עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by arikam,

    אני משתמש ב user styles רבים בפיירפוקס, אני רוצה להגר לאופרה, מכיוון שאני ממש התרשמתי מהמהירות והיעילות שלה, עכשיו השאלה שלי היא איך אני יכול להסב את ה user style שיש לי כך שהם יפעלו באופרה? במיוחד אני מעוניין בשיטה לגרום לאופרה להשתמש בסטייל נפרד לכל אתר.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  2. אז ככה אחרי כמה זמן האייסיקיו פשוט מתנתק אני חושב שזה בגלל ה firewall העם יש דבר לעשות שזה לא יתנתק?

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  3. Started by Master17p,

    שלום לכולם כשאני מנסה להתקין את התוכנה mk2vob אני מקבל את השגיאה הבאה : התוכנה היתה מותקנת אצלי כבר כמה חודשים , אבל אתמול התוכנה הורידה עדכון כלשהו , ומאז יש לי איתה בעיות הסרתי את התוכנה , וכשניסיתי להתקין אותה מחדש , הופיעה לי השגיאה הנ"ל. תודה רבה מראש לכל מי שיוכל לעזור :>

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  4. Started by apelzig,

    התקנתי היום פיירפוקס 1.0, רק כדי לבדוק - במקביל לאקספלורר. עובד מצויין מלבד לעובדה שאני לא יכול לראות פלאש. כאשר הדפדפן מנסה להתקין את ה- Plug-in של פלאש 7 אז הוא פשוט נשאר תקוע במשך ההורדה. יש פתרון?

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  5. Started by pcg202,

    acronis לא מזהה דיסק קשיח בלוח אם עם צ'יפסט P43 גם ב- Gigabyte וגם ב - Asus דבר שגורם להתקנה רגילה של מערכת ההפעלה ושאר התוכנות , (שעה וחצי עד שעתיים כולל עדכון Service Pack 3 ) במקום 10 דקות , כיצד ניתן לפתור את הבעיה ?

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  6. ברשותי כונן חיצוני שמתחבר למחשבים שונים, אני מחפש תוכנה שמסוגלת להצפין ולהגן על תקיות באמצעות סיסמא, גם כאשר הוא מתחבר למחשב שבו לא מותקנת התוכנה לצורך העניין ? אודה לתשובתכם המקצועית בנדון, תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  7. רצית לדעת אם יש דריברים ללוח הזה GA-K8N Pro-SLI NVIDIA nForce4 אם יש דריברים ל vista 64 bit ואם יש אפשר קישור

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  8. Started by dj shay 30010,

    מישהו מכיר תוכנה ליצירצ בלוק מי לדוגמה (מישהו יודע את השם של התוכנה בתמונה ??)

  9. יש לי את המסנג'ר החדש. כמו שבאיסי, כל הודעה שנשלחת, מוצגת שעת השליחה שלה והתאריך כך אני רוצה שיהיה במסנג'ר. זה אפשרי? חיפשתי באפשרויות בתוכנה, ופשוט לא מצאתי את זה בשום מקום! מוזר, כי פעם אני זוכר שהצלחתי לסדר את זה כך איכשהו

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  10. Started by YT,

    העברתי כונן קשיח ממחשב ישן (שלא קיים יותר) למחשב חדש כדי לשחזר חלק מהמידע שעליו (שאני עוד זקוק לו). לצערי, הכונן הישן עבד עם XP פרו ואני עובד עכשיו עם XP הום. חלק מהקבצים שאני מנסה לפתוח/להעתיק למקום אחר טוענים שאין לי גישה אליהם (במיוחד בתיקיית ה-Documents and Settings). כיצד ניתן לפתור את הבעיה ולסדר את זה כך שאוכל לגשת לקבצים מהכונן הקשיח הישן שלי? אודה לעזרתכם.

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  11. כלומר, אם אתקין שלושה סוגים שונים של פיירוול במחשב שלי, זה ישנה משהו?

    • 6 תגובות
    • 585 צפיות
  12. Started by gshhar,

    תודה.

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  13. בטח עד הפירסום או הקריאה של ההודעה האנטי וירוס כבר לא יהיה עם רישיון, כידוע יש משטרה של תוכנות חוקיות שמסתובבת לה, ובודקת בכל המחשבים. אני לא רוצה שבמשרד של אמא שלי ידפוק איזה "שוטר" ויתן לה קנס על כך שיש לה תוכנה "לא" חוקית. בכל אופן, ניסתי בכל דרך מקובלת לא הצלחתי, עשיתי בגוגל איך למחוק קובץ שלא רוצה להימחק והורדתי תוכנה בשם Unlocker, הצלחתי להוריד את הנוד מ-ההתחל אבל מבדיקה מעמיקה מגבלה שעדיין התוכנה קיימת, אומנם לא עובדת אבל תופסת סתם מקום שבטח אני אוכל להשתמש בו במידה רבה. מה לעשות? תודה לכל העוזרים!!![br]פורסם בתאריך: 24.12.2008 בשעה 23:55:26 טוב אני מודה לכל העוזרים אך הצלחתי למחוק את התוכנה בעזרת התוכנה Tuenup 2009. גאון מי שבנה את התוכנה!!

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  14. Started by Born2Kill,

    שלום, יש משחק שאני רוצה לשמוע את המנגינה שלו אך אין לו שום קובץ בדיסק הקשיח שאפשר להוציא אותו משם ולשמוע, לכן אני מחפש תוכנה שמקליטה live את הצלילים, באיכות גבוהה. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  15. שאלה קניתי כרטיס מסך !? באיזה תוכנה או דרך מומלצת למחוק את הדרייבר הישן !? מקווהו שזה המקום !

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  16. בעיה בDAP לא רוצה להוריד... אם זה מוריד זה רק קובת קטן של איזה 2 KB מה עושים? זה עושה לי בחלון הורדה צבע אדום(לא בחלון הראשי אלא רק בחלון של ההורדה עצמה) שבדרך כלל זה עושה אור ירוק... מה עושים? זה ממש מעצבן וזה עם כל ההורדות ככה. תודה מראש. .swg

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  17. Started by t d,

    שלום היום התקנתי על מחשבי הרבה חמרה חדשה, בין השדרוגים כרטיס 9800pro עשיתי פירמוט והתקנתי הכל מחדש, כולל "directx 9.0b" אין לי מושג איפה הוא מותקן, בימים שעברו זה היה תמיד ב c:\program files\directx ועכשיו אני לא מוצא את זה... נ.ב אני מחפש את זה כי כשאני מפעיל את painkiller הוא כותב שיש בעייה עם הerndering ב directx תודה מראש t d

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  18. אני רוצה לקחת קטעים ולתזמן אותם על פס קול. שהיה בה את כל האפשרויות של Movie makes של שחור לבן, slow mo , וכו' שיהיה אפשרות FREEZE אפשרות להכניס כל מיני אפקטים בפנים דברים מגניבים.... מה הכי טוב ? תוכנות של Adobe ? איזה ?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  19. Started by nir767676,

    יש לי בעיה נורא מעצבנת באקספלורר בויסטה שאני נכנס לאתרים שיש בהם צורך בflash או שיש בהם וידאו, כל כמה שניות קופץ לי חלון של וינדוס שרשום בו"internet explorer add on installer is requesting your permission" וזה מפסיק רק אחרי איזה עשרה פעמים, וכל פעם שאני נכנס לאתר שוב, זה מתחיל מהתחלה ומשגע לי את השכל למישהו יש מושג איך לגרום לחלון הזה להפסיק לקפוץ?

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  20. Started by amisha,

    אני ורצה לנגן במחשב את הקובצי ענק של ה 4.7GB בעזרת נגן נוח יש הצעות ?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  21. שמתם לב שהרבה תוכנות שחידשו אותן פחות טובות מהקודמות שלהם איך זה? קחו דוגמאות 1) NERO 6.6 הרבה יותר טוב מנרו 8 ולא משנה מה תגידו הרבה יותר קליל ונוח וצורב יותר איכותי גירסה 8 נתקע תמיד בתחילת הצריבה לכמה שניות לפני שהוא מתחיל 2)Ad-Aware SE Professional הרגיל והישן הרבה יותר טוב מAd-Aware2007 הישן מוחק רק מה שצריך יותר מובן וקליל 3) התוכנה הגדולה מכולן -ויסטה מול xp אין מה להוסיף ויש עוד שלא עולות לי כרגע קחו דוגמאות של משחקים 1)empire earth 2 לעומת empire earth3 ברור ש2 יותר יפה מובן וכייפי 2)c&c 2 לעומת c&c 3 אותו דבר כמו למעלה מעניין למה זה במקום לשפר זה ניהיה יותר גרוע

    • 6 תגובות
    • 585 צפיות
  22. Started by borg,

    אני מחפש תוכנה יעילה לתחזוקה של הדיסק הקשיח, כדוגמת Norton Utilities 2005. קיימת תוכנה יותר טובה? נ.ב. אם מישהו יכול לעזור לי לגבי Norton Utilities 2005 (אני לא צריך עזרה טכנית, אלא...), אני אשמח לקבל הודעה פרטית.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  23. שבעזרתה ניתן להכתיב הודעות למישהו אחר. מישהו גרם לי לכתוב במסנג'ר דברים שאני לא באמת כותב, עם התוכנה הנ"ל. אשמח אם מישהו יוכל להשיג לי את התוכנה, רק למטרות נקמה כמובן. אם זה לא חוקי נא לנעול את הדיון, CYA.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  24. ניסיתי לייצא כקובץ פאוורפוינט ולא מצאתי את האפשרות חוץ משליחה במייל, אין אפשרות לשמור את הקובץ כPOT ? עריכה: הצלחתי בעזרת שמירה בשם.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות

דיונים חדשים בפורומים