תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשאני משנה את המקודד באפשרויות של התוכנה MV2Player מברירת המחדל ל-XVID ואחרי סרט מפעיל סרט התוכנה נסגרת, שאר המקודדים כמו DIVX או AC3 עובדים בסדר. הסרת והתקנתי שוב וכלום לא עוזר. מכירים את הבעיה.
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
קראתי ב ynet שיצא ZA7 מישהו התנסה בו? האם הוא עדין כבד ומכביד על המערכת כמו ZA6 ? האם עדין יש איתו בעיות ב MS Live ? שווה לעבור ? ( מבחינת Firewall בלבד)
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
אני רוצה לימחוק תתוכנה הזאת העם היא תמשיך לעבוד בסתר..? לחצתי בטעות על כפתור שמגן על האינטרנט שלי וזה מעיט לי נורא מישחק רשת עם אני ימחוק תתוכנה זה יעזור?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
אהלן. קניתי מחשב חדש וביצעתי את כל ההתקנות כולל הדיסקים עם הדריברים שקיבלתי מסיבה כזו או אחרת אני לא מצליח להפעיל סאונד במחשב. הWMP לדוגמא אומר לי ככה: no audio hardware is available שאין לי מושג מה זה אומר... יש לי בעיה של דריבר? אם כן אז מאיפה אני משיג ואם לא אז מה לעשות אשמח מאוד לקבל עזרה....
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
לדוגמה כאלה: http://img53.exs.cx/img53/1162/6170.jpg http://img53.exs.cx/img53/3271/6169.jpg איך נפטרים מהם ומהיכן זה מגיע?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
-
האיסקיו לא פועל לי אני מנסה להתחבר הוא שעה על מפעיל או שאם הוא מתחבר אז כל הרשימה שלי לא מחוברת וזה לא יכול להיות אני לא יכול לשלוח הודעה זה רושם לי שליחה נכשלה יש איזה דרך לתקן את זה?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אפשר לעשות דבר כזה? אם כן על איזה אני וירוס הייתם ממליצים לי??[br]פורסם בתאריך: 6.10.2008 בשעה 23:14:36 סליחה פתחתי 2 בטעות!
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנת הורים טובה . אני בעיקר מחפש אופציה שיהיה אפשר לכבות את המחשב ע"פ שעה שאני אבחר או משהו כזה . תודה.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
המחשב שלי נתקע בכל פעם שאני פותח את התוכנה EVEREST. המסך לא ממש קופא. אפשר להזיז את העכבר. אבל אי אפשר לעשות כלום וזה לא נותן לי אפילו לבטל ת'אוורסט. ניסיתי גם Alt + Ctrl + Delete וזה לא עזר. צריך רק לעשות Reset. יש לכם פתרון?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
האקספלורר שלי השתגע הייתי בחו"ל ואמא שלי אמרה שיש לה בעיות בתיבת דואר בוואלה.. הגעתי הביתה התקנתי מחדש את המחשב ועדיין יש בעיה..הדואר לא נשלח..גם ב FIREFOX אני רושם מייל שולח ואין תגובה ...כלום ביהו ובהוטמייל אין בעיה כזאת,ה JAVA אצלי מותקן בגירסה הכי חדשה יחד עם SP1 מעודכן. אם למישהו יש רעיונות אני אשמח לשמוע...
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
http://img214.imageshack.us/img214/4279/mv2playertv8.png
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לנעילה של עמדת עבודה ב WIN98 וחשוב שהיא תהיה חינמית עקב בעיית חוקיות. חשוב שהתוכנה תעשלה באיתחול ותנעל את העמדה ישר כשהווינדוס עולה וכמובן שתהיה אפשרות לנעול את העמדה באופן ידני. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שתי תוכנות הוירטואליזציה המובילות מוצעות עכשיו בחינם (ה- VMware מציעים כרגע גירסה קצת מוגבלת, אבל בקרוב צפוייה הגירסה המלאה בחינם). מי משתיהן עדיפה, במיוחד מבחינת העומס על המערכת והביצועים?
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני לא ממש מבין בתחום הזה אבל אני מעוניין להתקין מחדש DX9c וכפי ששאלתי בכותרת ..... במידה ויש מהי הגרסה הכי חדשה ? תודה
-
- 5 תגובות
- 590 צפיות
-
-
חלק מהדפים (כולל חלק מדפי הפורום) אני רואה ב-David ואני רוצה לראות כל הדפים בפונט הטבעי/הרגיל/הרצוי Arial. איך ניתן לשנות את העניין כדי שאראה הכל ב-Arial או בפונט המקורי? תודה.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום! יש הרבה תוכנות לשמיעת קבצי אודיו אבל אני רוצה שתייעצו לי על הטובה ביותר תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
שלום , יש לי בעיה בתוכנה Partition Magic 8... שאני פותח אותה היא מראה לי את השגיאה בתמונה המצורפת , יש לציין שמתי שאני לוחץ על OK התוכנה נסגרת. עריכה: אם זה יעזור עשיתי גם CHACKDISK ואיחוי ולא עבד... [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
יש לי את הוירוס backdoor.generic2.mk לאחר סריקה הועבר לכספת של האנטי וירוס שלי avg האם למחוק אותו או להפעיל את ה v cleaner שמטפל בתיקיות עם סיומת exe .תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
יש אפשרות לעשות כונן IDE בPRO, ולא בPRO ADVANCED? כי משום מה כשאני מפעיל PRO ADVANCED בפעם הראשונה זה נתקע לי בINTIALIZING DRIVER ... ומדובר על הגרסה העדכנית, 4.10
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
היי, אם אפשרי בקשה המלצה לתוכנה שבודקת / מראה טמפ' במחשב, שתיהיה נוחה וקלה לשימוש.. תודה רבה. אמיל.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אייסקיו פלוס עובד רק עם אייסקיו a העם יש משהו לאייסקיו b ?! ??? ???
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום לכולם אתמול התקנתי את Longhorn Transformation Pack 9.0 מה שהתברר כתוכנה ברדקיסטית לחלוטין כשניסיתי לחזור למקורי ולהסיר אותה נשארו לי עדיין האייקונים הנלווים של התוכנה וכל קיצור דרך קיבבל פתק צהוב מעליו!מעצבן ניסית להתקין ולעשות אינסטול שוב אבל זה החזיק בדיוק 10 דקות עד שזה חזר שוב! מה עושים? כמובן שבדקתי שאני על ווינדואס XP ב THEMES
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
התקנתי מחדש את מקסטון, ועכשיו כל פעם שאני מבצע חיפוש, המנוע הוא של YAHOO. ניסיתי להגדיר באפשרויות שהמנוע היחידי יהיה של גוגל, אבל זה לא עוזר! איך אפשר להגדיר את גוגל כמנוע החיפוש הראשי והיחידי?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
רק בדפדפן firefoxs (בדקתי באקספלורר ועבד כרגיל) איך לי את הלחצנים של הdownload והunlock ולכן אני לא יכולה להכניס סיסמאות. אם מישהו יודע מה הבעיה או איך לסדר אותה אני אשמח לשמוע... תודה לעוזרים... [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-


