עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by solo53,

    שלום האם יש דרך למחיקת כל ה קוקיס חוץ מכמה שישארו תמיד ללא כל הסירבול הארוך באפשרויות.

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  2. Started by raananan,

    שלום, אני לא בטוח שזה המקום אבל אני אשאל בכל זאת. עשיתי defrag להארד דיסק, ע"י התכנה של windows xp. המחשב נהיה יותר איטי. אני יודע למה זה אבל השאלה שלי היא האם מישהו מכיר תכנה שמסדרת מחדש את ההארד דיסק כדי שהוא יפעל יותר מהר באמת. (כלומר שכל הקבצים של כל תכנה יהיו קרובים ולא מבולגנים בדיסק) זה ממש מעצבן והזמן שלוקח למחשב לעלות הוכפל כמעט פי שתים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  3. יש לי בעיה, כשאני עורך סרט הפס קול בה לפני הסרט עצמו מה אפשר לעשות אני עורך מWINDOEW MOVIE MAKER אני ממיר מ WIN AVI תודה

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  4. Started by rozenasfffyhvega616,

    אני משתגע! כבר כמה שבועות שאני מנסה למצוא תוכנה לשרטוט דו מימדי פשוט לפיזיקה. יש לי מחשב נייד שאני לוקח איתי ואני צריך תוכנה פשוטה ביותר שתצייר (מהר) קווים, וקטורים(חצים למי שלא מכיר), אותיות אנגליות ואליפסות(לא חובה אליפסות). או שייצא לוורד או ישמור כתמונה. בטוח יש כזו, אז אם משהוא מכיר, אני אשמח להמלצה.

  5. שלום אני צריך דריברים עדכניים ללוח אם: DFI Lanparty ut nf4 ultra-D חיפשתי אבל לא מצאתי לווינדוס XP. אם אפשר חבילה של כל הדריברים. האם הדריבר החדש של NVIDIA מתאים לכרטיס מסך 6800GS?(אם אני לא טועה הדריבר הוא 180) ואם כן האם אפשר הורדה אליו? ואם לא אז הורדה לעדכני ביותר. ושאלה: האם יש דריברים למעבדים וזכרונות? תודה מראש אריאל

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  6. פרצו לי תאיסי בקשה תעזרו לייי

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  7. שלום לכולם, לאבי יש נייד מדגם PRESARIO 900 וברצוני לעדכן את הדרייברים של הכרטיס מסך שמופיעם על שנת 2003. מותקן במחשב XP HOME SP2 ואני פשוט רוצה את הדרייברים היותר נורמלים וחדשים כמובן לשנת 2007 לאחר חיפוש נרחב בGOOGLE וHP נמצאו גרסאות שונות אבל אף אחת לא תואמת לדרייבר שלי. הכרטיס מסך הוא ATI U1 MOBILITY אודה לכל מי שיעזור במציאת הדרייברים החדשים ביותר לכרטיס הזה כי הוא עושה לי די בעיות בתוכנות מסויימות ובכללי בתפעול של WIN XP.תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  8. Started by wow,

    או משהו כזה. שמעתי שהיא טובה. מישהו מכיר?

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  9. VISTA 64 BIT מחפש Codec Pack עם FFDSHOW שעובד עם וויסטה 64 BIT יש דבר כזה ?

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  10. ^ תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  11. Started by apolo1,

    שלום, ברשותי מספר HD ישנים שאני רוצה למחוק טוטאלית ללא אפשרות שחזור מידע !!! מישהו יכול להמליץ על תוכנה רצינית שתעשה את העבודה באמת תודה

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  12. Started by gabig12,

    מה המצב אחים שלי אני מחפש תוכנה דומה לTV TOOL ושתומכת בכרטיסים של ATI?

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  13. האם כרטיס קול איכותי יכול לשפר במידה משמעותית את איכות השמיעה של רדיו דרך האינטרנט? האם ישנם כרטיסי קול מיוחדים לעניין זה?

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  14. Started by Gangster,

    שלום ! רציתי לשאול איך עובד הרשיון לעסק בתוכנות של מיקרוסופט כמו אופיס ו וינדוס תודה !

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  15. Started by PhP dUdE,

    אבל טקסטים ארוכים,תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  16. Started by DRAMAKING,

    אהלן באופן הזוי לחלוטין החלטתי לשדרג את הנורטון שלי מ 2006 ל 2007 לא יודע אם זה קשור אבל ניסיתי להתקין את 2007 בלי להסיר את 2006... מכאן הכל התחיל להתחרבש... ההתקנה לא הצליחה משומה אז אמרתי טוב... נסיר הכל ונתקין את 2006 לפחות... אבל כשאני בא להסיר את התוכנה זה לא נותן לי - מעלה לי הודעת שגיאת "חלונות" על ההסרה של 2006 ובהסרה של החלק ממה שהוא התקין מ 2007 הוא מעלה סריקת ERROR של נורטון שלאחריו הוא אומר לי שתקין להתקין מחדש... בכל אופן ניסיתי להעלות את הדיסק של 2006 וזה מתחיל להריץ אותו ואחרי זה שום דבר לא קורה אין שום התחלה של התקנה... אז נכון לעכשיו אני שם את גורלי בידיים של חומת האש של XP וכולי חרדות... יש מישהו שיכול לעזור לי למצוא פתרונות למצב הכואב הזה? ואולי לעזור …

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  17. כלומר אין חשש מלהכנס לאתרים של בנקים או אמיילים? ואם עושים "שמור סיסמה" אז זה פחות בטוח?

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  18. כאשר אני מנסה להתקין את Deamon Tools על הויסטה home premium 64 bit אני מקבל הודעת שגיעה - deamon is not a valid win32 application. מה הבעיה יכולה להיות?

    • 6 תגובות
    • 595 צפיות
  19. Started by bora-aa,

    טוב אני אספר מהר.... יש לי C וD C: היה 140 GB TOTAL ו60 GB היה בשימוש D היה 20 GB TOTAL והוא היה מלא רציתי להוסיף לD עם 20GB עשיתי עם התוכנה Paragon Partition Manager הוא עשה ריסט וזה לקח הרבהזמן בDOS עם המסך הכחול שהוא עושה,בטעות לחצתי ESC אז המחשב עשה ריסט ולא רשם שום הודעה שגיאה.... ועכשיו תראו את חלון של התוכנה http://www.2send.us/uploads/821502dd94.JPG עכשיו אני לא יכול להכנס D במחשב שלי, תראו מה כתוב שם. בקיצר אני מיואש ואני לא יודע מה לעשות מאיפה ואיך..... ומסקנה:אף פעם לא ראית תתוכנה הזאת,אל תנסו נסיונות על המחשב שלכם( ניסתי להוסיף בקשר לפירמוט)

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  20. Started by מוקיון1,

    אז ככה הורדתי פינקל 12 תוכנה של עריכת סרטים וכשאני מגיע לקראת השלב האחרון של התקנה קופצת לי ההודעה הזאת אני אישית חושב שסחר לי הקובץ הזה אבל אני לא יודע אז תגידו לי אתם מה אתם חושבים שזה ? http://img27.imageshack.us/img27/6272/38993422.jpg אני מתכוון ל 2 אך גם ה- 1 זה בעיה בסופו של דבר הגעתי לזה לאחר חיפושים http://support.microsoft.com/kb/912996 אבל אני מפחד שאני יעשה טעות וזה ידפוק לי את הווינדוס ואז אני יצטרך להתקין מחדש אין לי כוח לזה אז מה אתם אומרים

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  21. Started by xlSnaK,

    כמו שרואים בתמונה זה המסן הכי הכי חדש שיש..אז השאלה השלי היא איך אני מבטל את הקטגוריות של הOFFLINE ו Groups ..ניסיתי לעשות כמו שעשיתי במסנים הישנים יותר אבל אין שם אפשרות כזאת הגרסא של המסן היא 2009(Build 14.0.5027.908) התמונה : http://i34.tinypic.com/2jepz45.jpg תודה D::

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  22. מישהו נגע לי בהגדרות ומאז יש לי בעיה נראה לי עם כלי הבחירה משהו שם לא טוב.. כשאני מנסה בכלי הגרדינט הוא לא צובע לי את האזור התחום מסיבה מוזרה דלא ידועה לי היא עושה משהו כזה לא ברור כמו מברשת ספריי דהוייה כנ"ל שאני משתמש לגדור עם הכלי הזה הוא גוזר באפקט של כאילו גזירה דהויה כאילו בקצבות הורידו את האופטיקלי.. הנה הדוגמה לשתי הבעיות.. תודה למי שעוזר [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  23. יש לי dbpower שהיא מעולה אבל לא נראה לי שזה ניתן לביצוע איתה

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  24. Started by GWeizman,

    לא ראיתי שום סטיקי פיירפוקס (חוץ מזה של התוספים, ואני כרגע דיי מקווה שאין פה שום צורך בתוסף אלא רק בלמצוא את ההגדרה) בקיצור, עד עכשיו פיירפוקס טען ש3.0.12 היא הגרסא הכי חדשה משום מה (כשהחדשה היא 3.5.1). בכל מקרה, את הבעיה הזאת פתרתי בעזרת הורדה ועדכון ידני, ופה הופיע משהו שמאוד מפריע לי: כשגוררים טאבים ממקום למקום (לשנות את הסדר וכו'), מופיע מעין Preview של הטאב (עם פייד [fade]), כמו כשגוררים תמונות. לא קרה לי אף פעם בגרסאות הקודמות (עד כמה שזכור לי), וזה ממש מציק לי. יש דרך לבטל את זה? תודה (ובתקווה שאין שום סטיקי / נושא מרוכז שפספסתי), גיא.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  25. Started by ben060,

    המטרה היא לא לשחזר אלא לראות מה נמחק. אשמ חלתוכנה שתפתור את הבעיה תודה

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות

דיונים חדשים בפורומים