תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, חבר שלי התקין איזה אנטי וירוס בלי כוונה מPOPUP וזה אנטיוירוס שמעיף את כל האנטיוירוסים ואת הwindows defender ואי אפשר להכנס לsafe mode יש איזה פתרון לוירוס הזה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
אני רוצה לגבות את אוסף הדיסקים שלי שכולל כמה דברים שכבר לא נמכרים בשום מקום. איזה תוכנה מומלצת להמרה מסידי לFLAC ובחזרה לדיסקים? (ומFLAC לMP3 גם יעזור - ככה נעביר אותם לARCHOS שלי) אגב, למקרה שאתה תוהים למה אני לא צורב עותק של 1:1. אני מעדיף לשמור את המוזיקה שלי בצורה דיגיטלית, אבל למקרה שיום אחד ארצה להמיר משהו חזרה לדיסק אני רוצה תוכנה מומלצת.
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני כתבתי משהו ופתאום הופיעו לי כתורות למעלה (ראה תמונה). מה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעייה?? http://img225.imageshack.us/img225/2170/sfhsyidghj8mh.jpg
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
נכנסו לי לשם וירוסים אבל אף אחד מהתוכנות לא מוחקת לי את הוירוסים מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
כשאני פותח את הEXPLORER אני מקבל מסך לבן (ריק) והודעה שיש בעיה בקובץ MSLS31.DLL WINDOWS XP יש רעיונות תודה,
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
כל היום חיפשתי דרייברים ללוח אם Quanta 30B8 (של מחשב נייד HP Pavilion dv6160) ולא הצלחתי! אשמח מאוד אם מישהו יוכל למצוא לי את הדרייבר, יש לי וינדוס XP 32bit. אם אין ברירה אז גם דגם ישן יותר (כמו 30B7) יתקבל בברכה. בתודה מראש אופיר
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש בתוכנה winamp 501, אני רוצה לבחור לפי בחירה שירים שליץ הבעיה היא כשאני בוחר כמה שירים כמו למשל שיר מספר 3,1,2 ובלי שה- winamp יסדר לי שירים לפי סדר כמו למשל דוגמא 1,2,3, אני לא מצליח לימצוא ביטול סידור שיריםץ אני רוצה לבד לבחור מספר שירים ללא מסודר. מישהו יודע איך מבטלים את הסידור השירים ב- winamp? בתודה מראש מיקי
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום ידידיי, סבא וסבתא שלי משתמשים ותיקים במחשב ומטבע הדברים במייל הם הגיעו למצב שבאאוטלוק מתקבל אצלהם כל יום מסה רצינית של דואר זבל. כאלטרנטיבה הם פתחו GMAIL אבל עדיין הם צריכים את המייל הראשי. איזה אנטי ספאם אתם יכולים להמליץ לי? גם חינמיים גם בתשלום ואת האפשרות של הספק אינטרנט אני מכיר...אני כבר נואש בנושא וחיפשתי הרבה אבל לא הגעתי לתובנה. תודה מראש, עפר
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מה היתרון שיש לדפדפן FIREFOX קל מול ההדפדפן של MICROSOFT ואחרים?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה של avermedia מסוג m168-n. הוא כרטיס ישן. לא מצאתי את הדריבר שלו באתר היצרן וגם לא בגוגל. מישהו יכול להביא לי הורדה לדרביר תודה
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם הורדת קבצים. כאשר אני נכנס לאתר שנותן להוריד שירים אז אם אני לוחץ על הקישור הוא חושב קצת ואז מנתב את עצמו לדף חדש שבו הוא מנגן לי את השיר דרך הקוויק טיים באקספלורר... אבל אם אני לוחץ על הקישור מקש ימני ושמירה בשם אז זה בסדר.. אבל עד הפרמוט שלי השבוע הייתי פשוט לוחץ וזה היה שואל אותי האם לפתוח או לשמור... בקוויק טיים שיחקתי עם ההגדרות אבל ככל הנראה לא הצלחתי לשנות את זה. אודה לכם מקרב לב עם תעזרו לי איך לפתור את זה. תודה
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
הסרטונים פשוט לא עובדים לי בהרבה מאוד אתרים... לדוגמא YNET. אני לוחץ PLAY, ולא קורה כלום, יש לי את כל הPLUGIN שצריך עד כמה שאני יודע, ואני די בטוח שזה עבד קודם, אז מה יכולה להיות הבעייה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
שלום לא הצלחתי להתקין תקייה חדשה של אופיס 2007 מה עושים.
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום =] יום שלישי בחירות ב"ה.. ויש לי תמונה שארצה להשתמש ברזולוציה הרבה יותר גבוהה ובלי איבוד פיקסלים .. מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
יש לי nsw ואני רוצה להתקין את האנטי וירוס של פנדה . אפשר. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שמתי את הכרטיס הישן שלי במחשב כי אני צריך VIVO וגם חשבתי לבצע איזה בדיקת 3DMARK אז איזה דרייבר הוא הכי מומלץ?? כדי שאני יקל תוצאה גבוה כמה שיותר ובלי איכות בכלל
-
הי. בMEDIAMONKEY ישנה אפשרות לתיוג אוטומטי של שירים מאתרים כמו אמאזון.האם מישהו מכיר איזשהו סקריפט שיאפשר לעשות משהו דומה מאתרים ישראלים למוזיקה ישראלית?
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אהלן, לאמא שלי יש עסק ולאחרונה בנתה אתר. היא רוצה להעלות דגימות וידאו של כמה דברים שקשורים לעסק וכמובן שהאופציה הראשונה היתה להעלות ליו-טיוב וללנקק את זה מהאתר שלה, אבל האיכות תמונה לא תהיה להיט... השאלה שלי היא האם יש אתרי אחסון שמציעים שטח בחינם ומשאירים לתמיד את הקובץ אצלם ולא מוחקים אותו אחרי X זמן, או לפחות כאלה שהם בחינם אם אין חיה כזאת שמציעה אחסון לתמיד. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
השאלה בכותרת. זה די דחוף כי יש לי את ה8800GT ובמשחקים שתומכים בDX10 הוא לא נותן לי כי לא הורדתי את זה.
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
מבחינת פרטי הלקוח כמובן, מועדי ביקור, סוג הטיפול וכו'. תודה
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום, לפני בערך 4 שנים חבר שלי קנה את הכרטיס טלויזיה הנ"ל ולאחרונה שעשינו לו ניקוי ושיפוץ רציני למחשב הוא נתן לי את הכרטיס טלויזיה עם השלט ומתאם אינפרא מיוחד שמתחבר אליו. הורדתי דרייברים מהאינטרנט שזיהו את הכרטיס כאשר עשיתי חומרה חדשה התקינו אותו והכל טוב ויפה, לאחר מיכן הורדתי מאתר LEADTEK את התוכנה שלהם וניסיתי לעבוד עם השלט אבל זה לא כל כך הלך.. רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה (יש בטריות בשלט ) או אם אני יכול לשלוט באמצעות השלט של הכרטיס בתוכנות אחרות (כגון WINAMP). תודה רבה לעזורים
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
הביאו לי כרטיס טלוויזיה עובד אבל אין לי מושג איפה אני יכול לימצוא דרייבר בשבילו כי אין לו דיסק אם מישהוא יוכל להגיד לי איפה אוכל לימצוא דייבר אשמח לדבר ושמו גם לא ידוע אולי יש דרייבר אוניברסלי לכרטיס טלוויזיה או משהוא שיוכל לעזור תודה
-
- 9 תגובות
- 601 צפיות
-
-
התקנתי לפני כמה ימים את הפירוואל של סיגט ושמתי לב שאני לא מצליח להוריד עדיכונים ל אנטי וירוס שלי (קספרסקי) למרות שהוא לא חסום בסייגט. העברתי את הסיגט למצב allow all והצלחתי לעדכן את הקספרסקי יודעים אולי מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
שנים שיש לי High ID פתאום יש לי Low ID ועניים שחורות 19/09/2007 15:05:09: Warning www.UseNeXT.info (89.163.161.226:4661) - No answer from your 6258 port. Please review your network config. מה צריך לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-


