תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הופיע לי עכשיו הודעה(אחרי שיש לי את האנטי וירוס איזה חצי שנה)שאני צריך להשים KEY Kaspersky Anti-Virus Personal Pro באנטי וירוס הזה בבקשה האנטי וירוס לא עובד עכשיו ואני לא מוצא את הקובץ של הKEY בבקשה עזרה דחוף!
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
נסיתי לאתר אותו דרך האינציקלופדיה של avg אבל לא מצאתי למישהו יש פיתרון? ועוד שאלה אם אני לוחץ על heal והקובץ עובר לכספת של האנטי וירוס האם הוא מנוטרל?.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם מישהו מכיר את התוכנה הנ"ל ? קראתי הרבה ביקורות טובות אבל הייתי מעוניין לשמוע את דעתו של מישהו שמבין בתחום של אבטחת מחשבים או מישהו שכבר ניסה או מנסה את התוכנה. תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שאני מתקין את התוכנה מופיע לי בהתקנה ההודעה שבתמונה תמיד שזה מופיע אני מתקין ויש ריסט ואחרי זה ההתקנה ממשיכה והכל עובד... אבל הפעם זה כאילו לא מתקין את הדבר הזה וכל פעם עולה ומנסה עוד פעם להתקין ועוד פעם להתקין ועוד פעם להתקין... מישהו יודע מה הבעיה? אני עם ווינדוס 64 ביט...ויש תמיכה של התוכנות ב-64 ככה שזה לא זה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אהלן יש לי כמה סוגי ANTI VIRUS. אני רוצה לעשות השוואה גדולה בין כולם. בשביל זה אני אקח כונן קשיח וישים בו כמה שיותר וירוסים שאני יכול למצוא ואז אסרוק אותו ויראה איזה תוכנה גילתה והסירה הכי הרבה וירוסים, עם עוד כל מיני נתונים וכו'... הבעיה היא שאני לא יודע מאיפה להשיג חבילת וירוסים... יש למשהו רעיון? תודה יניב
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
-
אני פתאום מוצא טונות של ג'גה בכל מניי ספריות צדדיות של וינדוס (בתוך האדמינסטור) הרבה מזה אני יודע שאפשר למחוק לא הכל אני יודע ולא מוצא גם את כל הזבאלה תודה
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
רצוי טובה ואיכותית . תודה .
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
יש לי את הגרסה הכי אחרונה 1.0.4 יש אתרים שבהם נפתח חלון חדש אז איך עושים בפיירפוקס מוזילה שכל חלון יפתח בטאב כולל חלונות קופצים? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
היי נתקלתי בכיווצים שונים ושמתי לב שיש פעמים בהם גודל הקובץ המכווץ תופס כחצי מגודל הקבצים שבתוכו ואפילו פחות. וישנם כיווצים בהם גודל הקובץ המכווץ כמעט ולא קטן לעומת הקבצים שבתוכו. לכן רציתי לשאול מהי הדרך היעילה ביותר לכיווץ. ניסיתי תוכנות שונות ומצאתי שwinrar היא היעילה ביותר. האם אפשר לשנות משהו בשיטת הכיווץ של התוכנה במטרה לגרום לכיווץ להיות יעיל יותר? (חוץ מאפשרות הכיווץ הבסיסית של בחירת fast, normal, best וכאלה). תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
קניתי את הCRUZER TITANIUM 2GB וראיתי את הדבר הזה של הU3... על איזה תוכנות אתם ממליצים? איזה כדאי לשים בDOK? ולפי מה שראיתי, לU3 אין תמיכה בתוכנות של PORTABLEAPPS.COM ואי אפשר להוסיף אותם לתפריט. אז יש איזה תוכנה שיכולה להביא לי תפריט משנה לתוכנות האלה?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
יש לי סרט שאני רוצה לערוך (לגזור כמה קטעים ממנו). ניסיתי להשתמש בתוכנה של הווינדוס אבל היא איטית, לא נוחה ודי לא ברורה מישהו יכל להמליץ לי על תוכנה מהירה וקלה?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
אני רוצה לעביר תמונות מהמצלמה דיגיטלית שלי למחשב.אני חייב להתקין את הדיסק שקיבלתי? או שמה שיש בדיסק זה רק תוכנות מומלצות
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש תוכנה שבעזרתה יהיה אפשר לחתוך חלקים מכמה סרטים ואז לאחד אותם. רצוי שתהיה פשוטה כי אני לא מתמצא בזה. ד"א יש לי מחשב ישן אז גם שלא תהיה כבדה. תודה
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
קראתי שלמיראנדה כבר יש תמיכה ב - google talk ורציתי לדעת האם Trillian כבר תומך בזה גם כן...
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
התחלתי להתקין אנטי ווירוס (נורטון 2008) ובאמצע נכבה לי המחשב ואחרי זה שרציתי להתקין שוב הוא לא מתקין :s05:
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אממ.. ממה שידוע לי הfirewalls הטובים ביותר ( לפי מה שאני יודע ) שיש הם zonelarm ו-Norton Personal Firewall ואני לא יודע במי לבחור.. מישהו יכול להסביר לי עליהם קצת? מי יותר יעיל? יותר נוח לשימוש?..
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
הסבר: אני מחפש תוכנה שתוכל להגיד לי איזה חלק בתמונה עבר עריכה, יש כזה דבר?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
יש לי קובץ שאני מת לצרוב לDVD אבל כל תוכנה שלא ניסיתי הקובץ ניתקעעעעעע גם בנירו גם נ WINAVI ו TMPGEnc קיצר לא יודע הקובץ לא דפוק או משו הוא באיכות גבוהה מאוד ולא ניתקע אבל כל פעם שאני מנסה להמיר אותו או לצרוב זה ניתקע לי ב 13 אחוז.... ימשו יודע מצה הבעיה? תודה
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
-
שאני בא להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך שהוא ati כתוב לי את ההודעה הזאת: error installing ikernel.exe מה זה?! תודה לכל העוזרים וד''א אם צריך יש לי windows xp proffesional בבקשה זה דחוף אני לא יכול לשחק בכלום
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום, קרתה לי תופעה מוזרה שלאחר הדלקת המחשב צריך ללחוץ על שם המשתמש בכדי להכנס למחשב. ( מה שלא היה צריך לעשות קודם) אין לי סיסמא, וכאשר אני לוחץ login מיד אני רואה logoff וחוזר לנקודת ההתחלה של כניסה על שם המשתמש. כניסה דרך safe mode עם אדמינסטיריטור מגיעה לאותה תופעה, login ןמיד log off. דיסק התקנה של windows, עם אפשרות recovery, דורש כניסה למחשב אך נתקל בבעית ה- login שמתוארת מקודם. אנא עצתכים, תודה, ארז
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
יש עוד אנשים שלא מצליחים להתחבר למסנג'ר? מהבוקר הוא לא מתחבר לי וגם האתר של hotmail לא זמין.
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי סידרה שאני רוצה להמיר אותה כדי לראות במכשיר הנייד שלי, אבל התוכנת המהרה של Iaudio לא מזהה את הסרט!, ורק VLC מזהה אותה בתור DX50 התקנתי כבר את K-lite עד החבילת מגה וזה לא עזר בכלום, מאיפה אפשר להוריד את הקודקים ש VLC משתמש בהם, ומישהו יודע מה אפשר לעשות, כי לפי מה שהבנתי Dx50 זה בסה"כ Divx5.0 אז למה שהתקנתי את הגירסה האחרונה 6.8.0 זה לא עבד עדיין, וגם היה רשום בכל מני מקומות שקראתי Fourcc
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם, תגידו:, יש תוכנה שאני יכול לבדוק איתה אם בוצעו שינויים כלשהם בתמונה?, כלומר, אם הוסיפו משהוא וכו'... בתודה, MuTaTiOn.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-


