עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MoRtZkInG,

    על כונן ה-U3 שלי מותקנת Thunderbird 1.0.0. משהו. למרות שאני מוחק הודעות לצמיתות (שיפט+DEL), בתוך ספריית ה-\Thunderbird\tbprofile\Mail\ תחת הפרופיל שלי, נשארים קבצי ענק (שאני משאר שאלו ההודעות). קבצים כמו Inbox (בלי סיומת) ו-Trash. למישהו פתרון?

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  2. Started by Sagi_M,

    שלום שלום, בדיוק אתמול קניתי מחשב+מסך חדש, הכרטיס מסך שלי הוא ati-radeon 4870 1gb, ומסך samsung 22' t220p, הבעיה שלי היא שבאקספלורר חלק מהאתרים לא מופיעים על מסך שלם, כלומר האתר עצמו נמצא באמצע המסך ושאר המסך לבן (כמובן המסך רחב). אני משתמש ברזולוציה מקסימלית (1920-1200) ונראה לי שפה הבעיה. יש למישהו פתרון בשבילי?

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  3. Started by gshhar,

    מישהו יודע איפה אני יכול למצוא?

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  4. Started by lidorosh,

    חברה יש לי את הכרטיס קול הזה Realtek ALC882/D/M @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] וייש לי ונדוס sp2 xp בבקשה תנו לי את הדריורים המתאימים לכרטיס!

    • 6 תגובות
    • 594 צפיות
  5. תכלס כל הדיסקים שלי = ויש לי שלושה...הם בפורמט החדש NTFS רק הראשי שלי נישאר עדיין ב FAT 32 אין לי בעיות מיוחדות - האמת...ולא עברתי בעיקר כתוצאה מפחד מהלא נודע... עכשיו חבר אמר לי שיש את תוכנת פארטישיין מאג'יק - המצויינת ושאין לי מה לחשוש חוץ מיזה אין טעם לעבוד בפורמט מיושן...ורצוי פורמט חדש במיוחד כשאני עובד עם מערכת הפעלה XP פרופשיונאל מה אתם אומרים? :s05:

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  6. Started by Vidati,

    http://www.stage6.com/user/Vidati/video/2000370/Resident-Evil-(In-the-Dark)- Resolution: 720 x 540 תקשיבו לשיר, הוא נבחר בקפידה. : תהנו.

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  7. Started by zaroor,

    ראיתי תופעה מוזרה במספר מחשבים שלוחצים במחשב שלי על מאפיינים המצגת 2 שורות תחתונות רשום סוג מעבד והמהירות ושורה למטה רשום גודל הזיכרון ולידו גם מהירות המעבד שלא תואם לקיים בשורה מעליו לדוגמא: cpu 3.00 ghz ram 480 2.00ghz דוגמא שנייה: p-4 cpu 3.00ghz ram 1000 2.80ghz מישהו יודע מה זה אומר אני זוכר במקרה אצלי לפני 3חודש שהמחשב היה חדש הנתונים היו תואמים השנוי המוזר הוא מס, ghz בשורה ליד גודל הזיכרון ?

  8. Started by TAsraf,

    ראו פה: http://84.94.230.93/~tasraf/ לתוכנית שלי ברדיו אקסוום נחשו על מה התוכנית

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  9. עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי משהו שאני מחפש אני מחפש תוכנה שתהפוך לי שיר רגיל...לקריוקי שתוריד את הקול של הזמר ו....אני מחפש תוכנה שיהיה אפשר להתקשר ממנה לטלפונים ואם אפשר גם לפאלאפונים אבל יותר מדקה...כי יש לי כבר תוכנה שאפשר להתקשר ממנה דקה 1 תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  10. Started by Genisher,

    אני עובד על חלונות XP, ובביקור אצל חבר העובד על ויסטה, התלהבתי מהמעברים והאנימציות החדשות שיש בגרסה 6 של ה- Windows Movie Maker. הגרסה עליה אני עובד במחשב שלי היא 2.1, ועיקר השימוש שלי הוא ביצירת סרטונים מתמונות סטילס (לא עריכות וידאו). אשמח לדעת האם ניתן להוריד ולהתקין על חלונות XP את גרסה 6? אם כן, מהיכן? לחלופין - האם יש אפשרות להוסיף את המעברים "החדשים" שבגרסה 6 אל גרסה 2.1? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  11. Started by ROTEMan,

    יש לי כרטיס מסך של GIGABYTE 7300GS ואני לא מוצא את הדריבר המתאים לויסטה. (לXP יש לי) בבקשה עזרו לי למצוא את הדריבר. רותם

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  12. שלום, אני מחפש תוכנה טובה לעריכת וידאו ז"א לחתוך קטעים מסרטים או להוסיף 2 קטעים וכו'... העניין שניסיתי מלא תוכנות כמו: esay video splitter, avi mpeg ram splitter, zelaot all video splitter בקיצור כל התוכנות הקטנות והמעפנות האלה לא מועילות הם גם חותכות קטעים לא מדויק באיחור או בהקדמה וגם הם גורמים לבעיית אי סינקרון בן הקול לתמונה... שזה מעבד את כל העניין הכל העבודה... בקיצור מי מכיר תוכנה מקצועית העוסקת בנושא...

    • 4 תגובות
    • 594 צפיות
  13. Started by ben060,

    המטרה היא לא לשחזר אלא לראות מה נמחק. אשמ חלתוכנה שתפתור את הבעיה תודה

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  14. Started by dante123,

    היי חברה לפני שעתיים דיברתי עם חבר שלי ופתאום הMSN התנתק. מאז אני יכול להכנס לMSN כמו תמיד אבל כשאני פותח שיחה איתו המסנג'ר נתקע ו''לא מגיב''. הבעיה היא שזה קורה רק איתו (אחרי שדיברתי איתו והMSN התנתק). ניסיתי להתקין מחדש,לא עזר. ניסיתי למחוק אותו מהרשימה ולהוסיף וגם לא עזר. למישהו יש פתרון? תודה.

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  15. Started by freesoul23,

    ונכנס לעיצוב->תבליטים ומספור אז הוורד קורס ומציג לי את ההודעה המפורסמת של לשלוח דוח, נכנסתי ליומן אירועים ומצאתי את האירוע הבאה: Faulting application winword.exe, version 10.0.2627.0, faulting module mso.dll, version 10.0.2625.0, fault address 0x000325b9 לפעמים הקריסה קורת כשאני יורד שורה בוורד. מישהו מכיר את הבעיה ויכול לעזור לי?

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  16. Started by mc_elad,

    אני רוצה לשנות(להקטין) גודל(לא מדובר על 4KB ל - 2KB) אלה על 648X849 ל - 455X677 (זו דוג') ולשמור על התמונה בלי לחתוך אותה .. אם אפשר תוכנה פשוטה ...(כי פוטושופ..חפר לי והתייאשתי..)

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  17. כל כמה זמן יוצאות תוכנות חדשות ורציתי לדעת נכון להיום איזה תוכנה טובה יש בעיקר להמרה רצופה של סדרות דרך BATCH (ז"א הרבה פרקים של כל עונה). מה שחשוב (וזה בעצם מה שאני מחפש) הוא שהסדרות מגיעות עם תירגום ניפרד אז אני מחפש גם תוכנה שתטמיע את הכתוביות בעברית ובצורה נכונה ולא הפוכה או משהו כזה. עד עכשיו לא מצאתי משהו פשוט מהיר ונוח שעושה את זה, בכלל לא מצאתי משהו נורמאלי שגם מכניס תירגום. אשמח למידע ממי שמשתמש.

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  18. כי ההתקנה לא מצליחה להתחבר לסרבר :-\

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  19. Started by Gohan,

    מישהו מכיר תוכנה שיכולה להוציא את התרגום והתיזמונים מקובץ ogm? תודה. אוקי מצאתי איך, זה דיי פשוט. מפעילים את הקובץ בVirtualDubMod. לוחצים על stream ואז על stream list. בוחרים את הstream שרשום בו text stream. ולוחצים על demux. מקווה שעזרתי למישהו ;D.

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  20. העלאה לLEECHER מסויים, אפשרי??

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  21. Started by יונדב,

    לחברי הפורום שלום רב. עד לפני שבוע המחשב שלי עבד מעולה לגמרי בלי שום תקלה. בוקר אחד אני קם ומפעיל את המחשב ופתאום מזהה שב"המחשב שלי" יש לי את כל מה שהיה פרט לכונן CD שלי ולצורב שלי. כיביתי והפעלתי מחדש את המחשב אך ללא הועיל, פתחתי את המחשב, ניתקתי את החיבורים, ניקיתי קצת אבק, סגרתי את המחשב, הפעלתי ושוב שום דבר לא עבד... (שכחתי לומר, יש לי 2 הארד-דיסקים על המחשב ושניהם פועלים..) אז ניסיתי לחבר כונן אחד מהשניים שיש לי במקום הארד דיסק אחד וזה לא עזר לי אפילו שהורדתי את הג'מפר או ששמתי אותו במקום אחר....פתחתי את "מנהל ההתקנים" (יש לי XP), ראיתי את כל הדברים שמחוברים למחשב שלי והכל היה טוב אבל ליד 2 הכוננים היה ססימן קריאה כזה....לחצתי דאבל קליק על הכונן הראשון והוא כותב לי ש…

    • 4 תגובות
    • 594 צפיות
  22. Started by pain_killer12,

    חבר שלי כתב קובץ בוורד, עם תמונה ברקע והכל יפה. שלח לי כדי שאדפיס את זה, אבל הקובץ הוא XML, וכשאני מנסה לפתוח אותו עם הוורד 2003 אני לא מצליח. מה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  23. שלום, (מצטער אם מישהו שאל את זה כבר פשוט לא מצאתי משהו כזה בחיפוש) התקנתי השבוע את הגירסה האחרונה של winamp וכשאני משנה את הווליום בתוך התוכנה זה משנה לי את הווליום במחשב כולו. כלומר אם אני שומע שיר בווינאמפ ומפעיל קובץ וידאו/אודיו דרך תוכנה אחרת ומחליש את הווליום דרך הווינאמפ זה מחליש את הוליום לשאר התוכנות. מישהו/י מכיר את הבעיה או יודע איך לפתור אותה? זה ממש מעצבן... :-\ תודה מראש יניב

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  24. Started by GNR,

    היי, אני משתמש בחבילת קודקים של K-Lite בשביל לראות סרטים לפני זמן מה הכל עבד כראוי והpreview הראה פריים מהאמצע של כל סרט/קליפ בערך. עכשיו זה בכלל לא עובד ומראה את הפריים הראשון של כל סרט: יש דרך לתקן את זה? כי ככה זה דיי משעמם לראות תקיות ככה :-X תודה (:

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  25. אממממ אם מישהו יעזור לי......אני אעשה לו חתימה יפה או אעצב לו מה שבא לו......רק בבקשה תעזרו לי..... כל התוספת של אייסיקיו 5 לא עובדות לי.....כולל כל המשחקים כמו "מלחמת כבשים",כל המשחקים בממשק של ה-EXTRAZ כשאני מנסה לשחק בהם עם חברים שלי רשום לי את הבעיה הבאה: Cannot Connect To Server,Please Try Again Later. אבל במשחקים שבהם הממשק שונה,כמו דמקה וסנוקר,אני מצליח לשחק,רק בהם,אבל גם בזה יש קצת בעיות,אבל זה פחות נורא... חברה שלי קלטה שכשאני משחק איתה בדמקה אז יש ליד השם שלי סימן כזה של קליטה,והקליטה אצלי תמיד דפוקה כנראה,תמיד הקליטה אדומה כזאת,קרובה לאפס. עכשיו אני מאוד מקווה שמישהו יוכל לעזור לי... ניסיתי להתקין מחדש את האייסיקיו,לבדוק שאין פיירוול.....ולאדע לא מצאתי בעיות...…

דיונים חדשים בפורומים