עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Mad Season,

    צריך עזרה בקשר ל , outpost firewall יש לי בעיה של ניתוקים - אחרי כמה זמן של עבודה איתו , למרות שהגדרתי איתו את כל התוכנות p2p וכל הדברים עובדים עם פורטים פתוחים. הוא פשוט חוסם לי את , matav.bezeint.net שזה בעצם הספק אינטרנט שלי , פורט 1701 או משהו. בטענה של intruder blocked ואז החיבור אינטרנט מתנתק לי.. מה עושים ? יש משהו שלא הגדרתי נכון ?

  2. Started by Cain,

    אני שוקל להחליף את קליינט האימייל שלי למשהו יותר רציני וחשבתי שזו תהיה הזדמנות טובה לשדרג את כל האופיס מ-XP ל-2003. האם רוב הבעיות הקריטיות שנתקלתם בהן תוקנו ב-Service Pack 1 (שיצא לפני כחודשיים, אגב)?

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  3. יש לי אינטרנט אקספלורר 7 מותקן על XP ואחרי שעשיתי לו ריסט כל הזמן הדף הראשוני של "התאמה אישית של ההגדרות שלך" אינו עולה משום מה: אין לי איך להמשיך הלאה משם, יש דרך קלה יותר לסדר את זה מאשר להתקין מחדש?

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  4. שלום איזה תוכנה יותר בטוחה מבחינת האקרים/פריצות/זיהוי ID וכו'? תודה

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  5. התקנתי היום את סיגט ומשום מה אני לא מצליח לגלוש שמתי אותו על מצב שיאפשר הכל ועדין אי אפשר רק אחרי שמחקתי אותו הצלחתי לגלוש אתם יודעים אולי מה הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  6. אני משתמש על המחשב שלי בתוכנה unlocker, תוכנה מעולה להסרת קבצים שלא רוצים להמחק וכו'. אני רוצה תוכנה על אותו העיקרון שתעבוד מDOK נייד רגיל או ממערכת הU3. תודה רבה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 605 צפיות
  7. שלום חבר'ה, במקרה הזה אני יודע איך עושים את בפיירפוקס (Clear Cache), אבל אין לי שום מושג כיצד מנקים זאת באקספלורר. גם חיפשתי אפשרות כזאת, ולא מצאתי. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  8. כשאני נכנס לתצוגה תראו איזו הודעה קופצת לי -שיש איזה בעיה בגישה לדיירקט שואו ותראו גם איפה שסימנתי באדום- agp texture acceleration --רשום שזה לה פעיל תמונה. http://members.lycos.co.uk/picuploader2/fgfdgdfhtg.JPG בגלל זה שאני נכנס למשחקים באמת יש לי בעיה בהצגת הגרפיקה -כאילו היא מגמגת בבקשה איך אני עוזה שזה יהיה enabled התקנתי תדרייבר החדש של ati ו directx 9.0 c פעם לא היתה לי תבעיה הזו כמעט בטוח שזה קשור ל-chipset -ככה אמרו לי אבל אני בכלל לא יודע מה זה

    • 5 תגובות
    • 605 צפיות
  9. Started by y_a_n_i_k,

    תוכנת ההגנה של ,AVG עכשיו יש קובץ שקופץ לי שהוא SPYWARE והוא לא איך אני שם אותו בקבצים שהוא אמור להתעלם מהם? אני פשוט לא מוצא את האופציה הזאת

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  10. Started by mor873,

    אני מקליט באמצעות התוכנה WinDVD 3 (בהמלצה ) וההקלטה יוצאת ממש טוב , אני עורך אח"כ ב VirtualDubMod , יוצא טוב רואים מעולה ב DVD . אבל עשיתי ניסיונות על קבצים קטנים אני צריך להקליט תוכנית של 3 שעות . מה עלי להגדיר שהקובץ יהיה בגודל סביר ב WinDVD 3 כי באיכות טוב יוצא 56mb לדקה שזה כ 10g ל 3 שעות , האים זה סביר כי עקרונית יש לי מקום בדיסק 15 ג'יגה . אבל לא ניראה לי הגיוני והאים יש מגבלה של התוכנה לקובץ . תודה

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  11. אין באפשרותי להפעיל את האופרה בהארד דיסק הישן אלא רק להיכנס לקבצים שלו, אם למישהו יש מושג איזה מהקבצים הוא הקובץ של המועדפים אשמח אם תוכל לומר לי.

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  12. Started by TPack,

    שלום, הכנסתי את תוכן תקיית הVideo-TS של סרט DVD לצריבה וזו ההודעה שקיבלתי: "DVD-Video files reallocation faild" הקבצים עצמם תקינים בוודאות ושמתי לב שעוד אנשים נתקלו בerror אבל פתרון לא ראיתי.. מישהו יודע מה הבעיה? Screenshot http://i38.tinypic.com/aonvqt.jpg תודה

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  13. אני צריך למצוא דרייבר לכרטיס קול מובנה, אך אני לא יודע את סוג לוח האם .מה אני עושה?

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  14. שלום לכולם האם מישהו יודע האם symantec anti virus corporate edition סורק גם דואר POP3 או רק MS EXCHANGE כיוון שאין שום אינדיקציה בתוכנה לסריקה מסוג כזה כמו שיש ב- NORTON ANTIVIRUS תודה ושבת שלום

  15. Started by Joli,

    מה קורה אנשים? אז ככה הורדתי את הגאדג' (אני מקווה שככה רושמים את זה) הבא: http://gallery.live.com הוא אמור להראות בכמה מהירות אינטרנט אני משתמש... הוא מבקש להכניס את הכתובת של הראוטר שלי והקוד, הכנסתי אותם וזה לא עוזר הוא עדיין רושם ERROR: תודה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  16. Started by etaish,

    אהלן אנשים, זרוק לי צורב ישן בבית של אייסר כמו שאתם רואים, ומשום מה אני לא מוצא לו דרייבר באינטרנט, וישבתי כבר חמש שעות על גוגל ומשום מה לא מצאתי, אז אם יש לכם רעיון בשבילי איפה לחפש, או אם במקרה יש לכם אחד כזה, או שסתם בא לכם למצוא לי תדרייבר של זה, אני אשמח תודה : ) [ Acer MiniRW CRW8824MM 8/8/24 CD-RW ] - ככה השמוק נראה ; http://www.cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=83&page=Features סופש, וחג שמח רווי בסקס סמים וטראנס : )

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  17. Started by lazy-bones,

    אני צריך תוכנה שיכולה להפוך כל קובץ סרט, לקובץ asf

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  18. Started by anatoli,

    שלום לכולם, יש לי בעיה שהתחילה פתאום באמצע צפייה בסרט. אני מנסה להפעיל קובץ וידאו, לא משנה איזה ולא משנה באיזו תוכנה, ולא רואים את הוידיאו, או שרואים אותו אבל הוא מראה עםפ המון קטיעות, פעם בכמה שניות מתחלפת התמונה. כשאני רואה סרטונים מהרשת אין בעיה בכלל. חשוב לציין שהבעיה התחילה פתאום בלי שום דבר באמצע צפייה בסרט. למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות? Anatoli.

    • 6 תגובות
    • 605 צפיות
  19. Started by AmitT,

    איך ניתן לאפשר סקריפטים מאתר מסויים בפיירפוקס, כך שיהיה ניתן לגשת לקליפבורד מהם ואליהם? אני מנסה לעשות paste בעורך טקסט באתר שלי והפיירפוקס לא מאפשר לי גישה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  20. מערכת xp pro sp2 32 bit disk 500gn westren digital מחולק ל-2 חלקים זקוק לתוכנה לשיחזור המיידע חלק הצלחתי לשחזר אם eizy recovery

  21. יש לי קובץ DVDR בסיומת IMG אני רוצה לפתוח אותו להעביר את מה שבתוכו לתקייה איזה תכונה יודעת לעשות זאת?

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  22. שלום.. התקנתי היום windows media player ועכשיו את כל קבצי הmp3 הוא שינה כאילו שהwmp זה הברירת מחדל לפתוח אותם.. ואני רוצה שרק winamp יפתח קבצי mp3 איך אני עושה את זה? מקווה שהבנתם

    • 7 תגובות
    • 605 צפיות
  23. Started by eegg,

    יש לי כרטיס טלוויזיה אבל יש לי בעיה עם התוכנה שבאה איתו ואני צריך תוכנה כדי להקליט תוכניות על המחשב וגם להקליט קלטות לדיוידי

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  24. אהלן, לפני כמה שבועות קניתי מחשב חדש... התקנתי WIN VISTA ואת כל התוכנות שאני צריך, למעט מערך תוכנות הגנה על המחשב... מכיוון ואני משתמש בWIN VISTA, שאוכל משאבים בלי כל בושה, רציתי לקבל מכם המלצות לגבי תוכנות הגנה נגד ADWARE,SPYWARE ווירוסים... איזה תוכנות אתם ממליצים שהן לא תוכנות כבדות מדי? [כדוגמאת Norton antivirus על כל הווריאציות שלו]... בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  25. Started by Fertilizer,

    יש לי קודק (העתק מהמאפינים) KS-MPEG-4 VKI Codec 3 מה הקודק הזה מכיל? ובמה הוא שונה מאחרים ? איפה ניתן למצוא עליו מידע קצת יותר עינייני? וברצוני להשוות את זה לקודק ISO MPEG-4 VIDEO, V2 שני הקודקים הם בפורמט ASF מה ההבדל בינהם?

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות

דיונים חדשים בפורומים