תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
אחרי שאני מעלה את המחשב שלי מחדש יש לי מספר שניות או דקה שאני יכול להתחיל לבוד עם שולחן עבודה היה פה הודעה כזאת והוא אמר לעשות איחוי והכל לבדוק וירוסים עשיתי את זה והכל ב MSCONFIG יש דברים שעולים CCAPP שזה Norton Internet Security2006 וגם Norton SystemWorks2006 וגם את התוכנה של מיקרוסופט למקלדת והעכבר מה אפשר לעשות עוד לבדוק בשביל שהמחשב יעלה יותר מהר
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
מדי פעם יוצאות גרסאות חדשות של תוכנות , כגון: ccleaner ; glary utilities ;registry booster . האם עדיף להתקין גרסה חדשה על הגרסה הקודמת ? או , שעדיף קודם להסיר את גרסת התוכנה הקודמת ?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש תוכנה לשיתוף משאבי המחשב בזמן המתנה למחקר על מחלת הסרטן, בסגנון seti אם אני זוכר נכון התוכנה פורסמה והתבצע מעקב באתר ישראלי http://www.pc-spot.co.il/ או http://www.pcarena.org/. תודה רבה מראש לכל העוזרים...
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום חברים מאז שהתקנתי norton internet security 2004 (חוקי) יש לי בעייה בגישה ל-newsgrops ב-outlook express מודיע על ניתוק חיבור IP בדקתי בהגדרות ה-firewall ומצאצי שport 119 פתוח מערכת ההפעלה היא win 200 pro - אנגלית האם מישהו נתקל בבעייה?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
כשאני גולש באינטרנט יש אתרים מסויימים שהוא אומר לי שאני צריך את התוכנה Flash. כשאני נכנס לאתר שלהם אני מוריד את התוכנה אבל כשאני פותח אותה הוא לא מתקין את התוכנה, מראה מן Eror. תודה רבת לכל העוזרים !
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
המרתי סרט ל FLV הקול מאחר שניה שניים
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
?? כי ראיתי שהסקינים רק באנגלית והסקין ברירת מחדל קצת משעמם
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
חלון האקספלורר נטען אוטומטית עם אתר נענע10 בעליית המחשב.. אתר זה הוא אפילו אינו אתר הבית שלי. כיצד אני מבטל את הטעינה האוטומטית שלו?!
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני משתמש כיום בקספרסקי 6 וזון אלארם מהו השילוב הטוב ביותר לאנטי וירוס ופיירוואל? ראיתי שגם לזון אלארם יש אפשרות של אנטי וירוס וגם לקספרסקי יש פיירוואל משלה האם האינטרנט סיקיוריטי של קספרסקי מספק לכל הצרכים?
-
- 7 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום אני מוריד הרבה דרך אתרים עם הורדות ישירות יש לי בעיה של התנתקויות אני צריך תוכנה או משהו . שלאחר שיתנתק לי אוכל להתחבר ולהוריד מהמקום שההורדה פסיקה. בברכה אלירן.
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
כשאני שולח מיילים לאנשים אני רוצה שתהיה לי חתימה למטה שהיא תמונה, איך אני מוסיף אותה ושאלה נוספת, לפני שאני שולח את ההודעה אני יראה את החתומת תמונה נכון?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
יש לי 2 תוכנות עריכה על המחשב שלי: יש לי ULEAD VIDEOSTUDIO 11 וגם את PREMIUN ואני מעוניין להתחיל לערוך סרטי וידאו שונים, האם 2 התוכנות האלה יחדיו אמורות להספיק לי? ואם מישהו מכיר אותן קצת, מה התוכן שלהן?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני משתמשת בתכנה nero 6 לצריבת מוזיקה סרטים וכו' אני לא מצליחה לצרוב סרט שהפורמט שלו avi מה לעשות? צריך לשנות פורמט? ואם כן, איך?
-
- 8 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני מנסה לבנות ארון לחדר שלי בתלת מימד. איזה תוכנת תלת מימד "קלה" ונוחה לשימוש יש ?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
עברתי על ההגדרות והן בסדר,הפורומים של מוזילה לא עוזרים במיוחד..יש הצעות?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אהלן, אני זוכר שבווינאמפ בדרך כלל יש תמיכה של עשרות קבצים ביניהם FLAC WAV וכו'. משום מה בוינאמפ 5 האחרונים שניסיתי להתקין 5.552 אין תמיכה בקבצים האלו. למה זה ככה? אני עם וינדוס 7 אם היא גורמת לכך. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני רוצה לבצע סינכרון מלא בין שתי תיקיות על המחשב כלומר כל מה שקורה בראשונה יקרה גם בשניה. התיקיות על אותו המחשב בהארד דיסיקם נפרדים. יש תכנה או אפילו איזה כלי של ווינדוס לעניין? תודה \ רום
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני רואה טלוויזיה דרך VirtualDub אבל המסך לא שלם..חסרה כמות גדולה של תמונה מלמטה,איך אני יכול לשנות שאני יראה את כל המסך נורמלי?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי לוח GA-M61PME-S2P והצ'פסט שלו הוא NVIDIA® GeForce 6100 / nForce 430 GPU (יחד עם כ.מסך מובנה). כשאני נכנס לאתר של NVIDIA כדי להוריד לצ'יפסט מנהל התקן מעודכן, אני לא רואה שיש שם גירסה 4X של nforce אלא מתחיל מגירסה 5X. מה עלי להוריד? חשוב לציין כי כשאני מפעיל את הזיהוי האוטומטי שיש באתר של NVIDIA אני מקבל שגיאה זו: The NVIDIA Smart Scan tool was unable to detect an NVIDIA nForce motherboard
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
-
שלום, במחשב שברשותי מתרחשת בעייה שלאחר עבודה ממושכת או בקטעים מסויימים עם עבודה על הדפדפן (IE) קופצת ההודעה הבאה: לאחר הבעייה הוספתי למחשב כרטיס זיכרון וכרגע יש בוא שלוש כרטיסים של 64. המחשב הוא מחשב ישן, אך עדיין ניתן לשימוש. יושבת בוא מערכת הפעלה windows 2000. כנראה שהזיכרון לא מספיק או שהבעייה אחרת והתבלבלתי. אני יודע ש-FF ייצרוך פחות זיכרון וכנראה לא ייקפיץ הודעות כמו זו בכזאת קלות, אך המחשב לא שלי ואבי מתעקש על IE :-\ יישנו משהוא אחר שאוכל לעשות??? בתודה, איתי.
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
בזמן סנכרון שירים עם WMP11 לסנסה e280 יש אפשרות תחת לשונית ה-SYNC ו-advanced options של הנגן, בלשונית quality, אופציה לבחור את ה-maximum quality level ואז בזמן הסנכרון גם מתבצעת המרה מ-MP3 ל-WMA. הבעיה שאני נתקל בה היא שההמרה קורית אצלי רק אם אני בוחר באיכות 64 ולא למעלה מזה. מישהו עובד עם התכונה הזו או שיודע מדוע זה המצב? תודה.
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
לא זוכר איך עשיתי אבל הפונט שלי במסנג'ר היה משתנה בהתאם למי שדיברתי איתו...יענו הפונט שלי היה כמו של הפונט של מי שאני מדבר איתו שיניתי תפונט כדי להראות משו לחבר שלי ואני לא זוכר איך לעשות בחזרה שהפונט יהיה כמו של מי שאני מדבר איתו יש למישו מושג איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
וכמובן כזו שתיתן תוצאות טובות אין לי כוח להתחיל כל הזמן לעשות את זה בשלבים(קודם לקודד עם הכתוביות ואח"כ להמיר לSVCD) לא איכפת לי אם זה יקח יותר זמן(בשביל זה המציאו את הלילה)
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-


