עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן לפי EVEREST זהו כרטיס ATI RV370 אבל הבנתי שיש לכל דגם את הסוג הזה, או שהבנתי לא נכון. בכל אופן אין דרייבר כזה באתר של ATI פירקתי את הכרטיס ולא כתוב עליו כלום חוץ מספייר. זקוק לעזרתכם. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  2. Started by Wolf-Net,

    מקווה שתוכלו לעזור לי.... מחפש תוכנת עיצוב אתרי פלאש תוכנה שתערוך לי את הקוד אוטמתי מחפש דרך קלה להכין אתר פלאש. תודה זאביק.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  3. Started by gshhar,

    איזה מהשניים עדיפה??

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  4. Started by LORIANTA,

    מחפש תוכנה לבדיקת הזכרונות...

  5. מחפש תוכנת דואר נחמדה שתקפיץ הודעת u'v got mail

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  6. Started by cool_boy-PP,

    טוב אז ככה: שמעתי מאנשים שהאנטיווירוס של קספרסקי הוא טוב אז מחקתי את המקאפי הקודם שהיה והתקנתי את הקספרסקי גרסה 5.200 עכשיו אחרי שהתקנתי הכל עבד מצויין ובסדר הבעיה הייתה כשמחקתי אותו דרך הלוח בקרה ->הוספה והסרה ... ואז רציתי להתקין את גרסה 5.227 משהו כזה .....ואחרי שהתקנתי אותה האינטרנט שלי לא עבד ואמרו לי שזה בגלל האנטי ווירוס ואני יצתרך לעשות שיחזור מערכת כדי שאני יוכל להשתמש באינטרנט שוב ......אז מחקתי גם את הגרסה הזאת ובאתי להתקין את הגרסה 5.200 ואז כשרציתי להתקין אותה הוא אומר לי שגרסה אחרת של קאספרסקי אנטיוירוס מותקנת במחשב אז נכנסתי להסיר אותה ומחקתי את התיקיה ועדיין הוא עושה לי את אותה הודעה שיש לי כבר קספרסקי ואין כמה שניסיתי לשחזר את המחשב לא עזר .....בבקשה ע…

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  7. שלום לכולם! קורה הרבה שקבצי ISO נפתחים ומקראים משהו כמו TRACK 1 בISOBUSTER ומכאן אין ממש לאן לעשות EXTARCT...רק לקבצים זהים לקובץ המקור. בטוח שהקובץ פגום? בכל זאת, משהו חייב לתפוס את אותו מקום על הארד דיסק...אז מה זה בעצם? אשמח למשוע רעיונות... תודה

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  8. איך אפשר להעביר מסמך, מפורמט DJVU, לפורמט PDF/WORD? תודה!

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  9. Started by dids22,

    יש לי בעיה עם המהירות כאלו ההורדה בכללי בסדר אבל כמעט תמיד איזה מגה אחד לפני שהוא מסיים להוריד את הקובץ המהירות יורדת אבל ממש יורדת לפחות מ k אחד יש אולי אפשרות לסדר את זה? גם אצלכם זה ככה?

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  10. Started by ag43,

    אני מחפש תוכנה פשוטה שתגבה פעם ביום קובץ מסויים לכתובת אימייל ספיציפית. הכל אוטומטית ללא צורך בהתערבות מצד המשתמש (לאחר ההגדרה הראשונית). אשמח להמלצות.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  11. Started by 11moshiko11,

    האם יש תוכנה שיכולה לכבות/להפעיל לי את המסך/ השומר מסך? אני צריך אותה בשביל השלט, שבעזרתו אני אוכל לכבות את המסך בלי לקום. תודה ושבת נעימה

    • 5 תגובות
    • 600 צפיות
  12. טוב תקשיבו מאתמול כל פעם שאני פותח את המחשב עולה החלון הזה ועם אני לוחץ איקס אז זה עולה עוד פעם רק fie שונה וזה לא מפסיק כל פעם מחדש!!ואל תגידו לי יש לך מלא ווירוסים!! תגידו לי איך אני נפטר מזה בבקשה זה חשוב תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  13. האם מישהו הצליח, מנסה להוסיף תרגום עברי, לסרט DVDR שיש בו תפריטים (הכל הכל) חוץ מתרגום עברי. ללא פגיעה באיכות התמונה, פשוט להוסיף לאפשרויות תרגום עברי מישהו הצליח? ניסה? יודע איך? אם יש כאלה אני בטוח שיש המון אנשים שרוצים לדעת איך, כמוני אז בקשה תגיבו compman112

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  14. Started by Atlon-Xp,

    איך אני עשוה למשל שיש שיר שהוא הגיעה לסופו ונשארו עוד 3 שניות לסוף ואז אני עשוה שיבוא השיר באמצע השיר לא אחריו. תודה לעוזרים,

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  15. Started by Green,

    היי התחלתי להשתמש בMUSICMATCH בשביל להפוך דיסקים שיש לי לMP3 הכל עובד טוב מאוד ואחרי שאני הופך את הדיסק לMP3 אני יכול לשמוע את הקבצים בתוכנה אבל אני לא מוצא את הקבצים במחשב במקום שאמרתי לו לשמור אותם אני רואה שני ספריות ריקות שניהם עם השם של הדיסק אבל אחת פשוט ריקה והשניה ריקה ואני לא יכול להיכנס אליה ושאני מנסה למחוק אותם הוא נותן רק להעביר ל"סל מחזור" ואחרי זה אני לא יכול למחוק אותם משם מה הולך פה?? מישהו יכול בבקשה לעזור לי עם זה?

    • 6 תגובות
    • 600 צפיות
  16. משהו חינמי אם אפשר ולא SCANDISK של חלונות.

  17. Started by le011,

    היי היכן אפשר להשיג גופניפ שהם לא גופני ווינדוס(TRUY TIPE) אלא עם סיומת NFT. תודה

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  18. הכוונה שהתוכנה תוכל לוודא אם החשבון קיים או לא. כרגע הדרך היחידה היא לשלוח מייל ולראות אם אתה מקבל BOUCNE BACK. עברתי על כמה תוצאות בגוגל, אבל מה שמצאתי שם היה די מעפן. אם למישהו יש המלצה לתוכנה שהוא מכיר זה יהיה הכי טוב. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  19. איך נותנים פקודה ל-µTorrent שיוריד יותר מ-3 קבצים ביחד ושזו לא תהיה ההגבלה שלו? הוא לא מוכן להוריד מעל 3 ביחד ואני להפוך את זה ל-4 או למספר גבוהה יותר. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  20. שלום, יש לי בעיה מעצבנת! בעבר בXP היה לי תOUTLOCUK EXPRESS ששם הייתי יכול לקבל איימילים מיידים מאנשים והמפורום ! עכשיו יש לי את ה WINDOWS MAIL בוויסטה אני מקבל מייל אחרי 7 שעות שהאיש שלח או אחרי יום ... למה זה קורה ??... תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  21. Started by kobibo,

    מה ההבדל בין הגירסה 2.5 לבין הגירסה 3.0 experss בתוכנה הנ"ל ? ומה מומלץ יותר בהמרת סרטים ל VCD ?

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  22. Started by hedva,

    כך שתזכורות שיש לי על מחשב אחד יתעדכנו מהשני, או כל מיני שינויים בקבצי עבודה גם יתעדכנו?

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  23. יש לי במחשב 3 הרדיסקים - הוצאתי אחד לגמרי, ושיניתי את המיקום לשניים האחרים שהשארתי במחשב הארדיסק 1: C הארדיסק 2: D, F הארדיסק 3: E אני הוצאתי את האדיסק 2 כשאני מדליק את המחשב אני רואה שיש לי שני כוננים אחד בשם C ואחד בשם E כשאני בא להכנס ל E - הוא רושם לי שהכונן לא מפורמט ושאני צריך לפרמט אותו - יש לי שם דברים חשובים יש מצב שאני מציל אותו??? תודה.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  24. כנראה WORM כלשהו שמפיץ את עצמו אחר כך לכל הרשימה. האם תוכנות האנטיוירוס (כגון NOD32) מעודכנות לגביו וסריקה פשוטה תמחק את הוירוס, או שיש נוהל יותר אמין להסרה שלו? תודה רבה.

  25. אז ככה 1. מחפש תוכנה מומלצת לשמיעת רדיו אינטרנטי ושיהיה לה פונקציה להקלטה 2. מצאתי כמה שאם רק אדע להכניס הקישור הנכון אזי הן אמורות להשמיע גם את רשת ב ו88FM [אני תיקווה שהיא משמיעה לא רק MP3] והשאלה היא: איזה קישור לשים ע"מ לשמוע לא פשוט וקל היות ורשת ב ע"מ לשמוע לא די להגיע לאתר אלא צריך ללחוצ על קישור [גאווה אם אינני טועה] - ניסיון להעתיק הקישור ולהכניסו לתוכנה [או לדף אקספולרר] איננו מועיל 3. אותה השאלה לגבי 88 - אלא ששם אינני יודע כיצד להפעיל אפילו מהאתר - בשום מקום באתר לא מצאתי כיצד להתחבר עזרה בבקשה

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות

דיונים חדשים בפורומים