עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by urich,

    יש לי בעיות לנגן סרטים באמצעות mv2player ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את התוכנה הדבר לא עזרניסיתי להתקין גרסה יותר ישנה וגם ההתקנה לא מתחילה. ניסיתי במקום את הנגן bsplayer גם הוא נתקע. התקיעה היא אותו הדבר יש מסך כחול והמחשב כולו משתתק. אפילו שלפני שבוע התוכנה עבדה פיקס וראיתי סרטים בכיף. ניסיתי להקין את הקודקים מחדש לא עזר אפילו התקנתי ffdshowוזה לא עזר. הנגן היחיד שעובד לי הוא media player classic שבא עם אוסף הקודקים והוא לא משהו חוץ מזה שאני לא מסוגל לפתוח איתו כתביות. תודה מראש על העזרה

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  2. תפריט שנוצר ב-TMPGEnc DVD Author לא מופיע ישר ב-DVD הסרט מתחיל להתנגן וכדי להגיע לתפריט שיצרתי אני צריך ללחוץ על כפור ה-menu בשלט איך אפשר לעשות שזה יעלה אוטומטית?

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  3. Started by Street-Fighter,

    מישהו יכול להביא לי בבקשה את האיי פי של הסרבר של ליונטוורק לאי מיול ועוד משהו כל פעם שאני נכנס לאי מיול (החדש של ליונטוורק) הוא מודיע שיש בעייה כלשהיא בקובצ:adress.dat ולכן הוא לא יכול לעדכן את הרשימה של השרתים. אז אם למישהו יש פתרון אז תודה... בתודה street-fighter

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  4. כזו שמוחקת קבצי זבל,מוצאת שגיאות וכו'.

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  5. Started by MasterOr,

    אני ראיתי אצל אנשים אחרים שבמסנג'ר שיש להם באפשרויות של ההודעה למטה לשלוח או טקסט או ציור. אני לא מבין למה אצלי אין את זה. יש דבר שנקרא TYPE אני חייב לציין שראיתי את זה רק בגירסה של העברית אבל אני לא חושב שזה קשור...

    • 11 תגובות
    • 785 צפיות
  6. Started by Asafalfa,

    אני מקווה שהכל אצלי בסדר! אבל אתם תגידדו לי ... Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 10:24:35, on 24/01/2005 Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINNT\System32\smss.exe C:\WINNT\system32\winlogon.exe C:\WINNT\system32\services.exe C:\WINNT\system32\lsass.exe C:\WINNT\system32\svchost.exe C:\WINNT\System32\svchost.exe C:\WINNT\system32\spoolsv.exe C:\WINNT\system32\ZoneLabs\isafe.exe C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe C:\WINNT\system32\regsvc.exe C:\WINNT\system32\MSTask.exe C:\WINNT\system32\stisvc.exe C:\WINNT\system32\ZoneLabs\vsmon.exe C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe C:\WINNT\system3…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Snufkin,

    לחבר שלי (אחרי ביקור במספר אתרים שאת שמם ותוכמן לא נציין), עולה כל הזמן חלון אקספלורר עם הכתובת הנ"ל. כל פעם שסוגרים את החלון נפתח אחר במקומו (ולפעמים נפתחים גם 10 ו20). יש לו Spybot וגם Ad-Aware Se ושתי התוכנות עובדות ומעודכנות, מה שגם בכל פעם שהוא מריץ אותם התוכנות מגלות משהו בסגנון של עוד 20 קבצים חדשים!!! (גם אם זה שניה אחרי שגמרנו את הסריקה)! יש פיתרון? עצה? משהו? איך נפתרים מה-Spyware הנורא הזה.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    המלצה: יש לכם קובץ לשליחה באי-מייל גדול מדי? המערכת של yousendit תוכל לעזור לכם לשלוח קבצים עד 1GB. אתם רק צריכים לכתוב את הכתובת אי מייל של הנמען. המערכת מעלה את הקובץ לאינטרנט, ושולחת לנמען את הכתובת בצירוף ההודעה שלכם. ההיתרון העוד יותר גדול: אתם יכולים לשמור את הכתובת ולתת אותה לעוד אנשים, לצורך ההורדה. המערכת מאפשרת לכל משתמש למחוק את הקובץ מהסרבר. קחו בחשבון שאם לא תמחקו את הקובץ מהסרבר (כמו שהזכרתי יש אפשרות כזאת לכל משתמש כולל לכם) תוך 7 ימים, אם המערכת מעוניינת בו הם יכולים לפרסם את הקובץ. אני בטוח שזה לא יהיה כל כך חשוב לכם, אלא אם כן זה "מסמך סודי" או משהו כזה...

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  9. איזה פורטים הכי מומלץ לפתוח בביטורנט(min-max)?

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  10. ישנה תוכנה שנקראת "חשיבה מילונית" ללימוד מילים לפסיכומטרי. התוכנה פועלת במחשב הביתי, אך במחשב שבבסיס תחת Windows 2000 היא לא פועלת. הודעת השגיאה היא : Runtime Error 7: Out of memory כיצד ניתן לפתור את הבעיה? תודה

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  11. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    אני רוצה להעיף אותו קיבינימט נמאס ממנו. איך עושים את זה?

    • 8 תגובות
    • 870 צפיות
  12. Started by p_q,

    שאני לוחץ על הכפתור: "חיפוש בעיות" אז SPYBOT נישארת בחלון של הבדיקה (כמו בתמונה המצורפת, התוכנה עצמה לא ניתקעת אפשר ללחוץ על כפתורים אחרים) תודה מראש [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  13. Started by Dark Respect,

    המחשב שלי נתקף בספייווארים משוגעים בימים האחרונים אז הרצתי HIJACKTHIS כמו שממליצים פה אבל אני לא יודע מה למחוק , בבקשה תעזרו לי. הנה הלוג פייל: עריכה: מחקתי כמה דברים הנה הלוג המחודש: Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 20:16:00, on 23/01/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Pro…

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  14. Started by עמיר שחר,

    שלום אני מחפש תוכנה אשר יש בv יומן לאירגון היום ואפשרות לעשות חישובים (עובר ושב), אך שלא תהיה בה אפשרות לאימיילים. אשמח לקבל רעיונות. עמיר שחר

  15. Started by vinipyx,

    רשום לי בlog דבר כזה:Failed to save creditfile - A sharing violation occurred while accessing D:\emule\config\clients.met.SUQWTv2.me אני לא יודעה מה זה אומר אבל זה מפחית לי את המהירות

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  16. על איזה פיירוול ואנטי-וירוס אתם ממליצים לי....עד עכשיו השתמשתי בnorton internet security 2004 ואני רוצה משהו אחר כי נורטון מעמיס יותר מידי על המחשב שלי...והמחשב שלי לא משהו... אני צריך משהו טוב ושלא יעמיס על המחשב יותר מידי... ??? ??? ???

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  17. אף פעם לא הייתה לי בעיה כלשהיא... והוא אומר פעם אחת שהשרת לא זמין, פעם אחת הרשימה לא זמינה ועכשיו השירות אינו זמין.. :\\

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  18. איך מתקינים EMULE חדש על ישן כדי שישמר הקרדיט???

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  19. אם אני מפעיל את ווינאמפ דרך האפליקציה (EXE) ולא דרך שיר אז רואים תשיר האחרון שנוגן בתוכנה.. איך אני עושה שהשיר לא ישמר? לא מצאתי ???

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  20. Started by vinipyx,

    מישהוא יכול להגיד לי איפה אני מוצא את האתרים שעובדים אם התוכנה זאת כי איבנתי שזאת תוכנה מצוינת,כמו bitorent ואפילו יותר טובה

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  21. Started by Verjil,

    שלום רב. קבלתי מצלמת רשת כזאת למחשב לא מזמן מקרוב משחה שלי, בכל אופן היא לא מחברה מוכרת כל כך. שם החברה הוא: Quantum. יש למשהו מושג איפה אני יכול להשיג דרייברים למצלמה? *למנהל הפורום* בבקשה אל תנהל את ההודעה אם אסור לבקש דרייברים אני משתמש חדש ועוד לא התעקלמתי כל כך כאן. בתודה מראש. VerJil

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  22. Started by orlupo,

    עזבתי את הנורטון, עברתי ל-AVAST. עכשיו יש וירוס שבבדיקה של BITDEFENDERE און ליין הוא מוצא אבל ה-AVAST לא מוצא... האם לעבור שוב? בתודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by the kon,

    שלום מה מצב?? טוב אז ככה יש לי בעיה בתוכנה הזאת החיפוש לא מוצא לי שום דבר וזה גם לא מוריד לי שום דבר(בפעם הראשונה שחיפשתי זה מצא) תודה

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  24. אהלן. יש לי בבית רשת ביתית של כ-3 מחשבים שמחוברים לראוטר. לפני כמה ימים התקנתי בשלושתם את התוכנה Norton Internet Security. אני לא מצליח לראות את המחשבים האחרים ברשת כל עוד שהתוכנה היא על מצב Enable, ברגע שאני מעביר אותה ל-Disable אז הכל מסתתדר. מכיוון שאנחנו מדפיסים כולם על אותה מדפסת שמחוברת לאחד המחשבים זה מסבך מאוד את כל עיניין ההדפסה והעברת הקבצים ברשת. האם יש דרך לעשות הרשאה למחשבים מסויימים ברשת בתוכנה עצמה? האם יש איזשהו פתרון אחר שעולה בדעתכם? אשמח לכל תגובות בתודה מראש ניר

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. לא משנה על מה אני לוחץ, זה סוגר את החלון, ויחד איתו את ה command. :\ מה עושים ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 774 צפיות

דיונים חדשים בפורומים