עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ShayGTi,

    יש לי כרטיס 1900XT, עשיתי OC דרך לוח הבקרה של (ATI (ATI OVERDRIVE ועכשיו אני לא יכול לשחזר להגדרות המקוריות. מהירות השעון המקורית היא 500MHZ והאוברקלוק נותן אפשרות בין 621 ל680, כשניסיתי לשחזר להגדרות מקור הוא פשוט ירד ל621 אבל אני רוצה להוריד אותו עוד ל500. אפשר עזרה?

    • 5 תגובות
    • 600 צפיות
  2. אהלן כולם! תשמעו יש לי בסוני נגן דיויאקס אבל שלא קורא תרגומים עבריים בנפרד באיכות טובה.. (התרגומים הפוכים) ואין עדכון או משהו זה סוני פלייסטיישן.. אז בבקשה אני צריך תוכנה שאיתה אני מדביק את התרגום לסרט ואז אני יפעיל אותו כבר עם התרגום מודבק עליו.. תוך כמובן שמירת האיכות של הסרט - הוידאו והאודיו.. מישהו יכול לעזור?? תודה מראש ! שבת שלום =)

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  3. יש לי ארדיסק עם דברים ואני רוצה לגבות לעשות גוסט אני יודע שיש תוכנות שעושות את זה כגון נורטון גוסט ואקרוניס הקטע איך אני מגבה בסבבית הדוס ואיך אני משחזר אחר כך את מה שגביתי הכוונה לאיפה אני צריך להיכנס מה להריץ ישמח לקבל הסבר מפורט תודה מראש וגם באקרוניס אני ישמח לדעת פירוט

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  4. Started by Shasoosh,

    ניסיתי להתקין את GoogleDesktop וקיבלתי את המסך הזה: יש למישהו קצה חוט?

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  5. Started by TaZeR,

    שלום לכולם, פתחתי כרגע את תוכנת המיילים שבאה עם ויסטה והתחלתי למחוק מה-Inbox ספאם. את אחד המיילים לא הצלחתי למחוק - והגעתי למסקנה שהקובץ (הפיזי על ה-HDD) נמחק (לא מופיע בתיקייה). כתוצאה כך אני לא מסוגל למחוק את המייל הזה, והוא תקוע בתיבה. יש דרך למחוק אותו? תודה מראש, בן.

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  6. Started by moris,

    היי! אפשר בבקשה לומר לי מה פשר הודעה זו: תודה!

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  7. Started by eladbu,

    יש לי את תקן 3 כבר כמה שנים והדיסק קצת "מרוח" כיצד ניתן לגבות אותו?

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  8. Started by WarSoul,

    שלום , יש לי כבר זמן מה בעיה , כשאני גולש מופיעה לי שגיאה השגיאה הבאה : שמונעת מימני להמשיך לגלוש ומצריכה מימני לסגור את הדפדפן ולפתוח מחדש , הבעיה חוזרת על עצמה כל הזמן ואם הזמן השגיעה מתחילה להופיע יותר ויותר עד שלבסוף היא מופיעה כל לחיצה שנייה על אתרים או סתם דפים ברשת . לפני מספר שבועות פירמטתי את המחשב ולמשך שבועיים הכל היה בסדר ואכשיו זה שוב חזר . ניסיתי לסרוק בעזרת האנטיוירוס שיש לי (נוד) ועוד כמה תוכנות ניקיון שיש לי וזה לא עוזר . משהוא יודע איך להיפתר מזה ?

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  9. הבעיה הזאת מופיעה בOPERA.בשועל (דפדפן ) היא כלל לא נשמרת וכאשר אני ניכנס למחרת כאלו לא עשיתי אותה . האם זה קשור להקצאת זכרון לקאש וכאלה?נדמה לי שמתישהו הגבלתי.

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  10. מנסה לייצא יומן של אוטלוק - לצורך שימוש ביומן של גוגל...זה כל הזמן ניתקע ....? 1. קראתי במדריך של גוגל - איך מיצאים את היומן של אוטלוק > ניסיתי....וזה כל הזמן ניתקע לי - אין לי מושג למה ( ניסיתי לייצא רק 3 חודשים - וגם ללא הצלחה) 2. איך בידיוק גוגל אמור להיסתנכרן באופן קבוע עם האוטלוק ? זה נעשה אוטומטית ? או שכל פעם אני צריך לעשות את זה ידנית? THX

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  11. Started by urich,

    שלום אני מחליף מחשב ואני רוצה לגבות את כל האימיילים שלי ואת כל אנשי הקשר שלי מהאוטלוק אקספרס 6 למחשב החדש כך שיהיו בתיקייה הנכונה עם התאריך וכו'. איך לעשות זאת.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  12. Started by yossi541,

    כשאני מנסה להיכנס ל D או E אני מקבל הודעה כזאת resycled\boot.com is not valid win32 application הבנתי שזה איזשהו וירוס או טרויאני שמשתלט על קבצי ה Autorun.inf ניסיתי תוכנות סריקה למינהן ולמערי ללא הצלחה איך מתקנים את זה?

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  13. Started by yovald,

    בנסיונות המרה חוזרים ונישנים ב canopus גרסה 1 וגם 2.נפסקת ההמרה באמצע בהודעת שגיאה לגבי קובץ csempeg2.dll בגירסה 1,וקובץ csempeg3.dll בגירסה 2.הדבר נכון גם בנסיון המרה בwizard.

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  14. Started by Brono,

    שלום.. רציתי לדעת איך אני יכול ליפתוח פורטים ב: Norton internet security 2005 אין לי שמץ איך עושים ומה צריך.. אני רוצה לפתוח פורט לאימיול וגם לדעת איך לפתוחלדברים אחרים בעתיד.. אם מישהו יודע אשמח אם תענו לי...

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  15. ניסנתי להיכנס לmsconfig ולא הופיע שמה הנוד איך אני עושה שהוא יעלה בלי שאני ילחץ על הסמל שלו?.......

    • 6 תגובות
    • 600 צפיות
  16. האם קיימת תוכנה כזאת? אני רוצה לתרגם כמה סירטונים בפורמט FLV ולקודד את התירגום בתוך הסרט. תודה

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  17. אז ככה לחבר שלי בעייה כל פעם שהוא נכנס למסנג'ר הוא עושה לו התוכנה ניתקלה בבעיה ועליה להיסג'ר ולפעמים גם באנטרנט ניסיתי לימחוק את המסן אבל לא עוזר.. עם זה לא קשור לפורום הזה בבקשה עם אפשר להעביר את זה לפורום המתאים אני חושב שזה המתאים כי זה בעייה בתוכנה אבל בכל זאת תודה מראש לעוזרים:] [attachment deleted by admin]

  18. Started by RGod,

    קיצר ככה :אני מעוניין להוסיף כתוביות לאיזה סרט -הקובץ של הכתוביות הוא עם סיומת FIX ,אני מעניין להפעיל או ב WMP או ב WINAMP , לא יודע איך להוסיפ אותם תודה .

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  19. Started by meir3420,

    שלום לפני כמה ימים התקנתי מסנגר גירסא 8.5 אחרי זמן מה המסנג'ר משנה את תצוגת השפה שלו למשהו לא ברור. וזה לא משנה שאני משנה שוב ושוב את השמות לעברית אחרי זמן מה שהמסנג'ר פעיל הוא מחזיר את השמות למשהו לא ברור. ניסיתי הסרת תוכנה והתקנה מחדש. ניסיתי החלפת תוכנה למסנג'ר 8.1 והתקנתה. כל זה לא עלה בידי לפיתרון הבעייה. אם תוכלו לעזור לי... תודה..... למנהל הפורום. אני חדש פה ולכן אינני מבין בדיוק מה אתה רוצה אשמח אם תפנה בפרטי ותסביר לי איפה אני טועה במקום לנעול את ההודעה... ואם אתה יכול לעזור לי בשאלתי אשמח גם ממך לתשובה.. בתודה מראש.... [attachment deleted by admin]

  20. Started by nissim60,

    האם מישהו מכיר תוכנה למאפשרת לחסום גישה למחיצה כך שמי שאין לו סיסמה לא יכול לפתוח אותה ולא יכול למחוק אותה

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  21. אז ככה כול פעם שאני בוחר בתוכנה באפשרות לראות מסך מלא הוא מגדיל לי את החלון על כול המסך אבל את הסרט עצמו הוא מקרין לי רק על ריבוע קטן בצד שמאל למטה זה בעיה מאוד מוזרה זה לא עושה את זה בתוכנות אחרות ניסיתי להחליף גרסאות זה לא עוזר למשהו זה כבר קרה? מה עושים? אניי כבר לא רואה סרט איזה שלוש שבועות בגלל זה תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  22. Started by alex125,

    שלום לכולם יש לי בעיה מחקתי תיקה עכשיו אני רוצה לשחזר אותה אך אני עושה את זה אני עשתי את שחזור מערכת זה רק מחזר את תיקה אבל היא ריקה אך אני עושה כדי לשחזר הכול כלל את דברים שבתוך התיקה תודה מאלכס!!!!!!!

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  23. WTF.. יש לי בעיה מוזרה ביותר!!! הסמיילים שכל הזמן מחייכים,דופקים בפטישים ומתפוצצים לא נעים לי,פשוט דוממים... זה קורה לי בכל האתרים ובכלל שמתי לב שאנימציות לא פועלות אצלי משום מה... :-X מה עושים לעזאזל??? יש לי IE6 עריכה : גם בפיירפוקס הם לא צוחקים!!!

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  24. Started by lharpaz,

    היי, יצרתי טבלה ב-excel ואז עשיתי Data --> Filter --> AutoFilter ואין בעיה לעשות סכום על עמודות בטבלה והכל אחלה. השאלה שלי היא: איך עושים סכום על עמודה, כך שהפריטים שיחושבו בסכום הם רק אלו שבחרתי דרך הפילטרים? מה הכוונה? נגיד שזו הטבלה: A 2 A 3 B 2 B 5 עכשיו אני עושה סכום על העמודה הימנית ומקבל 12. מגניב. עכשיו אני עושה פילטר על העמודה השמאלית ובוחר את A. אני רוצה שהסכום ישתנה ל-5, אבל הוא נשאר 12. איך עושים את זה? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  25. אני לא יודע למה ואיך זה קרה אבל לפני יום שמתי לב שנעלמו לי האייקונים ששייכים לוינדוס כגון internet explorer, my computer, my documents, וshow my computer. הנה תמונה כדי שתבינו יותר בקלות למה אני מתכוון: (שני האייקונים למטה בהפעלה מהירה הם internet explorer וshow my desktop) אפשר לראות שאין בעיה עם אייקונים של משחקים\תוכנות או כל דבר אחר, הבעיה היא רק באייקונים שקשורים לווינדוס. ניסתי להחזיר את האייקונים ע"י הcustomize desktop בתפריט של הproperties שבדסקטופ אבל זה לא עזר! מישהו מכיר או יודע איך לפתור את הבעיה הזאת ולהחזיר את האייקונים?? זה ממש מעצבן !!! תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות

דיונים חדשים בפורומים