תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בעקבות שאלות חוזרות מחברים, החלטתי לכתוב מדריך למשתמש המתחיל בפיירפוקס. המדריך מתאר את תהליך ההתקנה ואת השימוש בדפדפן. הוא מכיל גם המלצות להרחבות הכי שימושיות לדעתי. אשמח להערותיכם. האם חסר משהו שכדאי להוסיף? תודה, רן המדריך: http://hofshi.blogspot.com/2007/07/blog-post_17.html
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום! ניסיתי לפני כמה ימים לעבור לFF2.0RC1 אבל הרבה תוספים לא עבדו אז חזרתי ל1.5.0.7. אחרי המעבר גיליתי שמנועי החיפוש לא עובדים (אלה שאין לידם אייקון). ניסיתי למחוק אותם - לא עובד. ניסיתי להתקין מחדש דרך האתר של FF - רק הקישור לIMDB עובד (והישן התקול נשאר) אבל וויקי לא. איך מתקנים זאת? תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
טוב אז ככה שאני רוצה למחוק משהו לפעמים זה אומר לי שהוא בשימוש ואי אפשר למחוק ופעם הייתה לי תוכנה שהייתי יכול לבטל את השימוש של המחשב באותו קובץ ואז למחוק אותו מישהו יכול לתת לי בבקשה את השם של תוכנה?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
שלום. פירמטתי את המחשב אתמול בגלל וירוס שנכנס למחשב שלי, החלפתי את האנטי וירוס שלי מ AVAST שהשתמשתי בו כשנה ועכשיו עברתי ל KASPERSKEY AINT-VIROS PERSONAL גירסה 5 המחשב פועל אבל די לאט את האנטי וירוס הקודם לא הרגשתי כמעט... המפרט שלי: 1.6GHZ INTEL 256MB DDR GEFORCE 2 HD 40GB 5400RPM האם זה בגלל שהמערכת שלי קצת ישנה? מה הדרישות של הקספרסקי שיפעל טוב (בערך מה הדרישות)?
-
- 9 תגובות
- 590 צפיות
-
-
Explorer.exe נסגר כשיש קבצי וידיו מסויימים בתקייה שאני נמצא בה, אני חושב שרק Xvid. תמיד באותן תקיות, לא מקרי. מה שמוזר זה שזה קרה גם לפני שפירמטתי (ועשיתי בלאגן עם המחיצות). מישהו מכיר את זה? אולי זה בגלל איזה codec שהתקנתי פעמיים?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
היי, ראיתי עכשיו שיש את הגירסה הרגילה של נוד (האנטיוירוס) ובנוסף ראיתי גם גירסה שנקראת Smart Security מה בדיוק ההבדלים בין הגירסאות ?! הסמרט סקיוריטי כוללת את האנטי וירוס הרגיל ?! כמו שיש קספרסקי אנטי וירוס וקספרסקי אינטרנט סקיוריטי שכוללת את האנטי וירוס ומוסיפה עליו ?! אשמח אם תתנו הסבר להבדלים תודה
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני משתמש ב Nero Express 8 , ובוויסטה 64 אולטימייט , אני צרוב במהירות 16 , אבל בפועל הוא צורב במהירות משתנה בין 11 ל12.5. לעומת זאת , שהיה לי וויסטה 32 , הנרו היה משתמש בRAM שבמחשב (משהו כמו 70% שימוש בRAM על ידי כל המערכת) וככה היה צורב במהירות גבוהה. עכשיו הוא בקושי משתמש בRAM והתוצאה היא מהירות נמוכה של צריבה... מה אפשר לעשות ? המפרט בצד אגב. תודה
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום המתאים. בכל מקרה עד אתמול הכל עבד רגיל, בלי בעיות מיוחדות מאתמול האקספלורר התחיל לזחול, אבל ממש לזחול. גם עכשיו, כשאני עושה CTRL ALT DEL אני רואה שהוא משתמש בהרבה משאבים מעל 130,000 שימוש בזיכרון. דבר ראשון הפעלה מחדש, לא תרם כלום.... האפשרות הראשונה שיכולה היתה להיות זה רוגלות. השתמשתי ב4 תוכנות שונות של SPYBOT למיניהם כולל אנטיוירוס קספרסקי ו AD AWARE ואפילו ניקיון כללי עם CCLEANER. שום דבר...עדיין האקספלורר עובד בכבדות. ניסיון הבא, התקנה מחדש של אינטרנט אקספלורר 7, שוב הבעיה נשארה בעינה... מה יכולה להיות הסיבה לכך ??? זה לא שהאינטרנט עובד לאט (הוא מוריד על מהירות גבוהה לפי החיבור שלי) זה פשוט האקספלורר עצמו שפתאום משתמש בהמון משאבים.... המפרט: WIN …
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דרייבר עדכני לביוס שלי דרך אגב מה הסיכונים בהתקנת ביוס והאם זה קשה? מידע על הביוס תודה http://img209.imageshack.us/img209/6540/biosbv1.jpg
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
ונותן הודעת שגיאה ומה שאני צריך לעשות זה להפעיל את האנטיוירוס ידנית
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני מסדר את המועדפים בדפדפן הצורה מסוימת שנוחה לי אבל כל כמה ימים שאני פותח את הרשימה של המועדפים אני רואה שהוא סידר לי אותם מחדש בסדר אלפבתי זה ממש מעצבן מי יודע איך אני יכול לבטל את זה? כבר שבוע ומשהו אני מחפש בגוגל ולא מוצא כלום תעזרו לי פליז :'(
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
נגיד אני כותב youtube, שהוא אוטומטית יכנס ל-www.youtube.com. אני לא מדבר על קונטרול+אנטר, אלא להכנס לתוצאה הראשונה בגוגל. תודה רבה לעוזרים! עריכה: לא משנה, מסתבר שהוא כן עושה את זה
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
עד כה השתמשתי באימיול הרגיל מהאתר הרשימי ההורדות נעשו באופן נורמלי (עד כמה שאני מכיר כי זה האימיול היחיד שהיה לי) גם אם הייתי מפסיק את האימיול ומתחבר מחדש חזרה - המקורות היו נאספים מהר וההורודה הייתה הולכת חלקה למדי החלטתי לשדרג אותו כדי להוריד יותר מהר או לראות פחות תפיסת משאבים. 2 הדברים לא קרו. זלילת המשאבים נמשכת אבל ניחא. ההורדות בכלל לא מתחילות עם האימיול הזה. אני הבנתי שזה מוד יותר מהיר וההורדות מתחילות אצלו במהירות - מה שלא קורה אצלי רציתי לשאול אותכם אולי הבעיה היא בקינפוג של התוכנה (אני לא רוצה לחזור כ"כ מהר לאימיול הרשמי והרגיל עוד לפני שלא ניסיתי את כל האפשרויות לפתרון של הבעיה). אולי איזושהי אופציה לא מסומנת לי או משהו כזה. יש רעיונות ? (הפורטים פתוחים - מתחב…
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
כשאני מנסה להוסיף סרט משלי (קליפ כאילו לסרטון שאני יוצר) נגיד אז הוא רושם ליUNSPECIFIED ERROR ולא משנה איזה סרט ניסיתי להוסיף לו שמה הוא לא קיבל אותו... כל מיני סיומות לא שינה שום דבר.... ניסיתי להוריד מהאינטרנט גרסה חדשה של זה ... אותה שגיאה... מכירים את זה?
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-
איך אני מבטל את זה...האפשרות הכי קרובה באפשרויות שם היא "SET AWAY AFTER..." ואתה בוחור כמה דק'. ביטלתי את זה ואני בדקתי בהכל האייסי ולא מצאתי אןלי יש לכם מושג איך לבטל?? אולי פספסתי משהו? אולי מה שהו ברג'יסטרי אני רוהצ שהסטטוס לרא ישתנה בFULL SCREEN
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
היי חברים לפני כמה ימים עשיתי "שטות" והתקנתי את השדרוג של נורטון 360 שרכשתי לפני שנתיים (על Win7) ומאז התוכנה לא מפסיקה להציק לי. אני יוצר סרטוני הדרכה ב- camtasia studio וברוב המקרים התהליך נגמר ביצירת קובץ EXE כדי שהלקוח יוכל להריץ עצמאית על מחשבו. אני מעלה את הקובץ ל- Dropbox כדי שאוכל לשלוח לינק ללקוח להורדת הקובץ שבדרך כלל עובר את ה- 40 MB. כאשר ניסיתי להוריד את הקובץ ולבדוק אותו עולה הודעה שכותרתה WS Reputation1 . ההודעה אומרת שהקובץ הוא כנראה איום על המחשב כי נורטון המאוד חברותית החליטה שלי ולקבצים שלי יש מוניטין גרוע. כלומר, חבר'ה, קובץ שלי שסרקתי בעזרת נורטון, ככה בשביל הכיף... והתגלה כטהור, נקי וחף מכל איום, וירוס, תולעת, ארנונה וכו, והעליתי ל- DropBox נחסם ע"י…
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אז ככה... נכנסתי לאיי סי קיו ואז האיי סי קיו שאל אם אני רוצה לעדכן אותו לגירסה החדשה... לחצתי אישור ואז זה עידכן אחרי זה ניסיתי להתחבר וזה לא הולך.. נראה לי שבטעות שיניתי משהו בsetup אבל אני לא יודע מה שינייתי :s05: אוקצור מי שיודע מה לעשות שיגיד לי....
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
כמו שרשמתי בהודעה האחרונה שלי על האזוראוס אין לי מקום פנוי ב-c כמעט בכלל אז החלטתי להעביר את תיקיית השיתוף מ-c ל-d ועכשיו כשאני מפעיל את האזוראוס הוא מסמן לי את הקבצים שהיו לי בתיקיית שיתוף הקודמת שב-c באדום ולא מוריד אותם (כמובן שהעברתי את הקבצים לתקיית השיתוף שב-d).... מה אני יכול לעשות? כי חבל לי על הורדות...
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני נכנס לתוך תיקיית - המסמכים שלי, וכשאני בודק כמה GB יש שם זה מראה לי 26GB.. כשאני בודק על כל מסמסך ומסמך בפני עצמו אנ יבקושי מגיע ל6GB.. שז לאיפה נעלמו ה20GB האלו?
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אהלן חברה, אני מחפש תוכנה שיודעת להוריד Playlist או Channel שלם מYouTube. בחיפושי מצאתי כמה תוכנות שטוענות שהן מסוגלות לעשות זאת אבל הן לא עבדו. עד עכשיו השתמשתי בAdd-on לFireFox שנקרא Download helper לצערי הוא עובד רק על סירטונים יחידים. בתודה מראש, מייק. ***עריכה, בעצם מצאתי אפשרות להוריד כמה קבצים בעזרת התוספת הנ"ל. חבל שאני לא יכול למחוק את תראד.
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
ברשותי מחשב נייד עם מע' הפעלה ויסטה ו-4 גיגה זכרון. האם יש לכם המלצה לתוכנה חינמית, בעלת ממשק נהיר ופשוט לבדיקת כרטיסי הזכרון? תודה
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
איך אפשר לראות את האתרים שפתחתי לאחרונה כמו שיש נניח בפיירפוקס ליד שורת הכתובות? תודה
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-


