תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הנוד לא נותן לי להוריד את התוכנה וטוען שזה וירוס מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
דרייבר ללוח אם מ סדרת NFORCE 4 ULTRA CHIPEST דגם- לK8 TRITON סוקט 939 מעבד AMD
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
שלום, עד היום WMP 11 פעל לי כרגיל בלי בעיות והצלחתי לראות ולשמוע כל דבר שהורדתי בלי בעיות . אתמול הורדתי משהו והצלחתי רק לשמוע בלי לראות אותו. אני חושב שחסר לי Codec מסוים. יש לי Divx גרסה אחרונה, Xvid גרסה אחרונה. אם זה באמת בעיה שחסר לי Codecs אפשר לקבל המלצה על חבילת Codecs טובה. אני אציין שמה שהורדתי לא פגום או משהו כי שלחתי לכמה חברים שלי ולהם זה פעל כרגיל.
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום לכם אני מחפש מדריכים עבריים ברשת בנושאי יישומי אופיס, כמו: Word, PowerPoint, Excel]
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
פרמטתי את המחשב שלי (XP PRO) הגרסה חדשה יותר מהגרסה הקודמת שהייתה לי. נתקלתי בשתי בעיות :האחת, המערכת לא מוצאת AUDIO DEVICE . לא משנה מה עשיתי וניסיתי פשוט אין. (כרטיס קול מובנה בלוח אם). ולכן אין שום קול במערכת . דבר שני בעיה בתצוגה. כאשר אני גורר דבר מסויים, או כאשר אני בדף אינטרנט גולל את הדף, הכל זז בפריימים ובאיטיות . :s05: האם יש קשר לזה שזו גרסה חדשה של XP ?? וגם ה-אקספלורר הוא 2007?? בבקשה עזרתכם הדחופה. :'(
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
כבר פעם שנייה שאני מנסה להתקין דרייבר חדש יותר ממה שיש לי והוא אומר לי שההתקנה נכשלת.. אני תקוע עם דרייבר ישן בגרסאת 175.19 במקום להתעדכן ואני כבר לאדע מה לעשות... זה עשה את הבעיה עם ה178 ועכשיו אותו דבר עם ה180... שלפי דברי nVidia מציג שיפורי ביצועים משמעותיים... ניסיתי להסיר את הדרייבר הקיים ואז להתקין את החדש וזה עדיין לא עוזר.. מישהו יודע אולי ממה נגרמת הבעיה?.. זה קרה לעוד מישהו?.. תודה
-
- 6 תגובות
- 599 צפיות
-
-
בעת נסיון חיבור לטרקר אני מקבל את ההודעות הבאה : בתכנת ABC couldn't find an available port to listen on בתכנת utorrent Error! Port 32459 does not appear to be open. זה די משונה , כי הנתב eci 270 מתפקד בתור מודם לא בתור נתב , חייגן של xp ולא pppoe הבעיות התחילו עם התקנת ה windows מחדש. אגב , באתר הבא שמפרט את הפורטים הרלוונטיים http://www.portforward.com/english/applications/port_forwarding/Utor/Utorindex.htm אני לא מוצא את סוג הנתב בגלל למרות שבכל מקרה זה ממש ממש מוזר
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום קוראים לי קובי אסולין אני חדש בפורום ובנתיים אני מתרשם לטובה ועכשיו לבקשה שלי טוב לא מזמן נתכלתי בתוכנה adobe after effect תוכנה נחמדה מאוד שאני מעוניין להתחיל לעבוד איתה על סרטים שאני מכין הבעיה היא שזאתי תוכנה קצת מסובכת והייתי שמח עם מישהו יוכל להביא לי סוג של מדריך בסיסי כדי שאני יוכל להתחיל מבסיס מסוים תודה !!!!
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
יש לי פיירפוקס ושיחקתי על הסקינים שלו או הthems ולא יודע למה סקין אחד נדפק ואני לא רואה כלום הכל מבולגן כזה למעלה בשורה של כל הסימנים והדברים. הבעיה שבגלל שהכל מבולגן ולא רואים כלום אני לא יכול להגיע שוב לתפריט של הthems אז אני תקוע עם הסקין הלא טוב. אז כמובן מחקתי את הפייקפוקס והתקנתי מחדש ולהפתעתי הסקין הזה עדיין נשאר, לא רואים כלום בדיוק כמו בפעם שעברה! אז מחקתי שוב ומחקתי את התיקייה וכל קובץ שמצאתי שקשור לפיירפוקס מחקתי כדי שלא ישאר זכר לסקינים שהיו אבל לא עזור, אני מתקין שוב לא משנה איזה גרסה ועדיין לא רואים טוב והכל דפוק. מישהו יודע איך מוחקים את הפיירפוקס בצורה מוחלטת או שאולי הבעיה בגלל אחרת?
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
היי אנשים האם מישהו מכיר שיטה \ תוכנה ייעודית להזזת מיקום הטאבים באקספלורר 7 מלמעלה למטה? הייתי רגיל עד היום שהטאבים נמצאים למטה וקשה לי מאוד להתרגל לשינוי תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
התקנתי BS PLAYER והוא מגיע עם רכיב פרסומת שנקרא WHENU SAVE . כאשר ראיתי זאת , הסרתי את הנגן וגם את רכיב הפרסומת , אולם הפרסומות ממשיכות לקפוץ לשולחן העבודה. הרצתי אנטי וירוס ואת הWIN DEFENDER והם לא הצליחו להסיר אותו , נכנסתי לREGEDIT ואי אפשר להסיר ידנית את התיקייה שלו. מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה AIDA 32 וכשהתוכנה עולה היא פשוט נתקעת ב-בדיקה של הפיסיאי שלי וזהו אני צריך להתחיל את המחשב מחדש... אני לא יודע מה לעשות סעמק... ניסיתי עם כל הגרסאות וזה אותו דבר... אה ד"א יש לי אקס פי
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
בעת עליית ה windows מקבלת הודעת שגיאה , כפי שמופיע בתמונה מזה ההודעה הזו? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
-
אלהן, אתמול יצא FF3.1B3 מישהוא כבר ניסה אותו? האם הוא יציב כמו BETA 2? תודה מראש. Release Notes http://www.mozilla.com/en-US/firefox/3.1b3/releasenotes/
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
יש כזה? אופיר
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום לכולם, הייתי רוצה לקבל כמה המלצות על תוכנות איחוי טובות. שלא יפגעו כמובן בכלום במערכת. שמעתי על Perfetdick מה אתם אומרים עליה? פתוח לעוד הצעות עם פירוט קטן ויעיל. בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
לפני שהתקנתי דרייבר עדכני, הייתי צריך לכבות את מה שניגן ולהדליק מחדש כדי שהסאונד יעבור לאוזניות שמחוברות לקדמת המארז. אחרי ההתקנה המעבר הוא מיידי, אבל אחרי ניתוק האוזניות כל כמה זמן הוא מחבר ומנתק מיד את 'אוזניות הפאנטום' ודואג להודיע לי על זה, עם קטיעה של הקול לחצי שניה עד שניה וחצי. לפעמים הוא חוזר על זה 3-4 פעמים ברצף. איתחול מתקן את הבעיה, חיבור וניתוק של האוזניות מתחיל את זה שוב. ללא קשר לכמה זמן האוזניות היו מחוברות. בחיבור המיקרופון אני לא נוגע. למישהו יש מושג מה זה, והאם אפשר לסדר את זה? כי זה דיי מעצבן.
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום זה התחיל לפני כמה שבועות כמעט כל פעם שאני פותח דף אינטרנט או עובר מהמעודפים לאת מסוים הדף לא זמין ("לא ניתן להציג דף זה"/"כתובת לא נמצאה") ורק אחרי שאני עושה רענון זה מיסתדר ולפעמים צריך לעשות כמה פעמים רענון ואני ניסיתי בכמה דפדפנים כולל Firefox
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
היי, כשאני מנסה להיכנס לאחת מהתיקיות שנמצאות ב-HD החיצוני, אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה: מה יכול לגרום לזה ואיך נפתרים מזה? האנטי וירוס לא מוצא שום בעיה. ד"א, זה קורה רק בתיקייה ספציפית. (שיש בה רק סרטים) תודה מראש, עדו
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום.. כשאני מנסה להפעיל את המסנג'ר של MSN, אחרי כמה שניות עולה לי ההודעה הזאת (קובץ מצורף) ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש אך ללא הצלחה, הוא עדיין לא מוכן להפתח.. שימו לב שההודה היא בעברית והוינדוס שלי הוא בכלל באנגלית.. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 598 צפיות
-
-
כשאני מוריד סרטים אני רואה אותם כאילו הם בפורמט של 256 צבעים פתרתי את הבעיה הזו ב Windows Media Player ע"י ביטול האפשור בשכבות על. כעת אני רוצה לעבור לנגן אחר ואיני יודע איך לבטל בו אפשרות זו. ובכל נגן אחר הסרט מופיע כאילו הוא ב256 צבעים! תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
התקנתי אותה אבל שאני מנסה להפעיל אותה היא פשוט לא עולה לי (רק מופיעה בתוכניות שעובדות שם CTRL-ALT-DEL) זה קרה לי בעוד תוכנה ואני חושב שזה בעיה בכמה קבצי מערכת. יש דרך לתקן את זה?
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
שלום רב חברים!!! מיקרה חשוב אני לקחתי מחבר את סיסמא שלו מאייסייקיו שגיעתי הבית אני יכנסתי לאיס שלו שגם הוא כנס וכל אחד יעף את שני מאייסייקיו עד שקרה שאני והוא לא יכולים לכנס לאיס שלו מה כבר קרה לא שניתי את סיסמא ועדין לא כנס לאיס שלו אך שזה כנס איס פשוט חוזר לאיס שלי מה אני יכול לעשות כדי שהוא יכנס לאיס שלו תעזרו לי בבבבקששששששששששה תודה תודה תודה תודה תודה תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-


