עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dark_zero,

    איך אני שומר קובץ כקובץ BAT? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  2. Started by אביתר,

    תראו יש לי מחשב חדש כמו בחתימה...עכשיו יש בעיה קטנה....אני רוצה לבדוק תוצאה בתוכנה הנ"ל והיא פשוט לא עולה.....זה מגיע למצב הזה ופשוט נתקע...לא המחשב...רק התוכנה.......ואני צריך לבטל דרך מנהל המשימות....איך אני מעלה את הפאקינג תוכנה המסריחה הזאת????

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  3. תודה

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  4. קבצי קו לפלאפונים תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  5. הבעיה שלי היא כזו: אני מדבר על הדף הבא: http://www.azaalcity.com/Abdulrahman%20alakhfash.htm השירים ניתנים להורדה אחד אחד אבל אני מעוניין להוריד את כולם במכה אחת. כאשר אני פותח את הדף הזה עם האקספלורר אז קליק ימני על הדף אמנם נותן לי אופציה של "הורד את כולם עם flashget אבל משום מה אופציה זו לא עובדת וכל הדף נתקע. כאשר אני פותח את הדף הזה עם פיירפוקס משום מה הפיירפוקס לא מכיר ב-flashget וקליק ימני על הדף לא נותן לי שום אופציה עם flashget. התקנתי בפיירפוקס שני תוספים: downloadhelper download them all האם אחד משני התוספים האלה מתאים לביצוע המשימה? ואם כן איך אני מבצע את זה? קליק ימני על הדף לא מראה לי שום אופציה שכזו וגם חיפוש של איזה שהוא סימן לתוספים האלה בסרגל כלים אני ל…

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  6. אני מנסה להקליט עם המקודד DIVX וזה לא נותן לי... או תוקע את התוכנה או סוגר אותה ואם שאר המקודדים זה נותן למה זה? יש פחתרון למישהו? :s05: תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  7. על המחשב הישן שלי, עוד בתקופת ה- SP1, קאזא רצה מצוין ומצאה אלפי תוצאות רלוונטיות לדברים הפופולריים שחיפשתי... עכשיו, אחרי שיש לי מחשב חדש עם sp2 וה- kazaafix זה בקושי מוצא לי תוצאות.. אפילו של הקבצים הנפוצים ביותר! אני משתמש ב- kazaa lite תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  8. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש ברשותי קובץ GIF סרטון של כמה שניות העניין הוא שהגודל שלו מאוד קטן משהו כמו 90 על 90 פיקסל האם יש דרך למתוח קובץ GIF ולשמור אותו בגודל המתאים! ואם יש דרך לעשות את זה דרך ACDSEE 8 אז בכלל גדול

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  9. יש לי נורטון אינטרנט סקיורטי 2005 ואני מעוניין לעבור לקספרקי אינטרנט סקיורטי בגלל שהרבה אמרו לי שהנורטון לא מוצא וירוסים!! ויש לי כמה שאלות לגבר הקספרסקי: מה ההבדל בין הנורטון לקספרסקי מבחינת ממשק התוכנה הכפתורים וכל השאר? האם האנטי וירוס הזה הוא חינמי? הוא יותר טוב מהנורטון?? ובמה?? ומה הגירסה האחרונה של קספרסקי אינטרנט סקיוריטי?? תודה!!

    • 6 תגובות
    • 599 צפיות
  10. Started by TimoTy,

    הורדתי את הסרט שרק 2 ויש לי 2 דיסקים CUE & BIN אני מנסה להפעיל אותו עם הדימון טול אבל זה לא עושה כלום חוץ מלפתוח חלון שמו של הקובץ: MPT.TS video CD מה נאני עושה???

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  11. Started by t-macc,

    האלן האנטי וירוס לא מתעדכן לי באופן אוטומטי.מישהוא יודע איפה משנים בהגדרות על מנת שידעדכן לבד ? תודה

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  12. אני רוצה להשתלט מרחוק על מחשב בחדר אחר. Terminal Services זה די נחמד, ואני משתמש בו במשרד. אפשר להפעיל אותו גם ברשת הביתית שלי? יש אופציות אחרות?

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  13. אנשים הורדתי את הגירסה החדשה ביותר ועדיין יש לי בחלק מהמשתמשים את הבעיה הזו שפתאום שולחים לי הודעה ואני רואה במקום עברית גיבריש ?? יש לכם רעיון מה הבעיה !?

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  14. Started by דודי הסטלן,

    היי, אני מקבל מידי יום מיילים ואני רוצה לדעת איך אני יכול להעביר את כולם בבת אחת לנמען מסויים, או לפחות מיילים שאני בוחר. ביינתים אני מצליח לשלוח כל מייל בנפרד אבל זה סתם ביזבוז זמן, השאלה שלי היא האם אני יכול לשלוח את כל המיילים שאני בוחר בלחיצת כפתור לנמען מסויים, ואם כן איך עושים את זה?

  15. Started by kozimus,

    אהלן אני מחפש תוכנה לגיבוי כל המערכת שעושה דיסק(ים) BOOTABLE שתואמת VISTA תודה.

  16. Started by mimoni9,

    הורדתי את שתי התוכנות הנ"ל התקנתי אותם ופתחתי להם פורטים בראוטר ועידכנתי ת אותם פורטים בשתי התוכנות (כמובן שלכל תוכנה יש פורט אחר). ועדיין שתי התוכנות מורידות נורא נורא לאט יש לי אינטרנט במהירות 1.5 מגה וב AZUREUS זה מוריד לי בחות מ 20KB וב EMUKE זה מוריד על פחות מ 30KB. מישהו יודע איך אני יכול לפתור את הבעיה? תודה ולילה טוב

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  17. Started by Posford,

    מניסיון אישי שלכם, שמכינה Ghost איכותי ללא תקלות ושומרת את כל ההגדרות וכו'. בנוסף, איך אני מתקין אותו אחר כך? ואם יש לכם מדריך לאותה תוכנה איך לעשות Ghost ללא תקלות? תודה.

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  18. Started by massinvallus,

    בכניסה למשחק מופיעות 2 הודעות שגיאה: הודעה 1 הודעה 2

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  19. Started by dj shay 30010,

    יש לי Outlook 2003 אמרו לי שיש קובץ OST שזה קובץ הכתובות שלי איך אני יכול לייצא ולייבא רק אותו או שהו חלק מה PST

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם. אז ככה קרוב משפחה שלי שוחה הרבה וקנה לעצמו נגן MP3 נגד מים. אחרי זה או הביא לי דיסק AUDIO ורצה שאני יעביר לו את השירים לנגן. העתקתי אם השירים בעזרת הWINDOWS MADIA PLAYER . אבל הנגן לא מפעיל קבצים כאלה. ניסיתי כמה תוכנות בשביל לעביר את השירים לMP3 אבל זה לא עבד, כל תוכנה רושמת לי שגיאה . בשגיאה רשום שהקובץ פגום או מוגן. מישהו יודע איזה תוכנה יכולה להעביר את השירים לMP3 ? תודה מראש .

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  21. איך אני מברר תוכן של קובץ rar שאני מוריד ב emule? ואיך אני מוודא שהוא לא דפוק?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  22. Started by viper_sb,

    שאני מנסה להריץ מערכת הפעלה XP 64 ביט,WIN 7 יש לי הודעת שגיאה שהחומרה שלי לא תומכה ב64 ביט ניסיתי על מחשב אחר וגם שם יש אותה הודעה שגיעה מה ניתן לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  23. Started by eladbu,

    חברה שתי שאלות בנוגע למקסטון ובכלל לידע כללי מה זה RSS FEADS ומה זה נותן לי המשתמש הפשוט? מה זה MOUSE גסטרס או משהו כזה!(מחוות העכבר?)

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  24. ?KN9-S AM2, nForce 550, DDRII 800, PCI-E? הכי מעודכן שיש בבקשה תסבירו לי גם איך אני מוצא אותו באתר כי אני לא הכי מבין בזה... תודה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  25. Started by gshhar,

    למישהו יש נסיון? מישהו מכיר? האם הנורטון עדיפה או שזה פופולארי אז כולם הולכים על זה?

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות

דיונים חדשים בפורומים