עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by aaviran,

    יש לי בעיה בביטורנט, בשני קליינטים שונים. ב-Azureus הוא כותב לי Socket Exception: Unexpected end of file from server. ב-uTorrent הוא כותב לי HTTP 503 Error. ניסיתי עם טורנטים שונים מטראקרים שונים ושום דבר לא עובד.

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  2. שלום, רכשתי לא מזמן לפטופ בארה"ב,משום מה תמיד אוהבים לחלק את ההארדיסק למחיצות, כאשר כונן C מכיל 28 ג'יגה בלבד ושאר 190 ג'יגה בכונן D הגעתי למצב בו כונן C המכיל את הויסטה כמובן,צובר נפח (למרות ניקוי של קבצי זבל) ומגיע כמעט לתפוסה מלאה במצב שכזה אני לא יכול להתקין ישומים כבדים(משחקים) גם על כונן D , ואפילו לא לחלץ קבצים מכווץ לתוך כונן D האם יש פתרון לכך חוץ מלאחד מחיצות? האם באחוד מחיצות מידע ילך לאיבוד? תודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  3. כשאני מנסה להתחבר לאיזה פורום הוא מראה לי את השגיאה הבאה http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/i/r/n/i/r/n/i/r/n/i/r/n/i/r/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200311281355077279/200603151647172704/2134wadsd32rfsfdad.jpg איך מפעילים את זה?

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  4. זאת אומרת שאני רואה את הסיסמה של אותו פורום בכוכביות ושמעתי שיש איזה תוכנה שאני יכול לראות מה מסתתר באותן כוכביות. תודה.

  5. חברים שלי שלחו לי טורנט של איזה קטע מהמשפחה שלהם, בגלל שזה הועבר ישר מהמצלמה, זה שקל 4.17 ג'יגה. אני ישתמשתי בביטקומט, כי לפי מה שהם אומרים, זה התוכנה הכי מהירה. אמול בלילה הייתי ממש-ממש קרוב לסיים את זה, והיום, כשקמתי בבוקר, אני רואה את זה על 1.1%! ניווטתי לתיקייה של זה, וראיתי שזהכל התחיל להוריד מחדש. יש צרך לשחזר את הקבצים? איך אני אדאג שזה לא יקרה יותר?

  6. שלום. יש כמה וכמה דברים שהייתי מעוניין לדעת לגבי ביטורנט. המושגים הבאים: peer_id, http_user_agent, infohash, passkey והייתי מעוניין לדעת איך אפשר לגלות את ה- peer_id וה- http_user_agent שלך אם אני משתמש ב- uTorrent. תודה רבה מראש.

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  7. לאחרונה הורדתי את Windows Defender לאחר שהשתמשתי הרבה זמן בבטא הקודמת (Microsoft AntiSpyware). האם זה בסדר שהתוכנה לא מופיעה אצלי במגש המערכת (ליד השעון וכל התוכנות)? יש לי וי מסומן ב- Real Time Protection.

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  8. Started by eladh16,

    שלום לכולם פירמטתי את המחשב שלי, ועכשיו אני עובד עם WINxp. יש לי כרגע מותקן eset nod32 3 מקורי. הכוללת רק antivirus antispyware. האם זה הגנה מספיק טובה למחשב שלי? אפשר בבקשה המלצה לעוד תוכנת אבטחה, ומה אתם ממלצים לי להתקין: חומות אש/אנטי-ספייוור אחר? והאם כדי לי לשדרג לחבילת ה nod 32 הכוללת בתוכנה גם Firewall, Antivirus, Antispam? האם חומת האש של WIN מספיק טובה? אני צריך להתקין חומת אש אחרת? אשמח לתגובות. יש לציין שיש לי מחשב דיי ישן, אז אני רוצה תוכנה שלא גוזלת יותר מדי משאבים.

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  9. Started by שמואלל,

    שלום, קודם כל עם זה לא שייך לפה תעבירו את זה לאן שזה שייך בבקשה. אכשיו יש לי סרט dvd שקוראים לו 300 מישקלו 4.0 גיגה ואכשיו אני לא יודע עם יש לו כתוביות. ובמידה שאין לו כתוביות אז איפה לסים זה התמונה של הקבצים http://img139.imageshack.us/img139/4756/moviefn0.jpg בתודה שמואל

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  10. Started by shlomom,

    שלום, האם אתם מכירים תוכנה טובה להפעלת קריאוקי במחשב. אם אפשר שירים בעברית ואנגלית (אם בכלל יש הבדל?), רצוי חינמי כמובן. מאיפה משיגים שירים לקריאוקי?

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  11. Started by kobicoool,

    שלום לכולם התקנתי את התוכנה virtual pc 2004 ולאחר מיכן התקנתי את windows xp ויש לי 2 בעיות 1) הוא לא מקבל את דיסק התוכנה של לוח האם שלי ולא נותן לי להתקין 2) בגלל בעיה זו ווינדוס לבד זיהה את כרטיס הרשת שלי בתור intel וכרטיס הרשת שלי הוא nvidia בכלל וכשרציתי להתקין את הדרייבר מהדיסק של לוח האם הוא פשוט לא מצא דרייבר מתאים מתוך הדיסק אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בתודה מראש קובי

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  12. Started by snirh2,

    התקנתי עכשיו את הדפדפן החדש של גוגל והוא נראה נחמד מאוד, אבל יש דבר אחד שמפריע לי. בIE אני רגיל לגלוש בזום של 140% בערך.. יש אפשרות שהכרום "ישמור" את העדפות הזום שלי במקום שאני אצטרך כל פעם מחדש להגדיל ?

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  13. קיבלתי בתחילת פבואר מחשב חדש עם NIS 2005 פתאום פתחתי את המחשב ורשום לי שניגמר לי הרישיון שהיה רשום לי שהתוכנה תעבוד 2006 מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  14. Started by good__one,

    כיוון ש-NORTON SYSTEMWORKS לא יכול להתקין את רכיב ה-GOBACK בבטחה על מחשב עם בקר RAID (למרות שהוא לא בשימוש ויש לי רק HD אחד), מישהו מכיר תוכנה טובה אחרת שיכולה להליף את ה-GOBACK? זה מאוד חשוב לי, כיוון שה-GOBACK הציל אותי כמה פעמים מקטסטרופה...

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  15. אני צריך אתר שיראה לי מה המפרט של המחשב שלי (את כל הפרטים שאפשר). תודה לעוזרים...

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  16. תיודעים, כשאתם מקלידים נגיד yn וכבר גלשתם לynet (נגיד) אז הכתובת המלאה מופיעה לכם מלמטה. אז לי אין את זה, ואין לי שמץ של מושג למה. איך מדליקים את זה? (יש לי Firefox 2 אם זה משנה)

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  17. Started by yaloner,

    שלום לכולם, מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת לשמור סירטונים מאתרים ? למשל הסירטונים שב-YNET או בערוץ הספורט... תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  18. Started by ariel-ro,

    שלום! ברשותי מחשב ישן שהחלטתי להחיות אותו אז התקנתי ווינדוס והכל, ועכשיו אני צריך דריברים ללוח אם הלוח: ASUS P4T-E אשמח אם תביאו לי דריברים ללוח תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  19. Started by Meir787,

    כאשר אני פותח את התוכנה, אני מקבל שגיאות מוזרות כאלו - http://img100.imageshack.us/img100/9229/untitled111ez3.jpg (רזולוציה מטורפת, אז שמתי לינק) מה עושים ? יש לי מעל 10GB פנויים בכל כונן וזה פשוט לא עוזר...

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  20. אהלן חברים, חזרתי הביתה אחרי שבועיים בטירונות (סגרתי שבת) והמחשב היה דלוק וכנ"ל האינטרנט (כבלים) ופתאום עכשיו האייסיקיו לא עולה. בשלב הטעינה, כשהוא כותב לי Loading new messages הוא פשוט נתקע ולא טוען כלום וגוזל את כל משאבי המערכת. התקנתי מחדש ולא עזר.... מה עושים? מתחנן לעזרה, המחשב חדש וזה לא אמור לקרות.... תודה רבה מראש, ניר.

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  21. בוקר טוב, אני זקוק לעזרה. במזל טוב קיבלתי את המחשב החדש עם WIN 7 וגיליתי שמותקנת בפנים תוכנת אנטי-וירוס של המערכת - Microsoft Security Essentials מצד שני, רכשתי NOD 32 SMART SECURITY ואני רוצה להתקין אותה, האם תהיה התנגשות ביניהן ואם כן, כיצד אפשר להסיר את התוכנה של מיקרוסופט?

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  22. פורסמה כתבה די מזמן בנענע, על חיבור הפלאפון למחשב בעזרת הBlueTooth ובכך להפוך את הפלאפון למעיין שלט ! אני הצלחתי בעבר להתחבר למחשב ולתוכנה עצמה אבל לא לראות לדוגמה את הקבצים שבמחשב בתוך הפלאפון, כי אמור להפתח בפלאפון תפריט או משהו. השאלה שלי היא האם מישהו הצליח להתחבר למחשב עם נוקיה 6230 ולראות את רשימת השירים/הקבצים בפלאפון ? הכתבה שפורסמה בנענע : http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=167828&sid=10

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  23. שלום כולם אתמול עדכנתי תביוס דרך magic flash של איפוקס עכשיו רציתי לדעת אם אני יכול למחוק את הקבצים שהוא הוריד (הגרסת ביוס חדשה) כבר צרבתי תביוס החדש על השבב והכול סבבה מתפקד טוב עכשיו אני רוצה למחוק את הקבצים שהוא הוריד KDA35401 וKDA35401.text האם אפשר ? או שזה יעשה בעיות תודה

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  24. Started by huhxd,

    שלום לכולם, בזמן האחרון כשאני מנסה לראות סרט או פרק של סדרה או כל קטע וידאו אחר ומפעיל תרגום התרגום מופיע לי באידיש במקום בעברית. התופעה קוראת בכל התוכנות והתרגום אכן בעברית. עוד יש להוסיף כי הדבר החל אחרי הרצת תוכנת REIMAGE והווינדוס שלי הוא באנגלית כאשר השפה העברית מותקנת ואני משתמש בה בכל דבר ואין שום בעיות חוץ מהבעיה הנ"ל. אשמח לעזרה. תודה. נ.ב. ניסיתי לשחזר את המערכת, השחזור הצליח אך הבעיה לא נפתרה.

דיונים חדשים בפורומים