עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. טוב, אז ככה, לאחרונה יש לי בעיה שבה התמונות של הלחצנים של הנגן פשוט לא מופיעות (ראו תמונה) וזה מאוד מרגיז אותי, ניסיתי להתקין מחדש את הנגן לאחר הסרה מקיפה של כל הקבצים הנוגעים בדבר, להוריד את ההתקנה מחדש, לבדוק במחשב אחר כדי לפסול את אשמת התוכנה ועדיין כלום... יש למישהו רעיונות ?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  2. המפרט שלי הוא כזה: K8-NF9 ATHLON64 3000 GFORCE 6200 WD2500KS אם לא ציינתי משהו תודיעו לי. איך אני יכול לדעת מה הקריאה זאת?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  3. Started by Xanadu,

    שלום רב, אחרי העדכון לגרסה האחרונה של אוואנט (גרסה 11 בילד 25) כל פעם שאני גולש ב-YNET מופיעה לי הודעת שגיאה הקשורה ל-ntdll.dll והדפדפן נסגר - עם אקספלורר הכל תקין . מישהוא נתקל בתופעה הזאת ? תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  4. Started by The-Devil,

    מישהו יודע מה ערכים שאני יכול לשים בסינון מתקדם?? או לחדד יותר את השאלה: איך אני משתמש בסינון מתקדם?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  5. Started by אלירן,

    :kopfpatsch: בעיה מוזרה! בדפדפן הרגיל של אקספלורר אני לא מצליח לכתוב בעברית... כלאמר, בשורת הכתובת או סרגל החיפוש - כן כותב עברית, אבל בתוך חלון חיפוש או צ'אט -לא מצליח לכתוב עברית וזה מופיע כג'יבריש... מה לדעתכם הבעייה? האים זהו וירוס עברית בישומי סקריפט או html? איך בתכנות האופיס יש לי עברית אבל באקספלורר אני לא יכל לכתוב עברית? גם אם אני עושה קופי/פייסט של משפט עברית מאופיס לאקספלורר זה יוצא ג'בריש. אנא עיזרו לי תודה רבה נ.ב. כדי לפרסם פה את השאלה, הייתי צריך לגלוש דרך מחשב אחר...

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  6. Started by saar3,

    שלום!! תגידו יש תוכנה שאם אני מוריד סרט בנפרד ותרגום בנפרד היא תהפוך תסרט לסרט עם תרגום מובנה,כאילו שאני ישים תדיסק בדי וי די הוא יפעיל אותו כאילו הסרט עם תרגום מובנה? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  7. Started by Raffa,

    ברשותי התוכנה - PCTV Vision, תוכנה עימה אני יכול יכול לחבר את הממיר למחשב ולראות טלוויזיה. בתוכנה יש אופציה להקליט את מה שהטלוויזיה מציגה, והקובץ המוקלט נשמר בקובץ MPG. ברשותי גם צורב DVD, ואני רוצה לצרוב את מה שהקלטתי במחשב לדיסק DVD ולראות אותו במכשיר ה-DVD שלי בסלון, שאני ישר אכניס את הדיסק והוא יתחיל להריץ את מה שהקלטתי. יש לי את התוכנה NERO 6 שעימה אני מעוניין לצרוב, אך אני פשוט לא יודע איך. אני אודה לכל מי שיעזור לי בבעיה, תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  8. אני לא מצליח להפעיל הורדות מסוימות (את קבצי ההתקנה) אני מוריד אותם לחתיקייה בדסקטופ שנקראת הורדות. הבעיה שהוא לא מצליח להפעיל משם (כותב לי שגיעה בקובץ התקנה) אני צריך להעתיק ישר לדסקטופ כדי להצליח להפעיל אותם. עכשיו התקנתי מחדש את הווינדוס (בלי לפרמט) בכונן הקשיח ישנה תיקייה ישנה שנקראת הורדות גם כן, האם זה בגלל זה? למה זה, גם הורדות חדשות לא פועלות... ככה וזה לא טוב שהכל בדסקטופ זה מעצבן...

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  9. Started by -AKEL-,

    שלום לכולם.... כפי שאמרתי בנושא ההודעה אין לי הרבה מה לציין עוד בנוסף לזה אז... מי שיוכל לעזור לי בבקשה אני אודה לו מאוד

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  10. DVD Shrink 3.1 אין לי מושג אם איזה תוכנה מקטנים תאיכות של הסרט שהסרט יכנס בדיסק ואיך עושים את זה AC3 5.1 ערוצים אני הסתבכתי אם כל הנושא הזה משהו מוכן לעזור לי 308431723 או שירשום לי פה איך צורבים סרט שישמעו באיכות יפה ויראו באיכות יפה ואם איזה תוכנות

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  11. Started by orendia,

    שלום, האם ישנו MUI לאופיס 2007 ואם כן האם עולה כסף?

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  12. Started by moshmushon,

    חיפשתי קובץ התקנה לכרטיס הקול שלי, ומצאתי אותו רק באתר שיתוף הקבצים files.icez.net. נראה לכם בטוח?

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  13. Started by zombie,

    רואים רקע שחור אבל שום כתב :-\ [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 592 צפיות
  14. Started by zvika.e,

    אהלן. אני מנסה להתקין אופיס, אני פותח את הקובץ, הוא כותב לי gathering required information ואז פתאום נסגר, ושום התקנה לא מתחילה. מישו יכול לעזור לי בבקשה? תודה..

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  15. יש לי שיר במחשב והוא מתנגן בצורה שכאילו המהירו אותו, איך אני מאיטה אותו?

  16. אני מחפש מישהו שיודע פוטושופ ברמה סבירה לפחות בשביל לוגו הסרט ועוד כמה ליטושים קטנים. אם יש כאן מישהו שמבין באפטר אפקטס מה טוב,אני אשמח אם תוכל לעזור... תודה רבה ! מי שמעוניין שיצור קשר בפרטי או שישאיר כאן הודעה

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  17. Started by djvibe,

    היי אני מוריד מהאימיול בעיקר שירים פעם ברזורבק 3 זה היה מוצא לי הכל ומוריד בלי בעיה... היום אני לא יודע לאיזה סרבר של שירים טוב להיתחבר וזה גם לא מוצא לי כלום כמו פעם השאלה עם איזה סרבר אני אשתמש שיהיה ברמה כמו ה RAZORBACK 3.0 כמו פעם והכל יזוז... ניסיתי גם תוכנות אחרות כמו סבבה.סולסיק.ביר SHARE. אי מש . ואין כמו האמימיול בקטע של שירים אז אם תוכלו לעזור לי אני אשמח תודה רבה....

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  18. Started by triple_maxim188,

    אני ראתי סרט וסמתי כתוביות והם היו כתובות רק בגיבריש איזה הגדרות אני צריך לשנות

  19. Started by malvina,

    יש לי windows xp עם 4 יציאות usb חלק מההתקנים(נגן mp , מצלמת אינטרנט,מדפסת,ups) הוא מזהה, אך באותן יציאות אם אני מחבר מצלמה רגילה להורדת תמונות או disk-on-key של סנדיסק הוא כותב שהחומרה לא זוהתה. מעניין, אבל דיסק און קיי עתיק הוא כן מזהה באותה יציאה. משהוא יכול לייעץ לי? :s05: תודה מראש !!!

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  20. שלום לכולם! בעיה מוזרה, עם מאפייני המדפסת יש לי מדפסת hp deskjet 5550 שמוחברת למחשב, מותקנת עליו ועובדת המחשב מוחבר ברשת למחשב נוסף, שיתפתי את המדפסת והתחברתי אליה מהמחשב השני. גם כאן הכל בסדר ואפשר להדפיס מהמחשב הזה אל המדפסת. איפה הבעיה? אז ככה - כשרוצים לשנות את מאפייני ההדפסה למשל להדפיס באיכות נמוכה יותר /גבוהה יותר וכד' אם נכנסים אל המאפיינים מהמחשב אליו מוחברת המדפסת מקומית - הכל בסדר והם מופיעים באנגלית אבל אם נכנסים למאפייני המדפסת דרך הרשת הם מופיעים בשפה מוזרה (אולי רוסית אבל אני לא ממש בטוחה) התקנת הדריבר מחדש לא עזרה, גם לא מחיקת השיתוף והתחברות מחדש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  21. אני משתמש בתוכנה כדי להעביר סרטים לPS3 אך יש לי בעיה... כשאני פותח את התוכנה ומנסה להתחבר אני מקבל שגיאה של הMEDIASERVER.EXE... מצורפת תמונה: הסרתי והתקנתי מחדש, הבעיה נמשכת...

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  22. אוקיי עשיתי פירמוט יש לי כרטיס מסך nVIDIA GeForce 5200 FX עכשיו אני מוריד את התוכנה http://www.mirc.com mirc זאות תוכנה צ'ט של Counter Strike בעיקר. עובד הכל כמו שצריך נכנס הכל. עכשיו אני מתקין את ה driver של הכרטיס מסך עושה rest למחשב וזה לא פועל התוכנה mirc.exe לא עובדת זה לא נכנס אני לוחץ פעמים על התוכנה זה לא נכנס לא מופיע בתהליכים כלום.. מה לעשות ? תודה לעוזרים !

  23. Started by psxr,

    היי כשאני מנסה לקודד סרט אני מקבל הודעת טעות, מישהו יודע מה הבעיה ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  24. שלום. אני צריך תוכנה טובה , שבה אני אכניס את המידע על הדיסק (השם שלו - כלומר שנתתי לו), ובנוסף לכך אכניס את המידע שיש על הדיסק עצמו. לא משנה לי עלות התוכנה תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות

דיונים חדשים בפורומים