תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האלן חברה, חבר שלי בנה פורט אינפרא אדום שמתחבר לCOM ועובד עם התונה LIRC המאפשרת לו לתת פקודות בעזרת השלט של YES ומפענכת אותם. הבעיה היא שהתוכנה הזו מתאימה רק לפורטים שמתחברים לCOM ולי יש אינפראדום שמתחבר לUSB, מישהו מכיר תוכנה שמסנכרנת את התדר של השלט של YES (רצוי עם פלאגין לווינאמפ) תודה מראש, אני בטוח שהרעיון ידליק פה כמה חברה..(,
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
יש לי סרט DVD [VOD] עכשיו אני רוהצ לראות אותו במחשב עם כתוביות.... אני צריך תוכנה שתיתן לי את האפשרות הזאת.... כמו BSPLAYER רק שתומך בסרטי DVD
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
בבקשה אני מחפש תוכנה שמשחזרת דברים שמחקתי אני מחקתי תמונות שאני צריך ואני לא יודע איך לשחזר בקשה תעזרו לי ??? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
היי, יש לי דיסק שנשרט, כשניסיתי להעתיק את הסרט שנמצא עליו לתוך המחשב ההעתקה מגיעה לX אחוזים ונתקעת. אני מחפש פיתרון שעדיין יתן לי לצפות במידע אבל (בלית ברירה) ללא החלקים שהמחשב לא מסוגל לשחזר. תודה.
-
- 9 תגובות
- 9.7k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. מחקתי בטעות תיקייה גדולה עם המון קבצים מהמחשב (כן, גם מהסל מיחזור...). אני צריך תוכנה שתוכל להחזיר את התיקייה הזו עם הקבצים. כבר ניסיתי כמה תוכנות (גרסאות הטריאל שלהן) אבל אז גיליתי שהם רק מחפשות קבצים מחוקים ולא באמת משחזרות אותם
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתוכל "להדביק" לי מספר סרטים ביחד יש לי 5 קבצים של סרט אחד איך אני יכול לשלב אותם ככה שזה יראה רצוף?
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
תנו לי תוכנה טובה בלי שום תיסבוכות...
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש תוכנה לשינוי פורמט, למשל מסירטון וידאו עם קול>לפורמט mp3. אני רוצה רק שישמעו את הקול של הסירטון ולא שאני יראה קטע וידאו. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
חברה אני מחפש תוכנה שאפשר לעשות שם שינוי מלא של התמונה והדפסה
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
איזה עוד תוכנה לשינויי מהירות המאוורר יש חוץ מ Speed Fan???
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני צריך לדבר עם מישהו שיש לו מכשיר אורנג'. אני צריך תוכנה או משהו לשליחת SMS בחינם או תוכנה שבעזרתה אני אוכל להתקשר בחינם לפלאפון של אורנג'. אפשרי ?
-
- 2 תגובות
- 993 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה להנמכה והגברה של עוצמת המאווררים(גם קירור למעבד וגם מאווררי מארז) ואם אפשר אז גם תוכנה מדוייקת שמראה טמפרטורה תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, בן דוד שלי לא מבין גדול במחשבים והוא צריך עזרה עם המחשב, אז חשבתי שיהיה יותר נוח דרך תוכנה כזאת לשליטה מרחוק. אז אני צריך בבקשה המלצה לגבי תוכנה כזאת. כי ראיתי פעם דיון על זה ואני לא יודע איך למצוא אותו והיו שם כל מיני תוכנות וגם דברים דרך הדפדפן, אז אני צריך עצה ממכם. תודה רבה למגיבים.
-
- 6 תגובות
- 800 צפיות
-
-
יש באינטרנט חוברת של דפים בפורמט פלאש אני רוצה לשמור אותם במחשב במלוא האיכות מישהו מכיר תוכנה כזאת?
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן בחופש לעשות מודינג מקיף למחשב שלי, והחלטתי הפעם להשתמש בתוכנת מחשב, אני צריך משו בסגנון autocad רק הרבה יותר פשוט וחינמי, או לפחות מחיר זול, גם אין לי בעייה להשתמש ב-Trial או Shareware של תוכנה מסויימת. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני צריך תוכנה שתתקן grammer לא נכון באנגלית + שתהיה גם spell checker. עדיף תוכנה חינמית אבל אם אין אז שעולה כסף. תודה
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
צריך תוכנה לתיקון/שיחזור הרג'יסטרי.. תודה לכל העוזר!
-
שלום! אני צריך שמישהו להביא לי איזו תוכנה.או דרך לתרגם ולהפוך דף אינטרנט שכתוב באנגלית,לעברית.... אני ראיתי שצישהו עשה דבר כזה לאתר בגרמנית(הפך אותו לאנגלית)דרך משהו כזה שקשור לגוגל... אם יש דבר כזה בבקשה תביאו לי!!! תודה!
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
אני רוצה להדפיס תמונות לפי גודל מסויים ואני צריך תוכנה מיוחדת לזה, לדוגמה אני לא רוצה שהתמונה תצא בגודל של דף A4, אלא בגודל של 25X10 שזה יותר קטן. מישהו מכיר תוכנה כזו?
-
- 2 תגובות
- 941 צפיות
-
-
מה שכתוב בכותרת לצורך העניין ניסיתי את Taksi היא בעייתית.. FRAPS אינה חינמית.. ו-IrfanView לא מצלמת כלום במשחק שניסיתי אותה (GRID)
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
הורדתי איזה שהו ספר (חוקי) של כ 45 עמודים הקטע הוא שהספר הוא באנגלית ,למרות שהאנגלית שלי מאוד טובה וסימתי לפני זמן קצר את הבגרות שלי (5 יחידות) ,הבעיה היא שבגלל הבגרות שהיתה לפני לא הרבה זמן עדיין יש לי כצת פלאשבקים וכל טקסט באנגלית מעל ל 10 שורות ניראה לי כמו אנסיו אז אם למישהו יש איזה-שהו קישור לתוכנה שיכולה לתרגם טקסטים גדולים בצורה טובה שמאפשר קריאה רצופה ולא כמו 'קלואז' עם מילים חסרות אז הנה שיביא לי לינק או אפילו את השם של התוכנה ואני יסתדר כבר משם
-
- 2 תגובות
- 871 צפיות
-
-
היי אני צריך תוכנה לפתירת משוואות רבועיות בעיקר , אי רציונליות וכו' תודה
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
ראיתי אצל דוד שלי שיש לו ויסטה שיש תוכנה שאפשר לדבר באנגלית וזה כותב את זה לתוך מה שרוצים. מישהו יודע אם קיים תוכנה דומה לxp?
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
שלום חבר'ה צריך תוכנה מיוחדת בשביל סרטי בלו-ריי, הקבצים עם סיומת BDMV תודה
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אז ככה... הדרישות שלי הם... יש לי 2 תרגומים... אחד אנגלי אחד עברי.. עכשיו התרגום האנגלי מצויין מבחינת תזמון אבל זה עדיין באנגלית התרגום העברי לא טוב מבחינת תזמון אבל הטקסט עצמו מצויין אני צריך תוכנה שתקח חלק מזה וחלק מזה... ותחבר את מה שאני צריך בקובץ אחד הכוונה שמבחינת התזמון הוא יקח מהקובץ האנגלי וישלב אותו עם הטקסט של הקובץ העברי.. יש דבר כזה? זה יפתור הרבה בעיות... ואפילו אם אין יש מצב שמישהו תותח יכין את זה ב-VB כי זה ניראה לא בעיה... תודה רבה רבה רבה מראש!!!!!!!!!!!
-
- 7 תגובות
- 994 צפיות
-


