עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by zvkel,

    מחפש תוכנה לבדיקת דואר שתרוץ ברקע ורק תודיע לי כשמחכה דואר על השרת.... שלא תעשה כלום חוץ מזה משהו קטן כזה שפשוט יקפיץ חלון ויודיע שיש דואר בתיבה

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  2. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם קיבלתי את הכרטיס הנ"ל ללא דרייברים הוא מבוסס על דגם SB0220 הורדתי דרייברים מעודכנים מהאתר של קריאייטיב אבל ההתקנה טוענת שהיא לא מזהה כרטיס LIVE. מצאתי פאטצ' שגרם לדרייברים להתקין את עצמם אך בכרטיס מזוהה כ creative emu01 משהו כזה - זה מעבד האודיו שעל הכרטיס, יש למישהו מושג איך אני גורם למחשב לזהות את הכרטיס כמו שצריך?

  3. Started by Shmeel,

    שבת שלום, פיירפוקס הוא דפדפן שאני מאוד מרוצה ממנו אבל משום מה לאחרונה הוא החליט לעשות לי קטעים מעצבנים. כל פעם שאני ניכנס לאתר שבו יש הרשמה, למשל פורומים, פייסבוק וכל מיני כאלה אז הוא לא זוכר אותי כמשתמש וכל פעם אני צריך להכניס סיסמא ומשתמש, והוא זוכר אותה, כאילו רק לעשות כניסה (מקווה שהבנתם). עכשיו אם למשל אני ניכנס כבר לאתר ויוצא ושוב ניכנס אז הוא זוכר אותי, אבל אם אני לא משתמש בדפדפן משהו כמו 10 דקות הוא שוב שוכח אותי כמשתמש ולא מכניס אותי:\ מקווה שהבנתם.. בכל מיקרה, בדקתי הגדרות דפדפן, ניסיתי להסיר ולהתקין שוב, ולא יודע לא עוזר כלום. והקטע הוא שלא שניתי כלום! בכל מיקרה, אולי זה משהו בהגדרות הכלליות של האינטרנט? מקווה שתעזרו פה כי זה בעסה... תודה מראש ושבת שלום

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  4. Started by galr52,

    שלום יש לי גויסטיק http://www.ofekpc.com/Product.asp?productid=2509 ואני מחפש לו דריבר לXP בברכה, גל

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  5. Started by alia,

    עפ אפשרויות מתקדמות בעיקר בניהול קבצים ברשת ביתית,הרשאות וכד' תודה ושבת שלום לכולם

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  6. התקנתי אצל החברה את הגירסא האחרונה של מסנג'ר ( (בטא) מס' v7.0.0425 ) במקביל התקנתי אותה גם אצלי במחשב. הבעיה היא כזאת, יש במסנג'ר כל מיני פיצ'רים שנוספו, בינהם משהו שנקרא "קריצות", אתה יכול לשלוח למי שמשוחח איתך מהין אנימציה שתוצג אצלו על המסך, אצלי זה עובד מעולה וכך אצל עוד מערכות שהותקן אצלהם אותה גירסא, אבל אצל החברה המסנג'ר נותן הודעה : אתה זקוק לגירסא חדשה יותר של מקרומדיה פלאש פלייר ונותן קישור של הורדה. גירסאת הפלאש שמותקנת היא האחרונה שיצאה, ניסיתי להסיר והלתקין את המסנג'ר, כנ"ל לגמי הפלאש פלייר אך ההודעה לא השתנתה, הכיוון הבא הוא להסיר את ה Flash מהשורש (גם אחרי שהסרתי בפעם הראשונה עדיין הופיעה לי ב"מנהל ההרחבות של IE) איך אני מסיר את ה Flash מבלי להשאיר שאריות? …

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  7. Started by Holography,

    שלום, ברצוני לנעול CD's בעזרת סיסמה...האם זה אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  8. Started by Cyron,

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  9. צירפתי תמונה. אני עובד עם האימייל של GMAIL, מה אני אמור למלות במשבצות הריקות? (חו. מהסיסמה ושם משתמש כמובן! הם אמורים להיות של האימייל שלי לא?) [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  10. Started by EF,

    שלום , רציתי להעזר בכם לגבי תופעה חדשה במחשב: מזה מס' ימים המחשב איטי מאוד והמסכים נתקעים לי ובנוסף יש כתובית שעולה ובה רשום: "זה SCRIP האם להפסיק את הפעלת קובץ. לפעול לאט בדף זה גורם ל-scrip קובץ,אם הוא ימשיך לפעול המחשב עלול להפסיק להגיב". מה עליי לעשות?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  11. התחלתי סוף סוף לבצע גיבויים מסודרים לקבצים החשובים שלי....אבל בקצב הזה אני גומר את הדיסק בתוך חודש! ??? התוכנה היא Acronis10 השיטה היא deffrintal בהתחלה גיביתי deffrintal באופן רגיל >> יצא הקובץ הראשון בגודל 11G ואחריו בכל יום 1 G ניסיתי כל מיני שיטות כיווץ ( עד 65 % ) שהתוכנה מאפשרת > אבל באופן מפתיע זה הגדיל את הקובץ ל1.2 G ועכשיו ל 1.7 ??? השינויים שאני עושה בכל יום = באחריות לא עוברים את 250K >>> איך זה מגיע לכאלה מימדים מיפלצתיים ? ??? מעבר לזה שאלה : 1. בכל יום זה נותן לי מיספר סידורי...נגיד 2,3,4,5,...10 וכו' אם אני מוחק את המיספרים הראשונים = זה יפגע בשרשרת השיחזור? 2. יש שיטת גיבוי כל שהיא ? שמכינה ביום הראשון קובץ גיבוי מלא >> בי…

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  12. Started by Ghosthunter,

    יש לי מירנדה ואני לא מצליח לקבל קבצים(כנראה בגלל שיש לי נתב). איך אוכל לפתור זאת?

    • 6 תגובות
    • 607 צפיות
  13. Started by shai2009,

    נכנסתי לאתר אחד לסיראליים אחד והוא קבע את עצמו לדף הבית בלי לשאול ולא נתן לי לשנות את דף הבית.. עשיתי איפוס ועדיין לא עובד.. זה רק שינה לאתר של מיקרוסופט.. תמונה: תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  14. האם מישהו כאן משתמש בתוכנה ? רציתי לדעת כיצד אני מגבה ידנית את קובץ הDATA של התוכנה ששומר חשבון מייל, הודעות, אנשי קשר וRSS FEEDS ועוד בקשר לRSS FEEDS בWINDOWS LIVE MAIL, האם ההודעות בלוגים עצמם שהתוכנה מורידה נמצאים בקובץ הDATA שאני מחפש ? אני יודע שאפשר לעשות גיבוי להודעות מהתוכנה, אבל קיוויתי שקובץ DATA עצמו יגבה לי גם RSS וCONTACTS, בכל מקרה אני אעשה ניסוי אם אני אדע איפה זה. THANKS THANKS

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  15. Started by royko7,

    מה הגירסה הכי עדכנית לתוכנת Ad-Aware?

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  16. הבנתי שזה בעצם האנטי וירוס של kasparsy , השאלה היא אם מישהו יודע אם זה גם מגן בזמן אמת מפני התקנה של תוכנות זדוניות מאתרים שונים באינטרנט? כמו כן , איך התוכנת אנטי וירוס של mcafee? ואיך ה norton internet security? איזה תוכנה הכי טובה מהתוכנות שציינתי?

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  17. Started by thebigdon9,

    האם קיימת תוכנה לשידור וידאו ליציאת של הUSB במטרה לחבר את הUSB במחשב לכניסת USB בDVD DIVX ?

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  18. Started by fontanax,

    http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=3TRXXU3ER2P4Z38ZFUUT2MTXNQ Guys Yesterday i try fix my fps on 1 of my favirot games Counter strike and its doing me this problom in all the games please help me guys ((((((

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  19. Started by gshhar,

    ומה זה בדיוק קוד פתוח?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  20. Started by Mamimo,

    שלום, התקנתי לאימי אופן אופיס תוך הבנה שהיא תשרת את צרכיה הבסיסים : 1) צפייה במצגות הנשלחות לה למייל. 2) כתיבה ופתיחת מסמכים ברמה בסיסית. הבעיה היא בצורך הראשון, בעת פתיחת קובץ PPS ב OO הוא ניפתח לעריכה ולא לצפייה כפי שראוי ובנוסף ויותר חמור המוזיקה המצורפת אינה נשמעת בעת ההצגה (לאחר הרצת המצגת כמובן). הפיתרון הזמני שמצאתי הוא להתקין PPviewer, אך האם יש פיתרון איפה שהוא בהגדרות ה OO? חיפשתי וגיגלתי ולא מצאתי. אודה לעוזרים,

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  21. Started by Vatos-Locos,

    מדובר על הדרייברים של NFORCE4 ל AMD, על וינדוס XP. המליצו לי לפני בערך שנה, לבטל את הסימון מ-STORAGE ולהסתפק בדרייבר המקורי שבא עם ה-XP. האם עדיין ההמלצה הזאת תקפה, או שהדרייבר שופר בגירסאות החדשות? רב תודות.

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  22. Started by shanibh,

    למישהו יש מושג מה התהליך של יצירת חתימה באאוטלוק 2003 בדוגמת MARQUEE יצרתי חתימה נחמדה כזו שזזה וקופצת וב-preview רואים את זה טוב, אבל אחרי זה זה יוצא ממש לא כמו שראיתי מקודם למישהו יש מושג מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  23. אני משתמש בפיירפוקס אבל אני רוצה למחוק\לבטל את הsearch history באקספלורר 6. תודה

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  24. Started by KorteZ-,

    אתמול קניתי מצלמה רגילה ככה קוראים לה GPT I-Cam 140 או GPT I-Com 140 הO והA ממש דומים איך שכתבו אל הקופסא רציתי להתקין אותה היום ולא הצלחתי הנה תמונה אפשר לעשות משהו בבקשה :-[ אין לי את הדיסק של הוינדוס ככה כתוב שם שאני צריך להכניס את הדיסק אבל אין לי אפשר לעשות משהו בבקשה

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  25. אני שומע את הצליל הראשוני של הווינדוס כשהוא עולה, הסמל של השמע מופיע ליד השעון כשהווינדוס עולה, אבל כמה שניות אחרי הוא נעלם ואני לא מצליח להפעיל שום מוזיקה, כי אין לי דרייברים מותקנים מה שמוזר זה- איך אני שומע את הצליל של הוינדוס אם לא מותקן הדרייבר. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש דרייברים. עוד דבר מוזר, במנהל התקנים הכל נראה שמותקן כראוי, אבל ב"צלילים ובהתקני שמע" לא מופיע שמותקן דרייבר. (ראה קישור למטה) זו לא בעיית חומרה מכיוון שכן שומעים את הצליל פתיחה של הווינדוס. לא מצליח להציג כתמונה: http://www.siz.co.il/up.php?file=cjn2zmhqwrny.jpg

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות

דיונים חדשים בפורומים