תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני אודה לכם אם תנתחו לי את הקבצים המצורפים לעיל.... [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
תראו, הDVD שלי לא עבד, אז קניתי DVD חיצוני של סאמסונג ב-350 שקל. הוא גם לא עובד, ועשיתי הכל לפי מה שהם אומרים. שניסיתי במחשב של אחותי, הוא עבד יופי. נראה לי זה בעיה בויסטה. הייתי מפרמט בכיף, אבל אני לא יכול להכניס DVD. אם מישהו יוכל לתת לי איזה תוכנה, שאני אוכל לפרמט איתה וזהו... זה לא דרייברים, כי שהתקנתי במחשב של אחותי, כמו שאמרתי, זה עבד יופי בלי דרייברים. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
לאחר ששידרגתי מאקספלורר 6 ל-7 שמתי לב שהתכנים בעברית (האותיות) כתובים בצורה פחות ברורה מאשר קודם לכן. קשה לי לעמוד על ההבדלים אך לטעמי זה בעיקר החדות. אם ניקח לדוגמא את האתר הזה ניתן לעבור בצד שמאל למטה בין הפורומים,במחשב אצל הילדים שלי (פנטיום 3 פשוט עם אקספלורר 6 ) רואים את זה יותר ברור. האם יש למישהו מושג מה הבעיה והאם ניתן לתקן זאת? בתודה ערן
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
סרקתי דף סיכום של עבודה שעשיתי הסורק סורק את זה ועל המחשב שלי הוא עושה את זה כקובץ JPEG עכשיו ראיתי לא מזמן תוכנה אשר לוקחת את המילים שכתוב בתמונה של הJPEG והופכת אותם לאותיות כאילו כתבתי אותם בWORD זה היה דבר מפליא מאד ועכשיו גם במקרה אני צריך את התוכנה הזו! אז אם למישהו יש את התוכנה או שמישהו יכול לתת לי לינק אני מאד ישמח תודה מראש לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
הבנתי שיש תכנות שמסירות לחלוטין את הדרייברים... תודה.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שמגבה את ה-HDD בסיגנון NORTON GHOST 10? אני רוצה לגבות מחשב (שרץ עליו WINDOWS XP), אני מחפש תוכנה שמגבה גם ברמת ה-PARTITION. שאני אוכל להכניס BOOT CD/DVD ואוכל לשחזר הכל מחדש. תודה
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
מישהו מי מכיר תוכנות לעיצוב בפלאש או ב-JAVA למתחילים טובות , קלות לשימוש וחינמיות?
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
ניסיתי עם FRAPS... על ההגדרות של 25 פראמים HALF SIZED לחצי דקה זה תופס 100 מגה נכון שאפשר לקודד את זה מחדש ולצמצם אבל אם אני רוצה לשחק חצי שעה ? זה יתפוס לי את כל הההארד דיסק לפני שאני אוכל לקבץ את זה... מישהו מכיר תוכנה שיכולה לצלם סרט כשאני משחק או אפילו סתם עובד בוינדוס אבל שהסרט לא יתפוס כלכך הרבה מקום בכלכך מעט זמן? הייתה לי פעם איזו תוכנה שכחתי את השם וגם לא השתמשתי בה כלכך... (פעם אחת ומחקתי) תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
Fly video 2000. ניסיתי לעשות חיפוש בפורום אבל לא מצאתי משהו מתאים.. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אממ אז ככה תמיד אני אהבתי את הXP אפור ופשוט. גם לא כ"כ נורא בלי צבעים וגם תפוס פחות משאבים לאט לאט הבנתי שאני רוצה עוד קצת צבעים תמיד ניסיתי כל מיני תוכנות כמו STYLEXP או ASTON (שבכלל מחליף תshell) ועוד ועוד כדי שהXP שלי יראה יפה אבל תמיד בסוף הייתי מתחרט על התוכנה ומסיר אותה. אני מחפש תוכנה - קלה - לא תופסת משאבים בכלל (ממש ממש ממש קצת כמה שפחות) - פשוטה לתפעול - ממשק ידידותי - בר עיצוב - שיהיה בו אפשרות לעיצובים חמודים נחמדים מודה מודה מודה אם תשתפו נ.ב בבקשה לא WINDOWS BLIND או DESKTOPX
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה טובה לעריכת סרטים יותר מmovie maker המסריח שמגיע עם ווינדוס??????
-
המטרה היא לא לשחזר אלא לראות מה נמחק. אשמ חלתוכנה שתפתור את הבעיה תודה
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אהה יש לי שני סרטים בעלי רזולציה שונה הראשון 640 על 480 והשני 512 על 224 כאשר בתוכנות של איחוד סרטים אני בא לחבר אותם אז רשום לי שבגלל הרזולציה אי אפשר לחבר.. מה אפשר לעשות? כלומר יש אפשרות לשנות את הרזולוציה של הסרט ? אשמח לקבל פיתרון במהרה תודה מראש. אולי יש תוכנה שעושה זאת?
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
לאחרונה יש לי בעיה לצפות בסרטים באתר YOUTUBE.COM. זה נותן לי את הודעת השגיאה הבאה: Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player זה גם נותן קישור להורדת הגירסא הכי חדשה. ניסיתי להתקין את הPLUGIN שהם מציעים ועוד בערך מליון אחרים.... כולם מדווחים שההתקנה בוצעה בהצלחה ואני רואה את סרטוני הדוגמא שלהם, אבל אני עדיין מקבל את ההודעה שגיאה בארת של YOUTUBE. נותר לי רק להבין שהבעיה היא עם ה-JavaScript אז אם מישהו יכול לומר איך אני מפעיל את הסרטים אני אשמח. אני משתמש ב-AVANT BROWSER וב-KASPERSKY ANTI-VIRUS אם זה משנה משהו....
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום.. אני זקוק לתוכנת מדיה סנטר שמציגה סרטים, שירים, תמונות ותומכת בעברית... תוכנה שיש לכם אותה ואתם משתמשים בה ומרוצים ממנה.. עשיתי חיפוש אבל לא ממש מצאתי.. תודה לעוזרים..!
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי מחשב נייד ישן עם WIN 98 SE עליו. הוא מסרב בכל תוקף לזהות לי דיסק און קי (FLASH DISK) של יצרן סיני (אים לי דרייבר). מחפש דרייבר גנרי. לפי מה שמצאתי הקובץ נקרא: Generic Native 98SE USB Driver. אך לצערי לא מצאתי אותו בשום מקום. בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
יש לי מחשב של hp dv6700 עכשיו אני מחפש דרייבר לדבר הזה שקורא את טביעת האצבע ואני לא מוצא אותו באתר שלהם.. מערכת ההפעלה שלי היא ויסטה אולטימט 32bit
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש אולי איזה מדריך שמישהו כתב פעם?
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
היי אני שומר על המחשב שלי טוב יש כמה תוכנות אנטי spyware במחשב אבל מאז התקנתי את הfirefox יש לי spyware ורק spy bot מראה לי אותם וכולם קשורים לfirefox http://img212.imageshack.us/img212/8103/spyj7eu.jpg משהו יודע מאיפה כל הspyware
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב קובץ IMAGE בנרו 8 והוא נותן לי את השגיאה הבאה,מה אני צריך למלאות? http://img45.imageshack.us/my.php?image=93417518zq2.jpg
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני מתחיל לעשות report עם everest ultimate זה מגיע עד הסוף benchmark sin julia מגיע עד הסוף סוף, עושה V והמחשב מתכבה. ככה כמעט כל report גם אם לא bench מה זה יכול להיות?! תודה לעוזרים. [המפרט בצד] האם זו בעייה ידועה במעבדי ה dual core x2 של amd ? יש מצב שזוהי בעיית חומרה? איך אפשר לדעת? ד"א הטמפ' בסדר.
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי את העכבר G5, ובתוכנות כמו בבילון ומשחקים שצריך את הלחצן הנ"ל, הוא לא פועל, ומפעיל את מה שהגדרתי לו בדרייבר. ניסיתי לא לתת לכפתור זה תפקיד דרך הדרייבר, אבל זה לא עזר... יש למשהו ניסיון דומה? תודה
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה אשר יש בv יומן לאירגון היום ואפשרות לעשות חישובים (עובר ושב), אך שלא תהיה בה אפשרות לאימיילים. אשמח לקבל רעיונות. עמיר שחר
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
-
לפני כמה זמן התקנתי את הדפדפן של firefox ות'אמת שהוא מאוד נוח ומהיר רק שיש לי איתו כמה בעיות אפילו לאחר שעשיתי את כל העידכונים הנדרשים 1. איני מצליח להפעיל קישור דרך האוטלוק, זו ההודעה שאנ י מקבל "the system canot find the file specified" 2. באתר של YNET כאשר יש סרטון אני רואה הודעה מסוימת שמבקשת ממני להתקין active x plug in, עשיתי את זה אין ספור פעמים וגם קיבלתי הודעה שההתקנה עברה בצלחה ועדיין זה לא מסתדדר 3. לפעמים אני לא רואה תמונה מסוימת (זה קורה לי באתר של ONE בדף הראשי) ולפעמים תמונה נמצאת לא במקום שלה מאוד הייתי רוצה להמשיך להשתמש בדפדפן, איך פותרים את זה ?
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-


