עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by JHONLEV,

    השאלה בכותרת

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  2. Started by aviram20,

    היי כולם יש לי דיסק של סייגט 120 ג'יגה שיש עליו מספר תמונות שאני מאוד מאוד מאוד מאוווווווווווווווווווווווווווווד צריך רציתי לדעת אם מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה מסויימת .. חינמית כמובן.. שתעזור לי לחלוב את הקבצים.. ושתהייה דרך מערכת ההפעלה .. ואם אפשר מישהו שיסביר לי בקצרה מה עושים זה ביכלל יהיה מעולה .. זכורה לי פעם תוכנה שהייתה משנה אייקונים.. וגם מגלידה אותם וכדומה ואפשר לעלות דרכה סקינים רק לא זכור לי שמה .. והייה אפשר גם לשחזר קבצים איתה.. למישהו יש מושג?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  3. Started by edeNF,

    הי, עד היום השתמשתי בקורא RSS המובנה בפיירפוקס, אבל בגלל שכבר יש לי כמות ענקית של RSS feeds שאני מתעדכן בהם זה נהיה מאוד מסורבל. אשמח לשמוע על המלצה לקורא RSS טוב. תודה.

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  4. כשאני ממיר מWMV לMPEG אז האיכות יוצאת על הפנים, לאיזה פורמט להמיר כדי שיצא 1ל1? ז"א שתצא איכות סבירה(אבל שלא ישקול כמה ג'יגה), ושכל DVD הכי פשוט יוכל לקרוא... נו, כמו MPEG... תודה מראש. .swg

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  5. לאחרונה התקנתי את המשחק trackmania surise ואז הסרתי אותו (בגלל הוא לא עבד אבל לא משנה).. בקיצר, בתקייה של התקנת המשחק היה מן תוכנה כזאת שהתפקיד שלה הוא לחסור את הכוננים האופטים במחשב או משהו כזה )אם אני לא טועה אז השם שלה הוא starforce nightmare) היום אני בא לצרוב דיסק של מוזיקה ופתאום אני מגלה שנרו לא מזהה בכלל את הצורב..ואני לא בטוח שאפילו במשחב הוא מזוהה (כי ניסיתי לחפש את ההדיסק שישנו בתוך הצורב בכל אחד מהסימניות שבמחשב שלי והוא לא הראה שיש סימן כלשהו לדיסק.. בתוכנת נרו זה נותן לי הודעה למטה של "no recorder slected" האם יש דרך להפוך את המצב הזה?...ואם כן איך?...אני אודה לכם אם תעזרו לי בהקדם האפשרי. זה מה שניסיתי לעשות...וזה עדיין לא עבד במנהל ההתקנים אין שום הודעה על…

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  6. אני לא מוצא את הדריבר של הכרטיס קול מכול הדריברים של הלוח שלי מישהו יכול לעזור? הנה פה http://global.msi.com.tw/index.php?func=searchresult&keywords=7043&table=download זה הדגם של הלוח שלי יש בפנים התקנה של צ'יפסט HD וכו' יש שם דריבר להורדה של כרטיס קול מסוג via בלה בלה בלה והכרטיס קול שלי לפי אוורסט הוא AC 97

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  7. Started by surfface,

    שלום לכולם אני הורדתי מישחק והמחשב עושה אותו כקובץ בילתי מזוהה (קובץ bin) מה אני עושה בבעיה שכזו

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  8. Started by dddd01,

    אני מנסה לעשות automatic live update וזה לא נותן לי הינה תמונה... שאני לוחץ על turn on זה פשוט לא עושה כלום...כאילו לא לחצתי ! מה עושים כדי לסדר את זה ? :s05:

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  9. שלום לכולם, יש לאבי מחשב חדש ואני רוצה לפצל לו מחיצות במחשב כי יש C שהיא 140GB וD שהוא הגיבוי)גיביתי אותו על DVD כמובן) ניסיתי תוכנת PARTITION MAGIC הכי חדש ולא תומך בויסטה וכמו כן גם כמה תוכנות חינמיות אחרות אבל הם לא תומכות בויסטה אם תוכלו להמליץ לי על תוכנת בעלת ממשק קל לשימוש ומובנת ובעלת תמיכה מלאה בויסטה אודה לכם. תודה,שי

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  10. למישהו יש מושג ? בד"כ אני פותח את הראשון והוא כבר מחלץ את כל השאר. הפעם לא מצליח לי. תודה מראש לעונים.

  11. לWin בZIP http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8/firefox-2.0a1.en-US.win32.zip לWin בEXE http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8/firefox-2.0a1.en-US.win32.installer.exe לMac http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8/firefox-2.0a1.en-US.win32.installer.exe לLinux בTar.Gz http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8/firefox-2.0a1.en-US.linux-i686.tar.gz לLinux בInstaller.tar.gz http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8/firefox-2.0a1.en-US.linux-i686.installer.tar.gz תהנו * שיט זאת גרסת nightly !!! מצטער בכל…

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  12. הסבר מדויק לבעיה : אני לא יכול ללחוץ על כל כפתור שכאשר אני עובר מעליו עם הסמן של העכבר ובשורה למטה מצד שמאל של האקספלורר רשום: ": javascript" . וזה קורה בכל האתרים. הבעיה התעוררה לפני משהו כמו שבוע יש לי אינטרנט אקספלורר ווינדוס אקס פי אשמח לעזרה

    • 7 תגובות
    • 597 צפיות
  13. Started by R L,

    כל פעם כשאני מעתיק דיסק בCD COPY הנרו יוצא קובץ IMAGE איפושהו במחשב שלי ו"שוכח" למחוק אותו אחרי השימוש נוצר מצב שיש לי (אחרי חישובים) 5.5GB שאני צריך אבל הם תפוסים ע"י הקבצים האלו שאלותי: איפה הם נמצאים? ואיך אני משנה בנרו שימחק אותם ברגע שסיים?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  14. Started by choochoo,

    שלום, ברשותי שלט רחוק ישן של חברת Real Magic (נקנה יחד עם MPEG2 HW decoder לפני כ-7 שנים...). היום השלט משמש אותי לשליטה מלאה על BSPlayer ו-Winamp דרך תוכנת uICE. אני רוצה לשלוט באמצעות השלט על תוכנות HTPC כמו MythTV, GB-PVR וכיו"ב אבל ל-uICE אין תמיכה בהן. האם מישהו מכיר תוכנה לתמיכה של השלט בתוכנות הללו ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  15. תמיד אהבתי את איך שהסרטונים האלה עשויים (אם מישהו שיודע פלאש עשה אותם ולא ילד בן 10...) כמוש שאפשר לראות בסרטונים של animation vs animator 1,2. ניסיתי לעשות כאלה אבל אני צריך להתאמן קצת... אז יש למישהו מדריכים טובים שאפשר ללמוד מהם איך לעשות סרטונים כאלה? (ברור שלא ברמה גבוהה כמו שעשו בanimation vs animator, אבל משהו פשוט גם יהיה נחמד) ד"א... מי שלא ראה את הסרטונים, כדאי לראות. http://www.atomfilms.com/film/animator_vs_animation.jsp http://www.atomfilms.com/film/animator_vs_animation_2.jsp

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  16. Started by urich,

    יש לי בעייה קשה שהמחשב שלי פתאום החל לקרטע אתמול (חמש דקות אחי הקטן- 20 יושב עליו והוא כבר מת ממש כמו הרכב שלנו) (הכוונה שלי בקרטוע היא לא לאיטיות (המחשב רץ כרגיל אלא שכל מספר דקות ובצורה מאוד בולטת המצביע נתקע הסאונד קופץ על השנייה האחרונה שוב ושוב למשך מספר שניות ואז המחשב שוב מתפקד באופן חלק). אין עומס על המעבד יש מלא זכרון פנוי שום דבר לא התחמם. ועדיין כל דקה המחשב נתקע ככה. לא הורדתי שום תוכנה חדשה או דרייבר שונה ויש עדיין מלא מקום פנוי בדיסק הקשיח. האם מדובר בבעיית חומרה או וירוס? האם יש פתרון חוץ מפרמוט (בדקתי גם תוכנות ריגול ותהליכים שרצים ברקע אבל שום דבר לא חשוד). בדקתי גם וירוסים ולא נמצא כלום! אי אפשר לעבוד כך על המחשב אז אני מבקש שתעזרו לי ובלי הערות…

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  17. Started by ex_,

    תמיכה בדרייברים החדשים, נראה לי שהגרסה הזו מצליחה לאלף סופית את המאורר של הכרטיס טפו טפו טפו... גירסה:RivaTuner 2.0 RC 16 http://www.guru3d.com/rivatuner/

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  18. Started by PCguy,

    הורדתי משחק באימיול והוא בסיומת MDS וחלק ב MDF איך ניתן לפתוח אותו?? באיזו תוכנה?

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  19. Started by Aviv C,

    לפני כמה זמן הפעלתי סריקה של תוכנת ה- Ad-Aware SE ומשום מה הסריקה לא הסתיימה. לאחר מכן ניסיתי לבצע עוד סריקה והבנתי שהתוכנה לא מצליחה לסרוק תיקיה מסוימת במחשב שלי (התוכנה נתקעת כשהיא מנסה לסרוק את התיקיה). הצלחתי לסרוק את כל המחשב חוץ מהתיקיה המסוימת. מה אני עושה?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  20. Started by avi2014,

    שום דף לא נטען לי בפייר פוקס כל דף נטען לשנייה ואז אני רואה דף לבן..לעוד מישהו קרה? והאם יש קשר עם זה שעשיתי את העידכון של אתמול 2.004 או משהו כזה..

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  21. Started by Ran B,

    שלום לכולם! וואו, בערך שנים לא כתבתי בפורום. או נכנסתי אליו.. (נו, טוב, צבא..תירוץ מספיק) בכל מקרה יש לי שאלה. אפילו 2. נתחיל בראשונה : יש לי את התוכנה MotherBoard Monitor 5.3.7.0 שמאוד אהבתי את השימוש בה בלוח אם הישן שלי. לפני כמה חודשים כשרכשתי מחשב חדש (ואיתו לוח אם חדש) אני לא מוצא בתוכנה את הלוח אם שלי, ואם אני סתם מנפיץ לוח אם אז הוא לא קורא נכון את הסנסורים. בכלל, כל לוח אם שאני אנפיץ לו הסנסורים לא נקראים כראוי. עכשיו בsetup (ביוס) שאני מפעיל את המחשב אני יכול לראות את הטמפ' של המעבד שלי. (אומנם לא את של הלוח). כמובן זה הזמן לציין שיש ברשותי Pentium D 2.8 (כפול ליבה..) ולוח אם של גיגה-בייט GA-945P-S3. כשאני מתקין את MBM5, יש מלא לוחות של גיגה בייט, אבל עד…

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  22. Started by owen10,

    אני מחפש תוכנה שיכולה לחפש מילים במסמכים של WORD ו POWERPOINT (מחר מבחן אז זה דחוף למי שאמר להוריד את הדחוף!!!)

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  23. Started by mosheva,

    שלום! יש לי תוכנה שאני יכול לגבות את המידע המIPOD\IPHONE וכשאני מגבה את המוזיקה זה יוצר תיקיות מוזרות שבתוכם כל השירים בתפזורת ואני רואה שרק ה ITUNES יודע לקרוא אותם חפי תיקיות אלבומים וכו' האם יש תוכנה שיודעת לסדר את הקבצים הנ"ל לתיקיות רגילות לפי אלבומים? (התלבטתי בין אמצעי איכסון כי משם אני בעצם מעביר נתונים לבין פורום תוכנה מקווה שזה באמת מתאים לפה) תודה!

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  24. Started by tomer_et,

    בזמן האחרון בכל פעם שאני מדליק את המחשב האיקון של Norton Internet Security מתחיל להבהב (הפיירוול...). כשאני בודק למה הוא כותב לי שנעשה ניסיון של סוס טרויני לתקשר עם הרשת. שאני בודק איזה קובץ מהווה את הבעיה אני רואה שזה הקובץ: EXPLORER.EXE.... איך זה יכול להיות? מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  25. Started by SupeRnovA,

    אוקיי הכותרת אומרת הכל ושתהיה חינמית אם אפשר אם אין אז גם לא חינמית תתאים תודה

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות

דיונים חדשים בפורומים