תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשאני מנסה להיכנס לדוא"ל ברשת, האינטרנט אקספלורר משלים ססמאות לשמות יוזרים מסוימים, אבל לא לאחרים, וגם לא מציע להשלים. מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 603 צפיות
-
-
הורדתי מגורו 3D את גרסאת 2005...אני מקליק פעמיים על הקובץ, דרך תפריט התחלה, דרך השולחן עבודה -נדה הוא נפתח לחלקיק שניה ומיד נסגר..וירוס?
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום, פעם היה לי מדריך עם איזשהי תוכנה שדרכה אני יכול ליצור דיסק עם תפריט שממנו אני יכול לבחור איזה תוכנות להתקין ,וזה נוח מאוד לאחר פרמוט.. יש למישהו את התוכנה הזו? או אוליי דרך אחרת ליצור דיסק התקנה שכזה? (זה נראה כמו תפריט שאתה בוחר סרט\תרגום וכו שעושים בנרו ) תודה רבה !
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
היי! בכל פעם שאני מעדכן את הדרייברים שלי בכרטיס מסך אז במהלך ההתקנה המסך שלי פתאום נהיה שחור,והוא לא חוזר לעצמו ומה שאני יכול רק לעשות זה להפעיל מחדש את המחשב דרך הכפתור במחשב.... זה אמור להיות ככה?, אחרי שאני מפעיל את המחשב מחדש המחשב מראה כאילו הדרייבר עודכן בהצלחה,אבל התוכנה שבאה עם הדרייבר לא פועלת משום מה.. (Catalyst Control Center) תודה לעוזרים.... ^__^
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
-
היי אני התחלתי ללמוד בקורס בביה"ס 3ds max ובמחשבים שלהם יש max 7 ואני לא מצליח למצוא בשום מקום את הגרסה הנ"ל להורדה לפי הבנתי לא היה ניתן לעבוד על max 9 ואז לעבור ל -7. אז השאלה שלי אם 3ds max 2008 נותן את האפשרות לייצא ל max 7? תודה.
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
בעבר פניתי פה כדי לקבל המלצה לחוסם באנרים, והמליצו לי על toolbar של גוגל. היום פתחתי מייל ביאהו ועם המייל קיבלתי toolbar ידידותי ונוח מאוד עם חוסם באנרים מעולה, (יותר טוב משל גוגל) אני רוצה להודות למי שהמליץ על toolbar בכלל , כי רק דרככם נודע לי על האפשרות הזו
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי לא מזמן את הויסטה והכל עובד טוב ויפה חוץ מהמדפסת. הורדתי את הדרייברים מהאתר של החברה והם כביכול מותאמים לויסטה אך מישום מה המדפסת לא מגיבה או שהיא עושה מן רעש של כאילו שהיא עומדת להדפיס אך היא לא מדפיסה. המדפסת היא Canon i860. מישהו במקרה יודע מה הבעיה או שהוא נתקל בה ויודע מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
יש לי בעיה, מחקתי את אנריל 2 לא מזמן , בעיקרון הוא נמחק אבל אני עדיין רואה אותו ברשימת התוכניות שלי אבל אני לא יכול לשחק בו כי כאילו מחקתי אותו. עכשיו אני רוצה להתקין אותו עוד פעם ואני לא יכול, יש לכם מושג מה אני צריך לעשות? אני כבר מחקתי אותו מהרגג'סטי ואני עדיין לא יכול לשחק בו, אולי אתם מכירים תוכנה מיוחדת שמוחקת קבצים שנתקעו ברג'סטי?
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
ההודעה הזאת עולה לי http://img517.imageshack.us/img517/9608/httrackbf4.jpg אולי התוכנה לא מוגדרת טוב ?
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
אני היה יותר ספציפי יש לי 2 קבצי MP3 אני רוצה לחבר אותם אולי אפילו לעשת אפקת (היה לא זוכר באיזה גרסה של WINAMP אופציה שהוא אובר בין בשיר שמנגן לזה שאחרב בכניסה ויציאה כמו ש DJ עושה את האופציה הזו אני מחפש )
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש לי סורק של כרטיסי ביקור של MUSTEK מדגפ ScanExpress Card Smart ואני מתקשה למצוא לו דרייברים, אם תעזרו אני אשמח, יש תמונות, וניסיתי גוגל, הסתבכתי. תודה יש תמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים בהם מותקנת קאספארסקי 1. נייח עם XP + קאספארסקי 2. נייד עם WIN7 + קאספארסקי הבעיה 1. כשאני שולח מייל עם מיסמך וורד מהנייד לנייח ( זה למעשה לעצמי למייל שלעצמי - כי אני משמש בנייד כשאני לא במשרד) מה שקורה הוא: א. המייל מגיע לנייד עם הצרופת וורד ב. המייל מגיע לנייח ללא הצרופת וורד 2. עבור אותו תהליך שליחת מייל מהנייח לנייד - הבעיה לא קוראת= והצרופה מגיעה בשני המיקרים 3. כשמישהו שולח לי את המייל - אותו המייל - ממחשב אחר למחשב הנייח שלי - הוא מגיע עם צרופת הוורד מקווה שההסבר לא מסובך מידי - אבל תכלס זה מה שקורה עברתי על הסטאפ של הקאספארסקי במחשב הנייח - ולא מסומן שם שום אופציה למחיקת צרופות במייל מה זה יכול להיות ? תודה מראש למי שעוזר
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם. אם יש מישהו מכם\מכן שיודעים\יודעות לנתח קבצי dmp אנא מכם עשו זאת לקבצים המצורפים ואולי תוכלו לעזור לי , בבקשה, לדעת מה עובר על המחשב שלי ולמה הוא עושה "מסכים כחולים"..... בתודה מראש, אוריה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה הפורום הנכון להעלות אליו את השאלה הזו, אבל אני פשוט חייב עזרה... היום בבוקר הורדתי איזשהו קובץ באימיול שחשבתי שהוא KeyGen לתוכנה שאני צריך, הקובץ נראה לי מוזר ולכן סרקתי אותו עם NOD32, שקבע כי הקובץ לא מכיל אף וירוס, הרצתי אותו וכמו שחשבתי... האנטי-וירוס התחיל להשתגע, למרות ש-NOD32 הציג כל שנייה הודעות כאילו הוא מאכסן את הוירוסים החדשים שגילה ב-Quarentine, הוא לא הפסיק להציג את ההודעות כל שנייה, לא הייתה לי גישה לאף הארד-דיסק ואף תוכנה לא נמצאה בתפריט ה"הפעל". חשבתי שאם באמת ה-NOD32 ניקה את הוירוסים אז אולי הפעלה מחדש למחשב תעזור, התבדיתי ובגדול. המחשב כרגע תקוע על לופ, מנסה להפעיל את הווינדוס, ועושה Reset, מנסה להפעיל, Reset וחוזר חלילה, גם נסיונות להעל…
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
http://img516.imageshack.us/my.php?image=clipboard01bb9.jpg חוץ ממני, מישהו רואה משהו מוזר בתמונה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני מקבל אות בשחור לבן בלבד על הטלויזיה. היה לי את זה גם ב-XP אבל אחרי שהייתי מעביר ל-Composite ומשחק עם שיטות השידור זה היה נפתר. (מה שלא קורה פה לא משנה כמה ניסיתי). למישהו יש רעיון? אולי יש תוכנת TV OUT שיכולה להוות תחליף לשימוש בדרייבר? (פעם הייתה תוכנה כזו אבל שכחתי איך קוראים לה ואני לא בטוח שהיא קיימת יותר).
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
טוב אז בעיקרון אני רוצה שהמחשב שלי יעשה ריסטרט בזמנים שאני אבחר בלי התערבות שלי כל פעם.כלומר שאני אגדיר לו נניח לעשות ריסטרט בשעה 16:00,18:00 ו21:00 והוא יעשה לבד ריסט בשעות הללו.
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
התקנתי ווינדוס ויסטה אולטימייט לא ממזמן ויש לי בעיות עם התחברות למסן ולאיסיקיו אשמח לקבל המלצות ופתרונות כיצד לפתור את הבעיה בחלק מהפעמים האיסיקיו הצליח להתחבר לי לאחר שהגדרתי אותו על פורט 80 [דרך הגדרות חיבור] בנוסף, החומת אש שלי פעילה ואכן האיסיקיו והמסן מופיעים שמה ככה שאין שום פירוול שחוסם אותם
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
למרות שהביוס כן מזהה ואני יכול להיכנס למערכת הפעלה הישנה במחשב מחשב נייד....
-
- 7 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אהלן לכולם, לאחרונה התחילה אצלי בעיה מאוד מאוד מעצבנת. אני מנסה להוריד דברים (ניסיתי מכמה אתרים, למשל דרייברים של NVIDIA, או את הסרטון גיימפליי של D3 ב-HD), הוא פותח את חלון ההורדה, ואז או שאחרי שאני לוחץ על Save File הוא לא נותן לי לבחור לאן להוריד ופשוט נעלם, או שבאמצע ההורדה הוא כאילו יוצא, בלי לשמור את מה שכבר הורדתי. יש למישהו מושג איך לפתור את זה? הרבה עצבים בגלל הבעיה הזאת.
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
1. תוכנה לצריבת DATA וקבצי קול כולל MP3 2.,תוכנה ליצירת קליפ מתמונה ומוסיקה 3.תוכנת לסריקת ותיקון שגיאות בדיסק קשיח שתמכת ב FAT 32 תודה
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
מישהו יודע איך רואים היסטוריה?? איפה הוא מאחסן את הTEMP
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום אני מחפש עדכון ביוס ללוח ישן של ABIT-VL6 מפני שהחלפתי למעבד קצת גדול יותר והלוח לא מזהה אותו רק 400 והמעבד 800 לא נתקלתי אף פעם בבעיה כזו ואמרו לי שאני צריך לעדכן אז מי שיודע שיתן לי לינק ישיר לעדכון תודה
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני רוצה להוריד פרק בסדרה והפרק מחולק לשתיים אז מי שיוכל להביא לי תוכנה שמאחדת קבצי avi אני יודה לו תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-


