עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אז כמו שאפשר להיו מהכותרת יש לי Firefox 1.5 Beta 2. כשאני מנסה להיכנס לאתרים שמוגנים עם סיסמא (אחרי שאני מכניס את) הסיסמא אני מקבל את ההועדה "HTTP/1.1 405 Method not allowed" אני לא מבין מה זה אומר. שמתי לב ש'השועל' לא מציד לי Java בחלק מהאתרים (יכול להיות שזה קשור ) ממתין לתשובה...

    • 5 תגובות
    • 596 צפיות
  2. Started by piro,

    היי אני צריך המלצה לתוכנית archiving, אתפם יודעים כמו ווינזיפ וווינראר, על איזו תוכנה אתם ממליצים?

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  3. Started by Omerole,

    אני רוצה להתקין את התוכנה,וכל פעם שהוא מגיע לשלב של ההורדה הוא נתקע ולא מגיב יותר.. אני עובד על ויסטה,ובאתר של מיקרוסופט כתוב שהוא עובד תחת ויסטה. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  4. Started by reem,

    הייי הורדתי קבצי rar בגודל של 315 מגה ושאני מחלץ את הקבצים יש שם קובץ אחד של 4 מגה . קובץ שיר אחד במקום 20 קבצים..... אם מישהו מה הבעיה או איך אפשר לפתור את זה אם אפשר ?!?!?

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  5. Started by vToMy,

    במדפסת psc 1513 תיבת הדוח שיח (פרינטר סטינגס) היא בצ'כית, איך אפשר לשנות את זה לעברית/אנגלית?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  6. Started by IG,

    בוקר טוב. לפני כשבועיים ניתקתי את הפלופי מהכבל מידע והחשמל- הוא לא הייה בשימוש כבר לפחות שנתיים אז לא הייה טעם להשאיר אותו (במיוחד עם המוד שלי והספק המעפן...) מאז, כל פעם כשאני מכבה את המחשב קופצת לי הודעת שגיעה שהווינדוס לא מצליח לסגור או לזהות את הפלופי (או משהו כזה...) אני הסרתי אותו ממנהל ההתקנים אבל עדיין הוא מזהה ומתקין את עצמו אוטומטית (למרות שהוא לא מחובר!) הגעתי למסקנה שאם זה לא חיבור בטלפאטייה שהתפתח בין הכונן והלוח אם שלי (ומרוב שהם זקנים, מבחינת אבולוציייה זה, זה אפשרות ריאלית), זה צריכה להיות בעייה בתוכנה כלשהי... תעזרו בבקשה מזל"ט לאדי על השביתה ושנת הלימודים החדשה (אחרונה, לא?)

    • 8 תגובות
    • 596 צפיות
  7. יש לי בעיה כזאת המכשיר די וי די שלי לא מתוכנן לשפה העברית ניסיתי תוכנה שתלחים את הכתוביות לסרט בשם POCKETDIVXENCODER לפעמים זה מצליח אבל לפעמים זה לא עושה כלום בכל מקרה בשביל לראות את הסרט אני חייב לצרוב את הדיסק כדיסק וידאו ואז הוא מקודד את הקובץ מחדש והכתוביות נעלמות... עצה מישהו?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  8. Started by kobibo,

    שתיהיה בחינם עם ממשק נוח

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  9. Started by yakir8,

    שלום התקנתי על המחשב שלי VS 8. לא מזמן הסרתי אותו אבל כנראה לא בצורה נכונה ואני עדין מקבל עידכונים דרך Windows Update בשבילו ואני ראה תחנות שהותקנו ממנו בהוספה וסרה(ואין לי אפשרות להסיר אותם) רציתי לדעת אם יש איזה CLENER או דרך כול שהיא להיפתר לגמרה מכול השאריות שלו. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  10. Started by Dante_9,

    מה צריך לעשות כדי שלאחר פירמוט כל ההורדות בתוכנה ישמרו ואחוז ההורדה לא יתאפס?

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  11. היי אני צריך לשכפל מחיצה שלמה מהדיסק הנוכחי לדיסק חדש, כרגע אני עושה BOOT מהמחיצה שאותה אני רוצה לשכפל, אני מעוניין בשכפול מושלם והכוונה היא שלאחר השכפול אוכל לעשות BOOT מהדיסק החדש ולהמשיך לעבוד כרגיל. לא עשיתי את זה בזמן האחרון, אני צריך המלצה לתכנה טובה. אה כן ואני אשמח אם אוכל לשכפל לתוך מחיצה שהיא יותר גדולה ואז שפשוט ישאר לי יותר מקום פנוי. תודה.

    • 6 תגובות
    • 596 צפיות
  12. Started by kakolokia,

    אני מקבל השבוע את המחשב שקניתי ויש לי כמה שאלות: אני אקבל ויסטה 32 בחינם האם הkey שלו יעבוד על ויסטה 64 ביט? חבר שלי מפרמט לי את המחשב, כי כל טכנאי שאני מוצא אומר שאין לו ויסטה.. וככה האם יש סיכון שיקרה משהו אם החבר שלי עושה משהו לא נכון בפירמוט? בפרמוט ראשון למחשב יש משהו חשוב שצריך לעשות?? ובקשר לחלוקת כוננים: gb 50 יספיק לכונן של המערכת הפעלה? ולמה צריך כונן נוסף שיהיה "גיבוי", למה הכוונה ? תודה!

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  13. Started by composite,

    שלום. לא הייתי בטוח לאן לשייך את זה בדיוק... אם טעיתי אז תעבירו. יש לי הארדיסק אחד שנמצא בתוך המחשב שלי, הוא מחובר למחשב באופן שוטף כי אני צריך אותו נגיש כל הזמן. אני מאסחן שם תמונות וסרטי וידאו של המשפחה מקוטלגים היטב (אני מדבר על 200 ויותר ג'יגה). יש לי הארדיסק נוסף, זהה בדיוק לשני, זה הארדיסק הגיבוי והוא חיצוני. אחרי השימוש אני כל פעם מנתק אותו ושם במקום אחר ובטוח יותר בחדר. עכשיו, כל שבוע-שבועיים אני צריך לעדכן את המידע על ההארדיסק החיצוני. לשנות כל תיקייה ותיקייה לעצמה ולהשלים ידנית את מה שהתעדכן זה יותר מדי ואני בטוח אפספס משהו, לכן אני מעדיף כל פעם מחדש למחוק את כל המידע על הדיסק החיצוני, ולהעביר הכל מחדש מהפנימי לחיצוני. מישהו יודע מהי הדרך הטובה, המהירה והבטוח…

    • 5 תגובות
    • 596 צפיות
  14. שלום, יש לי שרת + קבוצת מחשבים עם נורטון: Symantec Corporate 9 האם ישנה דרך לבטל את סריקת הוירוסים בדואר יוצא ? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  15. Started by hadash,

    כל פעם שאני לוחץ על כיבוי מחשב מופיעה לי הודעה שאומרת שהתוכנית נסגרת או אינה מגיבה ccApp מישהו יודע מה זה?

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  16. Started by avivlevy,

    אני מחפש תוכנה שתפצל קבצים גדולים מבערך 3 גיגה ל 700 (לצריבה) ניסתי עם winrar אבל זה לא הצליח לי

    • 7 תגובות
    • 596 צפיות
  17. Started by tommy_g,

    שלום. מדי פעם בלי שום קשר קופצת לי הודעה השגיאה שמצורפת בתמונה. מישהו יודע מה הגורם? איך אני מונע הופעה של הודעות כאלה בעתיד? תודה לכם מראש, תומר. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  18. Started by ForresT,

    התקנתי משחק(הגירסה עובדת 100% זאת לא בעייה בקובץ)אני בא להפעיל והוא כותב לי the application has faild to start becous msvcr71.dll was not found.re-installetion may fix this התקנתי את המשחק 3 פעמים ועדיין אותו ארור זה עושה ליט גם את הארור הזה בכמה משחקים שונים עזרה דחוף..תודה

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  19. Started by BrAvE_HeArT,

    טוב חברים יש לי בעיה..... יש לי איזה כמה סרטים במחשב וכול פעם שאני לוחץ על אחד מהם עם העכבר, או מנסה לעשות פעולה כולשהי עם הסרט הוא מציג לי את ההודעה בתמונה מה עושים :s05: דרך אגב יש את זה גם לחבר שלי וניסינו לסרוק עם אנטיוירוס וזה לא פעל.... [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  20. יש לי בעיה עם דרייבר של מדפסת HP 4255 לווינדוס XP 64 ביט

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  21. האם התוכנה הזו: קיימת לוינדוס? (ברור שאני לא מדבר על המסך מגע אלא רק על החלק שהופך את המסך לקוביה)

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  22. Started by R@mi,

    שלום אני צריך לבחר ממיר ב VIVO, של HOT עכשיו התקנתי את הדרייברים של NVIDIA של ה WMA... אני צריך תוכנה שבעצם תראה לי את השידור של הממיר... אני לא מבין בדיוק מה לעשות. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  23. תגידו מישהו אולי יודע איך אני יכול ליצור כזה דבר בוורד או paint shop pro.. אני מתכוון שיש מחיר בגדול והאגורות בקטן יותר.. :s05: צירפתי תמונה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  24. Started by et_gershon,

    עשיתי חתימה שהשקעתי בה הרבה אני יודע שהשילוב לא משהו אבל יצא נחמד מחכה לתגובות

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  25. Started by Nakion,

    ערכתי סרט בתוכנת עריכה שנקראת COREL VIDEOSTUDIO והמרתי אותו דרך התוכנה לקובץ AVI. לאחר שהמרתי רציתי לצרוב אותו על דיסק DVD בעזרת התוכנה NERO אך אני לא מצליח . וכשצרבתי את הסרט על CD האיכות שלו ירדה משמעותית. מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות

דיונים חדשים בפורומים