תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הוא אומר לי שצריך להתקין Office וכבר יש לי במחשב והוא לא נותן לי להכנס לאינטרנט(Explorer)... וזה קרה בדיוק אחרי שמחקתי Norton anti virus 2003 והתקנתי KAV
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה ואני מקבל את ההודעה הבאה: your subscription to mecafee internet security suite must be veified. אני לוחץ על: verify your subscription now. ומקבל את ההודעה הבא: All data is updated. One or more programs require renewal: mcafee internet security suite mcafee virusscan plus לוחץ על renew והוא מביא אותי לאתר של החברה ומשם אני לא יודע מה לעשות... אשמח לקבל עזרה. תודה!
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
איזה יומיים עצובים בחיי!!! כבר יומיים מאז שחזרתי מהצבא אני לא מצליח להתחבר למספר שלי, כנראה שמישהו פרץ לי למספר ושינה לי את הסיסמה. מה שיותר עצוב זה שמערכת שיחזור הסיסמה של ICQ לא עובדת עם המספר שלי וכאשר אני מכניס את המספר שלי בהתחלה הדף אינטרנט לא מגיב ולא עובר לשלב הבא. (של הכנסת החשבון דואר) מה לעשות!?? זה קרה לעוד מישהו? איך אני משיג חזרה את המספר שלי? למה לגנוב לי אותו?!?!? המספר הוא 83962969
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
תסתכלו : זה מאתר של מייקרוסופט ורשום " תומך XP SP2-3 " .
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום בעיית חומרה לא כל כך יכולה להיות כאן לפי דעתי בכל מקרה אפשר לסדר זאת בעזרת תוכנה תקינה הבעיה חוזרת על עצמה שוב ושוב. ניסיתי לשחזר לא עבד. מחקתי את הדרייבר של הכ.מסך המע' הפעלה ניכנסת אבל ברזולוציה נמוכה מאוד של 640 הורדתי דרייבר מעודכן מati אבל שוב דבר לא עזר אחרי ההתקנה שוב חזרה התופעה. מצב בטוח פועל וגם איפשור כרטיס מסך באנגלית: safe mode vga enable ישנם הצעות לתיקון \ בדיקות כלשהם? אשמח תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום רב, לחבר שלי יש בעיה בקאזה יש לו את הגירסא הכי חדשה של קאזה בעיברית, ומשום מה אנחנו לא יכולים להתחבר איתה ולחפש שירים,כלומר אי אפשר לבצע חיפוש ולראות את ההורדות שיורדות כלומר היא לא מתחברת. אני בדקתי אצלו והשוותי את המאפיינים שלי ושלו והם תואמים,יש לך תשובה לתת לי מדוע לא מתחבר הקאזה לאינטרנט? תודה מראש עידן
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
כאשר אני רוצה לעשות לו Up Date הוא מביא איזה הודעה... הנה היא- [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור טבלה עם 4 עמודות שעת התחלה | שעת סיום | סה"כ שעות | סה"כ שעות פחות 5 קבעתי תצורה של שני העמודות הראשונות בפורמט "שעה" שני העמודות האחרונות A1-B1 ו A1-B1-5 בפורמט "מספר לא נותן תוצאה הגיונית. איפה טעיתי?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
יש לי מיקרוספט אאוטלוק 2003 והבעיה היא שכאשר שולחים לי תמונות, נגיד 8, אני חייב לפתוח אחת אחת וזה די מחרפן, אני רוצה לראות אותם ברצף כמו בכל אימייל נורמלי... משחקים בהגדרות לא עזרו, לא מצאתי משהו שפתר את העניין תודה
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
צריך עזרה בניקוי וירוס/רוגלה בשם antivirusscanner.com האם יש תוכנה חינמית. מצאתי כמה תוכנות בגוגל אבל כולם בתשלום תודה
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
טוב אז ככה, יש לי RADEON X1950PRO 512MB שמתחבר בPCIE, הבעיה היא, שכל פעם שאני מתקין דרייברים, לפני שהווינדוס עולההמסך נכבה. הווינדוס עולה בוודאות אני שומע את הצליל כניסה, פשוט המסך נכבה. בשביל בכל זאת לראות את הווינדוס אני נכנס למצב בטוח ומסיר את הדרייברים ואז הווינדוס עולה רגיל אבל אני תקוע בלי דרייבר. ניסתי גירסאות קודמות של דרייברים וניסיתי להתקין מהדיסק שקיבלתי עם הכרטיס ולא עזר. מה עושים? תודה לעונים!
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
אני אסביר את הבעיה קודם כל , יש לי אתר עם פורמים של SMF !! אני רוצה להוסיף ל נושא מסויים מספר רב של תמונות בוא נגיד 200 תמונות במערכת כמו שיש ב HW אתה צריך ללחוץ על מקש התמונה ולהוסיף את קוד ה ]IMG.] ולשים בינו את הקישור וכך אני חייב לעשות זאת 200 פעמים ... שזה משהו מתסכל אם למישהו יש פתרון יותר יעיל אני אשמח לשמוע ולהודות לו .!! רעיון שחשבתי עליו זה שאני שם את התוכנה בתוך תיקיה על השרת ובאמצעות תוכנה מסויימת אני אקבל את כל הקישורים לכל התמונות כטקסט וכך נשאר עליי להוסף את קוד ה IMAGE באמצעות העתק הדבק שזה הרבה יותר קל מלהוסיף 200 קישור אחד אחרי השני . תודה תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
לאחרונה מחקתי את הMPC וכל חבת המקודדים KLITE עב בעיה הורדתי את החבילה המלאה החדשה של KLITE, והתקנתי אותה. משום מה כאשר אני מנסה להפעיל סרטי MKV, התוכנה עולה, אך הסרט לא מופעל, כלומר מקש העצור לחוץ באופן קבוע, ואין להפעיל את הקובץ. מה ניתן לעשות? הערה- סרטים פועלים לי בתוכנות אחרות כמו WMP, וכך גם המקודדים, אך אני מעדיף את MPC. בנוסף, קבצי AVI רגילים עובדים בתוכנה.
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד קומפקס פרסריו 2.1, כרטיס מסך של ATI רדאון 9200. עכשיו לפני כשבוע התקנתי מחדש את הווינדוס, לא התקנתי שום דרייבר של הכרטיס מסך. עכשיו הבעיה היא למעשה שכשאר אני מוריד את הדף או גולל אותו על ידי הגלילה בעכבר הדף זז באיטיות והתמונה נמרחת. מה אני יכול לעשות כי זה ממש נמאס... ואם צריך דרייבר מסוים אשמח אם מישהו יוכל לתת לי כי חרשתי תאתרים שהביאו פה ולא מצאתי.... תודה לכל מי שיעזור...
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה שבאה עם המקלדת G15 הבנתי שאני יכול לתכנת מה לראות במסך ה LCD שלה . פעם מישהו כאן אמר שהוא רואה את הטמפרטורות על המסך LCD בזמן שהוא משחק דרך התוכנה everest כמובן. רציתי לדעת איך חיפשתי ולא מצאתי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
רציתי לבדוק מאמץ עם תוכנת PCMARK 5 שנמצאת בקישורים בעמוד הראשי בזמן התקנת התוכנה הוא רשם לי בוצעה שגיאה קטסרופלית WTF ???????
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
שלום חבר שלי פירמט את המחשב שלו(מחשב ישן מאוד) ועכשיו הוא לא מזהה לו את הכרטיס רשת הלוח אם שלו הוא lite-on NR146 לא מצאתי לו דרייברים וכמעט אין מידע עליו אני ישמח אם משהו יעזור לי! בתודה מראה!
-
- 6 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי בעיות לנגן סרטים באמצעות mv2player ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את התוכנה הדבר לא עזרניסיתי להתקין גרסה יותר ישנה וגם ההתקנה לא מתחילה. ניסיתי במקום את הנגן bsplayer גם הוא נתקע. התקיעה היא אותו הדבר יש מסך כחול והמחשב כולו משתתק. אפילו שלפני שבוע התוכנה עבדה פיקס וראיתי סרטים בכיף. ניסיתי להקין את הקודקים מחדש לא עזר אפילו התקנתי ffdshowוזה לא עזר. הנגן היחיד שעובד לי הוא media player classic שבא עם אוסף הקודקים והוא לא משהו חוץ מזה שאני לא מסוגל לפתוח איתו כתביות. תודה מראש על העזרה
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
לאחר שפירמטתי את המחשב אני לא מצליח להתקין תוכנות שאני הורדתי כמו אימיול,קאזה,אקרובט רידר וכו'.המחשם רושם שיש בעיה עם הקובץ וזהו.לדוגמא כאשר רציתי להתקין אימיול קיבלתי הודעה- error reading setup initialization file. או בקאזה- winzip self extractor corrupt.possible cause:bad disk or file transfer error. כאשר ניסיתי להתקין אקרובט קיבלתי קוד שגיאה-123.796.03.2.2312 תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
ביום האחרון כאשר אני מנסה לכתוב דואר בOutlook או במהלך עבודה שוטפת בWord התוכנות נסגרות לפתע ואני רואה את הודעת השגיאה המצורפת בתמונה. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש הן את ה-outlook והן את ה-word אך זה לא עזר. כמו כן, תיאור התקלה נראה כללי מאוד, לכן אני מניח שבגלל זה חיפוש בגוגל לא עזר יותר מדי. למישהו יש מושג מה הסיבה לכך? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אם אני נמצא בדף מסויים ואני רוצה במקביל לפתוח כמה לינקים מסויימים בדף איך אני עושה זאת? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עובד ב Excel97 מסיבה מסויימת כאשר OFFICE2003 גם מותקן. עכשיו שניהם עובדים טוב, עד לרגע שאני מנסה לשמור קובץ בexcel97 כפורמט מסויים (txt). ניסתי להסיר ולהתקין שוב ושום דבר לא צלח. אשמח אם יהיה תשובה. תודה רבה, שלומי
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי כמה חלקי ראר של איזשהי תוכנה ואני רוצה לחלץ אותם, אבל כשאני מנסה הוא אומר לי שהקובץ מושחט נסיתי לתקן ע"י הוינראר אבל זה לא עובד יש לכם תוכנה הוא שיטה אחרת?
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
צפו בבעיה יש תמונה: http://maormark.webs.com/error.JPG תודה מראש תותחים
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-


