עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בכל תוכנה הכתוביות מופיעות בג'יבריש לא רק בbs player בכל תוכנה גם בmedia Player מישהו יכול לעזור לי?

  2. שלום, במחשב שלי הפכתי קובץ AVI לפורמט DVD וכולל את כל הקבצים הנלווים, אני מחפש בבקשה תוכנה שיוצרת את הקובץ שעושה פרקים לעחר שצורבים. תודה מראש !

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  3. Started by oded6188,

    כל פעם כשהמחשב עולה או כשאני מפעיל את ה OFFICE (אל תשאלו אותי מה הקשר)... אולה לי השגיאה: ניסיתי להתקין את זה מחדש... וזה לא עזר... מה יכולה להיות הבעיה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  4. Started by shloosh,

    שאני נכנס לדפדפן יש לי דבר מעצבן כזה שדף הבית תמיד מפנה אותי לתוך אתר חיפוש מעצבן כזה... זה לא עף בשום אופן,שיניתי את דף הבית. הרצתי spy bot וגם regsupreme העפתי history וגם עשיתי disk cleanup וגם אם אני זוכר נכון מחקתי את העוגיות וזה עדיין לא עוזר! יש למישהו רעיון??? אני בטוח שלרובכם זה קרה מתישהו! (כי לי זה כבר קרה)

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  5. ב-Windows XP Pro יש מודול שנקרא Remore Desktop שמאפשר להתחבר למחשב ה-host המריץ Windows XP Pro מכל מיני clients המריצים סוגים שונים של Windows, החל מ-Win98. הלקוח רואה את המסך כאילו עשה log in במחשב ה-host עצמו. למרבה הצער ל-Windows XP home אין את המודול הזה והוא ינו יכול לשמש host באותה צורה. המטרה שלי היא להתחבר מהרשת הפנימית ולא דרך אתרי אינטרנט שונים המאפשרים משהו דומה. פעם היתה תוכנה של סימנטק, PCAnyWhere שעשתה משהו דומה דרך טלפון או אינטרנט. אני מחפש תוכנה חליפית, רצוי חינמית, המאפשרת זאת דרך ה-intranet. תודה

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  6. התוכנה הזאת מעולה בשבילי, למעט הקטע שהיא לא תומכת בקבצי FLAC, שהם חלק לא קטן מהספריה שלי. המטרה היא לשדר ברדיו אינטרנטי, הרדיו קם כבר, יש שדרנים ועוד... אבל אני היחיד ששומע ב-FLAC, והתוכנה הזאת בעייתית מבחינתי. יש אולי דרך להפעיל FLAC דרך התוכנה הנ"ל, תוכנה חליפית (עדיף חינמית) שתומכת ב FLAC או פתרון אחר שלא כולל המרת קבצי ה-FLAC ל MP3 שידוע לכם?

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  7. 1. אני צריך שם של תוכנה שמנקה את הרג'סטרי ב-99% מהזבל שיש לי ברג'סטרי (יש לי כבר את RegVac) יש עוד תוכנה טובה? 2. אני צריך שם של תוכנה שמוצאת ומוחקת תיקיות ריקות במחשב (יש תוכנה משולבת אם הכל הנקראת בתחילת שמה Ice) אך אני לא זוכר איך קוראים לה. תודה, VL.

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  8. Started by shibie,

    רציתי לדעת אם התוכנות והמשחקים שעובדים בxp x32 יעבדו גם ב xp x64 ? תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  9. שלום לכולם .. אז ככה שאני נכנס לFIREFOX כל פעם הוא טוען את התמונות מחדש הוא לא שומר אותם בזיכרון שלו ! ולמשל אצל IE7 הוא שומר עכשיו,אפילו פורום שאני נכנסתי לאותו אשכול הוא טוען את החתימות מחדש,ואייקונים ,וכו' קיצר הכל הוא טוען מחדש לעומת הEXPLORER שהוא שומר הכל ! יש אפשרות לעשות משהו עם העניין? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  10. Started by ruslan,

    [glow=red,2,300]יש לי בעיה אני לא מצליח ליפות הרבה מאוד דברים אצלי במחשב וגם ה"מחשב שלי" עצמו לא ניפתח הנה תמונה:[/glow]

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  11. Started by רומן גרוס,

    אני משדר ב BLOGTV.COM הבעיה שפעם היה אפשר לפתוח חדר ולשדר סרטים עם תוכנה CAMASTASIA LIVE היום אי אפשר התוכנה הזאת לא משדרת LIVE יש תוכנה שדרכה אפשר לשדר ?

  12. שלום לכולם, אני מנסה לשחק במשחק DOS על XP ואני משתמש ב-VDMSOUND (כי היו לי בעיות עם הסאונד...). הבעיה היא שזמן קצר, דקה שתיים, לאחר ההפעלה, המשחק נסגר לבד . ניסיתי להשתמש ב-DOSBOX, אבל הוא לא משמיע לי את הסאונד. ניסיתי גם להפעיל את הקובץ עם COMPATIBILITY של 95 ו-98 בנוסף ל-VDMSOUND אך לשווא :'(. יש למישהו רעיון מדוע זה קורה?

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  13. אם אפשר בבקשהה זה יעזור לי מאוד תודה רבה =] אחלה פורום

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  14. Started by IG,

    אני מעדכן את התוכנה (פיירוול) וכשהבאר של ההורדה מגיע לסוף, קופצת לי הודעה שאין תקשורת עם הסרבר וההודעה המצורפת... מה אני עושה עם זה? תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  15. אני מעוניין בתוכנה שתהיה קלה לתיפעול ללא צורך בכל מיני הגדרות אך יחד עם זאת שאיכות הדי וי די תהיה כמה שיותר קרובה למקור. תודה מראש לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  16. ממש מעצבן אותי שהוא כל פעם מתנתק לי מהשרת ואני צריך להתחבר מחדש.. כן, זה ללחוץ 2 כפתורים, אבל כל 2 דקות לעשות את זה זה ממש מעצבן.. סימתי לו בהגדרות שלא יתנתק, אבל הוא ממשיך להתנתק.. איך מפסיקים את ההתנתקויות האלו? תודה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  17. Started by shimon-med,

    איך אני מגיע ל safely remove hardware שלא מהסימון בסרגל בשולחן העבודה. אני מעונין ליצור קיצור דרך לפעולה זו, אך לא יודע איך להגיע אליה. תודה

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  18. הורדתי את הדריוור מהאתר של החברה אבל שאני מנסה להתקין הוא אומר לי שהוא צריך שיהיה מותקן הדריוור המקורי שמקבלים עם הכרטיס אבל איבדתי את הדיסק שקיבלתי איתו....והXP לא מוצא אותו... מישהו יכול למצוא לי איזה img שלו או משהו כזה? כרטיס קול: Creative Sound Blaster Live! Model: CT4830 תודה מראש

  19. של המשתמש administrator במחשבי windows nt4. הסבר: בעבודה שלי יש 64 מחשבים שכרגע יש להם את אותו שם המשתמש ואותה הסיסמה. בגלל פרשת הסוס הטרויאני אני מחפשת תוכנה או סקריפט (שאוכל לכתוב בעזרת ידע שאקבל בפורום הזה) שתשנה לי כל 3 חודשים את הסיסמאות במחשבים (עפ"י רשימת סיסמאות שהוכנה מראש) תודה רבה לעוזרים,

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  20. היי, הבעיה הבאה מתרחשת אצל חבר שלי: הוא הוריד עונה שלמה של פרקים של סדרה כלשהי מהאימיול, כל הסרטים פועלים חוץ מ-2 קבצים שעושים בעיה- ברגע שנמצאים בתיקייה שלהם ומצביעים על אחד מהם עם הסמן התיקיות בווינדוס נסגרות, שורת ההתחל נעלמת ונשארים רק עם הרקע ואז הווינדוס חוזר שוב עם שורת ההתחל והאייקונים של שולחן העבודה. כלומר שאין אפשרות ללחוץ דבל קליל כדי להפעיל את הקובץ. ניסינו להיכנס למדיה פלייר ולצפות בקובץ ע"י קובץ>פתיחה אבל שוב ברגע שמצביעים על הקובץ המדיה פלייר נסגר (אותה בעייה בקריסטל פלייר). איך אני מטפל בבאג הזה?

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  21. ! CRC failed in ********* The file is corrupt כול קובץ שאני עושה לו exctract-אותו ארור..משגע אותי מה אני עושה?תודה

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  22. Started by Shay17,

    אני מנסה לבנות עם UBCD4Win והיא לא יוצרת לי קןבץ ISO למרות שה create iso image מסומן. אני מקבל תקייה עם כל הקבצים. איך אני יוצר ISO ?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  23. 6.0.2.614: http://www.kaspersky.com/downloads

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  24. הדגם CT6840 חברה - CREATIVE בכול העולם ואחותו חיפשתי ולא מצאתי אם יש פה צדיק שיעשה נס ויביא לי את הדריבר שתבוא עליו ברכה תודה למתעניינים ןלעוזרים

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  25. Started by davidcohen,

    שלום! אני צריך עזרה דחוף.... מה ההבדל בצריבה בין פורמט DATA , UDF , UDF/ISO ? למה כל אחד מהם משמש ? בעיקרון אני רוצה לצרוב כמה קבצי iso על דיסק של DVD ואני לא יודע באיזה פורמט להוסיף אותם...אני רוצה שהם יהיו על הדיסק כמו שהם נמצאים במחשב. ועוד שאלה קטנה, למה אני לא יכול לצרוב על כל ה 4.7 ג'יגה של הדיסק?

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות

דיונים חדשים בפורומים