תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני לא מצליח לקבל ולשלוח קבצים למישהו מסויים באיי סיי קיו איך פותרים את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחר עידכון לאניטטרנט אקספלורר 7 נעלם לי הסמל של המנעול שצריך להיות בתחתית הדפדפן כאשר נכנסים לאתר מאובטח. עכשיו השאלה שלי היא האים זה צריך להיות ככה או שיש איזשהיא בעיה ויכולים לראות מה שאני רושם באינטרנט? תודה לכולם!
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
לא יודע מתי זה התחיל או מאיזה סיבה, אבל משום מה לאחרונה כל פעם העוגיות נדפקות. אני מתחבר לאתר, מסמן כן להתחברות אוטומטית, וכל פעם שאני חוזר אליו אני לא מחובר. פורומים (להתחבר), טראקרים (להתחבר), בלוגים (לרשום את פרטי המגיב). זה מטריף. קרה למישהו? יש פתרון ידוע? בדיקה מסויימת שיכולה למצוא את מקור הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום לכלום... תראו מישהו יכול לעזור לי?? יש לי תוכנה TC שמה... היא תוכנה של שפת C וככה אני מפעיל אותה והכל... היא עולה אבל משום מה העכבר לא מגיב וגם המקלדת לא... כל תוכנה כזו של דוס לא מגיבה לי לא לעכבר ולא למקלדת?? פעם זה עבד לי... פירמטתי את המחשב שוב ועדיין לא עובד.... מה לעשות אולי יש משהו בWINXP ומונע מזה לעבוד? בתודה אלעד
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
כשאני מכניס מספר ומנסה להתחבר אני מקבל הודעת שגיעה כזאת. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אתמול התקנתי וויסטה, ויש לי קרטועים בשירים שאני משמיע, ובצלילים של הווינדוס. התקנתי את הדרייבר לאודיו שמתאים לוויסטה, לא עזר.
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
כמו שהכותרת אומרת יש לי כמה קטעי וידאו עם VARIABLE FRAMERATE ואני רוצה לחתוך כמה דקות מכל אחד [פשוט למחוק], אבל VDUBMOD לא תומך בVFR... ואני לא מכיר שום כלי שכן. -ג'ו
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אני מקבל את השגיאה הזו כשאני מנסה לבדוק את ההגדרות שלו. מישהו יודע למה זה קורה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום כאשר אני צופה בתמונות שמובילות לURL,הוא מציג לי את הדבר הבא: וכאשר אני רוצה לצפות בסרטון יוטיוב דרך לינק ולא להכנס קודם לאתר הוא מציג לי את הקוד מקור. איך אפשר לתקן?
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
-
הפירפוקס קורס לי ביותר מדי אתרים.. מה עושים? יש עוד מישו שזה קורה לו?
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
what is "WINDOWS INSTALLER"? )windows installer 3.0)
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
-
אז ככה.. התקנתי את התוכנה הכל טוב ויפה.. הוספתי אייקונים והכל... עכשיו בסרגל של ההתחל למטה יש את הסרגל הפעלה מהירה.. ששם יש את האייקון ששולח אותך לשולחן ההעבודה "Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launc" בכל פעם שאני לוחץ עליו התבנית של האייקונים נהרסת.. הם זזים לצד שני ואז שאני לוחץ שוב על הכפתור הכל חוזר אבל מבולגן טיפה.. האם יש דרך לפתרון הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם נורטון אינטרנט סיקיוריטי איך אני מבטל את ההגנה שלו שחוסמת התחברות לשרתים של אימיול וקאזה??!
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
השאלה בכותרת.... ברור שאין תחליף לפשוט שמיעה של השיר, אבל כשמדובר בספרייה עצומה צריך איזה תוכנה להעזר בה עד לא מזמן השתמשתי ב ENCSPOT : תוכנה שמראה את הביטרייט ,מקודד ( כל מה שלא ב LAME מחקתי) ועוד כל מיני... אבל עבר הרבה זמן מאז העדכון האחרון שלה והיא נראית לי מיושנת, אני מחפש תוכנה בסיגנון דומה בסנון זה
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
הי, Visual studio 2008 היתה מותקנת אצלי במחשב, אך נמחקה לי ספריית ההתקנה, כלומר ספריית ההתקנה של התוכנה ב- program files (אל תשאלו איך, טעות אנוש...). בכל מקרה, המערכת לא מצליחה כמובן להסיר אותה (כי כל הקבצים נמחקו), ומצד שני דיסק ההתקנה לא מוכן להתקין את התוכנה שוב (כי מבחינתו הוא רואה שהיא מותקנת). יש פתרון לבעיה הזו ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
המלצות בבקשה...
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת איזו תוכנה בודקת כל חלק במחשב ומדווחת אם הוא מתפקד בצורה תקינה ומספק את מירב הביצועים שהוא מסוגל לתת. תודה מראש. פז.
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום סרקתי עם התוכנה 2.2 CCleaner אבל לכך הרבה זמן לסיים את הסריקה. מה הסיבה לכך.
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 586 צפיות
-
-
טוב תראו, יש לי שני כוננים C ו-D... הווינדווס מותקן על C. כאשר אני מתקין כל יישום שהוא, הברירת מחדל של ההתקנה היא C. ברב ההתקנות יש אפשרות לבחור את הכונן, אך בחלקן אין, והוא באופן אוטומטי בוחר ב-C. אני מעדיף שכל הקבצים יותקנו ב-D. מה לעשות? יש תוכנה שמשנה את כונן ברירת המחדל? תודה
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
בס"ד שבוע טוב לכולם... יש לי בעיה בתוכנה של נרו(גרסה חוקית) לעיתים התוכנה לא פועלת כלל ולעיתים היא פועלת אך לאחר צריבה קורה דבר מוזר אני מנסה להפעיל אותה והשעון חול(זה שמופיע לאחר שלוחצים על האייקון) עובד אך התוכנה לא עובדת... כמו כן בTASK MANAGER כן מופיע שהתוכנה רצה.... למה זה ואיך אפשר לפתור את זה... יש לי AMD 3000 512 MB XP SP1 NAV2005 תודה לעונים....
-
- 7 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש ב AZUREUS ויש לי אינטרנט של 3 MB כאשר אני מוריד טורנטים המהירות הגבוהה ביותר שה AZUREUS הגיע הייתה 250 או 230+- אבל הרוב זה נע סביב ה 160 או 180. הוא לא אמור להגיע למהירות המקסימלית? והאם יש איזשהו טורנט של TEST כדי לבדוק אם הביטורנט שלי תקין כלומר טורנט שמהירות הורדתו אמורה להיות במקסימום האינטרנט שלי? אתם מכירים כזה? עוד שאלה קטנה: כמעט תמיד כשאני מוריד טורנט כלשהו ושם אותו ב queue או לוחץ על המשולש הירוק הוא לא מתחיל להוריד לי. רק כשאני לוחץ על FORCE DOWNLOADING הוא מתחיל להוריד.. למה זה? ואיך ניתן לתקן את זה? ואל תדאגו-הכל פה חוקי-כל הטורנטים חוקיים
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יש למישהו שמות של כמה תוכנות טובות כאלה ?
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-


