עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם! כמו שכבר אמרתי, יש לי קובץ MKV והמרתי אותו עם התוכנה mkv2vob, שהמירה אותו לקובץ MPG. לאחר שאני פותח אותו הסרט רץ בסדר אבל אין קול בכל הנגנים שניסיתי . אני בטוח שיש לי את כל הדריברים הדרושים, והמרתי כבר כמה פעמים עם התוכנה הזאת וזה יצא בסדר... מה הבעיה? דרך אגב - אם יש למישהו תוכנה שמדביקה תרגום וממירה את הקובץ לAVI או MPG במהירות (שעה +-) אני ממש אשמח לשמוע ... תודה מראש ושבת שלום

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  2. Started by lmlm,

    שלום אני צריך תוכנה המראה לי את הטמפ' של המחשב(כל החלקים) ולא מזייפת תודה

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  3. Started by idoleff,

    לא הייתי בטוח איפה לפרסם את זה אז פירסמתי פה.. הכנתי מצגת בPOWERPOINT ואני מתכוון להקרין אותה עם מקרן על קיר... הבעיה היא שהקיר קטן מידי ואני לא יכול לקרב את המקרן יותר מעכשיו.. השאלה שלי אליכם היא האם יש אופציה בכרטיס המסך שיקטין באופן מלאכותי את התמונה היוצאת ממנו ככה שהתמונה תידחס? זה די דחוף... תודה, עידו

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  4. נעלם לי הסטאטוסבר שנמצא בדרך כלל בתחתית עמוד של הפיירפוקר, איך אני מחזיר אותו. ראוי לציין שלא התקנתי שום תוסף\עידכנתי את התוכנה לאחרונה והוא פשוט נעלם לי היום. תודה.

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  5. Started by eyarit,

    יש לי אלבום שירים בקובץ flac. האלבום הוא רצועה אחת שלמה של 80 דק'. ו15 השירים שבו נמצאים בפנים ,שוב כטראק אחד. האם ישנה תוכנה שתדע לחלק לי את האלבום השלם לטראקים יחידים? מקווה שהסברתי נכון. תודה.

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  6. Started by orninyo,

    שלום אם יש לי אייקון ממספר צבעים ואני מעוניין לסמן רק את כל האיזורים שצבועים בכחול ולשנות אותם לאדום האם אני צריך לסמן אחד אחד )magic wand) או שיש דרך יעודית לעשות זאת על כל צבע מסויים? אותה שאלה גם לגבי מספר אייקונים על אותו שולחן עבודה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  7. Started by fffSSS,

    מה האנטי ווירוס הכי טוב שיש?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  8. Started by GaTor120,

    יש לי מחשב ישן שפירמטתי ואני לא מצליח למצוא להם דרייוורים בגדול אני צריך לצ'יפסט כרטיס קול שניהם אונבורד ואני צריך גם לכרטיס מסך של ATI צירפתי כמה תמונות אשמח לעזרה תודה רבה רבה!

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  9. שווה לשדרג?

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  10. יש לי סרטון ברזולוציה גדולה מידי בשביל הIAUDIO שלי, ואני צריך רק להוריד את הרזולוציה ל320X240.

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  11. Started by somsom9,

    יש לי כונן אחד C של 236 ג'יגה ואני רוצה שיהיה לי גם כונן D אני לא יודע מאיפה מורידים תתוכנה ואיך משתמשים בזה תודהה

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  12. Started by IG,

    התקנתי את הגירסה החדשה ומשום מה היא מסרבת לקבל את ההחלטה שלי לא לעלות עם הפעלת המחשב! אני מוריד את הV בהגדרות של ההפעלה האוטומטית, לוחץ על OK, וזה מחזיר את הV בחזרה! מה לעשות? תודה

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  13. Started by duk4u,

    שלום אני מחפש תוכנה לקווץ סרט - dvd נניח מגודל 7.8 ג'יגה לכמעט חצי עם כמה שאפשר לישמור על איכותו של הסרט. תודה לכל המגיבים.

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  14. Started by avimw,

    טוב אז יש לי תנגן הזה http://www.getit.co.il/ie2/ProductDetails5.asp?PID=26365&ref=12 ובטעות עשיתי לו פורמט ואין לי את הקובץ שעושים Upgrade קיבלתי דיסק אבל אין שם תקובץ. קיצר אני צריך תקובץ הזה בבקשה

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  15. Started by kisharon,

    שלום. אני מחפש תוכנה שיודעת להמיר קבצי mwa ל mp3. יש למישהו תוכנה קלה ופשוטה שיודעת לעשות את זה ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  16. Started by The_overclocker,

    תוכנה פשוטה נחמדה שמוציאה את הלינק השלם מתוך הסורס של הHTML של הקובץ אותו אתם מבקשים להוריד וכך בעצם מורידה משמעותית את הזמן שצריך להמתין בין הורדת הקבצים(אתרים כמוavaxhome.ru). עד כמה שידוע לי זה ברשיון GNU וזה לא עובר על שום החוק (לא בארץ ולא בארה"ב). אם כן אני מצטער ותמחקו את זה בהקדם האפשרי. [attachment deleted by admin]

  17. גם לקבצים לא שלמים שעדיין בהורדה........

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  18. Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse 1.0a זה הדגם שלי ואני מחפש דרייבר אליו המחשב לא מזהה אותו אוטומטית ולא מצאתי באתר של מיקרוסופט אז תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  19. Started by Armageddon26,

    היי, אני מחפש תוכנה טובה להמרת פורמטים של קבצי וידאו. אני צריך אותה להעביר סרט מ-EVO לכל פורמט נורמלי אחר (למשל AVI) כי הEVO הזה עושה לי בעיות. ניסיתי עם SUPER אבל זה הפחית לגמרי את איכות הסרט. במקור זה 1080p ששוקל 12GB ואחרי ההמרה זה שקל 1.5GB וראו גרוע. תודה לכל המגיבים

  20. Started by bykeking,

    הורדתי את גירסת הניסיון לחודשיים וכשהתחלתי לעבוד שינתי שם את הטקסטורה של הפיינטבראש לפרחים כאלו, ועכשיו אני לא יכול לשנות את זה למברשת רגילה, רק טקסטורות אחרות... בבקשה תעזרו! תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  21. צילמתי כמה תמונות ובגלל הזווית של האור וכל זה אז יצא מצב שהדמות שרואים במרכז התמונה מוצללת כמעט לגמרי ולא רואים כלום, את הרקע רואים טוב מאוד אבל הדמות בשחור אפשר לסדר את זה? עם פוטושופ או משהו כזה? אתם יכולים להדריך אותי איך לעשות את זה או לתת לי לינק לאיזשהו מדריך? תודה, טל

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  22. אז ככה, אני מכניס את האימייל והסיסמה במסנג'ר והוא פשוט מחליט לא לעלות, הוא מראה כאילו הוא עומד להיכנס אבל הוא משאיר את זה ככה עד אני יוצא מהתוכנה.. מישהו יודע איך לפתור את זה? בתודה מראש, אליאב.

  23. כשאני בא להוציא דיסק מהצורב אני מקבל הודעת שגיאה CoreLIOMonitor.exe. בגוף ההודעה רשום: There is ni disk in the drive. Please insert a disk into drive D:. אני מקבל אפשרות ללחוץ על 3 כפתורים: "ביטל", "נסה שוב" ו-"המשך". מה זה ההודעה הזאת ? ואיך אני פותר את הבעיה ?

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  24. Started by avihy,

    אני מנסה להכנס ל http://www.interlect.co.il (יש לי מנוי שם אבל כעת האתר בחינם) לשיעורים באתר אבל לא ניתן ללחוץ על קישור (הקישור אינו לחיץ בכלל). לדוגמה: אני נכס לתיכון ובגרויות ואז בצד בוחר מתמטיקה אבל כשאני רוצה ללחוץ על הקישור לשיעורים לא ניתן ללחיצה זה כמו כתב רגיל. (הקישורים : מתמטיקה 3 יח"ל, פרקים ב 4-5 יחידות-בפיתוח.) בפעם שעברה עשיתי הרבה פעולות כולל איפוס הדפדפן על מנת לסדר את הבעיה והיא לא הסתדרה. יש אפשרות להתקין מחדש את הדפדפן מבלי להתקין מחדש את מערכת ההפעלה או להתקין בנוסף את IE 6 ?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  25. Started by IlanF,

    :s05: מה זה הקודק הזה שחסר? מאיפה אני יכול להשיג אותו? :s05:

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות

דיונים חדשים בפורומים