תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני יודה למי שיביא לי לינק
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
משום מה אני לא יכול לראות סרטים ביוטיוב (התחיל היום באופן פתאומי) אני מקבל את ההודעה הזו : Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player. התקנתי את הגירסה האחרונה של הנגן פלאש וגם וידאתי שהאפשרויות Java מסומנות תחת Tools >Options הבעיה מופיעה גם בכל מיני אתרים אחרים תודה!
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
נראה לי שמישהו שלח לי איזה סוס טוריאני דרך המירק , לפי מה שאני יודע הוא מצליח לראות את הנתונים של המחשב שלי , הפייר-וול של אקס פי פועל אבל כנראה שזה לא עוזר.. מישהו מכיר תוכנה לסריקה והסרה של סוסים טוראנים ?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני עורך סרט לבר-מצוה ואני רוצה לשלב לתוכו קטעים מסרט אחר שיש לו סמלים למיניהם ופס תרגום בתחתית המסך. איך אני יכול לנקות את הסרט הנוסף מהסמלים וכן למחוק את פס התרגום שלו ולשלב אותו נקי בסרט שאני עורך?
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא פתרון, כל פעם שאנ י מעלה את המחשב הוא מודיע לי הוא לא מזהה את ה usb reciver ועוד כמה התקנים של usb יש לוח של asus p5w dh ומערכת ויסטא כל העידכונים שעשיתי לא עזרו מה אפשר עוד לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
מחכתי את הקובץ הזה כבר מלא פעמים והוא כל הזמן חוזר. משהו יודע מה זה?
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
הדיסק שקיבלתי עם המצלמה (DSC-P32) אבד. לא מצאתי באתר של סוני ולא בגוגל. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום אני הורדתי סרט בקובץ AVI באנגלית.וגם הורדתי קובץ כתוביות רק בשפה עברית. אני מעוניין להפוך אותו לסרט DVD עם כתוביות ביחד.איך קוראים לתוכנה צריבה DVD שעושה דבר כזה? בתודה מראש מיקי חג שמח לכם...
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתוכל להסתנכרן מהמחשב לסנדיסק סנסה E250 שלי ואני יוכל להעביר אל הנגן מוזיקה. WMP לא עובד אצלי אז תנו משהו אחר.
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש דרייבר שהמחשב שלי יזהה את הסלולרי שלי שהוא: ES78 של מוטורולה. תודה.(יש לי חיבור USB שמתאים ורציתי לחבר אותו)
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום, התחלתי לאחרונה לעבוד באחת המעבדות באוניברסיטה כאחראי על המחשבים. בעקרון במסגרת התפקיד אני אחראי לתפקוד החומרתי והתוכנתי של 25 מחשבים בערך שנמצאים בשלושה חדרים שונים. כל המחשבים נמצאים יחד ב- Domain ועובדים עם Windows XP. ישנה אפשרות לגישה מרחוק לכל עמדה דרך Remote Connection הבנוי ב- Windows. בעקרון מה שאני מחפש זה המלצה מאנשים שיש להם ניסיון בעבודה בסביבה כזאת בקשר לתוכנות שיאפשרו לי לקבל בנוחות אינפורמציה מכל המחשבים ברשת כדי לנהל אותם ביעילות רבה יותר וכמו כן אני אשמח להמלצות לתוכנות שיכולות לסייע בשימור ביצועי המערכת. בעקרון מבחינת אנטיוירוס כל המחשבים עובדים עם McAfee וזה לא נתון שניתן לשנות. מעבר לכך אני גם משתמש ב CC Cleaner ,Spybot ו- aSquared Free כדי לשמו…
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
חברים שלום, יש לי בעיה מוזרה שאני משער שחלקכם נתקל בה. התקנתי את הצורב כ sec.master ויש עוד cd שמותקן כ sec.slave הכל מותקן כמו שצריך.. ווינדוס מזהה את הכונן של הצורב אני מכניס דיסקים והוא קורא אותם הכל טוב ויפה , כשאני בא לצרוב בנרו התוכנה נותנת לי את כל האופציות הרגילות אך כשאני לוחץ על כפתור הצריבה burn התוכנה נותנת לי אופציה של "image recorder" בלבד כאופציה של הצורב שניתן לצרוב דרכו, גם אם אני צורב קובץ image ל hdd עדיין אני לא יכול לצרוב דרכו לדיסק. ז"ה התוכנה לא מזהה את הצורב שלי. הצורב שלי הוא חדש חשוב לציין מדגם: HL-DT-ST dvd+-rw GSA-H42N צורב של LG ואני משתמש ב win me. כמו כן הרצתי את ה Nero InfoTool והוא רשם לי בלשונית האחרונה של ה ASPI שחסר קובץ WNASPI32.DLL ב…
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
בדרייברים של ATI יש אופציה לכיווץ המסך , ואז הכל מסתדר לי עם הרזלוציות הגבוהות שאני עובד איתם כרגע לעומת זו בכרטסי NVIDIA אין את האפשרות הזו , אפשר להזיז את הסמך רק שמאלה או ימינה , קיימת תוכנה כל שהוא או תוסף לדרייבר שיתן את האופציה הזו ?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אהלן חברים, עד עכשיו אני משתמש ב DAP, ונמאס לי כי זה מלא חרא !! אז למישהו יש תוכנה טובה לפחות כמו DAP אבל ללא הזבל ?! תודה מראש, תום.
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המסנגר 7.5 הרזולוציה של הוינדוז הופכת ל 640*480 ואיכות הצבע ל 8 סיביות (תמונה גרועה)... נסיתי להסיר ולהתקין מחדש לא עזר...נסיתי להסיר ולהתקין V 8.0 LIVE גם לא עזר אותה בעיה כל הזמן... כשראיתי את הבעיה בפעם הראשונה צעק שחסר קובץ DLL מקבצי המערכת ,הורדתי אותו אבל גם זה לא עזר ...זה רק עזר בהפעלת המסנגר בלי ההודעה שהקובץ חסר ... תודה מראש !
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לפה אז אם לא נא להעביר (תודה). יש לי שרת ואני רוצה לפתוח עלוי טלויזיה (בשידור חי, עם מצלמה ותכנים שאני אבחר) אני רוצה תוכנה שבעזרת אני אוכל לפתוח. תודה.
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
מיזוג שתי קטעי אודיו וחיתוך קטעים לא רצוים איזו תוכנ האתם ממליצים?
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
ה WMP מריץ לי סרטים בסטרימינג במהירות כפולה, מה אפשר לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
-
האלן חברה, חבר שלי בנה פורט אינפרא אדום שמתחבר לCOM ועובד עם התונה LIRC המאפשרת לו לתת פקודות בעזרת השלט של YES ומפענכת אותם. הבעיה היא שהתוכנה הזו מתאימה רק לפורטים שמתחברים לCOM ולי יש אינפראדום שמתחבר לUSB, מישהו מכיר תוכנה שמסנכרנת את התדר של השלט של YES (רצוי עם פלאגין לווינאמפ) תודה מראש, אני בטוח שהרעיון ידליק פה כמה חברה..(,
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
הותקן SERVER 2008 עם EXCHANGE 2007SP1, עכשיו אני צריך לקנפג אותו סך הכל לסינכרון פגישות בין המשתמשים שאוסיף לדומיין. אשמח לעזרה צעד צעד, זה סך הכל כל הדרישה שלי מהמערכת המפוצצת הזאת כרגע. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום כול פעם שאני נכנס לyoutube ומנשא לראות במסך מלא סרטון הדפדפן קורס נשאתי גם במצב בטוח ועדין יש את הבעיה הזאת. משהו יודע אך מסדרים את זה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
יש לי שתי מאווררים של 12 ס"מ כל אחד על המאז , וקשה להירדם איתם. איזה תוכנה תוכל להוריד את המהירות שלהם שאני ישן?? תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אחלה תוכנה , יעני היא יפה אפשר לבחור לה סקינים יפים, אבל היא לא ממש נגן , הצלחתי להדליק מוזיקה דרכה רק כאשר גם ב WMP היה שיר...=\
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני צריך לצור שני חומרים האחד של דשא והשני של מים היושבים על שטח גדול יחסית אני עושה איזו הדמיה כולשהיא של עמק לצורכי הלימודים שלי אודה לכם אם תוכלו להעלות הסבר כולשהוא כיצד ליצר זאת או אפילו להפנות אותי לקישור שמסביר אני חייב את זה נורא דחוף מקווה שתוכלו לעזור תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-


