עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Kodi,

    משום מה הוא מזהה את המירק כווירוס או משהו כזה, וכל פעם שאני נכנס למירק הוא נותן לי את הצליל הזה של החזיר בשחיטה, המירק נפתח ואפשר לעשות דברים אבל כל פעם שאני נוגע במירק או נכנס לערוץ או כל פעולה אני מקבל את החזיר השחוט :\ מישהו יודע אני עושה שהאנטי וירוס יתן לי לפעול בשקט במירק? או לפחות איך אני מבטל את הצליל הזה?

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  2. Started by tiger3,

    מישהו יודע אולי מה זה CPPM Key ? זה קורה לי כשאני לוקח קובץ וידיאו מסויים וגורר אותו ל - PowerDvd תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  3. התוכנות האלה עובדות עם פיירפוקס? אם כן, איזו גרסה מהן?

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  4. Started by eranx,

    אני מחפש תוכנה של מנהל הורדות, פשוטה, בלי ממשק מפוצץ יותר מידי, כמובן, ללא רוגלות וכו', שעושה את עבודתה נאמנה. היש לכם המלצות? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אין מישהו פה (חוץ מאלה שיש להם 2 תגובות) שלא הגיב בפורום וזה עשה לו שגיאה וכל המ שהוא כתב נמחק... בפיירפוקס זה אפעם לא קורה... למכורים לHW כמוני אי אפשר בלי FF כי IE משגע את הצורה

    • 7 תגובות
    • 817 צפיות
  6. במסגרת נסיונותי לעבוד עם JAVASCRIPT (שפה ממש חביבה האמת), אמרתי, למה שלא ננסה לעשות משהו עם האתר... מה זה עושה ??? ובכן, הקוד הבא, מאפשר לכם לברור האם להציג את ההודעות החדשות בהודעות הפורום בלבד או כולם (ע"י לחיצה כמובן). למי שלא הבין, נגיד שאתם נמצאים ברשימת ההודעות בפורום מסוים, כשאתה לוחצים על זה, הוא ישר מעיף את ההודעות שכבר קראתם מהרשימה. אתם לוחצים שוב, הוא מחזיר אותם לרשימה. איך משתמשים בזה? פשוט עשו NEW BOOKMARK (עדיף ב BOOKMARK TOOLBAR ולא בתפריט), ב NAME תכתבו משהו (TOGGLE OLD POSTS) או משהו שאתם רוצים, ב LOCATION תעתיקו את הקוד הנ"ל, וזהו, תלחצו OK: javascript:(function(){if (document.URL.indexOf(%22http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=%22) != -1…

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  7. במקום לעבור תמונה תמונה ולעשות שמירה בשם להכינס לתיקיה לשמור .. אחרי שוב אותה פעולה האם יש תוכנה שמורידה הכל מהדף .... של התמונות בואט אחת ...

    • 9 תגובות
    • 988 צפיות
  8. Started by Starsky,

    שלום, אני לא בטוח שז ההפורום המתאים אז אם לא תעבירו בבקשה את ההודעה. אני רוצה לצרוב דיסק עם תמונות רגילו JPG בצורה כזאת שהDVD יתמוך בו ואני יוכל לצפות בהם דרכו. איך אני עושה את זה??? כמה שיותר פירוט בבקשה. ועוד דבר, אפשר לעשות אפשרטים כלשהם שצוריבם דיסק כזה? למשל מעברים מיוחדים מתמונה לתמונה, מוזיקה ברקע ושאר אפקטים. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  9. בזמן האחרון קרה לי כמה פעמים שהמחשב עשה ריסט פתאומי בזמן הגלישה באינטרנט, זה לא קורה לעיתים קרובות, אבל לפעמים זה ממש מפריע. שלחתי דו"ח שגיאות וזה מה שקיבלתי: The error was likely caused by: McAfee Internet Security (gdtdi.sys) McAfee Internet Security (gdtdi.sys) was created by Networks Associates Technology, Inc.. Networks Associates Technology, Inc. is aware of the problem and working on a fix. To learn more see the Networks Associates Technology, Inc. website. אני לא יודע מה אני צריך לעשות....להחליף פיירוול , או לשנות איזה משהו בהגדרות....מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 519 צפיות
  10. הבקשה בכותרת. איך זה הגיע לתוכנה?!

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  11. אני צריך לעשות משהו מסויים כל שעה מהצהריים עד הערב, ומכיוון שאני על המחשב כל הזמן רציתי לדעת אם יש כזאת תוכנה למחשב שיכולה להזכיר לי כל שעה (בעזרת צילצול או הודעה או משהו אחר) להכין את המטלה המסויימת?

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  12. Started by dddd01,

    אני מנסה לעשות automatic live update וזה לא נותן לי הינה תמונה... שאני לוחץ על turn on זה פשוט לא עושה כלום...כאילו לא לחצתי ! מה עושים כדי לסדר את זה ? :s05:

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  13. שלום אני מחפש תוכנה שממירה קבצי פלאש לפורמט של AVI או WMA

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  14. שלום. יש לי אימיול 0.45a client מקורי בלי שום פאצי'ם, ואני מוריד ממש ממש לאט. זה התחיל כשהיה לי את האימיול של lionetwork וזה הוריד לי יחסית בסדר ואחרי זה כשהורדתי את הגירסה החדשה שלהם אז זה הוריד לי ממש לאט, לא יודע למה. אז עכשיו אחרי שראיתי שסגרו אותם אז גם מחקתי את האימיול שלהם והורדתי תמקורי מהאתר הרשמי. גם שם הורדתי ממש לאט, שאלתי את חבר שלי והוא אמר לי לעשות רק UPLOAD כמה ימים. אז עשיתי איזה יום וחצי ועכשיו אני שיתפתי 1.20 ג'יגה והורדתי 840 מגה. ואז חשבתי שזה נפתר, ולא. אני עדיין מוריד על בייטים והכי הרבה זה היה 3 קילובייט אני מחובר לADSL 750, וגם מישהו אמר לי שזה אולי משהו שקשור לפורטים ולFire wall יש לי כמה fire walls יש לי את הzone alarm , norton personal firewal…

    • 7 תגובות
    • 850 צפיות
  15. אם יש לי סרט על המחשב וגם את הכתוביות שלו... אני רוצה לצרוב אותו בפורמט VCD כדי לראות אותו ב- DVD אז איך אני מלביש על הסרט את הכתוביות? אה ובכלל באיזה פורמט הכי כדאי לצרוב אותו כדי לראות אותו ב- DVD? עוד שאלה- מה ההבדל בין פורמט VCD ל- SVCD ? ועוד אחת - אם הסרט מתנגן לי לאט על ה-DVD יש משהו שאני יכול לעשות בנידון? לצרוב אחרת או משהו?

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  16. Started by domuzy,

    יש לי פיירוול של מקאפי (הSP2 מותקנת אבל הפיירוול שלה לא מופעל) שכל הזמן משנה את אופיו. אני אסביר: אני לא נוגע בהגדרות בכלל (חוץ מהראשוניות) ובאותו יום, מבלי שהמחשב כובה או אותחל, המקאפי חוטף קריזות ומחליט פעם כן לאפשר גלישה ופעם לא; פעם כן להוציא לי מיילים מאאוטלוק ופעם לא; פעם הוא כן חוסם קבלת קבצים ופעם לא. לא ברור לי איך ןלמה זה קורה, אבל זה מטריף ת'שועלים! (באמת, אין לי פה אף שועל באיזור...) אני משתגע מזה, ומתעצבן שזה בעצם גורם לי כל פעם לעשות DISABLE ולהיות חשוף ברשת. יש הסבר + עצות???

    • 0 תגובות
    • 511 צפיות
  17. תגידו יש תוכנה כזאת שהופכת סרטי vcd וגם svcd ל avi או משהו כזה? אם יש תביאו בבקשה קישור וכמה שורות הסבר עליה אם אתם יכולים... תודה מראש לכל העוזרים !!! ;D

  18. Started by game kILLer,

    אנשים אני מחפש תוכנה להורדת איכות (KBPS) בMP3 ואם אפשר העברה לAAC הבתי שזה פורמת חיסכוני יותר תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  19. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה אני משתמש בAD AWARE....והוא לא מעיף את כל התוכנות...ואי אפשר למחוק אותם ידנית...(גם שהמשימה לא פועלת...)... אחד מהתוכנות האלה זה חיפוש שהוא ממוקם ליד ההתחל...(בלי קשר להתחל)... ועוד מלא של XXX...וכל מיני דברים שעושים את המחשב שלי ב100% מאמץ...(LOAD)... ועוד משהו... בפירפוקס...שאני כותב משהו בשורת הכתובת...נגיד בעברית...אז הוא מפנה אותי לISearch...ובמנועי חיפוש שם...יש אותו...ואני רוצה להעיף אותו...

    • 7 תגובות
    • 722 צפיות
  20. יש לי גיטרה איתי בחדר , אני רוצה ללמוד כל פעם שאני מנגן אני מגלה סתם בלי לדעת כלום צליל חדש ויפה האם יש ? תוכנה ואם זה בכלל אפשרי ... ללמוד גיטרה בעמצאות המחשב .

    • 6 תגובות
    • 747 צפיות
  21. יש לי את התוכנה CUTE FTP, ואני רוצה להקים שרת FTP על המחשב שלי כדי שאני יוכל להוריד קבצים דרך מחשבים אחרים שמחוברים לאינטרנט... תודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אם יש לי סרט על המחשב וגם את הכתוביות שלו... אני רוצה לצרוב אותו בפורמט VCD כדי לראות אותו ב- DVD אז איך אני מלביש על הסרט את הכתוביות? אה ובכלל באיזה פורמט הכי כדאי לצרוב אותו כדי לראות אותו ב- DVD? עוד שאלה- מה ההבדל בין פורמט VCD ל- SVCD ? ועוד אחת - אם הסרט מתנגן לי לאט על ה-DVD יש משהו שאני יכול לעשות בנידון? לצרוב אחרת או משהו?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  23. אאאאאא

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  24. Started by StorM FighteR,

    אני צריך שתתנו לי אי פיי וסיסמא של ערוצי של פאבליק בונטרילו אני לא מוצא שום שרת פאבליק

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by MATTAN,

    מה המצב אחים שלי רציתי לדעת איפה אפשר ללמוד maya ,אני מאוד מיתעניין בנושא הזה כל עזרה תתקבל בברכה אם אפשר אז עדיף פתרונות בחינם כמו אתרים מלמדים

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים