עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by roniok,

    פעם ראיתי איזו תוכנה לא זוכר את השם שאפשר ליצור בה רשת פרטית שרק חבריה יכולים להתכתב בה ולהעביר קבצים מישהו מכיר תוכנה כזו??

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  2. Started by JSK,

    היי, יש לי שתי בעיות שקשורות לרזולוציה ולתצוגה. יש לי מסך 19" L1950SQ. כשאני מנסה להעביר את הרזולוציה ל 1024*768 הצבעים משתנים ל8 bit ואם אני מעלה ל32 אז הרזולוציה חוזרת ל800*600. הבעיה השניה היא שכל פעם שאני משנה את הרזולוציה, היא לא נשמרת לאחר שאני מדליק מחדש את המחשב וחוזרת ל800*600 (וניסיתי לשנות את ההגדרות ברג'יסטרי וזה לא עזר). אני אודה מאד אם מישהו יוכל לעזור לי, תודה

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  3. ולהפך? כלומר, האם הקבצים שכל אחת מהתוכנות הנ"ל מייצרות נקראות אצל התוכנה השניה?

    • 7 תגובות
    • 598 צפיות
  4. Started by idoking,

    בבקשה המלצה על חבילת אבטחה טובה שכוללת את כל הדברים שצריכים בשביל שהמחשב יהיה מוגן

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  5. Started by idofr,

    היייייייי אנשים אז ככה אני רוצה להתקין מירנדה ושלא תגידו לי לעשות חיפוש עשיתי ולא מצאתי כלום אז ככה מישו יכול להסביר לי קצת יותר על התוכנה הזאת ושמעתי גם שיש איתה בעיות בעיברית אז אם אתם יכולים תסבירו לי איך מחזירים את זה לנורמאליואם אפשר אני רוצה גם כמה פלאג אינים 1. איי פי של האנשים ברשימה שלי 2. מי קורא לי ת'אוואי (בפופאפ) 3. אם אני יכול לראות עם מי עוד אנשים שאני מדבר איתם מדברים 4. כול דבר יעיל שעולה לכם בראש אנשים אני באמת מודה לכול מי שעוזר ומנסה לעזור מת על כולכם שנה טובה לכולם

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  6. Started by gimdy,

    אני מגדיר בהגדרות לפי המדריך פה : http://www.ddlil.com/forum/showthread.php?s=56c88bf04aae3b1e7a4825fe14cef30e&t=2533 והוא לא מצליח להתחבר מחדש.. מה לא הגדרתי נכון ? החיבור הוא ע"י ראוטר בIP אני רושם את הIP של הנתב user : מה שקיבלתי מהספק שלי (צריך עם ה@ וההמשך ?) pass:כנ"ל

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  7. Started by POD,

    שלום לכם, לאחרונה כשאני מנסה להיכנס לדפים מסויימים באינטרנט הם פשוט לא מופיעים, מופיע חלון ריק והסטטוס שמופיע למטה מופיע ב-DONE, כאילו הוא סיים לטעון אותו אבל לא רואים כלום בעצם. מישהו יודע איך לפתור את זה? שוב, זה לא בכל האתרים אלא רק בבודדים וזה נמשך כבר שבועיים. תודה מראש. עריכה: עכשיו שמתי לב שב-USER השני שלי על המחשב הדפים האלה כן מופיעים.

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  8. אני צריך בבקשה תוכנה שכזאת.. אם אתם מכירים..... תודה.... משהו שיכלול ...Icq AOL and messenger thanks

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  9. Started by ben_amitai,

    שלום לכולם אני לומד במגמת טכנולוגיה ואני עובד שם עם תוכנה שנכראת micro station modeler או solid CAM,אני כמעת בטוח שהראשון נכון. עכשיו הגעתי למצב שאני צריך את התוכנה הזאת במחשב הביתי שלי ואני לא יודע מאיפה להסיג אותה,אפילו לזמן מוגבל. או תוכה אחרת שעושה אותה עבודה.אם יש דרך למצוא את התוכה המקורית שלחו לי לפרטי. תודה רבה על כל עזרה זה ממש דחוף

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  10. שלום לכולם, יש לי את ההגה FORMULA GP של לוג'יטק וכשאני מתקין את התוכנה בויסטה היא בהמשך איפה שמגדירים את ההגה היא כותבת שיש שגיאה... וב XP זה עבד!! מה לעשות??

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  11. Started by [{AMD}],

    כשאני מפעיל את התוכנה יש למטה את האייקונים של הטמפ' שהתוכנה מציגה ויש לי גם 2 אייקונים של מאווררים וכתוב על הראשון 2.7 ועל השני 2.8 מה זה אומר ???? 2700 ו2800 RPM????? ??? ??? ומה זה הVOLTAGE הזה של הCPU CORE

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  12. Started by Born2Kill,

    שלום, שמתי חתימה מאיזה שהו אתר העתקתי והדבקתי וזה מראה לי את התמונה הנ"ל, למה צריך להתקין משהו? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  13. הרצתי בלילה את הקספרסקי לסריקה נגד וירוסים, עכשיו קמתי וראיתי שהקספרסקי סיים אז פשוט עשיתי פרוסס לכל מה שהוא מצא בתור וירוסים ספייווארים וכ'ו... וכניראה שבניהם היה גם המועדפים שלי בהיו בפיירפוס (יכול להיות?!) ועכשיו אין לי מועדפים... אני לא בטוח שזה בגלל הקספרסקי כי פעם אחרת שסרקתי וירוסים ועשיתי פרוסס להכל המועדפים נשארו לי איך ניתן להחזיר את המועדפים לשם? או שזאת בעיה שקיימת בפיירפוקס שמידי פעם הוא מחליט להעלים את המועדפים משם?

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות
  14. Started by shlobuski,

    שלום, צריך עזרה בהמרת קובץ act! ניסיתי בעזרת תוכנת Sound Convet tool 2.0 והתוצאה שמופיעה לי הודעת שגיאה. יש אולי תוכנה אחרת?

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  15. Started by the king2006,

    שלום .. כשאני בא לצפות בסרטון או סרט דרך האינטרנט אני לא יכול לצפות בסרט ב פוול סקריין המסך לא רוצה לגדול .. מישהו יודע מה הבעיה פה?? תודההה

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  16. כאשר אני נכנס לוורד הוא מתחיל לכתוב משמאל לימין. והוא נמצא בALIGN LEFT. איך אני משנה את זה לכך שהוא יהיה ALIGN RIGHT ומימין לשמאל? תודה רבה לעוזרים אני כבר שעה מנסה ולא מצליח

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  17. Started by oz12,

    אני משתמש בדפדפן ספארי .. עכשיו הייתי רגיל להשתמשב IE ומישו יודע איך משנים את מהירות הגלגלת בספארי כי זה יחסית איטי למה שהייתי רגיל מה IE אם אני נכנס לדף אינטרנט ומגלגל עם הגלגלת של העכבר זה איטי

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  18. Started by eliav-peretz,

    אני מחפש תוכנה ששולחים אותה למישהו פעם אחת ויא שולחת לו את זה הרבה פעמים ומציפה לו את האייסי ואז נתקע לו המחשב..! תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  19. במקרה הטוב, הוא מציג את השם שלו, ולא מתחיל לעשות פליי יכול להיות בגלל שהוא מעל שעה? יש לי קבצי WMA אחרים שהוא מנגן בלי שום בעיה, שניתי את השם גם עדיין לא עזר הוספה: קידדתי את הקובץ הזה ב 48 44 במקום 22 20 (voice) זה עובד, מה שמוזר זה שקבצים אחרים לא עושים בעיה בקידוד הזה אולי בגלל שהקובץ הזה ארוך מהאחרים? אולי בגלל הנגן תודה

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  20. Started by ofeky1,

    פרמטתי לאח שלי את המחשב והוא לא זוכר איפה הדיסק של הדרייברים שלו קיצר ניסיתי לחפש דרייברים בכל מיני אתרים אבל אני לא יכול להתקין אותם בגלל בעיה שהמחשב אומר לי בהתקנה יכול להיות שאלה לא הדרייברים המתאימים הלוח הוא ECS 755-A2 תודה לעוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  21. שלום לכולם יש ברשותי לוח אם דגם ASUS M2N E אני מנסה להתקין את הכ.קול ואני לא מצליח זאת ההודעת שגיאה שמופיעה לי אשמח לקבל פתרונות לנושא תודה[br]פורסם בתאריך: 7.12.2007 בשעה 14:41:57 אשמח לפתרון...

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות
  22. 1. אני כותב מסמך עם הערות שוליים בתחתית העמוד. ואני רוצה להגדיל את הגודל של המספרים שבהערות השוליים למטה בתחתית הדף. מישהו יודע איך אפשר לשלוט במספרים, להגדיל אותם? 2. מישהו יודע אם אפשר למחוק את הקו המפריד בין הטקסט למעלה לבין הערות השוליים למטה. כי אני לא מעוניין בקו מפריד. תודה!

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  23. Started by itzik00,

    שלום, מבקש את עזרתכם בבעיה שאני לא מצליח לפתור כבר כמה שעות. היום בצעתי מספר עדכונים במחשב לאחר ה restart המחשב הפסיק לזהות את כרטיסי הרשת, sound drivers וכמובן אין אפשרות להתחבר לרשת המחשב לא מאפשר לי להסיר את התוכנה החדשה ולא מאפשר להתקין את ה drivers מחדש אני מקבל את ההודעה: setup failed to launch installation engine אודה לכל עזרה, איציק. :'( :'(

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  24. אני לא מצליח לקבל מאף משתמש קבצים באייסיקיו למרות שאין לי פיירוול... התקנתי לא מזמן פיירוול אבל הסרתי אותו ועכשיו אין לי שום פיירוול חוץ מהמובנה של ווינדוס אבל הבעיה היתה עוד לפני שעליתי ל SP2... אני לא מבין מה זה... יכול להיות שנורטון אנטיוירוס קשור ? :\ זה ממש מציק.. הרצתי פה חיפוש ולי אין ראוטר!

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  25. טוב אני רוצה ליצרוב איתה IMGE ואני לוחץ עליו אבל אני לא יכול לעשות NEXT מה עוד צריך לעשות אחרי???????????

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות

דיונים חדשים בפורומים