עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by itzikcore,

    יש לי ראוטר.עכשיו כבר הרבה זמן פתחתי פורטים...אני יודע לפתוח וכל זה. והאימיול עבד טוב.רק פתאום נהיה לי בעיה מוזרה באמיול.האימיול דולק,אני מתחבר לשרת... מתחבר,ומזהה גבוה.רק שכל הקבצים בהורדות לא מוצאים שום מקורות,כולם דוממים, כולם בצבע אדום,לא מקור אחד אפילו.מה יכולה להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  2. Started by Chymes,

    כתבתי מידע מאד חשוב במסך וורד, אבל יצאתי בלי לשמור. יש דרך לשחזר את המידע הזה?

    • 6 תגובות
    • 6.2k צפיות
  3. אני רוצה לעשות פרוייקט חובבני ואני צריך אבל כלים אני רוצה בעזרת המצלמת אינטרנט שלי (LIFECAM NX- 3000 של מיקרוסופט) ומצלמת הוידיאו שלי (שכחתי את השם) לעשות סרטון קטן, אז אני צריך קודם תוכנה טובה להקלטה דרך המצלמת האינטרנט שלי כי התוכנה שהגיעה איתה די מחורבנת. הדבר הבא שאני צריך הוא תוכנה לעריכת וידיאו, איזו תוכנה תיהיה טובה לעריכת וידיאו?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  4. Started by ref4fcd,

    איך ניתן למחוק קובץ לצמיתות? הכוונה שלא יהיה ניתן לשחזר אותו או לפחות יהיה קשה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. משעה 10-11 בערך אני לא מצליח להתחבר... ADSL, אורנג'.

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  6. אני צריך להוסיף ווידאו למצגת שעשיתי בפאור פוינט, אבל שאני מוסיף קובץ כזה אז אין סאונד, והוא רץ מהר מדי. יש דרך שזה יעבוד נורמאלי, או שאני צריך לפתוח את זה כקובץ נפרד? תודה

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  7. Started by Lirans,

    שלום הפעלתי לאחרונה את המשחק Mass Effect ושמתי לב שהוא עבד ממש לאט יחסית לפעם שעברה בה הפעלתי את המשחק. פעם אחרונה שהפעלתי את המשחק והוא פעל טוב הייתה כאשר השתמשתי באנטיוירוס אחר. ברגע שביטלתי את הkaspersky המשחק חזר לעבוד מהר. לא יצא לי לראות את זה עדיין על משחקים אחרים אבל אני משער שזה יכול לגרום גם בהם לבעיות. האם קיים איזה פתרון לבעיה חוץ מלבטל את האנטיוירוס כל פעם שאני מפעיל את המשחק? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  8. Started by gabbb,

    ברגע שאני מתקין driver nvidia חדש נעלם לי התצוגה על המסך יש לי ויסטה אבל אני שומע שויסטה עולה בבקשה תעזרו לי

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  9. או שזה יוצא איך שאני ניכנס או שכשאני עוזב אותה היא פשוט נעלמת לי וניכבת...מה עושים לא ניפגשתי בחיים עם תוכנה כזאת בעייתית זאת תוכנה שאמורה להישאר הרבה זמן דולקת משום שזאת תוכנת הורדות... ואני פשוט חייב אותה זאת הגירסא הכי חדשה... :s05:

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by itaysk,

    הורדתי את התוכנה עשיתי מה שכתוב בפירסט בגינרס גייד ומצאתי קובץ בחיפוש דרך האינטרנט והוא התווסף לטרנספר אבל הוא לא מוריד הוא רושם וויטינג ועוד משהו מה צריך לעשות עם השרתים חוץ ממה שכתוב ב help ?

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  11. Started by er0101,

    טוב לדעת למרות שלא בטוח לגבי שימושיות

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  12. Started by x-pac,

    כשאני ניכנס למשחק GUNBOUND הוא נותן לי הודעת שגיאה שקשורה לפירוול וכשאני מבטל את הKaspersky Anti-Virus Personal Pro ההודעה לא מופיעה איך אני עשוה שהאנטיוירוס שלי יאפשר ל משחק לעבוד חופשי

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  13. Started by FatherBoard,

    למה בזמן האחרון כל קובץ סרט\אודיו שאני מוריד בקאזה, יורד כקובץ כ-DAT, גם כשההורדה נגמרה??? ??? זה משגע אותי...

    • 3 תגובות
    • 777 צפיות
  14. Started by Headspin,

    התקנתי את הדרייברים החדשים של ATI וה CC מסרב לעלות בכל תוקף... בשני היה מופיע לי ERROR עכשיו בזה לא מופיע כלום אבל אני מסרב לעלות מה עלי לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 681 צפיות
  15. הנה תמונה מה שזה רושם שאני לוחץ על קובץ ה word

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  16. Started by emailaya,

    היי לאחר 3.5 חודשים של פיתוח מאומץ, יצאה גירסה 2.4.0 של אימייליה התוכנה הינה חינמית לחלוטין רשימת שינויים לגירסה החדשה: * הגירסה הינה חינמית לחלוטין * RSS יישור אוטומטית לימין/שמאל של מקורות * מסך הפתיחה מראה את החשבון שמסונכרן כרגע * eml יבוא של קבצי * אפשרות לשנות את הרקע של איזורי הכתיבה * סיסמה לכניסה לתוכנה * עיצוב מחדש של מסך שליחת/צפייה במכתב * RSS עיצוב מחדש של מסך * RSS יבוא ויצוא מקורות * שמירת מכתב גם בתיקייה רגילה של חלונות * HTML הכנסת טבלה בשליחת מכתב ב * תמיכה טובה יותר ביוניקוד * הוספת כתובת אתר התחברות לדואר לכל חשבון * (HTML/בחירת ברירת מחדל לכתיבת מכתב (טקסט * חלון יצירת מכתב הינו כלשונית נוספת במסך הראשי * בדיקת איות לפני שליחת מכתב * גופן וגודל ברירת …

    • 0 תגובות
    • 484 צפיות
  17. Started by Jabradb1,

    שלום, עד היום הייתי משתמש ב BSPLAYER להפעלת קבצי AVI + תמיכה בכתוביות. אני משתמש כעת ב WINDOWS 7 ו BSPLAYER לא עובד כל כך טוב. מישהו מכיר פלייר שתומך גם בכתוביות ונמצא עובד טוב על WINDOWS 7? תודה מראש!!

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by y_a_n_i_k,

    כשאני פותח ישום של ICQ, כמו הוספת תמונה שלי אז קופץ לי ERROR איך אני יכול לטפל בזה? תמונה מצורפת [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  19. Started by joniar,

    יש לי את המפפרט הזה שפה בצד ואני רואה סרטי HD והם נתקעים לי וגם האיכות שלהם לא משו.. אני חושב שזה הכרטיס מסך אבל הוא חזק מאד (260GTX) אז מה יכו ל להיות יכול להיות תוכנה שחסרה? משחקים עובדים חלק..

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. Started by galCool,

    מחפש המלצה לתוכנה ליצירת פונטים... ואם אפשר גם מדריך.. תודה!!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. יש לי מחשב CELERON3 שהתקנתי אליו לא מזמן Norton Antivirous אבל הוא כבד מדי על המחשב. לפני זה היה לי AVG Free. אבל נכנס דרכו איזה וירוס שעשה לי הרבה בעיות. מאז אני יותר לא סומך אליו יותר. אז אני מחפש אנטי וירוס שלא יהיה כבד על המחשב, אבל שעדין יגן אליו טוב.

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  22. Started by maor6,

    בוקר טוב... שלום יש לך מחשב חדש אם מערכת הפעלה ויסטה בעברית מחשב מהיר והכל טוב.. עכשיו הורדתי מקודדים ושאני בא להתקין או לא נותן לי הוא אומר לי ככה: תמונה א': תמונה ב': בבקשה עזרה בעניין

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות
  23. אני מחפש תוכנה שאיתה אוכל בקלות לערוך ID3 תאג של כל השירים שלי נחמד גם אם בסוף התוכנה תדע לשנות את השמות של הקבצים לפי ה-ID3 שקבעתי (לדוגמא בפורמט track - artist - title.mp3) המלצות?

    • 10 תגובות
    • 5k צפיות
  24. Started by mgm90210,

    שלום אני מעוניין בתוכנת אודיו שעובדת עם כרטיס קול מובנה שאני יוכל לברור איזה ערוצי אודיו יופעל בתוכנת סקייפ

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  25. איזה תוכנת מפות של כל ארה"ב באנגלית אתם הכי הרבה ממליצים להשתמש לGPS ? קניתי GPS של חברת TOMTOM המפות הם רק של פלורידה (בה אני נמצא). שווה לי למחוק אותה ולהשים משהו חלופי במקום ?

    • 0 תגובות
    • 841 צפיות

דיונים חדשים בפורומים