עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני צריך להוריד תמונות מאתר מסוים, אז נכון שאפשר להציץ בSOURCE ואפשר גם לפעמים לגרור את התמונה לADDRESS אבל יש איזה אתר שהשיטה השנייה לא פועלת עליו והראשונה לא יעילה כי אני צריך להוריד ממנו יותר ממאה תמונות וזה סרט לעשות את זה מהSOURCE... אז רציתי לדעת אם יש איזה Java script שאפשר להתקין או איזה דפדפן או מה שזה לא יהיה שפשוט נותן RIGHT CLICK בכל מצב... תודה

    • 10 תגובות
    • 851 צפיות
  2. Started by Falcon4g3,

    שלום יש לי במחשב איזה 4 תיקיות ראשיות של שירים בכוננים שונים רציתי לדעת אם קיימת תוכנה, או שיטה/דרך בה אוכל למצוא שיר במהירות על פי הקלדת שמו תוכנת קיטלוג מה שנקרא תודה רבה.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by maverick,

    למישהו יש רשמים על האיציק החדש שיצא? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3042825,00.html

    • 46 תגובות
    • 5k צפיות
  4. שלום שלום , מחר אני הולך לעבודה של אבא שלי להתקין לו שם pcanywhere 11.5 , עכשיו ,המחשב שלו נמצא ברשת מאחורי ראוטר או סוויצ' אני לא בטוח איזה אחד מהם והוא מחובר לאינטרנט דרך מחשב אחר ברשת.. רציתי לדעת אם זה בכלל יהיה אפשרי להתחבר למחשב הנ"ל מהבית ואיזה נתונים לקחת משם או להגדיר שם כי לא תיהיה לי הזדמנות נוספת בשבועיים הקרובים .. כמו כן , קו ADSL של חצי מגה בשני הצדדים יהיה מספיק כדי לעבוד בצורה חלקה יחסית ?

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  5. הבעיה היא כזאת אני מתקין את הדיסק אבל שום דבר לא משתנה הוא עדיין לא מזהה את רוסית או עיברית אני רואה שטויות במקום אותיות יש לי xp pro sp2

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by 1,

    אני מעוניין לעבור לICQ 5 אך לפני כן לעשות הסרת התקנה לICQ הנוכחי, כמובן שיש לי חשש לאיבוד ההיסטוריה ורציתי לדעת איך ניתן למחוק את הICQ הנוכחי ולגבות את ההיסטוריה ואח"כ לשחזרה להתקנה החדשה.

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  7. שימו לב,אני לא מדבר על התוכנה TMPGEnc אלא על TMPGEnc XPress שהיא גירסה חדשה יותר.

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  8. Started by wow,

    הכוונה היא אם למשל יש לי סרט שהכנתי\קידדתי ואני רוצה ליצור ממנו קבצי CUE ו-BIN. ועוד שאלה אחת היא מה היתרון בקבצים כאלו על פני למשל קובץ אחד? (הכוונה שלי היא שאנשים מעלים לאינטרנט סרטים בקבצי קיו ובין ומה היתרון שלהם על פני אותו הקובץ בפורמט אחר בקובץ אחד).

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  9. Started by elad-k1,

    שלום יש לי איסקיו 5 והיה לי גם 4 אם אני רוצה לשים תתמונה שלי בצד של האיסקיו אז זה לא נותן לי מה עושים זה נותן לי בעיה בscript ` [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  10. שלום קניתי דיסק (מקורי) של משינה ואני רוצה להעביר לי את הקבצים מהדיסק למחשב (קבצי MP3) , האם מישהו מכיר ויכול להמליץ לי על תוכנה שתמיר את הקבצים מהדיסק לMP3? תודה מראש ניר

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  11. Started by *NightMare,

    היא מהירה? יש בה חיפוש או רק לינקים? ואיפה אפשר להוריד אותה?

    • 9 תגובות
    • 784 צפיות
  12. שלום לכולם. אני משתמש ב-ICQ גרסה 2003a ורציתי לדעת האם משתמשים שאני מסמן כ-Invisible יכולים לדעת זאת, ואם כן איך? והאם אני יכול למנוע זאת (כלומר שלא יידעו כלל)?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  13. http://planet.nana.co.il/kobi_ka/ccccccccccccccccccccccccc.JPG הם אומרים שם לסגור את כל החלונות ....... סגרתי את כל חלונות אקספלורר ומה שהיה פתוח והם שוב רושמים את זה! אגב זה פלג אין של העדכון של מקאפי שהורדתי למחשב!

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  14. אם איזה תוכנה אני יכול להמיר את הקובץ ולמה אני צריך להמיר אותו . אודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  15. Started by ronen_ca,

    יש לי בעיה אני רוצה לפרמט את המחשב שלי והאימאילים שלי מאוד חשובים ואין לי מוווסג איך אני שומר אותם זה ממש ממש חשוב ודחוף אז אצפה לתשובה !

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  16. כשאני מנסה לנגן שם איזה משו או מביא איזה קובץ, לא שומעים את התווים מתנגנים.. מישו יכול לעזור לי כי אני מה זה לא מבין בתוכנה הזאת...=\

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. אני מחפש תוכנה פשוטה וטובה שמקליטה את ההקלדה ומאפשרת "לנגן" את הסדר פעלות שוב ושוב.. מישהוא מכיר תוכנה כזאת??? (לא חייבת להיות תוכנה חינמית)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by shikamaru,

    צריך להתקין ג'אווה(אל תשאלו צריך הדמיה של עצים אדומים שחורים לפני מבחן :s05:),בקיצור - אני מעוניין לשמור את כל ההעדפות והסימניות לפני ההתקנה(אחרי ההתקנה של ה"תוסף" הוא פשוט מאתחל ת'עצמו...).

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  19. Started by pafi,

    נמחקה לי תקייה מוד חשובה האם אפשר לשחזר אותה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by *NightMare,

    על מה אני צריך ללחוץ? ואיפה התמונה נשמרת?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by infer73,

    אח שלי התקין פיירפוקס ועכשיו הקיצורים שהיו לי על המקלדת שהפנו לאתרי אינטרנט לא עובדים כבר אז נמאס לי מזה ולכן מחקתי את פיירפוקס, ועכשיו כל פעם שאני מנסה להפעיל קיצור לאתר אינטרנט/ כותב כתובת של אתר במקום כמו Run (בstart menu ואז run) אז הוא נותן לי הודעת שגיאה: www.***.com The specified path does not exist. Check the path, and then try again. [/left ואז אני לוחץ על OK ולא קורה עוד שום דבר עכשיו רציתי לדעת איך אפשר לתקן את זה כך שזה יפעיל כבררת מחדל את IE האמת אני רוצה להתקין פיירפוקס ואז לעשות שIE יהיה ברירת מחדל, אז איך עושים את זה? תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  22. Started by icebreak,

    http://www.exeem.com/ eXeem Public Beta version 0.21 has been released. Most of the bug fixes were done to the network system (nodes). We have also fixed the search crash bug. We added a stop function to New files and we are testing out html type of ads in the program. In this release you will not get any mandatory third party software installed with eXeem. סוף סוף אפשר להוריד ולנסות בגרסא הזאת אין את ה CYDOOR..

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. ??? (אם זה חשוב אז יש לי מדיה פליר 10)

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  24. אני רוצה לצרוב דיסק של תמונות שכשאני שם אותו בסידירום הוא יעלה עם מוסיקה שאני יוכל ליבחור ויהיה תפריט לתמונות שאני ישים בו אבל למחשב, מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות

דיונים חדשים בפורומים