תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, היום ראיתי באחד חתימה של מישהו שהיה כתוב שם כמה הוא שיחק בכל מני משחקים. קיצר, גם אני רציתי אז הלכתי לאתר (xfire.com) הורדתי תתוכנה והכל טוב ויפה. אחרי זה עשיתי ריסט והמחשב פשוט לא עלה, הוא הגיע למצב שלקח לו 10 דקות להעלות רק את המחשב ואז כלום לא עובד, אי אפשר לעשות העתק הדבק, אי אפשר להפעיל תוכנות, אי אפשר כלום. אז היום פירמטתי ואחרי הפירמוט התקנתי שוב את התוכנה (לא ידעתי שהיא הגורם) ושוב עשיתי ריסט ושוב הכל חזר על עצמו. עשיתי "חושבים" והגעתי למסקנה שזו ה XFIRE ואכן, צדקתי. השאלה שלי היא: אם עוד מישהו נתקל בבעיות מוזרות אלו?
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
-
-
ניסיתי להסיר את נורטון אנטי וירוס 2005 דרך הוספה /הסרה של תוכניות הבעיה שזה לא הסיר כמו שצריך ואין לי אפשרות להסיר, כיום הנורטון מופיעה בהסרה/הוספה אבל ללא אפשרות הסרה ניסיתי בעזרת התוכנה your uninstaller 2004 אבל ללא הצלחה כשאני פותח את האאוטלוק או קובץ אופיס אני מקבל הודעות שגיאה של הנורטון שאני צריך להתקין אותו שוב אבל אני לא מצליח גם להתקין
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום העברתי מיני-דיוי למחשב בעזרת ה-windows movie maker ויש בעיה כנסו להסבר עכשיו אני צריך להעביר את זה ל-divx ולפי מה שאני רואה זה נישמר כ-asf אין לי מושג איך אני מקודד את זה לדיווקס בבקשה עיזרו לי... ניסיתי וירטואל דאב והוא רושם לי שגיאה כשאני מנסה לפתוח את הקבצים האלה... :s05:
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב שלי בגלל איזה וירוס. במחשב שלי קיים לוח אם של MSI , הארד דיסק - SATA 120 של ווסטרן , מעבד 2.8 800 , כרטיס מסך GFORCE 5700 - 256 M וכל שאר הדברים הרגילים. שלתי היא : 1. המחשב לא מזה את ה ווידאו קונטרולר - ב DISPLAY ADAPTERS - כאשר אני מכניס את הדיסק של הכרטיס מסך הוא אומר לי שהדרייברים לא טובים ל XP למרות שאלו הדרייברים שהותקנו בהתחלה ועבדו טוב. 2. הוא לא מתקין לי תמיכה ב USB 2 - המחשב רושם שיש שגיאה (אחרי שהוא מווריד את הדרייברים) - שגיאה מס' 10 , מה זה אומר? 3. יש עוד רכיב שהמחשב לא מזהה ואין לי מושג מהו - SM BUS CONTROLLER - מה זה ? האם מישהו יכול לעזור לי בדברים הנ"ל? איזה דרייברים צריך להביא ומאיפה? תודה מראש על העזרה...
-
- 10 תגובות
- 840 צפיות
-
-
יש לי בעיה בנורטון אינטרנט סקיורטי שלוקח לתוכנה זמן לעלות כשאני מפעיל את המחשב ועד שהיא לא עולה אני לא יכול לבצע הרבה פעולות במחשב, זה לא בגלל שהמחשב איטי או בגלל עוד תוכנות שעולות איתו, ראיתי את הבעיה הזאת גם אצל עוד אנשים מישהו נתקל גם בבעיה הזאת ויודע איך מסדרים אותה?
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
אחרי שאני שולח הודעה אם זה באינטר ואם ע"י העכבר העברית קופצת לי כל הזמן לאנגלית ואני צריך בחזרה לשנות.
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי אנשים אני חדש פה.. אני צריך עזרה ממש דחופה.. יש לי בעיה עם ה system works.. ואני רוצה להסיר את התוכנה במלואה לגמרה.. שלא תשאיר שום דבר מאחוריה במקרה ואני ירצה להתקין בעתיד תוכנה זאתי עכשיו כשניסיתי להסיר דרך ההסרה היא עדיין השאירה קבצי register מאחורה מישהו מוכן לעזור לי לפתור את הבעיה ולהגיד לי איך להסיר? תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 524 צפיות
-
-
היי חברה, יש ל חשבון בסטים ויש לי שאלה: אם אני מחובר לחשבון שלי, ואח שלי מנסה להתחבר גם ממחשב אחר שברשותי - VALUE עושה משהו בקשר לזה? היא לא תתן באן לחשבון שלי או משהו כזה אם היא תראה ש-2 מתחברים לאותו חשבון (הרי היא אולי תחשוב שהפצתי את פרטי החשבון למרות שזה לא נכון)? תודה.
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
נניח רק תאורתית ואני מוריד סרט או משהו מהאימיול והוא בקובץ BIN איך אני צופה בו???
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הנה תמונה כדי שתבינו יותר: הבעיה היא לא תקלה טכנית, היא פשוט בעיה קטנה אבל מאוד מאוד מעצבנת. אני פותח את ה-ICQ, אבל החלון של ה-ICQ עולה כחלון מאוד קטן. זה לא בעיה להגדיל אותו, אבל אחרי כמה פעמים של פתיחת החלון והגדלתו זה נהיה ממש ממש אבל ממש מעצבן. אז יש לכם מושג איך אני עושה שכשאני לוחץ על האיקון החלון של ה-ICQ יעלה כשהוא יותר גדול?
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
יש לי מקלא IR שמתחבר לUSB של חברת SMARTCOM. רשום: USB A-IrDA Infrared Adapter. אני מחפש תוכנה אליו... דרך אגב הנה תמונה: ועוד שאלה.. אפשר להשתמש בזה עם שלט כדי לשלוט במחשב איתו?
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
איזה מהשניים עדיפה??
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אני צריך אי פי של מישהו מרשימת המסנג'ר (כמו שניתן לראות באי סי קיו) יש דרך ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
אתמול פרמטתי את המחשב, והתקנתי וינדוס עם SP2 משולב, לפני כן היה לי וינדוס שעודכן דרך הWindows Update לSP2 והקאזה פעלה והתחברה. עכשיו כל התוכנות האחרות מתחברות רק הקאזה לא, ניסיתי K++ 2.4.3 מה שהשתמשתי קודם, וגם KL Resuraction או איך שכותבים את זה, שתיהן לא מתחברות. יש למישהו מושג מה הבעיה? סרתי אד אוור אפילו שהמחשב פורמט, איזה עוד שיבה יכולה להיות? מודם אלקטל דרך כרטיס רשת תודה לכל העוזרים!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כתבתי פה הודעה סוחטת דמעות אבל לצערי היא נמחקה (כמה אירוני, הא???!!!) .. בקיצור, השאלה שלי הייתה ככה: נמחקו לי הרבה מסמכים מכונן d:\ כיוון שלא קראתי איזה שאלה של Windows לפני שלחצתי על Yes, וביניהם היה ספר שירה שלם שכתבתי, מדובר ב-40 עמודים של שירים מקוריים (24 בסה"כ) ועוד 7 שירים שתרגמתי, וביניהם (סתם לידע כללי): For whom the bell tolls, tears in heaven, bang bang, ועוד.. ועוד שירים מעברית לאנגלית: נשל הנחש, ברית עולם, הנסיך הקטן. בקיצור, אני מקווה שאתם יכולים להבין עד כמה המסמך הזה חשוב לבריאות הנפשית שלי, אני התחלתי להכות את הקירות בחדר שלי כמעט עד זוב דם ולמדתי לצעוק על אנשים בעקבות המקרה. אנא מכם, הושיעני!!!
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
Norton דפוק. ב- Panda צריכים להירשם עם CD-KEY , כנ"ל עם AVG מישהו יכול לתת לי המלצה למשהו חינמי וטוב????
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
היי אחותי לומדת שירטוט או אדריכלות או whatever, והיא צריכה לשם כך את התוכנה AutoCad בגירסה של שנת 2002 (דווקא!, בטח מרצים מעפנים שלא מכירים את המושג שידרוג). מישהו יודע האם קיימת גירסת לימוד חינמית של התוכנה הנ"ל או שחייבים לרכוש את התוכנה? ואם חייבים לרכוש אז היכן?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
אממ.. ממה שידוע לי הfirewalls הטובים ביותר ( לפי מה שאני יודע ) שיש הם zonelarm ו-Norton Personal Firewall ואני לא יודע במי לבחור.. מישהו יכול להסביר לי עליהם קצת? מי יותר יעיל? יותר נוח לשימוש?..
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
כשהיה לי IE היתי לוחץ על קישור ב packetnews.com וזה היה פותח את הMIRC וכל מה שהיתי צריך לעשות זה הCTR+V כדי לרשום את הטריגר. עם פיירפוקס זה לא מעתיק אוטומאטי את הטריגר (אבל כן פותח את הMIRC). יש דרך לסדר את זה?
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
-
-
דרושה לי תוכנת אנימציה שאפשר להנפיש באמצעותה תמונות וכו' משהו בסגנון Power Point רק יותר איכותי אשמח לקבל המלצות
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
שלום אתמול התקנתי Windows XP 64 Bit Edition והיום שהתכוונתי להתקין את האנטי-וירוס שלי הוא אמר שאין לו תמיכה ב-64 ביט. בבקשה תמליצו לי על אנטי-וירוס טוב שתומך 64 ביט (אם קיים) ואיפה אני יכול לקנות אותו. אם לא קיים, מה אני יכול לעשות כדי לשמור על מחשב מאובטח (בלי להחליף מערכת הפעלה). תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תודה מראש... משום מה לא הסתדרתי עם 2 שניסיתי להוריד בגוגל. יונתן
-
- 1 תגובה
- 813 צפיות
-
-
כמו שבכותרת, אני צריך לצרוב סרט על דיסק DVD. איך אני צורב את זה ככה שזה יעבוד על כל נגן DVD רגיל?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


