עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם. לאחרונה אני לא מצליח להורד קבצים דרך ה-KAZAA במהירויות נורמליות, אלא רק במהירויות נמוכות בהרבה ממה שאני מוריד בדר"כ (4 K/S לעומת 90 K/S!!!). כמובן שניסיתי להוריד כל מיני קבצים מכל מיני מקורות שונים, ולא מדובר על מקרה אחד ספציפי בעייתי, אלא בעיה שנמשכת לאורך זמן. מישהו יכול בבקשה לעזור? אגב, אם אני מוריד קבצים מאתרים דרך הדפדפן, ולא דרך ה-KAZAA המהירות נורמלית ומהירה.

    • 6 תגובות
    • 591 צפיות
  2. Started by parker8,

    אני משתמש בתוכנה DVD-LAB. אני טוען לתוכנה סרט DVD, מכין לו תפריט, בודק אח"כ במחשב שהוא עובד, עד כאן הכל עובד טוב ויפה. אני צורב ב-NERO בהגדרה DVD-VIDEO (שם בתיקיה VIDEO-TS את הקבצים). אבל כשאני מסיים ומכניס את הדיסק ל-DVD, התפריט מופיע בצורה כזאת מגרבעת, "קופץ" כביכול, והוא מופיע בשחור-לבן בנוסף לכל. אבל, שאני מנסה להגיע לסרט דרך התפריט הסורר, הסרט עובד יפה מאוד ואין את הבעיה של התפריט. איפה הבעיה? למה הסרט עובד והתפריט לא? תודה לעוזרים מראש נ"ב יש לציין שה-DVD מחובר לוידאו כיוון שהטלווזיה ישנה (בת 20 שנה, נקווה שבקרוב נחליף). בנוסף, את קבצי ה-DVD אני יוצר בעזרת התוכנה WINAVI שאיתה אני ממיר מ-AVI ל-DVD (קבצי VOB).

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  3. Started by hararim,

    יש לי בעיה עם פתיחה של קבצי wmv עד לא מזמן לא הייתה לי בעיה בכלל ועכשיו אני לא מצליח לראות את הסירטונים במייל.

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  4. אני לא מצליח לגלוש באתרי גוגל עם פיירפוקס החל מהיום 18/4/09 בשעה 1830 בערך... יש איזו בעיה ידועה ? עם אקספלורר זה עובד יופי (אפילו עם תוסף IETAB בפיירפוקס !!!).

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  5. Started by yotamoo,

    שלום, כשאני מגבה סרט שיש לי אני נאלץ להוריד את האיכות כמובן, כי אני צורב על דיסק רגיל ולא dual layer... השאלה שלי היא איך אני מוריד לגמרי את התוספות, פשוט לא צורב אותן? כי עד עכשיו הייתה לי אפשרות רק להוריד באיכות אבל עדיין הייתי חייב לצרוב אותן... ועוד שאלה - חיפשתי בזאפ והדיסק dual layer הכי זול שראיתי עלה 20 שקל לבודד - זה הגיוני המחיר הזה או שטעיתי במשהו? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 591 צפיות
  6. 1. לאחרונה נראה לי שנדפק לי משהו בפרופיל של פיירפוקס, חלק פעמים שאני מעלה את הדפדפן אני מקבל דפדפן ריק, בלי המועדפים ובלי כלום והוא גם לא מגיב, אני סוגר אותו ומפעיל שוב ואז הוא עובד בסדר, אני מניח שזה בפרופיל אבל לא בא לי לאבד את כל הקוקיז והסיסמאות וכו, אם יש למישהו עצה לתיקון הפרופיל או משהו אני ישמח לשמוע. הנה תמונה של הבעיה: 2. יש לי הרבה פעמים לאחרונה בעיות להתחבר לפורום מהפיירפוקס, אולי בגלל שאני מתחבר מעוד מחשב בלי לעשות יציאה מהפורום? הנה מה שאני מקבל שאני מנסה להתחבר: (באקספלורר זה כן מתחבר) 3. עוד בעיה מעצבנת זה שהרבה פעמים אני לוחץ על לינק או כפתור של מועדף וזה פשוט לא מגיב לי, לפעמים יוצא לי ללחוץ איזה פעמיים-שלוש עד שזה נכנס.. כל הבעיות קרו אחרי העדכון ה…

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  7. סדרת שאלות נוב ברשותכם: הלוח אם הוא: ASUS A8N-E nVIDIA nForce4 Ultra Socket 939 והאם מה שמופיע בתמונה מס'1 היא הבחירה הנכונה לדרייברים? והאם באמת צריך להסיר את כל ההתקנות הקודמות כדי להתקין את החדש כמו שכתוב באתר? הכרטיס מסך הוא: LEADTEK WinFast PX7800GT TDH MyVIVO Extreme לעשות את העידכון דרך LEADTEK או דרך אותו האתר של NVIDIA? ואם דרך NVIDIA הבחירה של תמונה מס'2 נכונה? והאם באמת צריך להסיר גם את הדרייברים של הכרטיס כדי להתקין את החדש? אגב יש תוכנה שעושה עידכונים באופן אוטומטי לכל הדרייברים במקום כל הבלאגן הזה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  8. שלום לכולם הורדתי משחק MMORPG בשם SHAIYA ואני רוצה להריץ אותו. המשחק משתמש בNPROTECT GAME GUARD ומסיבה כלשהי הSPYWARE DOCTOR שלי אוטומטית עושה לזה QUARANTINE. בדרך כלל הוא שואל אותי האם לחסום או לעשות ALLOW אבל הפעם הוא פשוט כותב שהוא מצא והסיר תוכנה זדונית או משהו כזה... קיצר הוא לא נותן לי את האפשרות לעשות ALLOW כדי שאני אוכל להריץ את המשחק. לא הצלחתי למצוא בהגדרות של התוכנה (וגם לא בגוגל) איך אני יכול להגיד לSPYWARE DOCTOR לתת לתכנית שהוא חסם בעבר לרוץ. עזרה בבקשה

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  9. Started by bykeking,

    קפץ הפקק, ועכשיו הדלקתי את המחשב, ופתאום אני קולט שאין addons בFF!!! עשיתי גם Tools - Addons, וגם שם אין כלום! אני ממש חייב עזרה! *עמוד הבית והפייבוריטס נשארו. לא יודע אם זה משנה משהו... תודה רבה! עריכה: WTF?! סגרתי את FF והפעלתי מחדש, והופ, יש את הכל! אפשר להשמיד את הת'רד.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  10. היי לכולם, הפיצ'ר הזה יהיה טוב במיוחד לאתרי מכירות פומביות או אם אתם לא רוצים לשכוח לעשות משהו יותר מאוחר. אני מכיר את המנגנון של AT בCMD אבל אני מצליח שם לתזמן רק פתיחה של אקספלורר לתיקיה, ולא לכתובת אינטרנט. למי שלא מכיר: ככה עושים את זה: start->run->cmd at 15:00 explorer c:\my_folder at --hepl for help תודה למגיבים

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  11. אני צריך תוכנה כזאת המליצו לי על TEAMTALK ואני לא מצליח להתשתמש בה (אנחנו מתחברים לשרת ריק אבל לא שומעים כלום) מישהו מוכן להמליצ על אחת (לא PALTALK בגלל שקשה ללחוצ על CTRL כל הזמן) תןדה

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  12. Started by מאור247,

    משהו הביא לי להתקין אופיס 2007 אבל הוא באנגלית...יש איזה משהו שיכול לשנות את השפה לעיברית????

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  13. Started by gshhar,

    אני מוריד עטיפה של דיסק (אני מתכוון לעטיפה העגולה) ואיך שאני מצרף אותה התוכנה הנ"ל לפני ההדפסה היא יוצרת לי קווים כאלו,מין גבולות אבל הבעיה היא שאם אני חותך את הדוגמא ומדביק על הדיסק אז הגבולות האלו (הקווים המקויקוים) הם לא תמיד הקו שאני חותך אלא נשארים על הדיסק גם לאחר ההדבקה,איך אני יכול בתוכנה שהם לא יופיעו ? (צירפתי דוגמא כי נראה לי שההסבר שלי לא ממש נח). אגב אני מתכוון לקוים החיצוניים ביותר כי השאר לא ממש מפריעים לי. http://img95.imageshack.us/my.php?image=123wj4.jpg

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  14. Started by eegg,

    ראיתי אצל דוד שלי שיש לו ויסטה שיש תוכנה שאפשר לדבר באנגלית וזה כותב את זה לתוך מה שרוצים. מישהו יודע אם קיים תוכנה דומה לxp?

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  15. יש לי מסן 8 לייב החדש... יש תיקית שיתוף..לא הצלחתי להבין איך אני משתמש בזה... אני נכנס לזה..שם ת'דברים שלי..אבל חברה שלי ששיתפתי איתה תיקיה היא לא רואה כלום..וחיכינו די הרבה זמן... איך זה עובד ואיך משתמשים בזה...

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  16. Started by 3d7,

    יש לי מחשב נייד עם Windows XP Professional x86 SP2. אני אוהב ב-Alcohol 120% את התכונה שאפשר ללחוץ עם לחצן ימני על קובץ ISO, לבחור Mount Image וזה ישר עושה Mount לקובץ Image. התקנתי Alcohol 120% גירסה 1.9.5.2802. הגירסה הזאת מותקנת אצלי בדסקטופ (אותה מערכת הפעלה), ועובדת מצויין. במחשב הנייד, יש את התפריט של Mount Image ב-Shell Extension, אבל הכונן הוירטואלי לא מופיע במחשב שלי. כדי שהכונן הוירטואלי יופיע במחשב שלי, אני צריך להפעיל את Alcohol 120%. אותו הדבר גם אחרי איתחול. הסרתי את התוכנה, והתקנתי את הגירסאות 1.9.6.5429 ואת 1.9.7.6022. בשתי הגירסאות האלה הכונן הוירטואלי מופיע במחשב שלי, אבל Mount Image לא מופיע בתפריט של Right-Click על קובץ ISO. התפריט של Mount Image מאוד נ…

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  17. הרעיון הוא כזה, המחשב שלי משמש גם כמערכת בידור, רציתי לדעת אם יש אופציה להפעיל סרט שיראה בטלוויזיה ובמקביל להמשיך לעבוד על המחשב מול המסך הסטנדרטי.

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  18. Started by DarkAnus,

    חיפשתי ברחבי הרשת ולא מצאתי שום דבר. יש לי כמה משחקים שעובדים על DX10 ואני רוצה לשחק בהם כך.. יש לי WIN XP וDX9.0C..הכרטיס מסך תומך בוודאות בDX10 אשמח ללינק או משהו לתוכנה תודה

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  19. Started by Pure-Gold,

    על קופסא של Office 2007 Ultimate רשום בכוכבית קטנה למטה: מה הכוונה המדוייקת פה ? האם ניתן להתקין אותו על מחשב בעסק ? (מחשב שמשמש כמסוף).

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  20. Started by 1900GT,

    שלום, יש לי FEARCOMBAT וזה עבד לי בסדר גמור כבר הרבה זמן. היום פתאום הוא לא מצליח להכנס למשחק (מודיע שיש דו"ח שאפשר לשלוח למיקרוסופט). אז הסרתי א המשחק ותקנתי מחדש אבל זה עדיין קורה.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  21. Started by YEHUDA-P,

    יש לי בעיה משונה אני פותח את הנ"ל ע"י לחיצה על האייקון באקספלורר, ואז הוא מתחיל להפתח ואז נסגר והמחשב משמיע צליל. לחיצה נוספת פותחת אותו והכל בסדר וככה זה כל הזמן הוא צריך שתי הפעלות האם יש למישהו רעיון ?

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  22. טוב אני רוצה לעשות היום format אבל יש לי מספר גדול של קבצים גדולים שאני לא יכול לצרוב אותך ... איך אני יכול לשמור את הקבצים האלה בזיכרון ולא לפרמט גם אותם ... האם יש תוכנה לזה אם כן מה היא ? תודה !

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  23. Started by shaithebest,

    שלום לכולם אני לא מכיר טוב את תוכנה השיתוף bitlord וממש נמאס לי מאימיול שזוחל הקבצים שירדו לי לא מוכנים להפתח עם הk-lite המוצלח ביותר ומשום מה דורשים נגן שנקרא: domplayer domplayer עולה כסף אבל במקום הם מציעים תוכנה דומה חינמית שאכן מצליחה להראות לי את הקבצים אבל אני לא אוהב אותה וממש לא רוצה אותה במחשב שלי איך אני יכול לראות סרטים שהגיעו מהbitlord עם ה k-lite.? תודה על העזרה

  24. היי היום חיברתי גו'יסטיק של חבר שלי למחשב והג'ויסטיק התקין את עצמו בגלל שאני לא ישתמש שוב בג'ויסטיק הזה רציתי לדעת לאיפה אני צריך להיכנס כדי להסיר את זה ? תודה

  25. הייף האנטיווירוס חוסם לי קובץ מסויים ושאני אומר לו לא לעשות בקובץ כלום (בחלון שקופץ לי..) הוא לא מתייחס לזה (אני נכנס לרשימה של מה שהוא זיהה וכתוב על הקובץ נמחק..), אני עושה שיחזור לקובץ מהאנטיוירוס אבל אחר כך הוא מקפיץ לי אותה הודעה ואז הוא אומר שהקובץ ימחק סופית אחרי ריסטרט.. איך אני גורם לאנטיווירוס לא לגעת כלל בקובץ הזה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים