עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Burned,

    כמו בכותרת.. השתמשתי ברשמקול וזה עובד אבל צריך לחדש כל 60 שניות..

  2. Started by eladbu,

    מחפש תוכנה קלה ופשוט שעושה rgb to cmyk

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  3. Started by maormark,

    יש לי הרבה שירים אני רוצה לדעת איך אני יכול להדביק עליהם שם מסויים "שייך לבלה בלה"...זכויות יוצרים...... ושאף אחד לא יוכל להיכנס לפרטים במאפיינים ולשנות את זה, אני רוצה להטמיע את זה. תודה

    • 4 תגובות
    • 594 צפיות
  4. אז ככה, יש לי קבצי וידאו שהם על mp3 וכשאני מפעיל אותם בתוכנה של כתוביות אז אין כתוביות זה כאילו לא זז או משהו כזה זאת אומרת שרואים את הסרט אבל אין כתוביות כי אין להם מתי להכנס ואני חושב שהבעיה היא שזה איכות של אמ פי 3 ולא של mepg אז אני רוצה לדעת איך אפשר להפוך את הקובץ מאמ פי 3 ל אמ פי אי גי כי אני חושב שזו הבעיה. אני יודע שזה נשמע קצת מסובך מה שאמרתי אבל אם מישהו יודע אז אני מקווה שהוא יעזור. אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול, אם לא אז תעבירו. תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  5. שלום לכולם יש לי לוח אם GA-P35-DS3 . לפני איזה חודשיים הורדתי דרייבר של הchipest ללוח אם והתאריך של הדרייבר היה 2008 . עכשיו אני בא רציתי לראות אם יש דרייבר חדש או משהו לchipest פתאום אני רואה יש דרייבר לchipest שנת 2007! איך זה יכול להיות שהיה 2008 ופתאום שמו דרייבר של 2007?! הנה הדף שנכנסתי אליו : http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=2544#anchor_os סתכלו שם בchipest זה של שנת 2007 . יש למישהו הסבר לזה ?

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  6. מחפש תוכנה לעריכת מוסיקה(בניית רימקסים וכו'...)

  7. Started by ori-silver,

    שאני מתקין את הדרייבר הוא כותב לי eror YOU HAVE PREVIOUSLY INSTALLED DRIVERS WITHOUT REBOOTING למרות שכל הדרייברים מחוקים איך אני אמור להתגבר על הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  8. יש אתר שמוריד את הסרטים לווינדוס מדיה פלייר...יש איזושהיא דרך להצויא את המוזיקה לקובץ MP3 או משהו?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  9. Started by KoM,

    חוקי אגב ! כבר כמה ימים שאני לא מצליח לעדכנו.

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  10. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    הדריבר של ess לא עובד והם מפנים ליצרנית של הכרטיס, הבעיה היא שאין מושג למי שייך הכרטיס הזה.

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  11. Started by Refaelo,

    שלום לכולם ! אני מחפש תוכנה שנקראת "UDF packet DVD-writing" תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  12. Started by edoson,

    כשאני משתמש בAUDIOCATALIST לצורך הכנסת שירים למחשב, אני יכול לעשות את זה רק בANALOG כלומר X1 ישנה האופציה ASPI אבל אני לא יכול לסמן אותה, כאילו שאין לי את הדרייבר הזה. מצד שני אם אני מפעיל את אותה תוכנה במערכת ההפעלה השניה שיש לי במחשב, אין לי בעיה, האופציה ASPI מסומנת, ואני עושה RIP לדיסק שמע במהיריות שמגיעות ל X30. מכאן שהבעיה היא בדרייבר ASPI , לא? הורדתי את הדרייבר של ADAPTEC והתקנתי אותו, ללא תוצאות. מישהו יודע מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  13. שלום לכולם בשבוע\שבועיים הקרובים אני הולך להזמין מחשב חדש. המחשב מן הסתם הולך להגיע ריק ללא שום מערכת הפעלה. אני זקוק למידע או לפחות למקורות מידע בנושא של התקנת מערכת הפעלה במחשב חדש וזה עתה מורכב. אני מבקש זאת מכיוון שיש לי טראומה מלפני 4 שנים (1) אז קניתי מחשב, רק בשביל לגלות שאין לי מושג מה לעשות איתו, ולא רק זה, משום מה באותה זמן המחשב זיהה לי שבדיסק הקשיח שלי (בגדול 40 ג'יגה) יש רק שני ג'יגה. שוב, הסתבכתי עם חברים\מעבדה כדי להבין מה לעשות, ולבסוף הזמנתי טכנאי, שעשה מן הסתם מה שיכולתי לעשות בעצמי אם הייתי טורח לחפש אתרים כמו זה באותו זמן. יש לי ברשותי windows xp 2p עם התקנה אוטומאטית באתחול של המחשב. השאלה היא האם זה כל מה שאני צריך, להכניס את הדיסק וההתקנה תטפל בכל ה…

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  14. Started by gigi,

    שלום מישהו מכיר תוכנה שכאשר אתה לוחץ עלייה אז היא מראה לך את הסימאות של כל מי שהתחבר אצלך מהמחשב שלך זה ממש חשוב אני לא זוכר את הסיסמה של האייסקיו שלי בבקשה תעזרו לי...

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  15. Started by naknir,

    שלום חברים, אני מחפש תוכנה, רצוי חינמית אבל לא חובה, שפועלת כמו Roboform? תודה מראש, ניר.

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  16. Started by NIVTOL,

    ברשותי שירים שהמרתי לWAV הבעיה שהם תופסים 100 דקות ןאני רוצה להמיר את זה לדיסק אחד ולשמור על פורמט WAV בדיסק רגיל יש איזו תוכנה או הגדרה שמישהו מכיר שיכולה לעזור לי וככה אני אוכל לחסוך בדיסקים תודה מראש לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  17. Started by דודי76,

    קניתי מחשב נייד חדש הכול טוב ויפה אבל יש בעיה בתוכנת מדייה פלייר שאני מנסה לראות סרט אני שומע רק קול בלי תמונה אני חושב שזה משהוא בהגדרות של המדיה פלייר חשבתי להסיר את המדייה פלייר ולהתקין שוב אבל אני לא יודע איך לעשות את זה מבקש את עזרתכם נ.ב יש לי מערכת הפעלה xp

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  18. אני מחפש מישהו שיודע פוטושופ ברמה סבירה לפחות בשביל לוגו הסרט ועוד כמה ליטושים קטנים. אם יש כאן מישהו שמבין באפטר אפקטס מה טוב,אני אשמח אם תוכל לעזור... תודה רבה ! מי שמעוניין שיצור קשר בפרטי או שישאיר כאן הודעה

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  19. Started by davidcohen,

    שלום אנשים, אני עובד עם outlook express ולאחרונה אני מקבל המון דואר זבל, ניסיתי את התוכנה spam inspector אבל היא לא עוזרת כל כך... מישהו יכול להמליץ לי על תוכנת anti spam איכותית ? תודה!

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  20. היי לכולם. מאז ומעולם אני רגיל להשתמש בדפדפן שהטאבים שלו נמצאים בתחתית החלון ולא למעלה צמוד לתפריטים. מישהו במקרה מכיר איזה תוסף לדפדפן החדש שיכול לתת לי את האפשרות למשוך אותם למטה? תודה

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  21. שלום..יש לי בעיה רצינית בביטורנט הוא מראה לי את ההודעה "Couldn't find an available port to listen on" ואז הוא נשאר במצב stop.. יש לי ראוטר אך פתחתי את הפורטים ואת סידרתי את הip... לא שיניתי שום דבר רק יום אחד זה פשוט הפסיק.. יש לציין שיש לי תוכנות אחרות כמו אימיול ואזארוס שפועלים מצוין.. אבל lh-bittorrent הוא פשוט הרבה יותר מהיר.. אשמח לכמה שיותר תגובות

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  22. יש אתר עם שנותן אופציה לצפות בהרצאות וידאו או אדיו עם איזו תוכנה אני מוריד את ההרצאות למחשב שלי?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  23. היי, אני חדש פה. יש לי בעיה עם החיבור לאינטרנט. כשאני מתחבר, למרות שאף תוכנה שקשורה באינטרנט לא עובדת, אני רואה שמתבצעת העלאה, לא יודע ממה. לאחר כמה דקות המחשב מתחיל לקרטע, ועובד ממש לאט, וברגע שאני מתנתק - הוא עובד כמו שצריך. יש לי רשת פנימית, ניתקתי את המחשב השני וזה עדיין קורה. הרצתי בדיקה של אנטיוירוס (Kaspersky מעודכן) והוא מחק לי כמה וירוסים, ובדיקה של Spyware עם ZoneAlarm, שמחק לי כמה Spywares, ועדיין זה קורה. הורדתי תוכנה שמציגה את התהליכים שרצים במערכת, ולא ראיתי משהו חשוד. יש למישהו מושג למה זה קורה, או איך לפתור את זה..? תודה

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  24. Started by D-Bang,

    עד היום השתמשתי ב NERO, אבל היא הפכה לכבדה ומסורבלת מדי ראיתי ש ASHAMPOO מציעה את אותם הדברים, אבל חשובה לי האופציה של כתיבה/מחיקה מדיסקים הניתנים לשכתוב (כמו INCD שיש בNERO) יש פיצ'ר דומה גם באשמפו? או אולי תוכנה אחרת שלא חשבתי עליה?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  25. Started by eladbu,

    האם קיימת תוכנת צד שלישי שמסוגלת להטות חלונות הצידה כמו בויסטה?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות

דיונים חדשים בפורומים