תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם!!! אני צריך עזרה ממישהו שיודע איך אני מתקין /מגדיר/מחבר R DISK נוסף למחשב... (כבר חיברתי בעבר אבל משהו קרה ועכשיו יש לי רק WIN 98 כי הXP היה שם...) תודה רבה E.T.L (מצפה לתגובה כמה שיותר מהר....)
-
- 5 תגובות
- 587 צפיות
-
-
משום מה היום הדפים באתר (HWZONE כמובן) לא מפסיקים להיטען לי למרות שכל המידע כבר מופיע. אני משתמש בFF. מישהו מכיר את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
איך אני מגדיר כתובת משלי בתוכנה הזאת ? אני צריך שרת ? אשמח אם תפרטו לי איך לעשות כתובת משלי
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אני לא יודע בדיוק איך זה קרה אבל איכשהו גרמתי ל-Task Manager שלי להיראות כך (קובץ מצורף). איך אני מחזיר אותו לקדמותו? (חסרים כל ה-Tabs וכו') [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה דחופה אני לא יודע איך מתקינים את : Xilisoft DVD To MP4 Converter v4.0.95.1207 WinAll Incl Patch-CU מישהו יוכל לעזור לי בדחיפות תודה
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
מחפש לדעת את הפורטים הטובים ביותר ל- emule הבנתי שיש הבדל בכמות הקבצים ובמהירות ההורדה תודה
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יותר מהכותרת אין לי ממש להרחיב! P: אבל בעיקרון אני צריך תוכנה שאני אוכל לבטל בעזרתה ערוצים מסויימים בקובץ כדי להוריד את כמות הפולי של קובץ מידי שיש לי, כדי שהפלאפון שלי ייקרא אותו..
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם תוכנה מאוד מעצבנת ששמה הוא spyaxe אין לי מושג איך התוכנה שהזאת הגיעה למחשב שלי..למרות שמחקתי אותה מהמחשב עדיין היא השאירה אצלי הודעה מעצבנת (בתמונה): למרות שאני סוגר את החלון הזה הוא לא נסגר (אני סוגר אותו ואוטומטית הוא נפתח שוב) כאשר אני לוחץ עליו הוא מגיע לדף הבית של התוכנה spyaxe אין שום זכר לתוכנה במחשב שלי. הרצתי גם אנטי וירוס וגם spybot וכלום לא מסיר את זה. מה לעשות? תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני משתמש כרגע ב-eMule Plus והוא בסדר, אבל מעצבן שהוא לא מחפש בעברית ולוקח לו המון זמן למצוא מקורות. אפשר המלצה למוד אחר?
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה ואני לא יודע איזה סוג כתוביות היא מקבלת מה שבטוח לא *.SRT
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
צריך עזרה אני מקווה שזה המקום הנכון אם כן תודה מראש תגידו לי מה אני צריך לעשות. רק למבינים לא לנחשב בבקשה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
שלום לכולם, הבנתי שכדי לאפשר לMIRC להתחבר עם ZONE ALARM מופעל צריך להכנס למקום שנקרא IM SECURITY. לא מצאתי את המקום הזה... יש מצב לפרינט סקרין עם סימון איך להגיע לשם? תודה.
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
בעודי גולש להנהתי נכנסתי לWALLA לבדוק קצת את תיבת הדואר שלי וגיליתי שהסיסמא שלי שונתה אני עושה את זה מדי יום ולא יתכן כי שיניתי את הסיסמא ואיני זוכר זאת. ניסיתי להשתמש בכלי לשחזור סיסמא של ואללה ללא הצלחה אחרי שאני מקליד את התשובה הנכונה לשאלה האתר לא מגיב. לאחר זמן מה דקתי בעוד אתרים שאני חבר בהם ודורשים סיסמא שגם שם הסיסמא שונתה! כדי לשחזר סיסמא שם אני צריך את תיבת האיי מייל החסומה.?! איזה מצב ביש! אני משתמש בתוכנת רובופורם ואני חושב שיש לה קשר לכל העניין. אודה לעזרתכם תודה
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
-
האם מישהו התקין את הדריבר של AMD: AMD Athlon 64 Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (exe) 1.2.2.2 ויכול להגיד אם יש שיפור...
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני מנסה לעלות למשל את סטארט והוא רושם לי את זה החצי עברית חצי סינית מה אני אמור לעשות ואם יש איזה תןסף שאני חייב לפריפוקס 1.5
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
פיירוואל לא יודע מה אבל כל פעם שאני נכנס לאינטרנט המחשב נטחן ספייווארים, הצילווו
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
ושיפעלו שוב בווינדוס החדש הם לקראת הסוף אבל יש לי עוד כמה ימים ואני לא רוצה לחכות זה זז על 2KB אבל זה הכי מהר שמצאתי . כל קובץ כמעט 4 גיגה וזה מאוד חשוב ממש לא בא לי להוריד מחדש אני אשמח לעזרה תודה נ.ב יש לי צורב DVD ודיסקים מוכנים אז זה רק עניין האם הם יעבדו אחרי פורמט
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני זוכר משהו דומה ל... vnc playrer ,nvc. משהו כזה. מישהו יודע את שמה? תודה
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יש לי בעייה כאשר אני משתמש באשף ההורדות של מוזילה ההורדות ממש איטיות (בדר"כ 15KBPS ופחות) הבעייה מתרחשת רק כשאני מנסה להוריד מחו"ל בארץ אין שום בעייה. כשאני משתמש לדוגמה במקסטון כדאי להוריד המהירות מצויינת ללא קשר עם זה בחול או בארץ. רעיונות? תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
במיוחד חשוב הקטע של short leadouts ככה חוסכים 80 שניות של מקום (או 12MB),מישהו כבר ניסה לצרוב 712MB+ בנירו החדש?
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
לא משנה מה אני כותב בחיפוש, אני מקבל את ההודעה הזאת: אם אני מקיש את הקוד זה מאפשר לי לחפש.... (אבל צריך את זה כל פעם מחדש) אין לי ספייוור וזה גם לא קשור כי כל פעם אני מחפש משהו אחר וזו אותה הודעה שכביכול זאת מילת חיפוש של ספייוור..... PLZ HELP עריכה: לא משנה, עשיתי RESTART וזה הסתדר משום מה
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
שלום כהרגלי אני מפעיל קבוע את החוסם פלאש לעצירת פרסומות באתרים שונים (גם פה....) לצערי הפעלתי בטעות חסימת תמונות ואז כל האתר נעלם.כרגע אני גולש בתוך ה IE טאב ואני משתגע מכל הניצנוצים של הפלאשים מול העינים. מה עושים???.איפה אני מחזיר את הפיירפוקס לעבודה תקינה.אני לא רוצה לגלוש ב IE טאב באופן קבוע. אשמח לקבל הסבר לתקן את הטעות של ביטול התמונות. תודה
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
טוב תיראו סוף סוף הורדתי פיירפוקס ועכשיו אני לא יודע אם אני יכול למחוק את האספלורר ואת כל העדכונים שלו או שאני צריך להשאיר אותו??? מצטער על השאלה המטומטמת :-\ דניאל.
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני צריך עזרה!!!! אני מנסה לעדכן את הדרייברים של כונן הDVD שלי CREATIVE 5240E-1 כי מי שמכיר כונני DVD ישנים יודע שיש בעיה להעביר את ה ZONE שלהם ומי שלא יודע לכל DVD יש אזור משלו ובדרך כלל זה אזור 1 או 2 אבל היום הכוננים של ה DVD יכולים לקרוא את כל ה אזורים אבל כוננים ישנים לא יכולים והם צריכים עדכון חומרה ואז להשמש בתוכנה שנקראת DVD Region Free כדי לקרוא את כל הסרטים בלי שום בעיות. בכל מקרה יש לי כונן CREATIVE 5240E-1 ומצאתי כמה דרייברים באתרים שטוענים שאלה דרייברים לעדכון גרסה ואני יודע שאולי צריך לעדכן דרך הביוס או דרך דוס או משהו אבל לא מצאתי מדריך אחד שיסביר לי איך אני אמור לעדכן את הכונן שלי ספציפית וכל מדריך אחר לא עזר לי!! אז אם מישהו יודע איפה אני יכול להורי…
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-


