עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by lordgod,

    שאני מוריד קובץ , הוא לא שואל אותי לפני ! מה לעשות ?

    • 5 תגובות
    • 598 צפיות
  2. Started by TPack,

    שלום, רציתי לדעת אם יש דרך להוסיף ללוח השנה תאריכים ומועדים של חגים יהודיים. (לוח שנה עברי) אם לא, אשמח לדעת אם ישנה תוכנה שתעשה את העבודה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  3. שלום לכולם יש לי SK5000 של פלאפון ויש לי שם מלא זכרונות רכשתי לפני כמה ימים מאר"הב איפון 16G ואני מחפש תוכנה שיכולה להעביר לי את הזכרונות למחשב ומשם לפלאפון דרך אינפרא אדום יש מה לעשות???

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  4. Started by chenzige,

    שלום יש לי בעיה שבזמן שאני צופה בעיקר בסרטים WMV או בסרטים שמציגים באתר של קשת הנה תיאור הבעיה בכל מקרה יש לי L194WT של LG (מסך LCD) וכרטיס מסך של סאפיר RADEON 1600 PRO [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  5. שלום כולם! קניתי לא מזמן lw60 של lg, הוא מבוסס על 915pm ויש לו ביוס של phoenix שם הקוד של הלוח הוא hunter. חיפשתי בכל מקום ואני פשוט לא מוצא ביוס... והביוס שיש עכשיו פשוט זוועתי, מחזיר אות לימי הk6 העליזים... תודה לכל העוזרים, naorai

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  6. Started by AMS2,

    כל כמה שעות המחשב קופא לי.(יש לי Windows 7) הרצתי בדיקת זכרונות ובדקתי את החום והמאווררים וזאת לא הבעיה. לפני כמה ימים שינית כמה הגדרות בתוכנה WinTuning 7 v1.10 ואני חושב שזה התחיל קצת אחרי ששיניתי את ההגדרות. יכול להיות שזה בגלל זה? איך אני יכול לתקן את זה?

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  7. Started by borg,

    איך אפשר להשעות את הפעלת השומר מסך של Windows ב-VLC באופן אוטומאטי? אני משתמש בגירסה האחרונה (0.8.2).

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  8. לאחר פירמוט מלא של ההרדיסק והתקנה נקייה של ווינדוס אקספי הום אדישן, התקנתי גם נורטון אנטיוירוס 2003. הבעיה המוזרה היא שבכל פעם שאני מנסה להעלות את הממשק של הנורטון, הוא נעלם לאחר כמה שניות, כאילו מעולם לא פתחתי אותו. אציין שהנורטון עובד ברקע בסדר גמור, מעדכן את הוירוסים וכו' בדקתי את זה דרך מנהל המשימות. הבעיה הזאת נמצאת גם בגוסט של אותה חברה. נסיתי להסיר ולהתקין מחדש, ואפילו הסרתי והתקנתי את 2002, ועדיין אותה בעיה מוזרה. אני אובד עיצות, אם יש למישהו פתרון או שנתקל בבעיה הזאת כבר, אני אשמח אם יענה לי פה. תודה מראש, אייל. נ.ב. ה-XP מקורי, וזה גרסן עדכון שחברות הכבלים מכרו עכשיו בהמוניהם.

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  9. הורדתי כל מיני דמואים למשחקים גם בפורמט RAR וגם בפורמט EXE כשאני לוחץ עליהם לא קורה כלום. מה יכולה להיות הבעיה? פעם ב... הלחיצה צולחת ואני מצליח להתקין

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  10. Started by alexrta,

    שלום לכולם. כל פעם שאני מנסה להוריד משהו במוזילה אני מקבל את הודעת השגיאה שבתמונה.. מה לעשות? תודה מראש לעוזרים

  11. Started by oorlevi,

    לאחר שהתקנתי את התוכנה ועשיתי עדכונים המחשב עשה ריסט ואחר כך קפצה לי הודעה של הנוד וצריך לבחור בין שני המשפטים ולעשות סיים ואני לא יודע איזה משפט לבחור המשפטים הם: disable detection of potentially unwanted applications enable detection of potentially unwanted applications תשובות דחופות תודה.

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  12. התחלתי לעבוד יותר עם Mozilla (שדרך אגב, עובד הרבה יותר מהר עם HWzone), אבל הפונט הברירת מחדל של Mozilla די מציק. רציתי לשנות אותו לפונט ש Explorer משתמש איתו באתר הזה אבל לא מצאתי... יש למישהו מושג ? תודה

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  13. Started by ImAllMostAwake,

    חיפשתי קצת והנושא קצת נוטה לכמה כיוונים זאת ההודעה

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  14. Started by The Ripper,

    ...כזאת שתשמור על איכות המקור. אני משתמש כרגע בתוסף פיירפוקס Flash Video Resources Downloader שמבוסס בעצם על דף אינטרנט בשם זה. הוא נוח מאד אבל התוצאה לא מספיק טובה לטעמי - יש ירידה מורגשת באיכות הווידאו. יש גם את אלה ( ועוד הרבה אחרים...): http://download.cnet.com/TubeTilla/3000-2071_4-10822176.html?tag=mncol http://download.cnet.com/YouTube-Downloader/3000-2071_4-10647340.html מה ההמלצה שלכם?

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  15. Started by mastermomo,

    לאחר שהתקנתי ויסטה ואת ה3DMAX משום מה אני לא יכול לראות יותר את קבצי המקס כאיקונים כמו שרואים תמונה מקדימה של קובץ תמונה רגיל היתי רואה איקונים של קובץ התלת מימד חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי כיצד לשחזר זאת אם למישהו יש מושג כיצד לשייך קובץ לתוכנה מסוימת או כול פתרון אחר אני אשמח לשמוע אני מזכיר אני תקוע עם ויסטה תודה

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  16. Started by TimoTy,

    טוב יש לי שאלה אחת בקשר ל-eXeem וזה איך אני יכול להוריד בה קבצי BT ואם מישהו יכול לעזור לי למצוא מדריך בעיברית לExel תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  17. Started by yuvalnus,

    יש כל מיני אתרים שמציעים תוכנות שמאפשרות לי לערוך לעצמי אלבום תמונות , אני אשלח להם והם ידפיסו אותו... הורדתי תוכנה מאתר אחד (pick a book, נראה לי ) והתוכנה היתה פרימטיבית , מגושמת וחסרת פונקציות בסיסיות... יש לכם הצעות לתוכנה (לא חייבים אתר) טובה שתאפשר לי להוסיף כיתוב בצורה נוחה ויפה , מסגרות (פחות חושב-אני יוכל להוסיף לבד), לשנות את הזווית/הגודל/כל דבר אחר בצורה איכותית ונוחה. בקיצור - שתהיה טובה ונוחה... רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  18. אני צריך לפרמט את המחשב והדבר היחיד שתוקע אותי עכשיו זה שאני לא מוצא את המועדפים שנשמרים דרך הפיירפוקס כדי לגבות אותם לפני הפירמוט. יש לי שם דברים חשובים שאני חייב לגבות והמחשב גם הוא במצב לא טוב כ"כ שדורש התקנה מחדש של הווינדוס. אם יש מישהו שיודע איך אני אוכל לגבות את המועדפים אז אני אשמח מאוד לכל עזרה..

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  19. כותרת. יש לי אנטי וירוס AVG 8פרוץ פעם זה היה מעדכן ועכשיו לא

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  20. Started by lordgod,

    אני מכבה את המחשב ובפעם הבאה שאני מדליק נמחקים כל הבוקמרקס !!! ניסיתי את הגיבוי שיש בתיקייה App data אבל זה לא עוזר , מקווה שתעזרו .

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  21. ניסיתי כל מיני מנהליי הורדות וכולם אומרים לי TRAFFICLIMIT REACHED! העניין הוא שאני לא מוריד כלום!

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  22. Started by or,

    טוב אז ככה מי שמכיר את התוכנה הזאת אז היא התוכנה הכי טובה שיש להכנת עיגולים של דיסקים ולהדפסה שלהם אבל יש לי בעייה- בהיאו לי בטעות דפים שהבם העיגולים לא בלאכסון אלה אחד מעל השני ואני לא יודע מה לעשות... חיפשתי שם איך אפשר לשנות את זה ולא מצאתי בשום מקום בתוכה.... אודה מאוד לכל מי שיוכל לעור לי או שיוכל להמליץ לי על תוכנה באותה הרמה שכן מאפשרת את זה... (באותה הרמה אני מתכוון לזה שהיא תתן לי ל"עוות" את התמונה כמו שהיא נותנת....) תודה מראש אור חן

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  23. Started by ksp69,

    אני מנסה להפעיל תוכנות שונות כגון: אימיול דפדפן ומירק.. ושאני פותח אותן הן לא נפתחות הן ממוזערות(יושבות על הסרגל כלים) שאני לוחת על האיקון בסרגל כלים כדי שיפתחו זה לא עוזר הן עדיין ממוזערות חשוב לציין שהתוכנות עבדו ופתאום זה קרה.. אמרו שהפתרון זה always on top משהו כזה.. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות

דיונים חדשים בפורומים