עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני משתמש בשני הדפדפנים האלה (הראשון רק לכמה אתרים) וה-auto complet בהם פשוט משגע אותי, נורא מציק! חיפשתי באפשרויות דרך לבטל אותו אבל לא מצאתי. אתם יכולים להגיד לי איפה אני יכול לבטל את התכונה הזאת בשניהם?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  2. עשיתי חיפוש בגוגל, אבל נתקלתי בהמון תוכנות לא מועילות, שגורמות לבעיות מסויימות. אז אני צריך בבקשה המלצה לתוכנה ל-XP, שמנקה קבצי אינטרנט מהדפדפנים פיירפוקס ומוזילה. לא משנה אם בתשלום או חינמית, העיקר שתהיה טובה.

    • 8 תגובות
    • 593 צפיות
  3. איך מוחקים עם EzPCFix ו Rootkitty ספייוור דרך LIVE CD של ubcd4win ? ולמה אין לי אנטי וירוס ב Ubuntu 8.10 ? זה לא אמור להוית מובנה ? AVG ?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  4. Started by xtract1,

    יש לי Office 2003 Pro בעברית ושמתי לב שהנ"ל לא מותקן איתו. אני צריך לאפשר את זה ידנית?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  5. Started by ratzabi,

    מישהו יכול להביא לי לינק? גם ל-FTP טוב. 5 זאת הגירסא הכי חדשה של E-Jay, נכון? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  6. Started by QuAKeR_996,

    היי. אני כותב ספר פרוייקט באלקט' ואני צריך דרך לעשות קו מעל מילים מסויימות. קו זה נקרא "גג" בשפה המקצועית והוא בעצם מסמל היפוך. אני צריך דרך לבצע את זה ללא שימוש באופציית הצייר (המובנית ב WORD)המסורבלת. בצייר כאשר המילה זזה אז הקו לא זז איתה וזה כאב ראש. הנה תמונה שממחישה למה אני מתכוון.

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  7. שלום לכולם, הסיפור הוא כזה: לפני כחודש רכשתי מחשב חדש לדודים שלי. על המחשב הותקנה מערכת הפעלה וינדוס XP +כל ההגנות שראיתי לנכון כגון: NOD32, פיירוול של וינדוס+ של קומודו, וינדוס דפנדר, ad aware ועוד , מיד לאחר ההתקנה. כמוכן הורדתי את כל העדכונים הדרושים של הוינדוס. למרות כל אלו כבר בהפעלה השנייה התגלו עשרות רוגלות ומפגעים אחרים שלא מאפשרים את הגלישה באינטרנט, כלומר ישנם המון אתרים שהוא מסרב להיכנס וישנם כאלו שהוא נכנס אולם לא הלינקים לא עובדים. עשיתי סריקות ומחקתי את הכל (או את הרוב לפחות) אבל עדיין לא עזר ובהפעלה הבאה זה חזר. עשיתי פרמוט והתקנתי את הכל שוב (התקנתי תוכנות אלו בגרסאות אחרות) ושוב זה חוזר.... החיבור לאינטרנט הוא דרך חייגן. מה ניתן לעשות??? אני רוצה להדגיש …

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  8. Started by Seraphim,

    במסגרת עבודתי הנוכחית אני עובד עם Adobe Premiere דיי הרבה בעיקר לצורך עריכה בסיסית של קבצי וידאו ואנקוד מחדש לצרכים שונים. לאחרונה תהיתי האם החלפת המעבד הנוכחי שלי (E6320 @ 2.8) בE8400 אשר יומהר למהירות של 3.4-3.6ghz (במידה והמעבד יהיה בעל פוטנציאל המהרה) או ל- Q9300 שגם כן יומהר במידה מסוימת תניב שיפור משמעותי במהירות הקידוד. מבחינתי שיפור של 30% ומעלה יצדיק את ההשקעה. שאלה נוספת שהייתה לי בנושא היה אילו הגדרות ב- Adobe Media Encoder משפיעות בצורה המשמעותית ביותר על מהירות האנקוד. בד"כ אני משתמש ב-H.264 ברזולוציה של 320x240 (הרזולוציה בהחלט גדולה מספיק לצורך המטרה שלי) וב-Bitrate של 5000kbps בשביל הוידאו וב-Linear PCM, 44khz, 16bit בשביל האודיו והמרה של קובץ mpeg4 באורך …

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  9. התקנתי את התוכנת סנכרון העדכנית מאתר היצרן 141e או משהו כזה... חיברתי את הכבל USB. ב-DEVICE MANAGER הוא מופיע דקה בצהוב, על מסך הפאלם רשום "יוצר קשר" ואחרי דקה ב-DEVICE MANAGER הוא נעלם ורשום על מסך הפאלם "יצירת התקשורת נכשלה בדוק הגדרות". יצרתי פרופיל חדש, יצרתי את הפרופיל גם בתוכנת סנכרון, ניסיתי כל מיני שטויות, אני מרגיש שפספסתי משהו קטן שתוקע אותי. חוברות ההפעלה מממממש לא עוזרות אין שם שום מידע רציני. אשמח לקצת עזרה (:

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  10. Started by M7a,

    טוב האמת שאני לא ודע אם זה קשור לפורום הזה... מקסימום מנהלים תעבירו... רק תגידו לי לאן אתם מעבירם! תודה! קניתי מצלמת אינטרנט... עכשיו אני רוצה לשתף וידאו ז"א אני מחפש תוכנה שאני מפעיל את המצלמה בבית שלי.. ואז אני יכול להתחבר אליה מכל מחשב אחר דרך האינטרנט (חשוב שיהיה עם קוד) .. תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  11. Started by CASIOMAN,

    כפי שצוין בכותרת אני צריך עזרה בפיענוח הלוג המצורף המחשב הוא לא שלי הוא של אחותי ואני לא ממש מתמצא בתוכנה היא טוענת על איטיות [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  12. Started by 00000,

    אני לא מדבר על יצירת תמונה חדשה, אני מדבר על תמונה שפתחתי ואני רוצה להעלים צבע בעזרת "המשפך" ואח"כ לשמור כ-GIF. תודה.

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  13. Started by b-m-w,

    מישהו יכול לביא לי 3d studio max הגירסה הכי חדשה מלאה או דמו מה שיש :s05: :s05: :s05:

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  14. Started by eladbu,

    שלום לכולם! יש לי בעיה!אני משתמש בביטקומט 0.70 העניין הוא שאיפשרתי מהירות העלאה של 4-5 ק"ב וזה ממש לא עוצר שם זה ממשיך ל -7-8 ק"ב בלי לשים לב מה שמאיט את המהירות פלאים כל נסיון להוריד או להעלות את רמת ק"ב לשם בדיקה משאירה לי את -5 קילו ללא שינוי גם הסרה והתקנה חדשה לא עזרה! שאלה נוספת היא כיצד אני מחזיר את כל הקבצים לתוכנה בכדי שאוכל לחלוק אותם ברשת?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  15. Started by NerVo,

    עברתי על הרבה תוכנות לדיסטורשיין לגיטרה, מה שמצוזר זה שבכל התוכנות כשאני מנגן על הגיטרה הצליל בא באיחור, שיחקתי עם ההגדרות היה שיפור אבל לא יצא שבו זמנית שאני מנגן גם התוכנה מוציא קול, רק באיחור. במה יכולה להיות הבעיה ? יש לי מחשב מאוד חזק הייתי אומר. במה זה יכול להתבטות ?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  16. Started by laskos,

    שלום לכולם לפני שלושה ימים התקנתי בטעות את התוכנה המקוללת הזאת i-lookup.com ומאז אני לא מצליח להוריד אותה. ??? כמו כן זה שם דוחף לי BAR בשורת האקספלורר איך אני מוריד את זה ?!?! תודה נ.ב אני רוצה להעיף את זה לתמיד לא להוריד את.

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  17. התקנתי היום את sygate firewall ומשום מה כאשר הוא מופעל אני לא יכול לרשום תגובה בפורומים שונים. כאשר אני סוגר אותו, ניתן שוב לרשום תגובות. כיצד ניתן לסדר את זה?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  18. Started by ofer1928,

    קניתי לי מחשב לחדר, וכל ההיסטוריה של האייסיקיו נמצאת במחשב השני. האם יש דרך להעביר את ההיסטוריה מהמחשב הקודם לנוכחי?

  19. Started by idoleff,

    שלום, לפני כמה ימים התחילה לי בעיה עם האקספלורר... כשאני מנסה למלא תיבות טקסט זה כותב לי סימנים מוזרים במקום אותיות... משהו כזה: ??ך ???? ? יח?ט? י?א אב? ך?? מישהו יודע מה לעשות? (חוץ מלעבור לפיירפוקס... אני כבר עברתי... אח שלי לא מסוגל...)

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  20. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שתעזור בייעול העבודה שלי ושל עובדיי. אתן קצת פרטים, אולי זה יעזור להבין מה בדיוק אני צריך: אני עצמאי שעובד מול המון (עשרות רבות) של חברות בארץ ובחו"ל. בכל חברה יש את אנשי הקשר השונים, מיילים, טלפונים ועוד פרטים שצריך לדעת עליהם. כרגע הכל מרוכז במחברת גדולה ומבולגנת. הייתי רוצה כמובן תוכנה שאליה אכניס את כל המידע הזה באופן מסודר. יש לי גם מספר עובדים שמבצעים בשבילי משימות. כרגע אני מתקשר אליהם פעם בכמה ימים, בודק מה הספיקו לעשות ובהתאם לכך נותן להם משימות חדשות. הייתי רוצה שכולם יוכלו להתחבר אליי בתוכנה, לקבל ממני משימות ולעדכן בזמן אמת את התקדמותם. כמו כן הייתי רוצה שתהיה להם גישה לחלקים מספר הכתובות. מבחינת עומס, לפעמים כשיש 20 משימות לבצע בו ז…

    • 7 תגובות
    • 593 צפיות
  21. Started by inspire2006,

    הטקסט ב-FireFox נראה דק מדיי ולא כמו איך שהוא אמור להראות. הנה תמונה: http://img185.imageshack.us/my.php?image=88280711sf8.png אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך לסדר את זה.

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  22. Started by yossi21,

    משום מה הוא לא מפעיל לי סרטונים ביוטיוב, התקנתי Flash ו- Java העדכניים ביותר וזה לא עזר. מה עושים??

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  23. Started by B@LENO,

    שלום לכולם הורדתי את האינטרנט אקספלור 7 ושהורדתי אותו מהאתר של מייקרוסופט יש לי ווינדוס אקס פי חוקי הוא הוריד לי איתו עידכונים ואחריי שהתקנתי אותו הוא מזה איטי אני לא יודע למה גם שפותחים אותו ושעובדים עם כמה חלונות במקביל הוא ממש איטי ניסיתי גם את הדפדפן של mozilla firefox גירסה 2.0 והוא ממש מהיר וטוב אבל בכל זאת אני אוהב את האקספלור האם יש דרך להאיץ את הביצועים שלו או לשנות הגדרות כי הוא ממש כבד מישהו יודע למה? תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  24. הורדתי פיפא 2008 ואני רוצה לצרוב את קובץ ה- iso (זה מה שבדרך כלל עושים לא??) אז בקיצור אני לא מוצא את קובץ ה iso . איך אפשר למצוא את הקובץ?? ,תודה מראש זה תמונה שכל מה שהוריד לי [attachment deleted by admin]

דיונים חדשים בפורומים