עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שבת שלום לכולם! יש לי בעייה מאוד מוזרה, כל מישחק שאני משחק כמעט אני צריך דרייבר אחר, נגיד בפרו עם הדרייבר של NVIDIA 178 המישחק רץ פיקס אבל לעומת זאת עם דרייבר גירסה 174 הוא עם תקיעות רציניות, אבל מצד שני COD5 רץ מצויין עם 174 אבל עם 178 לא, מה אני עושה במצב כזה? ד"א ,יש לי כרטיס מסך 7600GT. תודה מראש..

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  2. Started by mostwanted,

    התוכנה שומרת כל סירטון שאני עורך באיזשהו פורמט או לא יודע מה כך שהסירטון יוצא רחב יותר והאיכות פחות טובה איך אני יכול לשמור סירטון אחרי עריכה ושהוא ישאר באותו הרזולוציה?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  3. איך נפטרים מהבעיה הזאת בבקשה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  4. Started by דודי הסטלן,

    היי לכולם, לאחרונה הופיעה אצלי בעייה מעצבנת. כששולחים לי לינק במסנג'ר ואני לוחץ עליו זה נפתח לי באותו חלון אקספלורר פתוח, ולפעמים זה ממש בעייתי כי אני מאבד מידע חשוב ולפעמים אין דרך לחזור לדף הקודם שהייתי בו. אני לא יודע אם זה קשור אבל יש לי את הגירסה הכי עדכנית של המסנג'ר, ולאחרונה הסרתי את אקספלורר 7 אחרי שהוא והמחשב שלי לא כ"כ הסתדרו ביחד (בעיקר בעיית איטיות). יש למישהו מושג איך אני מגדיר במסנג'ר שבלחיצת לינק, החלון ייפתח בכל מקרה בחלון אקספלורר חדש? תודה לעוזרים.

  5. Started by Oranl,

    היי, אחרי פירמוט של מחשב פנטיום 4 נתקלתי בבעיות סאונד למרות התקנת דרייבר מתאים מאתר יצרנית הלוח. הלוח הוא MSI 865PE Neo2-V. הדרייבר לפי EVEREST הוא intel 82801eb ich5 ac97. ניסיתי את הדרייבר מאתר MSI (של REALTEK), ניסיתי דרייבר מאתר אינטל ותמיד אני מקבל סאונד מקוטע ולא רציף עם "לכלוכים". תודה למי שיכול לעזור..

    • 6 תגובות
    • 589 צפיות
  6. עכשיו הוא מראה כל פעם שהוא נמחק אבל אחרי סריקה חוזרת הוא מוצא אותו כל הזמן שוב..... על מה אתם ממליצים ? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  7. Started by et_gershon,

    מישהו יודע באיזה תיקיה במחשב אני יכול למצוא את המועדפים, בתור קבצים כמו שבאקקספלוררר זה נמצא איפשהוא במסמכים שלי??, בבקשה זה חשוב כי אני רוצה לפרמט ואני לא זוכר איפה הם נמצאים!!!

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  8. שאלה מלאה באשכול הקודם : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=247165.msg2177789#msg2177789

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  9. Started by MATOK,

    אני מקבל דואר רגיל,אבל כשאני מנסה לשלוח אני מקבל את ההודעה הבאה: איך אני פותר את הבעיה? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  10. זה מה שקורה לי ביומיים האחרונים: באופן מפתיע, קופץ לי סוג של פופאפ שהכותרת שלו היא: CiD: ואחריו כתובת האתר, וכמובן, הבאנר עצמו. הרצתי את AD-AWARE בגירסא הכי עדכנית ואני לא בטוח שהבעיה נפתרה. אני שוקל להשתמש ב SYSTEM RESTORE על מנת לשחזר את המערכת מלפני כמה ימים וכך לפתור את הבעיה. האם למישהו יש הצעה לדרך שתעזור להפטר מזה?

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  11. Started by nuctornal wisdom,

    אני מחפש תוכנה שמאפשרת להגדיר פרופלים לstartup, שכשאני אבחר בהפעלה הבאה של המחשב יעלה רגיל, או יעלו רק תוכנות X,Y יש חיה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  12. Started by icebreak,

    ראיתי כמה דוגאמות של כל מני אפשרויות חדשות, ובהחלט נראה מבטיח... http://www.macromedia.com/downloads/ (כמובן שזה יותר חשוב לכל המפתחים שמשתמשים בDREAMWEAVER , STUDIO) ואפשר להוריד גם את ה PLUGIN החדש לדפדפן.

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  13. גם מהדיסק אשר בא עם לוח אם וגם הורדתי התקנים מאסוס-לשווא ההתקנים מופיעים בהוסף/הסר אבל כאשר אני שם את דיסק ההתקנה מופיע לי כאילו שאין ( מתקין ושוב מופיע כאילו אין) שיניתי בביוס את המצבים של HDMI AUDIO +SUPPORT וגם ב FRONT PANEL ללא הועיל האם למישהו יש רעיון (ההתקנים פעלו כראוי עד לפירמוט אתמול) תודה

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  14. Started by miki891,

    אני משתמש בחלונות XP בעברית. ויש לי ICQ 6 בעברית. השארתי ICQ שלי מחובר לתמיד. ופתאום תוך שנייה קופצת לי הודעה. וליבחור "אל תישלח" או "תישלח" בסוף לחצתי "אל תישלח" אני הסרתי לגמרי ICQ לגמרי הסרה מלאה. והיתקנתי שוב ICQ מחדש. ועכשיו בסדר גמור אחרי 5 דקות שוב אני מקבל אותו הודעה שגיאה "אל תישלח" או "תישלח" שוב היתקנתי מחדש ICQ ושוב חוזרת על הבעיה הזאת אותו דבר. אני צריך קובץ של ICQ הסרה נקייה ויסודי. יש דבר כזה? אפשר לקבל כתובת האתר להוריד קובץ ICQ תוכנה הסרה ניקייה ויסודי... מיכאל

  15. Started by No_Man,

    אני הרבה פעמים צריך להשתלט מרחוק על המחשב, ואני לצערי כל פעם כותב את ה-IP שלי בצד כדי שאני אשכח, וכל פעם שהמחשב מתכבה / האינטרנט מתנתק אני מקבל כתובת חדשה ואז אני לא מצליח להתחבר (כנראה בגלל שאח שלי עשה הפעלה מחדש או משהו כזה). אני לא רוצה כתובת IP קבוע. יש דרך כלשהי לעשות שנגיד ה-IP שלי ישלח לי למייל כל פעם שהוא מתחלף או משהו בסגנון ? למישהו יש פיתרון נוח |: תודה.

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  16. בכל התחברות לHOTMAIL אני מקבל את החלון הזה לא משנה מה שאני עושה : עידכנתי לאינטרנט אקספלורר 8, ועדיין הבעיה נמשכת. גם עם כרום. לא מצליחללגשת למיילים ולא למחוק ולא לכתוב חדשים. מה לעשות ? [attachment deleted by admin]

  17. Started by amisha,

    ניסית להשתמש ב MOVIE MAKER והיא הוציא לי פלט לא טוב (הוידאו ביחס לא נורמאלי...) ופרימייר קשה שכזו.... אני סה"כ צריך תוכנה שתעזור לי להוריד את הפרסומות מהתוכניות שאני מקליט ואח"כ לחבר לקטע אחד ארוך. הצעות ?

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות
  18. Started by slim_shady,

    ...

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  19. Started by hck,

    היי! יש לי בעיה בתוכנת הדואר Outlook: כאשר אני שולח אימייל קופצת הודעת שגיאה שיש בעיה בשליחת האימייל. הבעיה העיקרית היא שהאימייל כן נשלח, אולם מכיוון שהוא נשאר עדיין בתיבת הדואר היוצא בגלל השגיאה בשליחה אז הוא ישלח שוב בסבב האוטומטי הבא של ה"Send\Receive". זה יצר לי מצב ממש לא נעים לאחר ששלחתי אימייל בלילה והלכתי לישון לפני שהשליחה הסתיימה וכמה מחבריי (בעיקר בעלי תיבת דואר של 1G ומעלה...) קיבלו אימייל אחד מאות פעמים עד שקמתי בבוקר והפסקתי את התוכנה. מצורפת הודעת השגיאה: [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  20. Started by NuXeR,

    היי, אני זקוק לתוכנה שתאפשר לי לראות היכן גולש מישהו, מהמחשב שלי. האם מישהו מכיר תוכנה כזו או יוכל להמליץ לי ? תודה, תומר.

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  21. Started by hendelr,

    שלום לכולם אני משתמש בxp sp2 ומחובר למדפסת דרך רשת בייתית ולא ישירות. עד עכשיו הדפסתי ללא בעיות כל שהן, המדפסת היא hp deskjet 3550 בימים האחרונים אני מבצע הכל כרגיל ולאחר שאני שולח להדפסה נפתחת חלונית שם אני מתבקש להקיש :output file name כאשר בחלק העליון (הכחול) של החלונית רשום print to file למרות שהגדרתי את המדפסת הנכונה כרגיל. בפעמים הראשונות רשמתי סתאם משהו , אישרתי וההדפסה היתה מתבצעת אך עכשיו החלון נתקע ואני חייב להפסיק את התוכנה כולה דרך מנהל התוכנות. זה מאוד מפריע ומציק, אם יש לכם תשובה אני אשמח מאוד תודה

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  22. שלום, ברשותי כרגע מערכת הפעלה של XP PRO, מעוניין כבר השבוע לשדרג ל- WINDOWS 7 גרסאת הבטא שכב אמורה להיות בין הסופיות. השאלה שלי היא, לאיזה דרייברים אני אזדקק? האם דרייברים של ויסטה? או דרייירים רגילים של אקספי? מכיוון שבאתר היצרן אין אזכור למערכת החדשה. אודה לכם מאוד על העזרה . *** הלוח אם של GIGABYTE, מסוג AM2.

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  23. Started by WarMachine,

    התקנתי את הגרסא האחרונה של התוכנה (v1.9.2.1705) ההתקנה עוברת בהצלחה ובמהירות אבל כשאני בא להפעיל את התוכנה היא פשוט לא עובדת ואני מקבל הודעת שגיאה שעלי לסגור את התוכנה והקובץ האחראי לשגיאה הוא user32.dll. אני מצרף תמונה של השגיאה אולי זה יעזור למישהו. חיפשתי בפורומים ברשת לבעיה דומה ולא נתקלתי בשום דבר דומה, אז אם מישהו יודע במה מדובר זה יהיה לא רע בכלל. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  24. במה יותר טוב Firefox Setup 1.5.0.6 מהאקספלורר ?

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  25. Started by ShOw-Time,

    הורדתי את הוירטואל PC החדשה שמתאימה לוינדוס 7, כמובן שכשהורדתי אותה מהדף של מיקרוסופט סימנתי שהמערכת שאני עובד עליה היא וינדוס 7 64ביט.... וזה כדי שאני כמובן אריץ מכונות של 64. אני כרגע מנסה להריץ וינדוס סרבר 2008--64 על התוכנה וזה פשוט לא עובד, זה נתקע לי בדוס רושם שאני מריץ מערכת של 64 ביט ושהמעבד לא מתאים לזה.... אבל יש לי מעבד של 64 ביט והוא תומך וירטואליזציה! אז מה הבעיה פה,אולי התוכנה דפוקה? זהו כבר גרסה שניה של התוכנה שאני מוריד ה,קודמת הית ישנה של 2007SP1 אז העפתי אותה והורדתי את הגרסה הכי חדשה ואני נתקל עדיין באותה הבעיה, איפה אני מגדיר לתוכנה שיש לי מעבד של 64?? תודה מראש....

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות

דיונים חדשים בפורומים