תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש איזושהי תוכנה שאפשר לקבוע בה תאריך ושעה מדוייקת שבה היא תכבה את המחשב לבד? כי אני לא אהיה בבית והפעלתי משהו על המחשב שלא ייקח יותר מכמה שעות ואני לא רוצה שהוא יהיה דלוק כמה ימים בשביל כלום. תודה.
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
שלום לאחרונה רודפת אותי תקלה בניגון מוזיקה שמתבטאת בשינוי ה Tempo לאורך כל הטראק. מהיר ואיטי לסירוגין. יש לציין שהתקלה קיימת גם במדיה פלייר וגם בתוכנת הוינאמפ וזאת לאחר מס' התקנות חוזרות ועדכונים. האם יתכן שמדובר בבעית חומרה? אם לא, כיצד אוכל לסדר את הבעיה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי את מקסטון 2 מחדש על המחשב ונעלמו לי כל הסקינים הסקין שאני מחפש הוא של אולימפיידת בייגין ולא מצאתי אתה הסקין באתר למישהו יש מושג איך אני מחזיר אותו???
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום אני צריך שתעזרו לי בבקשה למצוא את הפונט שמופיע בתמונה הבאה:
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
כל סרט לא משנה באיזו תוכנה אני מעלה אותו עובד בקפיצות! יכול להיות שזה בגלל שהתקנתי מדיה פלייר 9?? איך מתקנים את זה?
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
הם מופיעים לי בצבעים של ירוק עצום וצהוב במקום הצבעים של הסרט... וכשאני סוגר את הקובץ, נוצר קובץ טקטס בתקייה שלו בשם dxva_sig. הקובץ טקטס ריק. מה לעזעזל?! יש לי קודק פאק קיי-לייט 6.5 הכי חדש...
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
היי, יכול להיות שהתוכנה פוגעת באיכות הצפייה? למרות שמבחינת רזולוציה וקצב פריימים דבר לא משתנה חוץ מהדבקת הכתוביות? משום מה נראה לי ששסרט אחרי recomp נראה פחות טוב מהמקור שלו.
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
יש לי את המסך DELL 2007wfp רזולוציה 1680*1050, 20.1 אינטש, יחס 16:10. עד עכשיו השתמשתי בbsplayer שנותנת אפשרות לראות וידאו ב16:9(ככה שרואים פסים שחורים למעלה ולמטה) או 4:3. רציתי לדעת אם יש תוכנה שאפשר לראות איתה וידאו על כל המסך (16:10) בלי פסים שחורים ובלי שהקצוות יהיו חתוכים. רצוי שתוכל להריץ גם כתוביות. תודה.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי למצוא עידכון ל-Video BIOS שלי? יש לי כרטיס מסך nVidia GeForce 5500 FX. חיפשתי מלא ולא מצאתי.
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
התקני את הדפדפן של Mozilla : 1. יש לי מסך LCD עם רזולוציה גבוהה איך כדאי להגדיר את הדפדפן . 2. האם זה ככה הוא שזה בעיה של הגדרה כשאני קורא הודעות בפורום הייתי רגיל שזה היה מסמן לי הודעות שניקראו עכשיו כבר לא .
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שבת שלום הרגע התקנתי ויסטה במחשב השני שלי שהלוח אם שלו זה Asus P5L-VM 1394 והויסטה לא מזהה לי את הלוח אם (בדקתי באוורסט) ובגלל זה גם האינטרנט לא עובד שם. אני הודה מאוד למי שיכול להביא לי דרייבר ללוח אם או כל דבר שיעזור לויסטה לזהות את הלוח...תודה רבה מראש נ.ב חיפשתי באתרים שהביאו פה בנעוץ.
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
צריך דרייבר לכרטיס מסך Ag neovo איפה אפשר למצוא אפשר קישור?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
שלום. יש לי מדפסת HP מסוג psc 1215. הדריבר שאני מקבל עם המדפסת, כלול בתוכו עוד מספר רב של תוכנות שהוא מתקין אוטומטי. הבעיה היא שהמחשב שלי דיי ישן, והתוכנות האלה ממש כבדות ומאיטות את המחשב בצורה ניכרת :-[. האם אפשר למצוא ברשת רק את התקן הדריבר שמזהה את המדפסת בלי כל התוכנות המעצבנות האלה?
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אי לא יודע אם יש תוןכנה כזאת. בכל מקרה, העניין הוא כזה, חבר שלי ביקש ממני עזרה עם המחשב הנייד שלו שההרדיסק שלו הלך (אין לי יותר מדי פרטים). המחשב שלו ללא כונן סי-די. בגלל שיש לו שם כמה קבצים חשובים (הוא דאג לגבות את רוב המידע), הוא צריך תוכנה שתעלה על דיסקט ותוכל לפעול מדוס. תודה רבה על העזרה. (אני מצטער שאין לי יותר מידע).
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
יש לי תוכנה (בילבולון) שהופכת אותיות מעברית לאנגלית וכדומה במעבדי תמלילים למיניהם, עבדתי איתה עם 98 אבל עכשיו עברתי לXP ויש לי כל מיני בעיות, כשאני לוחץ F12 (כפתור ההפעלה של הפונקציה שהופכת את האותיות) אז המשחב עושה הרבה פעולות נוספות ומופיעים לי ERRORS, נגיד הוא משתיק את הסאונד ועושה MUTE, הוא פותח קובץ WORD חדש או מנסה לעשות LOG OFF ומה שמוזר שאם אני סתם בשולחן עבודה ולוחץ על F12 לא קורה כלום, אבל אם אני נגיד בשורת חיפוש באינטרנט (GOOGLE TOOLBAR) ואני עושה את זה אז הוא עושה את הפעולות שציינתי. מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
מישהו כאן מקיר תוכנה שעושה רוורס לסרט כלומר מריצה אותו אחורה?
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה קלה בתוכנת הווינראר שלי. כאשר אני רוצה לשנות שם קובץ (או תיקיה לצורך העניין) בתוך התוכנה, שורת העריכה מתחרפנת ונשארת במצב של עריכה גם אחרי שסיימתי לערוך, מה שמונע ממני להמשיך את השימוש בקובץ. לאחר מכן, גם כשעשיתי אנטר והחלטתי לצאת מהקובץ ולהכנס מחדש (פתרון זמני כמובן - הייתי מעדיף לא לפעול ככה כל פעם) קיבלתי שגיאה וכשנכנסתי מחדש לקובץ, השינויים לא חלו על התיקיות והקבצים. מה שכן, בעיה עתיקה ואני מכיר אותה... פשוט נמאס לי עכשיו ואני מחפש פתרון תודה!! לילה טוב
-
- 6 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אפשר כזה דבר כי ניסיתי 100 פעם והוא אומר ארור .
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
כפי שאמרתי אני לא יכול לראות את מד הטמפרטורה במחשב שלי ובכללי בכל פריט ופריט בתוכו .. אינה תמונה : מכווה שתוכלו לעזור לי תודה
-
- 6 תגובות
- 590 צפיות
-
-
פשוט יש לי סרט DVD ובאופן חוקי מותר לי ליצור לעצמי עותק אחד לגיבוי. פשוט יש כל כך הרבה תוכנות ואני מבולבל. יש משהו באמת טוב יותר מכולם?
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי סרטון בפורמט WMV ואני צריך כמה תמונות ממנו בכל דרך שאני מנסה אפילו הורדתי תוכנות כמו screen capture או דרך ה prtscn אין אפשרות -כי אחרי שאני כאילו תופס את התמונה ומדביק אותה איפשהו אז כל תזוזה של המסך הכל משתבש לחלוטין בבקשה אני כבר מיואש לגמרי תודה
-
- 5 תגובות
- 590 צפיות
-
-
קראו וענו: מה הבעיה? הפעלתי סרטון (של ארץ נהדרת) וזה עלה אבל הסרטון עדין רץ [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
אני רואה בזמן שאני צופה פעמיים את הכתובית: פעם אחת במקום ובגודל הנכון .. ובפעם השנייה מחוץ לשוליים השחורים כתוב את הכתוביות בקטן והפוך(לא צריך את זה..) איך אני מבטל את זה??
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שאפשר יהיה לראות בה את המשחק מחר של מכבי חיפה נגד צסק"א דחוףףף בבקשה תעזרו.. תודה
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
וגם לפעמים תוך כדי עבודה על המחשב או משחקים נבדקו 2 מסכים כדי לשלול בעייה של המסך ובשניהם אותה תוצאה הוחלפו הדרייברים לדרייברים חדשים יותר של NVIDIA ללא שינוי הגדרות תצוגה שונו גם כן ללא שינוי במצב המחשב הוא AMD 3200+ 1024 RAM וכרטיס מסך G6800 NU של XFX המחשב בן פחות מחצי שנה ונקנה בKSP מישהו יודע מה לגבי המדיניות שלהם בהחלפת מוצרים? כי אין לי כסף לשלם כרגע על כרטיס מסך חדש
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-


