. בדקתי עם EVEREST Ultimate Edition ו CPU-Z את הדגם של הלוח וכל מה שהיה רשום שזה של HP ולא כל כך הבנתי מה הדגם... רשום שם גם A01 ו COMPAQ EVO.. לכן פתחתי את המחשב ומצאתי שרשום על הלוח P4B266-VMX ואחרי בדיקה גיליתי שזה של אסוס... אבל אצל אסוס אין כזה דגם בדיוק אלא : P4B266 , P4B266-C , P4B266-E , P4B266-M, P4B266-SE ואין לי מושג מה לקחת... בעקרון הכי חשוב לי זה דרייבר לכרטיס רשת כי אם יהיה לי חיבור לאינטרנט אני יוכל לחפש בעזרת התוכנה Driver Genius תודה מראש לעוזרים...

  17. Started by ilaysk,

    אוקי אני מוריד הרבה משחקים ואני צריך שתיתנו לי את האימיול המהיר והטוב ביותר שאתם מקירים (אפשר גם פרוץ) תודה מראש!

  18. זוהי התוכנה שמגיעה עם כרטיס הטלויזיה של AverMedia שקניתי ב K.S.P לפני כחצי שנה ב 420 ש"ח. 1. האיכות לא משהו אבל קצת שיחקתי עם אפשרויות הוידאו וטיפה שיפרתי את זה והייתי רוצה לדעת איך עוד אפשר לשפר את איכות הצפיה. 2. כשאני לוקח תמונת מסך ומדביק את זה בפוטושופ (הייתי עושה את זה כמובן בצייר אבל נעלם לי מהמחשב ואני לא מוצא את זה ל-XP) אז במקום של התוכנה רואים שחור במקום התמונה וגם כשזה במסך המלא אז רואים שחור בתמונת המסך אז איך אפשר לקחת תמונות מסך עם התוכנה הזאת ושיראו את התמונה בתוכנה). 3. חשבתי לקנות כרטיס טלויזיה אחר קצת יותר יקר ואיכותי אבל הטכנאי שלי אומר שלא כדאי אלא רק אחרי שיתחילו לשדר בארץ באיכות HDTV ורק אז לקנות כרטיס טלויזיה חדש ואני אראה את ההבדל. אני בטוח ששכחת…

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  19. Started by slimshady21,

    שלום במחשב של חבר שלי אין קול, אז בדקתי וראיתי שחסר לו בקר קול של מולטימדיה. יש לו לוח אם asus P4S800-MX , אז הלכתי לאתר שלהם והורדתי את הדרייבר AUDIO שהיה שם, אבל כשאני בא ללחוץ על הקובץ INSTALL שירד לא קרה כלום. מה לעשות?

  20. רוצה להעביר מפיירפוקס לאקפלורר ... תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  21. אני רוצה לייצא את כל הנתונים שיש לי בלוח השנה של היוזר שלי באוטלוק ולטעון את זה לתוך לוח שנה של משתמש אחר (שנינו עובדים בOutlook 2003)? נראה לי צריך לייצא את זה בקובץ בעל סיומת VCS או משהו כזה. שמעתי שזה נקרא גם icalendar או vcalendar מקווה שלא עשיתי סלט במושגים. תודה רבה!!

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  22. Started by The3DGod,

    איזהשהו תוכנה שתוכל לעזור לי לערוך קול. כל עזרה תתקבל בברכה

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  23. עם איזה תוכנה אני יכול להפוך קובץ RAM לאחד מהקבצים האלה .mov .wmv .mpg etc. ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  24. שלום לכולם, משום מה תמיד שאני עובר דירה המחשב מחליט להידפק(תמיד תהיתי האם יש קשר?). בכל אופן, אני מוגן ב AVG 7.5 ו ANTISPYWARE, סורק ב SPYBOT פעם בכ-3 ימים. אתמול המחשב החליט לעשות ריסט תוך דקה מדי כמה זמן(RPC FAILURE), סרקתי לבלסטוורם ולא מצאתי כלום. סרקתי שוב לוירוסים ומצאתי איזה 2 תולעות ש ה AVG מצא ומחק. ביטלתי ב SERVICES ש הRPC עושה RESET למחשב אם הוא נופל וכעת התקלה סודרה. רק מה , משהו הולך משהו בא, וכעת כאשר אני עושה COPY או CUT , אין לי את האפשרות לעשות PASTE. רק דרך הCOMMAND LINE אם תהיתם. ממש מרגיז. יש למישהו איזשהי הצעה? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  25. Started by firo_alex,

    אני מנסה לעשות רשת בין שתי מחשבים שיש לי באחד מהם WIN98 ובשני WINXP אני לא מצליח לעשות רשת תעזרו לי בבקשה!!!!!! :nixweiss:

    • 6 תגובות
    • 584 צפיות

דיונים חדשים בפורומים