תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה אני מנסה לראות סרט xvid שהורדתי אבל יש בעיות וידאו רואים מין קישקושי פיקסלים ירוקים... התקנתי את הכל ה codecim האפשריים ועדין לא עובד אולי מישהו יודע מה הבעיה?אולי הייתה לו את אותה הבעיה והוא פתר את זה.
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
שלום! לפני כמה ימים שמתי לב,לבעיה קצת מוזרה באקספלורר. מכירים את האופציה שבה אם תלחצו על CTRL ותשחקו עם הגלגל של העכבר,אז הגודל של האותיות,ישתנה? אז משום מה,כל פעם שאני לוחץ על לינק כלשהו,הגודל של הגופן משתנה לקטן יותר,כאילו שהשתמשתי באופציה המוזכרת למעלה. חשבתי שאולי זה קשור לACCESSIBILITY OPTIONS , שאולי מישהו הפעיל בטעות,לא מצאתי לכך אף עדות,אבל אני גם לא ממש יודע איפה לחפש,אז אולי פספסתי משהו. מקווה שתוכלו לעזור ולפתור את הבעיה המעיקה מאוד הזאת. THX!
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
שלום לכולם.. אני קונה מארז חדש והמדבקה שעליה כתוב גם הSERIAL דבוקה לי למארז הקודם.. לפני שאני קונה את המארז החדש.. אפשר להעביר אותה ממארז למארז נכון? אם לא.. מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אתמול אני זוכר שעשיתי חץ ימני על איזה שיר במחשב שלי היה לי אפשרות של QUEUE IT UP וזה היה מוסיף אותו לפלייליסט עכשיו שאני עושה חץ ימני על השיר אין את זה יש רק פלאי ואופן...לאן הוא ברח ? 8)
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי ויסטה 64 מה שקורה כל הזמן אני מפנה מקום , ואחרי כמה זמן הוא מחזיר את הקבצים שאני מנקה מהTUNEUP אחרי כמה שעות או יום תראו איך מבטלים את זה שזה לא יחזור ?
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
איך אני עושה שבמדייה פלייר 11 שאני ממזער אותו יהיה בצד של המחשב את הנגן יענו שורה כזאתי קטנה של המדיה פלייר.
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום, אתמול התקנתי מחשב בשלמות,דרייברים תוכנות וכד' ולאחר מכן רציתי לשמור גיבוי שלו בארד דיסק נייד USB 80GB "2.5 לאחר שהפעלתי את ה-Ghost,המחשב החל לעשות ריסט וניסה להגיע אל חלון הGhost מהדוס אך נתקע ולא המשיך הוא מציג הודעה שאם אני רוצה לחזור אל ה-Win אני צריך לכתוב ghreboot אבל זה לא כל כך עזר,נראה כאילו קבצי ההפעלה נדפקו או משהו..למישהו יש פתרון איך לעלות חזרה את ה-WIN?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לפורום כי אני פשוט לא יודע איפה הבעיה... יש לי בזמן האחרון כמה בעיות במחשב ואני לא יודע אם יש ביניהם קשר... אחרי 10 דקות או אולי קצת יותר שאני מחובר לאינטרנט- הוא נהיה איטי מאוד, לא נכנס לכל האתרים, לא מציג תמונות... ואת הבעיה הזאת אין בדקות הראשונות שמתחברים... אבל לבעיה העיקרית- האינטרנט אקספלורר מציג הודעת שגיאה ונסגרים כל הדפים. יש לי אינטרנט אקספלורר 6 אם זה עוזר. ההודעות שגיאה שהוא מציג: אחרי שלוחצים Continue הוא מציג את ההודעה הזאת: יש לכם פתרון או הצעה לתיקון הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
חברה צריך עזרה דחוף אני מנסה להסיר את PANDA 2007 ולא מצליח גם להתקין אני לא מצליח אני לא מצליח למחוק את הספריה של PANDA ניסתי כמה תוכנות לא מצליח כולל שיחזור מערכת לא ניתתן למחוק - " מה עושים ????????????????????????????????
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
מנתונים שפרסמה חב' הניתוח לשוק האינטרנט,GET CLICKY,עולה כי לדפדפן כרום של גוגל יש נתח שוק של 1.7% לעומת 3.1% ב-9/08,עת הושקה גרסת הבטא של הדפדפן.אינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט מחזיק 53.1% ופיירפוקס של מוזילה 36.3%. די הפתיע אותי הנתון על FF ד"א, על הכרום לא ממש.
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני רוצה להוריד אתר שלם עם הלינקים והמוסיקה הכל הכל ושאני יכול לקרוא אותו אופליין יש תוכנה כזאת?
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום,אני רוצה לשחק ,אבל הסטים עושה לי בפתיחה יותר משעה updating platform
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת Freeware קלה לשימוש וללא הרבה פונקציות, חוץ מהקלטת מסך המחשב... מישהו מכיר?
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
היי אני מנסה לנגן קובץ AVI בויסטה64. רואים את התמונה כמו שצריך, אבל הקול נשמע מקוטע. יש לי את הבעיה הזו בכמה קבצים ספציפיים, ובשאר (רוב) הקבצים הכל עובד כמו שצריך. ניסתי את זה על כמה נגנים ובכולם אותו הדבר. התקנתי רק את FFDSHOW + Klite64, (אח"כ גם ניסתי להתקין את Haali Media Splitter ואת XVID וזה לא עזר). אני מצרף צילום של GSPOT על הקובץ הזה, בלינק הבא: http://picasaweb.google.com/shmulikj1/Pictures/photo#5142433053449470466
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני משתמש בויסטה והורדתי Google Chrome ובשביל להציג סירטוני יו טיוב או תכנים בynet צריך להתקיןPlugin ואני לוחץ על התקו וזה נכשל כל פעם מחדש...מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס רשת: VALOR SF 6040 ואני חייב דחוף דחוף דחוף דרייבר לכרטיס הזה.... הוא מתוצרת HP אני חושב... תודה תודה תודה לכל העוזרים.....
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לגבות את אנשי הקשר שלי באאולוק 2003 כאשר אני שומר גיבוי pst אנשי הקשר לא חוזרים למקומם כיצד אני מגבה אותם???
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שאפשר בעזרתה לבנות מקצבים, סגנון מצילות ואפשר להקליט את זה.. מישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
בעיה חמורה באימיול כאשר האימיול פתוח הרבה זמן הוא פשוט נתקע ואני לא מצליח לסגור אותו כאשר אני מנסה לפתוח יישומים אחרים אני מקבל הודעת שגיאה שאין לי את ההרשאה המתאימה לבצע את הפעולה (למרות שאני רשום כאדמיניסטראטור של המחשב) אני חייב לאתחל מחדש את המחשב בכדי לקבל שליטה. אני משתמש בפייראוול של זון אלראם אינטרנט סקיוריטי .והרצתי תוכנות אנטי ספייוואר ואנטי וירוס ולא נמצא דבר . אני פשוט לא יודע מה יכולה להיות הבעיה???
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום! החלטתי להתקין את הפיירוול החינמי של סיגייט, ואני נתקל בבעיה של התחברות למחשב עליו מותקן הפיירוול ממחשב אחר ברשת הביתית. ניסיתי לשחק בהגדרות (בחרתי את תחום הרשת ואישרתי את כל התנועות ביניהם), אבל ללא הצלחה. מהמחשב עליו מותקן הפיירוול אין בעיה להתחבר למחשבים אחרים ברשת (בהם לא מותקן פיירוול). אם מישה יוכל לפתור לי את הבעיה אני אודה לו מאוד.
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה בסרט שאני רואה, שה-AUDIO יותר מהיר מהוידאו (הם לא בסינכרון) האם יש תוכנה שיכולה לסדר את זה או איזשהו כיוון בתוכנה ה-MEDIA PLAYER שצריך לעשות, או שזה בעייה בסרט עצמו? אני משתמש ב-MEDIA PLAYER 10. תודה
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
אוקי, אני משתמש בקלינט Azureus יש לי רשת ביתית וזה מאיט מאוד את ההורדות. אני מעוניין לפתוח פורטים ואני לא יודע איך? וגם אני לא יודע מה הפורט של התוכנה, אלה עם כן זה המספר הזה שמופיע בהגדרות. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי בילד 7077, זה קורה ב2 מחשבים, הפיירפוקס סטוק לחלוטין ללא תוספות. כל סגירה דרך X או CLOSE מביאה לדיאלוג קריסה כאילו שזה אחרי END PROCESS. מישהו יודע מה הפתרון <?
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
האמת, פעם ראשונה או שניה שאני שומע על הwindows הזה. מה מיוחד בו שאין בxp?? ואם הוא כזה שווה, מהיכן ניתן להורידו?? תודה.
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
מאתמול אני בבעיה שכל פעם שאני מתחיל את המחשב מחדש אז הקספרסקיי מסומן לי באפור ואני צריך לעשות לו Resume Protection ואז שאני עושה ריסט מחדש אני צריך לעשות את זה שוב. למישהו יש מושג איך אני פותר את הבעיה ?
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-


