עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by eliau21071981,

    לא מצליח להתחבר לרשת קדמילה(Kad) עוד מאתמול מישהו יודע מה קורה פה נסיתי כבר כמה גרסאות וגם הגירסה המקורית ולא מתחבר וגם בחיפוש גלובלי בשרת נותן מיליון תוצאות אבל לא מוריד כלום ואני חושב שכל התוצאות סתם מזוייפות מישהו מכיר גם תבעיה הזאת?

  2. Started by avivlyaviv,

    היה לי שלושה ימים בערך שהאנטי וירוס (קספרסקי)שלי לא עבד אבל סידרתי אתזה. הבעיה שהאנטי וירוס מצא לי איזה 10 וירוסים (טרויין) והוא מוחק אותם אבל הם כל הזמן חוזרים. יש לי בעיה בFF שאני די בטוח שהיא קשורה לוירוס: הרבה אתרים לא נפתחים כמו HWZONE GOOGLE.... אבל חלק כן. באקספלורר אין את הבעיה הזאת. מחקתי את הFF והתקנתי מחדש ועכשיו איך שאני מפעיל אותו הוא קורס. בIE כל איזה דקה קופץ לי חלון כזה(לא פרסומת) שרושם שיכל להיות שהנתונים שאני נמצא בהם עכשיו יעברו לצ שלישי והוא מציעה לי איזה תוכנה אנטיספיי, אף פעם לא קפץ לי מודעה כזאת.(זה קורה סתם בוואלה גוגל...) מה לעשות? עשיתי סריקה בSELF MODE זה לא עזר מה אני יכל לעשות?

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  3. א.מה דעתכם על הפיירוול הזה ? אפשר לסמוך עליו ? ב.איפה אני מוצא את האפשרות לראות את כל התוכנות שחסמתי או אישרתי !? או איפה אני רואה את מה שהתוכנה אמרה שהיא חסמה גישה ממקום כל שהו (חוץ מהחלון הקטן שנפתח למטה ויישר ניסגר) עברתי על כל מילימטר מהתוכנה - לא מוצא את האופציות הללו ??? תודה .

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  4. Started by assaf990,

    אני מגדיר לו שיבחר שרת לעיגון באופן אוטו' ואכן בעת העידכון המתוזמן הוא מעדכן. הבעייה: לאחר העידכון הוא משנה את השרת ל: www.node32.com ואז בעת העידכון הבא הוא לא מצליח לעדכן כי מנסה על שרת ספציפי. ואז כל פעם ידנית אני משנה ב-SETUP שיבחר שרת אוטו' לעידכון. (ללא התערבות ידנית הוא בכלל לא מעדכן גם לאחר חודש) השאלה: למה הוא קובע לי שרת ספציפי לעידכון ולא שומר על "בחר אוטומטי" כמו שעשה לי במשך שנה שלמה?? (בגירסה הקדומה לא הייתה לי בעייה כזו)

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  5. Started by BloodFist,

    שלום לכם הורדתי fire fox אני מאוד מרוצה מהדפדפן הזה! חוץ מבעיה אחת שאני פותח איזה שהוא אתר לא משנה איזה אז בדפדפן כל החלק מתחת לשורת הכתובת עולה ויורד למטה ולמעלה וזה רוטט כזה ומפריע מאוד בעין! מישהו מכיר את הבעיה? מה הפיתרון לזה? תודה רבה יונתן

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  6. Started by Ghtm,

    רציתי לדעת, האם הגירסה החינמית של AVG כוללת פיירוול? תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  7. השאלה בכותרת :jump1:

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  8. כאשר אני מעלה אתר כמו וואלה או ynet ומנסה לצפות בסרטי באתר חדשות - אני מקבל הודעה של נסיון חיבור - connecting ומיד לאחר מכן סיום - ללא כל הודעת שגיאה . מישהו יכול להגיד מה הבעיה וכיצד לפתור אותה . תודה מראש על העזרה. flash player מותקן במחשב. עד לאחרונה לא היתה הבעיה .

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  9. Started by EroSenin,

    טוב יש לי כריס רשת מובנה בלוח ואני צריך בשבילו דרייבר. הלוח שלי הוא MSI PT880 NEO

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  10. יש לי את ה winamp 5.0.5 אני רוצה להפוך את ה Playlist לשקוף כך שאוכל לראות דרכו את שולחן העבודה של המחשב. כיצד ניתן לבצע זאת ?

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  11. Started by Ghosthunter,

    האם ניתן לגבות את הפלג אין שאני מתקין על הFF שלי?

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  12. אם מישהו יכול להביא לי את הגרסה הכי חדשה של AVG החינמי תודה

  13. Started by amarn,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה שאני יכול להתקין על המחשב ותפעל אוטומתית בהדלקה, התוכנה תגן על המחשב מכל שינוי שנעשה בו כך שלאחר הדלקה מחדש המחשב ישוחזר למצב שהיה בו בתחילה. למשל, אם יתקינו תוכנה כלשהי, כשידליקו מחדש התוכנה המותקנת תעלם, וכן כל קובץ ושינוי בהגדרות שבוצע במחשב. תודה מראש לכל עזרה

  14. Started by danga,

    שלום כאשראני מפעיל את outlook אני מקבל את השגיאה הבאה. (ראו תמונה מצורפת) השגיאה קפצה פתאום לפני מס ימים לא ברור לי מה סיבה/ מקור התקלה. ניסיתי להתקין שוב את התוכנה אך ללא הועיל,בנוסף מחקתי תוכות שחשבתי שמפרעות כמו pcsuite של sonnyerricsson ו skype אשמח לעזרה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  15. Started by Eden 6600,

    שלום אני מחפש תוכנה להדבקת כתוביות על סרט וידאו (XviD לצורך העניין) מישהו יודע איפה יש לינקים להורדה של תוכנה כזאת או שם שלה? תודה

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  16. Started by J.allmighty,

    יש למשהוא לינק להורדה של אקספלורר 6 ? (את כול ההתקנה ) חיפשתי ולא מצאתי....

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  17. Started by wow,

    תודה.

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  18. Started by biggie,

    תוכלו לעזור לי בקשה? התקנתי אומגה דרייבר החדש שיחקתי AA אחרי זה המשחק נתקע לי עשיתי ריסטרט וזה מה שהוא מראה לי. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 594 צפיות
  19. היי המחשב שלי לא מזמן פורמט אבל הוא עדיין נתקע קצת....זה מחשב יחסית חדש (פנטיום 4 2.0gh)ואני פשוט לא יודע מה הבעיה שהמחשב זוכל כמו צב אז רציתי לשאול אם יש תוכנה שבודקת מה מפריע למחשב איזה תוכנה|משחק|וכל מיני דברים אחרים בבקשה תעזרו לי אני לא סובל את זה

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  20. אני מחפש מישהו שיודע פוטושופ ברמה סבירה לפחות בשביל לוגו הסרט ועוד כמה ליטושים קטנים. אם יש כאן מישהו שמבין באפטר אפקטס מה טוב,אני אשמח אם תוכל לעזור... תודה רבה ! מי שמעוניין שיצור קשר בפרטי או שישאיר כאן הודעה

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  21. יש מלא גירסאות לנרו, nero: Ultra Edition Premium Essentials ואני לא יודע מה ההבדל בינהם ואיזה מהם טובה יותר, מישו יודע??

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  22. Started by dbx22,

    עשיתי מצגת בתוכנה ואני רוצה לצרוב אותה לדיסק ולראות אותה בדיוידי. האם זה אפשרי? אם כן איך אני עושה את זה? או שאפשר להשתמש במצגת רק במחשב? תודה רבה לכל העוזרים!

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  23. Started by dddd01,

    שלום חיפשתי ולא מצאתי Aspi Drivers לויסטה 64ביט,איפה יש? ונראה לי שהתקנתי גרסא שלא מתאימה לי בטעות ואני לא מוצא אותה בלוח בקרה ברשימה להסרה אז איך אני מסיר את זה? אשמח לעזרה,תודה. חג שמח לכולנו!!

    • 5 תגובות
    • 594 צפיות
  24. Started by Yaniv_Uzan,

    נגיד ויש לי דיסק DVD. לחבר שלי אין כונן DVD. אז אני לא יכול להעתיק לו את הסרט. אני רוצה להעתיק אותו לקובץ AVI ואז לצרוב את זה על דיסק רגיל ולהעתיק לו את זה. כעקרון הדיסק הוא 1.5GB... איך אני עושה את זה? תודה! יניב

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  25. יש לי שני הארד דיסקים עם שני מערכות הפעלה: מילניום ואקס פי. האם כדי לעשות גוסט לאקס פי עלי ליצור אותו מתוך האקס פי? או שאני יכול לעשות גוסט גם כשאני נמצא במילניום (ומשם לבחור בהארד דיסק ובמחיצה שבה מותקן האקס פי) כי באקס פי אין אפשרות להפעיל את הגוסט במצב דוס (יש לי גירסה 7.0 אגב)

דיונים חדשים בפורומים