תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי סרט וכתוביות בקובץ טקסט איזו תוכנה מדביקה את הכתוביות לסרט כך שאוכל ליראות אותם גם בDVD לאחר הצריבה?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
היום התקנתי Kaspersky Antivirus Personal Pro אז אחריי שעשיתי הפעלה מחדש יש לי בעיה ואני לא מצליח להתחבר לאינטרנט! אוליי זה משהו בהגדרות של האנטי וירוס או לא יודע אחריי זה מחקתי אותו ואז האינטרנט עבד. אחר כך התקנתי Kaspersky Antivirus Personal ואז זה חזר עוד פעם ונאלצתי לימחוק גם אותו! אז מי שיודע תעזרו לי!!!! אני עכשיו מישתמש בNOD32 המצויין אבל הוא משעמם אותי אז החלתטי לעזוב אותו ולהישתמש בkaspersky . גם יש לי בעיה בZoneAlarm Pro אחריי ההתקנה אני עושה הפעלה מחדש ואז אני מנסה להיתחבר לאינטרנט ופשוט באמצע הוא עושה הפעלה מחדש בחיים שלי לא ניתקלתי בתופעה הזאתי!!!! אחר כך כמובן מחקתי אותו והכל חזר לעבוד כרגיל. כרגע אני משתמש בSygate Personal Firewall Pro המצויין אבל ג…
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
-
אני מקבל שתי הודעות שגיאה בשתי ההודעות רשום שאין גישה לקובץ שנמצא בסיפריה בשם AppData שנמצא ב USER בדקתי וראיתי שהספריה נמחקה האם אני יכול להעתיק אותה ממחשב אחר ? מה ניתן לעשות ? אומנם זה לא מפריע למחשב הכל עובד ,אין לי מושג מה תפקיד הספריה הזאת
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לצלם סרטון בתוכנה FRAPS. התקנתי והכל בסדר חוץ ממשהו אחד. הסרט מקליט לי ב 20 FPS. המחשב שלי באמת ישן ( 4.5 שנים ) ולא החלפתי חלקים, רק מאווררים. כרטיס מסך GFORCE 5200 אל תגידו לי לקנות מחשב חדש כי אני לא הולך לקנות אחד חדש. מה אני צריך לעשות כדי שיעבוד אצלי ההקלטה חלקה ( 80+ FPS ) תודה!
-
- 6 תגובות
- 607 צפיות
-
-
חברה יש לי בעיה וזה לו חומת האש חוסמת בדקנו משהו מפריע לו להתחבר כמו שצריך .. יש עזרה?בבקשה?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש איזה לינק למשו?.. אני מחפש כבר שעה ברשת לא מוצא כלום... פעם הביאו לי איזה תוכנה טובה לא זוכר תשם שלה..אולי משו עם FRIENDLY. תודה מרש....
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי את המצלמה פנסוניק TZ5 וצילמתי היום הרבה סירטונים איתה, וסרטון אחד של 10 דקות שוקל 2GB רציתי לשאול איך אני מכווץ את הקבצים לגודל נורמאלי בלי שיפגע באיכות! הסרטונים הם HD אם זה חשוב. תודה, אריאל עריכה- התבלבלתי בפורומים בבקשה להעביר
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום וערב טוב, רציתי לדעת איך אני יכול להוסיף לדוח שדות שאינם נמצאים בטבלה שבחרתי שהדוח ייקח ממנה את הנתונים.
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני רוצה להשתמש בתוכנה אחרת שתעבוד לי על כרטיס הטלויזה שלי Pinnacle לצורך בעיקר צפייה בטלויזיה וגם לכידת סרטים/סדרות מישהו מכיר תוכנה כזו?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
ובכן זה מה שקורה לי : אני שומע שיר..אחרי שהשיר נגמר ועובר לשיר אחר ה Volume במחשב יורד כמעט עד למטה ככה שכל פעם ששיר נגמר אני צריך להעלות את ה Volume למעלה חזרה...מה עושים ?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
מי יכול לעזור לי בבקשה אני צריך להתקין disk on key של חב' LG על מחשב עם WINDOWS 98 , ואין לי את הידסק התקנה מי יכול להסביר לי מה לעשות. נכנסתי לאתר של LG ולא מצאתי אולי מישהו יודע מה לעשות או להביא לי קישור מתאים? בבקשה דחוף כי אני נמצא בספריה ואני חייב לשמור את הקובץ לפני שאני הול ואז ימחקו לי הכל. תודה מראש מוש...
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
חברים יקרים שלום, אחרי שהתקנתי FireFox וממש התאכזבתי החלטתי להסירו ולאחר מכן לא עבד לי קישורים ששלוחים לי במסנג'ר ב ICQ בOFFICE וממש הצטערתי שבכלל התקנתי. בקיצור איך אני מחזיר את המצב לקדמותו? כלומר שהקישורים בכל התוכנות הנ"ל יעבדו?
-
- 9 תגובות
- 607 צפיות
-
-
http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/g/a/m/e/f/r/e/a/k/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200206121816365746/200408220454028895/untitled.JPG
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
בבאר התחתון בווינדוס איפה שמופיעים כל החלונות הפתוחים וגם חלוני השיחה מופיע השם של האנשים וגם הכתובת אימייל שלהם... יש אפשרות שיופיע שם רק השם של האיש קשר ולא ביחד עם הכתובת אימייל שלהם?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי שתי בעויות אחת בסוני ווגאס ואחת במוב קלייר ניסיית להכניס תרט לחצתי על OPEN וזה רשם לי את זה תמונה מצורפת....http://www.zix.co.il/images/55759842.jpg ועוד משהו שאני עורך עם מאוב מאקר הסרט נערך והכול אבל חצי מסך נהיה בירוק...
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
פשוט נורא אין לי מילים לתאר את זה..... לפני כמה שבועות כשחשבתי שהמינידיסק שלי נדפק או משהו בגלל שכשניסיתי להעביר שירים למיני דיסק הוא העביר ולאחר מכן כשרציתי לשמוע או הראה לי כאילו הדיסק של המינידיסק ריק!!!.... אז מה עשיתי.....קניתי חמישיה של מינידיסק חדשים!!.... אבל כשבאתי היום להקליט הפעלתי את התוכנה וכשממש ניסית להעתיק את השירים למינידיסק....הווינדוס שלי החליט שהוא מותן לי את ההודעה הדפוקה הזאת שאומרת שווינדוס נתקל בשגיאה...ואז יש לך אפשרות לשלוח כאילו דו"ח למיקרוסופט...נמכירים????....משהו בסגנון???... עכשיו ניסיתי להתקין מחדש אך זה לא עזר...... ולאחר שהתקנתי מחדש אמרתי לעצמי שננסה בדרך אחרת......יש עוד תוכנת שהותקמה יחד עם התוכנה הראשונה והיא מאפשרת לך להעתיק שירים מד…
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי בעיה באי.סי.קיו אני לא שומע את הציפור ההיא שמצפצפת כל פעם שאני מקבל הודעה .... ואני לא יודע איך לסדר את זה למישהו זה קרה ויכול אולי לעזור לי משהו באפשרויות!? כי חיפשתי ואני לא יודע איך! ???
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי DVD שמחובר לטלויזיה שרואה תמונות JPG אבל אין לו את המצב של SLIDE SHOW. יש לי הרבה מאוד תמונות מחו'ל ואני רוצה שהם יעברו אחד אחרי השנייה בלי שאני אצטרך ללחוץ על כפתור. האם יש תוכנה שעושה את זה? ואם היא הופכת את התמונות לוידיאו אני לא רוצה שהיא תהרוס את האיכות של התמונות.
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
בקיצור מה שאני מחפש הוא תוכנה שתיתן לי MULTI TAG עם אפשרויות חיתוך רבות ולא רק לפי TAG יחיד נגיד תמונה 1 - הטגים שלה הם: X Y Z תמונה 2 - הטגים שלה הם: Z X A אני אוכל לראות תמונות לפי האופציות של הראה רק תמונות שהם עם הטג X - אופציה מאוד פשוטה שיש לכל תוכנה מה שאני צריך הראה לי תמונות עם הטג' X וגם עם הטג Y אבל בלי הטג A הבנתם את מה אני מחפש?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם מצאתי אתר וובי חדש ששמו ב.g.ho.st שמסוגל להריץ מעכרת הפעלה על הרשת נרשמתי והכל טוב ויפה אבל אין לי מושג מאיפה מתחילים האם מישהו נרשם ומריץ את התוכנה אשמח לדעת איך
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
אם נגיד קיבלתי באן מאיזה פורום\אתר , אז אם אני אמחוק את הקוקיס ואשנה IP אז אותו פורום\אתר לא יוכל לזהות אותי ,ואוכל לפתוח משתמש חדש ? אן שבעצם אותו פורום יכול לזהות אותי אפילו שמחקתי קוקיס +שיניתי IP
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
שלום. כשאני מפעיל את התוכנה יש את החלון הקטן הזה שמדווח שהוא וטוען רשימה וכד' עכשיו אחרי הסמך הזה מופיע לי חלון ובו כתוב שהוא מעדכן את ICQ, עכשיו אחרי שהוא מסיים את העדכון המוציא הודעה שמשהו לא הצליח ונסגר. עכשיו זה לא קורה בכל הפעלה בדר"כ רק בפעם הראשונה שאני מפעיל את וינדוז מחדש. מה גורם פה לבעיה? תודה
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
חברה אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל ליצור התקנות של דברים מסוימים! בתודה לידור
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
תמונות של הילדים שלו ועוד כל מניי עבודות הוא מחק בטעות את ה partition דרך ווינדוס
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-


