עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. "רוצים לראות את ערוצים 22,11, ערוץ הכנסת ונשיונל ג'אוגרפיק?? אז הגעתם למקום הנכון! כנסו למדיה פלאייר וכשהוא נפתח לחצו על ctrl+u ייפתח לכם חלון שצריך כתובת של ערוץ, הנה הערוצים: ערוץ 22: http://stream.msn.co.il/ch2 ערוץ 10: http://ttw.tv/MMS/Ch10.asx ערוץ הכנסת: http://knesset.gov.il/broadcast/live.asx נשיונל ג'אוגרפיק: mms://213.206.155.18/one הערה: ייתכן שתצטרכו להוריד את הגרסה האחרונה של המדיה כדי לראות. ערוץ 22 פועל רק בשעה שמונה שמונה וחצי בערב." זה מה שמצאתי ברשת, חייב לציין שרק ערוץ הכנסת עבד לי וגם זה היה רק ל2-3 דקות... ואז אני מקבל את ההודעה הבאה.. בשאר הלינקים אני מקבל את ההודעה הבאה: 1. נסו אתם ותגידו לי אם זה עבד אצליכם?! 2. אניא מעוני…

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  2. Started by lyzer,

    שלום לכולם מישהוא יכול להסביר מה ההבדל בצילומי 16:9 בין סקוויז לבין לטרבוקס? ומה זה אומר לגבי דגימת החומר והגדרות הפרויקט עליו אני עובד ? תודה מראש

  3. Started by artyom,

    http://www.xylonets.com

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  4. שלום לכולם מקווה שהגעתי לאזור הנכון אם לא אז תפנו אותי.. תודה ! בת דודה שלי כתבה עבודה אתמול היא נכנסה אלייה שינתה איזה משהו ומאז הקובץ לא נפתח הוא אומר לה אירעה שגיאה משהו כזה.. אין לי מושג מה עושים במצב הזה. ניסיתי הכל וורד 2007 , 2003 כלום אף אחד לא מוכן לפתוח את הקובץ עשיתי פתח ותקן כלוםםםם העליתי את הקובץ תנסו לפתוח אותו אני באמת חייב את עזרתכם !! תודה רבה רבה http://www.turboupload.com/ivlp0cjp4zrt/עמית.doc.html תודה אנשים !

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  5. יש לי סרט ותרגום באותה תיקייה ובאותו שם . כשאני מפעילה את הסרט , התרגום נטען בנגן , אבל העברית הפוכה , לא כתב ראי , אלא סדר המילים במשפט מתהפך מימין לשמאל משום מה.. ניסיתי לראות בהגדרות של הכתוביות בתוכנה , אבל לא ראיתי אופציה מתאימה . מישהו יודע מה מקור הבעיה ואם ניתן לטפל בזה ? אציין , שאותו סרט\תרגום, נטען טוב בנגן אחר כדוגמת ה-BSPLAYER (פשוט רוצה להסיר אותו כי הוא לא ממש תומך בהכל וה-GOM יותר מתאים ) .

    • 0 תגובות
    • 980 צפיות
  6. Started by Green,

    היי אני לא בטוח שזה המקום לשאול אבל לא מצאתי פורום אחר שנראה הגיוני יותר נתקלתי בסרטים שהסיומת שלהם היא ts.**** ו- mkv.***** רציתי לדעת אם שמעתם על סוג הקבצים האלו ואם כן אז איך מריצים אותם תודה רבה

  7. joost גם נראית טוב על מסך מלא, זה חשוב.

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  8. בגרסאות האחרונות של MSN Messenger כאשר לוחצים על open inbox במקום לקשר לתייבה ישירות זה מקשר לדף הMSN המקומי עם frame של hotmail, יש אפשרות לגרום לזה לעבוד כמו שזה היה לפני גרסא 12?

    • 5 תגובות
    • 790 צפיות
  9. Started by שורטי,

    מפרט: amd 3200 gigabyte gak8n ultra 9 gigabyte x800xl 512x2 kingston תוצאה היא: 4008 מספק?

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  10. Started by WarNet,

    יש לי סרט בלי תרדום ואני רוצה לראות עם אז אני רואה אותו ב- bs player או ב-vlc אבל הבעייה בשניהם, זה הצבע שהם מציגים לעומת ה-wmp הם מציגים צבע לא יפה לעין הנה דוגמא תמונה מ-bs תמונה מ-vlc תמונה מ-wmp איך אני מגדיר שניהם ת שיראו כמו ב-wmp?

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות
  11. Started by PCguy,

    לא מצליח להפעיל אוטוקאד על ויסטה מישהו נתקל בבעיה הזו? אגב זו גירסה 2005 [br]פורסם בתאריך: 11.06.2007 בשעה 16:20:37 אוקיי בדקתיואכן הגירסה שעובדת בויסטה היא 2007 עם חבילת עידכון 2\ או 2008 אכלתי אותה עם הויסטה הזה-אוי אוי אוי חוזרים לXP

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  12. שלום רב פירמטתי את המחשב והתקנתי ווינדווס תוכנות וכיו"ב... הבעיה היא שגם שאני לוחץ כפתור ימני על קובץ וידאו ומגדיר לו שהוא נפתח ע"י MV2 האייקון של הנגן ACE AUDIO של נרו עדיין נשאר ניסיתי להחיליף לתוכנה אחרת ולהחזיר והאייקון לא השתנה הקבצים נפתחים אומנם ע"י התוכנה שהגדרתי אבל האייקון לא משתנה... גם בפייבוריטס של האקספלורר יש כמה אייקונים של אתרים שלא רוצים לעלות, וגם שם ניסיתי למחוק ולהחזיר מחדש וללא הועיל.... למישהו יש פתרון?

    • 11 תגובות
    • 796 צפיות
  13. Started by naoriko,

    השתמשתי בגוגל כרום במשך שבועיים ופתאום שאני נכנס אחריי כמה זמן אי אפשר לכתוב יותר בעברית רק באנגלית! וניסיתי למחוק ולהתקין וכל דבר אפשרי וכלום לא עוזר מה זה יכול להיות?

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  14. Started by Le-Fay,

    כבר כמה זמן שאני לא מצליח לפתוח קבצי אימיג' (מסוגים שונים אבל בעיקר cue-bin) בעזרת הכונן הווירטואלי של Alcohol. אני מצליח לצרוב את הקבצים (גם באמצעות Alcohol) אבל כשאני עושה mount לכונן הוירטואלי הוא לא מצליח לפתוח את הקובץ. נראה כאלו האימג' נטען לכונן הווירטואלי אבל כשאני לוחץ על הכונן במטרה לסייר בו או משהו אני מקבל הודעת שגיאה כזו: Windows cannot read from this disk. The disk might be corrupted, or it could be using a format that is not copatible with Windows.כאמור, אם אני צורב את אותו הקובץ כל עובד. ניסיתי גם להתקין demon tools והבעיה חזרה על עצמה. אני מניח שמדובר בהתנגשות עם איזה דרייבר, אבל חוץ מזה אני ממש לא יודע איפה להתחיל. ??? יש למישהו רעיון? מישהו נתקל בבע…

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  15. Started by I7210I,

    שלום יש לי בעיה כשאני נכנס לאתרים שיש בהם פרסומות אז למשל נפתח לי חלון חדש או בסתם אתרים רשום לי 502 BAD GATAWAY מה עושים עם הדבר הזה?? תודה

    • 0 תגובות
    • 987 צפיות
  16. שלום קניתי מחשב חדש ובגלל שאינני מומחה גדול סמכתי על המוכר שהרכיב לי את החלקים שביקשתי. שמעתי שיש תוכנות שנותנות מידע מדויק על המחשב על כל חלקיו. לדוגמא כרטיס מסך שקניתי הוא octek pci/express x300 se 128mb tv dvi. אפשר לדעת מבלי לפתוח את המחשב שזה הכרטיס שמותקן אצלי? האם תוכלו להציע לי תוכנה כזאת? תודה!!

    • 2 תגובות
    • 3.9k צפיות
  17. Started by Dmoney,

    אני רוצה לפרמט את המחשב אבל אח"כ שאני אתקין את האייסיקיו אני רוצה להחזיר לי את ההיסטורי שיש לי עכשיו עם כל האנשים... אז מישהו יודע איזה קובץ/קבצים בתיקיית האייסיקיו מכיל את ההיסטורי?? כלומר, איזה קובץ אני צריך לשמור בכדי שאח"כ אני אוכל לשחזר את כל ההיסטורי שיש לי עכשיו...? 10x

    • 2 תגובות
    • 808 צפיות
  18. Started by TaZeR,

    ממה זה יכול לנבוע? מה שכן, ב EASYTUNE 5 אפשר לראות את הטמפ' של המעבד אז למה אי-אפשר לראות אותה דרך EVEREST?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  19. שלום לכולם. לאחרונה כשאני מתכתב עם אנשים באייסיקיו כל הזמן מופיע לי מן חלון כזה מעצבן שמפריע באמצע הכתיבה. זה לא היה תמיד ככה זה סתם פתאום הופיע לי ואין לי מושג מה לעשות כדי שזה לא יחזור! מה אני יכול לעשות כדי שהבעייה תיפתר? תודה מראש, דודי.

    • 7 תגובות
    • 950 צפיות
  20. ...(של המחשב) יש כזו?

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  21. מופיעה ההודעה הבאה על מסך כחול: STOP: c0000135 {Unable to locate Component} This Application has failed to start because basewutuw32 was not found. Re-installing the application may fix this problem. עכשיו, מצאתי את ההסבר לבעיה: http://www.blog.yoink.com/content/stop-error-c0000135 http://www.inanis.net/blog/index.php/2008/06/14/malware-removal-causes-stop-c0000125 הבקשה שלי היא שמישהו יוכל להסביר לי את הפתרון לבעיה הזו בעברית ופשטות כי אני לא הכי חזק במחשבים.

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  22. Started by yossi051,

    שלום לכולם! שלשום קניתי מדפסת משולבת וגיליתי שיש תוכנה בשם ABBYY אשר יכולה לסרוק טקסט ולהפוך אותו לפורמט WORD ללא שגיאות... הבעיה היא שהתוכנה לא נתמכת בשפה העיברית-כלומר אי אפשר לסרוק בעיברית האם מישהוא מכיר תוכנה כל שהיא שעושה את העבודה בעיברית? תודה יוסי

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. שלום לכולם עברתי לכרום לפני כשבועיים מאז קורה שאתרים לפעמים לא נטענים או במלואם או בחלקם .יש לציין שזה קורה באקראיות ולא לעיתים די קרובות אבל זה די מעצבן . דיברתי עם נטויזין ניסו לאפס את הדפדפן ולא עזר ואמרו לי לפנות להוט דיברתי עם הוט אמרו זה לא בעיה שלנו תדבר עם נטויזן יכול להיות שזה באשמת הדפדפן ? כי לפני זה עם הפיירפוקס לא היתה הבעיה ? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות

דיונים חדשים בפורומים