תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני יודע שיש מלא תוכנות, אבל לא נתקלתי באחת שנותנת מה שאני מחפש. אני רוצה שיהיה אםשר לשלוח לפקס ישר מתוך הקובץ עצמו שאני מתעסק באופיס. יש לי מדפסת משולבת HP OFFICEJET 551 שאני מתחבר אליה דרך הרשת, כלומר היא מחוברת למחשב אחר בUSBו המחשב הזה גם מחובר דרך הרשת. בהדפסה רגילה, אין שום בעיה, הכל רץ חלק. אבל כשאני מנסה לשלוח פקס, הוא מקפיץ את החלון עם הפרטים של הפקס במחשב שמחובר ישירןת למדפסת, ולא ישירות במחשב שלי. ניסיתי להתקין את התוכנה של HP שבאה עם המדפסת, אבל היא לא מצליחה בכלל לגשת אל הפונקציה של הפקס במדפסת דרך הרשת. מישהו מכיר תוכנה שמסוגלת לעשות את זה? וניסיתי כבר את WINFAX (אני חושב שהגרסה האחרונה), ולא ראיתי שאפשר לעשות את זה שם.
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת אנטי וירוס טובה וחינמית התקנתי את ה AVG שהיא מעולה אבל עכשיו רוצים כסף
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-
-
לילה טוב לכולם יש לי לפני טעינת הווינדווס מסך BOOT כזה שמבקש ממני לבחור איזה מערכת הפעלה אני רוצה להריץ 1) XP PRO 2) XP HOME על המחשב יש לי רק XP PRO ( היה לי ממזמן HOME וכנראה שהוא שמר אותו בסיסטם ) עכשיו איך אני מבטל את המסך BOOT הזה? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
כשאני מנסה לעשות import ב outlook יש לי לבחור כל מני תוכנות. ניסיתי את כל האפשרויות של netscape כי אין שם מוזילה וכלום לא עובד. יש למישהו מושג איך אני יכול להעביר את ההודעות?
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
מישהו הצליח לשלוח ולקבל מיילים דרך ה POP3 ב gmail ? משום מה אני לא מצליח לגשת כלל ל POP3 למרות שבדקתי כמה פעמיים את ההגדרות שלי . אודה לתגובות
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש איזה תוכנה שתראה לי מה מהירות ההורדה שלי\והעלה...
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
יש לי Windows XP® Home Edition Service pack 2 (המערכת חדשה, ובשפה האנגלית) הורדתי את גרסת נסיון של התוכנה Adobe InDesign CS בשפה עברית, מהאתר http://www.karatsoft.co.il (הם הנציגים של חברת Adobe בישראל). הורדתי גם במחשב הנייד השני שלי,שיש בו Windows XP® Home Edition Service pack 2 (המערכת בגרסה עברית). וכאשר אני מפעיל את התוכנה בשתי המחשבים, מופיעה השגיאה הבאה:
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם הורדתי כמה משחקים ואני לא יודע איך לצרוב אותם כי הם fulldvd ו dvdrip משחקים אחרים שנגמרים בbin,cue הצלחתי לצרוב יש לי צורב די וי די וגם צורב רגיל מי שיודע איך לצרוב בבקשה שיעזור לי זה ממש ממש חשוב
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
יש לי שני הארד דיסקים עם שני מערכות הפעלה: מילניום ואקס פי. האם כדי לעשות גוסט לאקס פי עלי ליצור אותו מתוך האקס פי? או שאני יכול לעשות גוסט גם כשאני נמצא במילניום (ומשם לבחור בהארד דיסק ובמחיצה שבה מותקן האקס פי) כי באקס פי אין אפשרות להפעיל את הגוסט במצב דוס (יש לי גירסה 7.0 אגב)
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אודה לכם, אם תענו בהקדם...... ערן.
-
- 2 תגובות
- 968 צפיות
-
-
טוב, יש לי חבר שלא ממש מבין במחשבים/אנגלית והוא ביקש שאמצא לו תוכנה שתשלב תרגום (מקובץ חיצוני) לתוך הסרט כך שהוא "יוטבע" על הפריימים של הסרט. אני לא מתעסק בדברים כאלה אבל אני בטוח שיש פה אנשים שיודעים להמליץ על משהו טוב ונוח. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 890 צפיות
-
-
תיראו התקנתי את התוכנה ניסיתי לעשות גיבוי יש לי שני ארדיסקים אחד פאט32 ואחד אנטיאפאס. אוקיי על האנטיאפאס מותקן הווינדוס אני רציתי לגבות אותו על הכונן של הפאט 32 טוב הוא מתחיל לעשות לי את התהליך עושה לי ריסטארט למחשב והכל טוב ויפה הוא מעלה את התוכנה בדוס ואז מראה שעון חול ונתקעעעעעעעעעעעעע!!!!!!! מכאן הכל מתחיל להשתגע!!! טוב אמרתי בטח חד פעמי, ננסה שוב עשיתי רסטארט והוראתי לו לחזור על התהליך שהוא ניסה מקודם שוב אותה סיטואציה!!! טוב אני מנסה לחזור לווינדוס, לא חוזררררר לייי וזה מחשב חדש שבניתי והתקנתי ימבא דרייברים לקח לי שעה!!! נחשו מה, כל מה שניסיתי לא הלך נאלצתי לפרמט שוב!!!! 2 פירמוטים ביום אתם לא יודעים איזה סבל!! בקיצור מה שאני רוצה להגיד שאני מאז ומתמיד השתמש…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
אני מתחרפן! האקספלורר כותב לי בשורת כתיבה הזאתי שכותבים אתרים http://www.incredifind.com/index.cfm?action=lookup&pc=msifj&Keywords=http://www.tapuz.co.il/?h=100&uid=576388A7-61A7-44A5-B561-31A1C2353EF9&version=1.7.0 מה זה??? הוא כותב לי את זה כשאני כותב את וואלה... הצילו!
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, יש לי במחשב קבצי part של האימיול שאין לי שמץ של מושג מה הם מכילים ומה השם שלהם ולפעמים הם שוקלים כמה ג'יגות, עכשיו כנראה שאותו הקובץ שהיה בתהליך הורדה באימיול ניסגר כתוצאה מהפסקת חשמל וכדו' ואני רוצה לדעת אם יש דרך לפענח מה מכיל או מה שם הקובץ לפני שאני מתחיל למיין אותם לסל מיחזור. אגב, חלק מהם נבדקו ע"י תוכנת סרטים וחלקם הכילו סרטים אבל בכל זאת יש כמה וכמה קבצים שאינם מכילים סרטים, תודה מראש לעוזרים ובמידה והדיון מכיל ווארז אתם מוזמנים לינעול אותו ואני מצטער מראש אם עברתי על איזה שהוא חוק.
-
- 7 תגובות
- 795 צפיות
-
-
יש למשהו מושג איך משנים את החיפוש ברירת מחדל של מקסטון ( steady search ) לגוגל? הכוונה לשורת הכתובת ולא לפלאג-אין חיצוני. תודה
-
- 4 תגובות
- 741 צפיות
-
-
שאלה: את הפורמט AVI הופכים רק לSVCD? אפשר להפוך אותו?! וכמה זמן בערך זה לוקח?! תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
כל פעם אני פותח את ה TASK MANAGER ואני רואה שהאייסיקיו תופס 50 אחוז מניצול המעבד.. ואני לא עושה כלום באייסיקיו ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר.. אם זה משנה אני משתמש גם ב SPYCQ, אבל בעבר זה לא היה עושה לי את הבעיות האלה..
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לי קסטה שאני רוצה להקליט ולצרוב לדיסק אבל אני לא מכיר שום תוכנה שנותנת להקליט הרבה זמן ולבחור איכות ופורמט מישהו מכיר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שאלה נכון יש מלא חברות שמצרפים סרגלי כלים לאינטרנט.... אז רציתי לשאול אם אני יכול להכין אחד כזה לעצמי! ואם מי שהוא יכול להגיד לי איך...
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שאיתה אני יכול להקליט בוידיאו איזה קטע מהמחשב למשל אני רוצה להקליט קטע ממשחק(ששחקן רץ כזה ויורה..\או מכונית שנוסעת) ואחרי זה לערוך את זה עם מוזיקה שלי וכול זה אז אני צריך 2 תוכנות: 1)תוכנה שאיתה אני מקליט 2)תוכנה שאיתה אני יערוך
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
Every time when i use it to install a game it shows error in transffering some file... i need HELP! its driven me NUTS! Thanks! BTW, its not WAREZ, i am not asking about the game just on the specific program!
-
- 6 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שלום כנראה וירוס השתלט לי על התיקיות ושינה את השמות שלהם לג'יבריש כל נסיון גישה לתיקיות חסום ומתקבלת הודעת שגיאה גם דרך דוס אין גישה מה עושים? האם יש תוכנה שמשחזרת? רוב החיים שלי שם
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-


