תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תשמעו אני עובר בין תוכנות ברשת כמו אברסט CPU-Z ועוד ולא יודע על איזה תוכנה הכי לסמוך. הייתי שמח אם הייתם יכולים להמליץ לי על איזה תוכנה לא מסובכת והכי מומלצת לבדיקת טמפ' (מעבד וכו') תודה !
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
החלונות שלי לא עולה. ניסיתי לבצע התקנת תיקון והיא לא מזהה בכלל שמותקן חלונות וניגשת ישר לבצע התקנה חדשה. יש לי צורך להוציא מידע מ-3 מערכות שפעלו לי על החלונות הזה: WINFAX INCREDIMAIL יש לי גישה ל-HDD ואני רק לא יודע היכן נשמרים הנתונים של המערכות הנ"ל. כל עזרה תתקבל בברכה תודה ומראש
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
השאלה בכותרת ;D עוד שאלה קטנה: בפיירפוקס אני מוצא את עצמי עושה REFRESH לעמודים שפשוט לא רוצים להטען בפעם הראשונה... "page load error " ואז הם עובדים.. כמובן שבספרי ובאקספלורר זה לא קורה, אז מה גורם לזה בפיירפוקס ? מחקתי את כל העוגיות וכל הOFFLINE WEBSITE... והפיירוול גם מבוטל
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
שאני מדליק את המחשב המחשב מראה לי את התמונה הזאת עם הad-watch: '>http://www.2send.us/"] ולא משנה אם אני לוחץ block או accept המחשב לא מגיב לשום דבר...אם לוחצים על המחשב שלי הוא מראה אומר שהוא לא קיים וכך הוא עושה על כל הדבר אחר... בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי בבעיה הזאת אני יודה לא מאוד!!!!!!!!!
-
- 6 תגובות
- 603 צפיות
-
-
-
החלטתי לאחרונה לעזוב את winamp המוכר ולעבור ל- foobar ולהתבססות על טגים במקום ספריות שתי נק' שכרגע מפריעות לי- א) יש איזו חוסר אחידות בטאגים - חלקם מאפשרים לי למשל להשתמש ב- \ בשביל להכניס מספר ערכים בו זמנית, וחלק לא - יש אפשרות להעביר את כל הקבצים לצורה אחידה? ב) יכול להיות שזה מתקשר לנק' הקודמת, אבל כשאני מסדר את הרשימה לפי שמות אומנים לדוגמא, אני מקבל כפילויות - שני שדות בעלי אותו שם . זה אמנם די דליל והרוב מוצג בסדר, אבל הייתי מעדיף להמנע מזה
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום רב.. יש לי בעיה בווינאפ, שאני מפעיל שיר בשביל לשמוע אותו, אני שומע אותו סבבה בשתי הרמקולים הקדמיים שלי.. ובשתי האחורים, אני שומע ממש חלש מהם.. לעומת זאת, במדיה פלייר אני שומע טוב מאוד בכל הרמקולים.. ניסית גם ב Musicmach jukebox .. וזה כמו בווינאמפ, בbsplayer אני שומע טוב כמו במדיה פלייר. אני יודע לכם מאוד אם תעזרו לי
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה לבצע שיחת וידאו במצלמה או להיכנס להגדרות של המצלמה דרך מסנג'ר 7 וההודעה שאני מקבל אין באפשרותך לשנות את הגדרות המצלמה שלך כיוון שהמצלמה אינה מחוברת למחשב או שאתה משתמש בה בשיחת וידאו או עם תוכנית אחרת הקטע הוא שהמצלמה כן עובד באשף כונון במסנג'ר ורואים הכל וגם בתוכנות אחרות היא עובדת אבל שאני מנסה להיכנס להגדרות או מנסה לבצע שיחת וידאו היא לא עובדת לי ומתי שאני מנסה לבצע את השיחת וידאו אין שום תוכנית אחרת שהמשתמשת במצלמה למישהו יש רעיון מה הבעיה??!
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח שמכיל קבצים מסויימים (ידוע לי איזה קבצים) מחשב (ידוע לי איזה מחשב ויש לי גישה אליו) ודיסק און קי נוסף אני רוצה לבדוק אם קבצים מדיסק און קי א הועברו לדיסק און קי ב ששניהם היו על המחשב (העתקתי ישירות מדיסק אחד לשני) באותה מדיה במקום דיסק ב זה יכול להיות סתם תקליטור או שאני רוצה לבדוק אם הקבצים מהדיסק און קי נצפו על המחשב מבחינה טכנית אני בטוח שזה אפשרי השאלה איך עושים את זה? אין לי מושג אפילו מה לכתוב בגוגל בשביל לקבל רקע כללי
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום אני חדש בקהילה .... מקווה ליתרום ולהישתלב אנשים יש לי בעיה אני רוצה ליפתוח כונן דיוידי וירטואלי (אין לי דיוידי או צורב דיוידי) במחשב כדי להפעיל את ה GTA SA שלי כל פעם שאני רוצה לשחק במשחק אני צריך להכניס את הדיסק ואבל את הדיסק הבאתי לחבר שלי עכשיו את הדיסק העתקתי במלואו למחשב עכשיו איך אני יוצר כונן וידיוי וירטואלי ומכניס לשם את הדיסק שהעתקתי למחשב זה הבעיה ואני חייב לעשות שה GTA SA שהוא יבקש את הדיסק הוא יוכל ליקרוא מהכונן הוירטואלי שיצרתי ... בבקשה אנשים אני ממש צריך את זז אני חייב להמשיך לשחק ... תודה מראש ...
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
האם אפשר לכבות ולהדליק את אופציית Self Defense ב Kaspersky Internet Security 2011 באמצעות command line?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
הורדתי סרט דרך אימיול. ברגע שאני עושה איתו משהו - מנסה לראות אותו או אפילו סתם מסמן אותו באקספלורר הוא סוגר את התוכנה שאיתה אני מנסה לגעת בו וכותב הודעת שגיאה - הנה דוגמא. האם יש מה לעשות או שהקובץ דפוק? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
ב. הוא תמיד שואל אות שאלות - איך אני יודע האם לאשר לו או לחסום (כי זה וירוס\פריצה?) (לעיתים אפילו דפים לא עולים בכלל (הודעת שגיאה כיאילו אין חיבור לרשת) אפילו הפורום כאן לא תמיד עולה)
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
-
צפו בבעיה יש תמונה: http://maormark.webs.com/error.JPG תודה מראש תותחים
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
התוכנה מאד טובה ואני מאד אוהב להשתמש בה נאלצתי לפרמט את המחשב ולאחר התקנת חלובות xp רציתי למשוך דואר מגימייל לאאוטלוק אבל מופיעה לי השגיעה הבאה An unknown error has occurred. Account: 'pop.gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Port: 995, Secure(SSL): Yes, Error Number: 0x800C0133 אודה למי שיכול לעזור בפתרון הבעיה תודה
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
-
הורדתי והתקנתי את הגירסה האחרונה של MSN MESSANGER מהאתר הרשמי של התוכנה. אבל אחרי כמה דקות של שימוש בה היא מפסיקה להגיב ואני חייב לבטל אותה דרך ה-TASK MANAGER. יש לי XP PRO למישהו יש מושג ממה זה קורה?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
קניתי אותו אתמול עכשיו קניתי אותו יד שניה וקיבלתי קבל יו אס בי אבל אמרו לי שצריך גם תוכנה ואין לי אותה מישהו יוכל להעלות לי אותה ותדריברים בבקשה זה חשוב מאוד השם של התוכנה הוא SAMSUNG PC Studio 2.0.9 ואיך משתמשים בה ??? צריך דריברים לקבל יו אס בי למה אין לי כלום
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
הורדתי גירסא באנגלית ואני רואה בשפה אחרת. מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
לפי הכתבה באתר יש שם תוכנת אוברקלוק שבאה עם הדרייבר איפה היא??? תודה לעוזרים... בעיה נוספת התעוררה התוצאה של ה-3dmark2003 שלי נהייתה 4137 ובתקופות ישנות עוד הבאתי 6794 המפרט: amd 54bit 3000 chaintech sk8t800 512mb of ram msi 9800 pro לעוד מישהו זה קרה???
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
איזה תוכנת הגנה [אנטיוירוס+פיירוול+כל השיט שצריך כדי להגן על המחשב] הכי מומלצת? עד היום השתמשתי בNorton 360 והיא היתה אחלה... אבל אמרו לי שהיא תוכנה גרועה... מה אתם ממליצים?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
לפעמים אני מחפש קובץ כלשהו ב"גלובלי בשרת", ונאמר שאני מחובר באותו הרגע ל-SONNY BOY 1. חיפש חיפש-לא מצא כלום! אני עובר לשרת אחר, נאמר RAZORBACK, ושם הוא מוצא לי תוך שניה מלא מקורות. עד פה אני מבין! כעת, מכיוון שבכל זאת לסוני בוי יש יותר משתמשים באותו הרגע, אני חוזר אליו, והנה זה פלא- הקובץ שמצאתי ברייזורבק עדיין ממשיך לרדת ומספר המקורות לא משתנה באופן משמעותי (אם בכלל). שאלתי היא- איך ייתכן שכדי למצוא מקורות הוא לא מצליח כשמחובר לשרת X, אבל אחרי שהמקור נמצא בשרת Y, ניתן להמשיך מאותה נקודה בשרת המקורי, כלומר ב-X??? תודה.
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
צריך שם של תוכנה שמחלקת משחקים כבדים
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-


