תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הייתי רוצה לדעת איך יש לכם את הגישה המלאה. אני מעריך שאצל חלקכם ( : ) אולי לא הכל חוקי,לכן סתם תרשמו שיש לכם,אני כבר אדבר אתכם בפרטי. THX
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
רציתי לקבל המלצה לתוכנת השתלטות מרחוק שתוכל לאפשר לי בדיקות על משחבים מרוחקים בצורה נוחה(לא כמו הכלי של xp) בנוסף יש צורך שהתוכנה תתמוך בויסטה+xp ואם יש מדריך אז זה מעולה... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אני מנסה לשלוח הודעה לאחד מהרשימה אבל הICQ לא מאפשר.. ולכל שאר הרשימה אין בעיה לשלוח הודעות כל הזמן.. מי יכול לפתור את הבעיה??
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום .. אני צריך מדריך ל הוספת כתוביות לסרט XVID ..
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
שלום לכם, האיי סי קיו לא מתחבר לי במחשב הזה. הוא נמצא ברשימת החריגים בפיירוול, אני לא מבין מה הבעיה, הוא עולה והכל, אבל הוא פשוט נשאר תקוע על "מתחבר" אם מישהו יודע מה הבעיה אני אודה לו מאוד . תודה.
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
קודם כל, משום מה הדיסק של הלוח אם לא עובד לי בוינדווס הזה. האם יש דרייברים כלשהם הקשורים ללוח אם שאני צריך להתקין חוץ משל הכרטיס קול? האם זה משהו אצלי או שהפונטים בוויסטה נראים שונה? איך אני מבטל את כל האזהרות המעצבנות הללו? בשביל להעביר קובץ מסכן אני צריך לאשר איזה פעמיים שלוש.
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
-
אני זמן רב מחפש מין MUI לתוכנת השירטוט AUTOCAD האם מישהו שמע על תוכנה כזאת עברית !! עדיף 2005 ! אבל כל גרסה חדשה יותר בעברית תתקבל בברכה תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אוקי קניתי את הPRO 9000 ראיתי אותה בפעולה התלהבתי, מסנג'ר, וכו... ראיתי את אותה מצלמה אצל מישהו אחר בשידור... הבדל שמיים וארץ שלי נראית כמו מצלמה של שתי שקל ושלו מצוינת איך זה ההבדלים האלה מה צריך לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
-
אני צריך תוכנה ש... תגביל את הרוחב פס או משהו כזה שאני נותן מהחמשב שלי (זה שמחובר אליו המודם) למחשב השני...
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום חבר'ה אני מחפש תוכנה שיודעת לעשות גיבויים על פי לוח זמנים פעם לטייפ גיבוי ( 4mm DDS-3). בבקשה לא להגיד לי ntbackup מכיוון שהתוכנה המקוללת הזאת עשתה לי את המוות עם קליטת מדיה חדשה, הצורה שבה אני רוצה שזה יעבוד היא שהתוכנה תקלוט מדיה חדשה / מדיה משומשת - תחמק את כל מה שיש עליה ותעשה גיבוי חדש. משום מה ntbackup לא עובד לי, אם למישהו יש רעיון למה? אז שיבורך. את ה /UM גם ניסיתי ללא תוצאות. תודה לעוזרים / למושיעים וגם לשכנים (ולמה לא בעצם?). מקסים.
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יש לי את המקלדת של מייקרוסופט המולטימדיה (הפשוטות הנפוצות), ואני רוצה שהמקש של הפליי/פאוס לדוגמה יפעיל את השיר ב WINAMP ולא ברגיל של המדייה פלייר. ניסיתי דרך התוכנה של המקדלת אבל לא מצאתי אופציה נכונה. תודה
-
האיי סי קיו שלי לא עובד הוא מגיע לקטע הזה של מתחבר... וזהו נתקע התוכנה לא מגיבה... מה עושים?
-
- 8 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אהלן אני מנסה לפתוח קובץ שלא נגוע בוירוסים בודאות ואני לא מצליח לפתוח אותו בגלל הווינראר מה אני יכול לעשות ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אשמח לקרוא חוות דעת על המערכת ועל היתרונות שלה ברמת המשתמש של חברים כאן . לפני כמה שנים ניסיתי את REDHAT ואני רק זוכר שעות של סבל וסיוט מתמשך. אומרים שהיום דברים השתנו,האמנם? יש פה לינק לסירטון הדמיה והשוואה בין לינוקס לויסטה,אני בטוח שהקצינו ביכולות של לינוקס. http://www.woot.co.il/2007/04/29/%d7%9e%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%9e%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%a9%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a8-%d7%9e%d7%99-%d7%94%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%91%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a8-%d7%95%d7%99%d7%a1
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
התקנתי את הדרייברים החדשים ביותר, ועדיין משום-מה, בכל רזולוציה אפשרית קצב הרענון היחיד שאני יכול לבחור הוא 60Hz. איך אפשר לשנות את זה?
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
-
חיברתי את המחשב לטלוויזיה ורואים שחור לבן אני צריך להחליף ל-NTSC ואי אפשר ללחוץ http://img254.imageshack.us/img254/7942/tvtoolrs7.jpg
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום לכם, יש ברשותי את התוכנה AutoCAD 2006. לאחרונה קיבלתי תוכניות מאוד חשובות ואני מעוניין לעיין בהן ולערוך אותן..עד כאן הכל בסדר. העיניין הוא שבתוכניות ישנן הרבה מאוד הערות קריטיות בעברית ואינני יודע כיצד אני יכול לראות אותן בעברית..כרגע אני רואה אותןו בתור סימני שאלה... בבקשה תעזרו לי לגרום לתוכנה להציג את ההערות בעברית תקינה.. בתודה ניר
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
ערב טוב! יש בעיה בדמון טולס.. זה מתקין חלק 1 וירטואלי ובהתקנה של החלק השני זה כותב UNABLE TO MOUNT IMAGE. DEVICE 0 HAS OUTSTANDING OPEN HANDLES. מה לעשות?? תודה.
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המסנג'ר שהוא לא מיתחבר ולפי מה שרשום זה בגלל החומת אש כנראה שאפילו לא מופעלת אצלי... מספר שגיאה: http://www.siz.co.il/my.php?file=yhliyw5wdmtm.jpg יש לי ויסטה את החומת אש שלה ביטלתי, בנוסף יש לי גם חומת אש של NOD32 שבעיקרון כל דבר שהNOD מקפיץ לי(הודעות של לאשר פתיחת פורטים או לא) אני תמיד עושה לאשר...זה אומר שעל הפורטים שהמסנג'ר רוצה פתוחים,פעם אחת גם ניסיתי לבטל את שתי החומות אש וזה גם לא עזר פתחתי פורטים בראוטר בתקווה שאולי זה יעזור וזה לא עזר(אני יודע לפתוח פורטים זאת לא הבעיה) כמה תמונות שתבינו: http://www.siz.co.il/my.php?file=m2zjy2tkemyz.jpg http://www.siz.co.il/my.php?file=cxtdzjncvh4z.jpg אני כבר ממש לא יודע מה עוד אפשר לעשות...למישהו יש פיתרון? תוד…
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
הבנתי שמלבד הפעלת ה-AA דרך משחק מסויים יש גם אפשרות לעשות זאת לכרטיס מסך בכלליות. חיפשתי בלכ מקום ואני לא ממש מוצא את זה, מישהו יכול לאמר אולי איך עושים את זה? תודה רבה ;D
-
- 6 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום רב, לפני זמן לא רב, רכשתי שתי רישיונות של Acronis True Image 11 Home. (עבור שני מחשבים) כעת קיבלתי מהיצרנית מייל, המבשר לי חגיגית שכלקוח מוערך של החברה, אני זכאי לשדרוג חינם לגרסה החדשה יותר - Acronis True Image Home 2009 כאן מתעוררות שתי שאלות: 1. האם בכלל כדאי לשדרג? 2. מה יעלה בגורל שני הגיבויים שכבר יצרתי עם הגרסה הנוכחית? האם לאחר השדרוג, אוכל עדיין להשתמש בהם במקרה שאזדקק לשחזר? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
ערב טוב חברים! התקנתי את התוכנה הזאת בכדי לצפות בטלוויזיה וכשאני מפעיל אותה היא נותנת לי הערת שגיאה "cannot detected device, please check hardware or re-install driver" עכשיו: הסרתי את הדריוור התקנתי מחדש שוב ושוש וזה עדיין לא עובד...מה עושים...יש הצעות? ???
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-


